quote:Je kan veel zeggen maar niet dat er een lange break in zitOp zondag 24 oktober 2010 14:23 schreef eQuaL het volgende:
Oeh ff TT luisteren, verwachting kut
*edit* ...![]()
quote:InShock was best ok. Goed druk. Extra ruimte open om te chillen en te etenOp zondag 24 oktober 2010 13:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik keur em goedBoy hoe was Inshock?
[..]
Hij weet het zelf ook
quote:Maakt het nummer niet veel beterOp zondag 24 oktober 2010 14:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen maar niet dat er een lange break in zit
quote:Dat zal wel, alleen ik kom niet voor een dj die van de ene melodie in de andere melodie mixt. Ik wil ook gewoon vol gas die voetjes van de vloerOp zondag 24 oktober 2010 14:05 schreef ElDani het volgende:
[..]
Is tegenwoordig gewoon de standaardopbouw van ongeveer 90% van de tracks hoor
quote:Ik vind deze echt wel vet eigenlijk! Lekker korte break, heerlijke euforische melodie.. Ik kan hem goed waarderen!Op zondag 24 oktober 2010 14:47 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Maakt het nummer niet veel beter
Als je dit vergelijkt met wat de NC 1.5 jaar geleden maakten, zijn echt totaal andere artiesten geworden
quote:Zoals iemand laatst al opmerkte (of iets in die trant):Op zondag 24 oktober 2010 15:03 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Dat zal wel, alleen ik kom niet voor een dj die van de ene melodie in de andere melodie mixt. Ik wil ook gewoon vol gas die voetjes van de vloer
quote:AmenOp zondag 24 oktober 2010 15:19 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Zoals iemand laatst al opmerkte (of iets in die trant):
Terug naar de tijd dat je blij was dat je eindelijk even kon uitrusten na al dat raggen bij een break
Maar ik ben echt geen tegenstander van goeie melodieën/breaks. Jammer alleen wel dat sommige artiesten het iets te serieus nemen, soms is de break 1/2 van het hele nummer![]()
Draait stiekem Showtek: I wont! back! down! You fucking clown!![]()
quote:Dik in orde inderdaad!Op zondag 24 oktober 2010 15:11 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik vind Robot's Dream ook een prima plaatje
quote:haha zijn twitter reactie op jouw tweet is wel geestig vind ikOp zondag 24 oktober 2010 14:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
OP zit er niet goed uit
Zatox, tja.... ik ga het toch maar eens zeggen. Een verwachte standaard set![]()
Noem de laatste nummers van Zatox plus degene die nog niet officieel gereleased zijn en je hebt zijn set compleet. HIj moet gewoon samen met Tatanka draaien, want die gooit er tenminste nog wat anders zoals scary track![]()
quote:haha, ik moest er ook om lachen. Wou eigenlijk zeggen dat de verandering zou zijn als ie zonder petje zou draaien.Op zondag 24 oktober 2010 15:42 schreef de_huig het volgende:
[..]
haha zijn twitter reactie op jouw tweet is wel geestig vind ik![]()
maar met een meer serieuze noot..het is nooit goed wat dj's doen..als ze gevarieerd draaien (oud en nieuw werk en zovel van zichzelf als anderen) dan zijn er weer mensen die zeggen: ik ga naar zatox kijken, dan wil ik de nieuwste zatox-platen horen..
en vice versa
quote:Ach, een goede afwisseling tussen nieuw/oud en populair kan moeilijk een slechte set worden denk ik danOp zondag 24 oktober 2010 15:42 schreef de_huig het volgende:
[..]
haha zijn twitter reactie op jouw tweet is wel geestig vind ik![]()
maar met een meer serieuze noot..het is nooit goed wat dj's doen..als ze gevarieerd draaien (oud en nieuw werk en zovel van zichzelf als anderen) dan zijn er weer mensen die zeggen: ik ga naar zatox kijken, dan wil ik de nieuwste zatox-platen horen..
en vice versa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thera is trouwens een held! Hoort ie Radio Alarm, komt ie naar me toe gerent luid schreeuwend: FIYAAAAAAAAAAAAAAH. Volgens mij wist hij dat ik dat nummer wel leuk vind![]()
quote:goldOp zondag 24 oktober 2010 16:10 schreef eQuaL het volgende:
Welk nummer doe ik na![]()
"Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa"
Hij werd gisteravond door DBSTF en Max Enforcer (original) gedraaid, maar ik denk dat ik daar in mijn eentje Fok! representeerde![]()
Wel een van de beter nummers van 2010![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |