quote:Ik ook, vond er geen ruk aanOp zondag 24 oktober 2010 06:15 schreef NrSiX het volgende:
Vanavond de remix van Music Made Addict mogen aanschouwen over goede speakers, wat een knaken remix!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CD2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het zelf niet echt wat..The Outside Agency
quote:is leuk om in HQ te horen, CD is minder.19 Noisecontrollers & Psyko Punkz - Bass Mechanics 04:13
quote:Ligt het aan mij of ben ik de enige die het afgelopen half jaar vrijwel elke CD heb zien eindigen met 3/4 van deze nummersOp zondag 24 oktober 2010 09:29 schreef haakon het volgende:
Nieuwe release: Hardstyle Vol.21 Presented by Blutonium and Dutch Master Works
18 Mike Nrg - Lost in Dreams (Q-Base Anthem) (Alpha Twin 03:08
20 Zany - Psychedelic Trip 03:11
22 Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha Twins Remix) 04:28
23 Brennan Heart - Face the Enemy (Zany Remix) 05:06[/spoiler]
quote:Klinkt als een 13 in een dozijn BH track, zoiets was wel te verwachten.Op zondag 24 oktober 2010 11:27 schreef ElDani het volgende:
En Brennan Heart heeft Qlimax anthem gemaakt..
Op Hardtraxx begonnen ze meteen te vergelijken met Face The Enemy. Vind ik overigens ontrecht.
Moet zeggen dat ik het wel een aardige track vind. Had er veel minder van verwacht.
quote:Had dit ook gelezen op twitter. Best mooi om te zien dat iedereen HHZ feliciteerde daar, oa promo bijvoorbeeld! Ik ben geen geweldige fan van het werk van HHZ, maar blijkbaar is hij tegenwoordig veel bekender dan Showtek (waar ik zelfs op twitter) amper nog wat van hoor..Op zondag 24 oktober 2010 11:27 schreef ElDani het volgende:
2 nieuwtjes:
DJ Mag top 100 is uitgelekt:
top 10: (uitgelekt, niet zeker)
Hardstyle DJ's:
36. Headhunterz
73. D-Block & S-te-Fan
90. Noisecontrollers
91. Showtek
quote:Ik vind het vreemd dat Showtek inderdaad verder is gezakt, maar dat HHZ zo hoog staat komt totaal niet als een verrassing. Die gast is zo hard bezig zichzelf op alle dance markten te zetten, dan word je vanzelf wel bekend. En zeg nou zelf, een gemiddeld HHZ nummer van de laatste tijd kan je prima draaien in een random discotheek tussen de house doorOp zondag 24 oktober 2010 12:14 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Had dit ook gelezen op twitter. Best mooi om te zien dat iedereen HHZ feliciteerde daar, oa promo bijvoorbeeld! Ik ben geen geweldige fan van het werk van HHZ, maar blijkbaar is hij tegenwoordig veel bekender dan Showtek (waar ik zelfs op twitter) amper nog wat van hoor..
*HHZ bekender dan Showtek -> nieuwe bash-dag?
quote:Dat is verplicht heOp zondag 24 oktober 2010 11:57 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of ben ik de enige die het afgelopen half jaar vrijwel elke CD heb zien eindigen met 3/4 van deze nummers
Qlimax anthem en brennan heart.. Tja het zal mij verbazen als er dan niet minstens 2 minuten tussen de mid en de climax zit..Het gedeelte wat op dat filmpje te horen is klinkt echter niet heel slecht ofzo
![]()
quote:Dat weet ik maar juist die toch al lange verplichte break ook nog eens door brennan breakheart laten doen..Op zondag 24 oktober 2010 12:18 schreef ElDani het volgende:
[..]
Dat is verplicht he. Over het algemeen krijg je een set vocals toegestuurd en het lijkt me heel bewust dat de break bij ieder Defqon of Qlimax anthem zo groot is.
quote:They have got to be shittin' me...noemen ze dit een anthemOp zondag 24 oktober 2010 11:27 schreef ElDani het volgende:
En Brennan Heart heeft Qlimax anthem gemaakt..
Op Hardtraxx begonnen ze meteen te vergelijken met Face The Enemy. Vind ik overigens ontrecht.
Moet zeggen dat ik het wel een aardige track vind. Had er veel minder van verwacht.
quote:Het is maar 1 nummer. Qlimax anthems hebben me ook wisselend geboeid. Eigenlijk konden alleen Deepack, Zany & Technoboy een Qlimax anthem werkend voor mij maken.Op zondag 24 oktober 2010 12:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
They have got to be shittin' me...noemen ze dit een anthem
ALS het echt zo is, en het dus geen face the enemy (qlimax remix) o.i.d is(want ik hoor hem er zeker wel in
) Dan is het het met enorme voorsprong het meest crappy qlimax anthem ooit gemaakt, en dan te bedenken dat ik die van vorig jaar al met afstand de slechtste vond
deze komt daar nog wel achter
![]()
Ik hoop echt dat het een misplaatste grap is dit...
@ NLS
Goed speurwerk, en het bevestigt de degeneratie van hardstyle voor mij.
quote:Lijkt er wel wat op. Superzaagje, bassje ala showtek, maar dan zachter en niet aan de punch van de kick verbondenOp zondag 24 oktober 2010 12:34 schreef nattermann het volgende:
Ben ik trouwens de enige die in die nieuwe plaat van Rihanna (The only girl in the world) een hardstylenummer hoort?
quote:Dat irritantje deuntje dat er vanaf 0.24 onder zit. Damn, 1 keer geluisterd en irriteer me er nu al aan!Op zondag 24 oktober 2010 12:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
ALS het echt zo is, en het dus geen face the enemy (qlimax remix) o.i.d is(want ik hoor hem er zeker wel in
) Dan is het het met enorme voorsprong het meest crappy qlimax anthem ooit gemaakt, en dan te bedenken dat ik die van vorig jaar al met afstand de slechtste vond
![]()
@ NLS
quote:Hij weet het zelf ookWillem Rebergen
People ask my what's my favourite song of my own. I can't choose between Sacrifice and Rock Civilization. Everything after that was crap.
quote:Bij Defqon zijn de breaks ook steeds langer geworden (uit m'n hoofd). Volgens mij met No time to waste ook dik over de 2 min.Op zondag 24 oktober 2010 12:39 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Dat weet ik maar juist die toch al lange verplichte break ook nog eens door brennan breakheart laten doen..Heb het trouwens ff opgezocht ( Het is niet voor niets zondag
) en ruwweg duurde de break+opbouw van qlimaxanthems de afgelopen jaren:
2007 : 1.30 min
2008 : 1.30 min
2009 : 2.15 min
2010 : ..
Ik gok rond de 2:30
quote:Op zondag 24 oktober 2010 13:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik keur em goedBoy hoe was Inshock?
[..]
Hij weet het zelf ook
quote:Just kidding
quote:ik las dit..en ik dacht echt: bartman, wat loop je nou weer te zeveren..Op zondag 24 oktober 2010 12:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
![]()
@ NLS
quote:Is tegenwoordig gewoon de standaardopbouw van ongeveer 90% van de tracks hoorOp zondag 24 oktober 2010 13:55 schreef NrSiX het volgende:
Draait Brennan Heart altijd zo vervelend? 10 seconden gas, 30 seconden stilstaan, 10 seconden gas, 30 seconden stilstaanHeb um nog nooit eerder live horen draaien namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |