abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87887653
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 06:15 schreef NrSiX het volgende:
Vanavond de remix van Music Made Addict mogen aanschouwen over goede speakers, wat een knaken remix!
Ik ook, vond er geen ruk aan :{

Overall was DBSTF Outland wel okee, maar het volk was weer van die popiejopie muziekliefhebbers :'(

Deepack was leuk, en bij Zany kreeg je pas echt waar voor je geld, maar dan ook meteen goed ^O^

Volgende keer Outland gaan we weer wat meer op de line-up letten voordat we de kaartjes kopen... heb nog muntjes over dus we gaan sowieso een keer terug :P
  zondag 24 oktober 2010 @ 09:29:57 #277
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_87888189
Nieuwe release: Hardstyle Vol.21 Presented by Blutonium and Dutch Master Works

CD1:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CD2:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind het zelf niet echt wat..
The Outside Agency
pi_87888995
quote:
19 Noisecontrollers & Psyko Punkz - Bass Mechanics 04:13
is leuk om in HQ te horen, CD is minder.
pi_87888996
edit: dubbel..
pi_87890039
2 nieuwtjes:
DJ Mag top 100 is uitgelekt:

top 10: (uitgelekt, niet zeker)
1. Armin van Buuren
2. David Guetta
3. Tiësto
4. Deadmau5
5. Above & Beyond
6. Paul van Dyk
7. Gareth Emery
8 .Markus Schulz
9. Ferry Corsten
10. Axwell

Hardstyle DJ's:
36. Headhunterz
73. D-Block & S-te-Fan
90. Noisecontrollers
91. Showtek

En Brennan Heart heeft Qlimax anthem gemaakt..

Op Hardtraxx begonnen ze meteen te vergelijken met Face The Enemy. Vind ik overigens ontrecht.
Moet zeggen dat ik het wel een aardige track vind. Had er veel minder van verwacht.
Mixes onder de naam Khadber
pi_87890068
Face the enemy meets power of the mind

Het had inderdaad erger gekund van de hand van BH, maar echt geen bijzondere track ofzo. :N
  zondag 24 oktober 2010 @ 11:57:01 #282
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_87890834
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 09:29 schreef haakon het volgende:
Nieuwe release: Hardstyle Vol.21 Presented by Blutonium and Dutch Master Works
18 Mike Nrg - Lost in Dreams (Q-Base Anthem) (Alpha Twin 03:08
20 Zany - Psychedelic Trip 03:11
22 Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha Twins Remix) 04:28
23 Brennan Heart - Face the Enemy (Zany Remix) 05:06[/spoiler]
Ligt het aan mij of ben ik de enige die het afgelopen half jaar vrijwel elke CD heb zien eindigen met 3/4 van deze nummers :X

Qlimax anthem en brennan heart.. Tja het zal mij verbazen als er dan niet minstens 2 minuten tussen de mid en de climax zit.. :{ Het gedeelte wat op dat filmpje te horen is klinkt echter niet heel slecht ofzo :)
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_87890935
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 11:27 schreef ElDani het volgende:

Op Hardtraxx begonnen ze meteen te vergelijken met Face The Enemy. Vind ik overigens ontrecht.
Moet zeggen dat ik het wel een aardige track vind. Had er veel minder van verwacht.
Klinkt als een 13 in een dozijn BH track, zoiets was wel te verwachten.

Jammer Q-Dance, maarja Qlimax anthems zijn bijna nooit geweldige nummers :)
pi_87891305
quote:
2 nieuwtjes:
DJ Mag top 100 is uitgelekt:

top 10: (uitgelekt, niet zeker)

Hardstyle DJ's:
36. Headhunterz
73. D-Block & S-te-Fan
90. Noisecontrollers
91. Showtek

Had dit ook gelezen op twitter. Best mooi om te zien dat iedereen HHZ feliciteerde daar, oa promo bijvoorbeeld! Ik ben geen geweldige fan van het werk van HHZ, maar blijkbaar is hij tegenwoordig veel bekender dan Showtek (waar ik zelfs op twitter) amper nog wat van hoor..

*HHZ bekender dan Showtek -> nieuwe bash-dag ;)?
Partyagenda;
Outdated....
pi_87891446
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 12:14 schreef CrustyClown het volgende:

[..]

Had dit ook gelezen op twitter. Best mooi om te zien dat iedereen HHZ feliciteerde daar, oa promo bijvoorbeeld! Ik ben geen geweldige fan van het werk van HHZ, maar blijkbaar is hij tegenwoordig veel bekender dan Showtek (waar ik zelfs op twitter) amper nog wat van hoor..

*HHZ bekender dan Showtek -> nieuwe bash-dag ;)?
Ik vind het vreemd dat Showtek inderdaad verder is gezakt, maar dat HHZ zo hoog staat komt totaal niet als een verrassing. Die gast is zo hard bezig zichzelf op alle dance markten te zetten, dan word je vanzelf wel bekend. En zeg nou zelf, een gemiddeld HHZ nummer van de laatste tijd kan je prima draaien in een random discotheek tussen de house door :P

Let the bashing begin :Y)
pi_87891474
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 11:57 schreef NLS04 het volgende:

[..]

Ligt het aan mij of ben ik de enige die het afgelopen half jaar vrijwel elke CD heb zien eindigen met 3/4 van deze nummers :X

Qlimax anthem en brennan heart.. Tja het zal mij verbazen als er dan niet minstens 2 minuten tussen de mid en de climax zit.. :{ Het gedeelte wat op dat filmpje te horen is klinkt echter niet heel slecht ofzo :)
Dat is verplicht he ;). Over het algemeen krijg je een set vocals toegestuurd en het lijkt me heel bewust dat de break bij ieder Defqon of Qlimax anthem zo groot is. In ieder geval kun je aan Brennan Heart wel een break toevertrouwen. :+ Maak me dus geen zorgen.
  zondag 24 oktober 2010 @ 12:34:59 #287
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_87891960
Ben ik trouwens de enige die in die nieuwe plaat van Rihanna (The only girl in the world) een hardstylenummer hoort? :')
Tics van je petten.
  zondag 24 oktober 2010 @ 12:39:14 #288
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_87892059
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 12:18 schreef ElDani het volgende:

[..]

Dat is verplicht he ;). Over het algemeen krijg je een set vocals toegestuurd en het lijkt me heel bewust dat de break bij ieder Defqon of Qlimax anthem zo groot is.
Dat weet ik maar juist die toch al lange verplichte break ook nog eens door brennan breakheart laten doen.. :|W Heb het trouwens ff opgezocht ( Het is niet voor niets zondag :+ ) en ruwweg duurde de break+opbouw van qlimaxanthems de afgelopen jaren:

2007 : 1.30 min
2008 : 1.30 min
2009 : 2.15 min
2010 : ..

Ik gok rond de 2:30 ~:)
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  zondag 24 oktober 2010 @ 12:43:31 #289
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_87892197
quote:

They have got to be shittin' me...noemen ze dit een anthem :')

ALS het echt zo is, en het dus geen face the enemy (qlimax remix) o.i.d is :+ (want ik hoor hem er zeker wel in :Y ) Dan is het het met enorme voorsprong het meest crappy qlimax anthem ooit gemaakt, en dan te bedenken dat ik die van vorig jaar al met afstand de slechtste vond :') deze komt daar nog wel achter _O-

Ik hoop echt dat het een misplaatste grap is dit... |:(

@ NLS
Goed speurwerk, en het bevestigt de degeneratie van hardstyle voor mij.
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_87892581
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 12:43 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

ALS het echt zo is, en het dus geen face the enemy (qlimax remix) o.i.d is :+ (want ik hoor hem er zeker wel in :Y ) Dan is het het met enorme voorsprong het meest crappy qlimax anthem ooit gemaakt, en dan te bedenken dat ik die van vorig jaar al met afstand de slechtste vond :') deze komt daar nog wel achter _O-

@ NLS
Het is maar 1 nummer. Qlimax anthems hebben me ook wisselend geboeid. Eigenlijk konden alleen Deepack, Zany & Technoboy een Qlimax anthem werkend voor mij maken.

Ik snap eigenlijk niet waarom er zoveel waarde aan een anthem word gehecht. Het is een nummer wat je rond Qlimax in ieder setje hoort en daarna nooit meer. Zeker niet als ze onder de maat zijn.
  zondag 24 oktober 2010 @ 12:59:18 #291
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_87892700
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 12:34 schreef nattermann het volgende:
Ben ik trouwens de enige die in die nieuwe plaat van Rihanna (The only girl in the world) een hardstylenummer hoort? :')
Lijkt er wel wat op. Superzaagje, bassje ala showtek, maar dan zachter en niet aan de punch van de kick verbonden :P Zou zo een headhunterz track kunnen zijn _O-
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_87893009
quote:

[..]

@ NLS
Dat irritantje deuntje dat er vanaf 0.24 onder zit. Damn, 1 keer geluisterd en irriteer me er nu al aan!
Partyagenda;
Outdated....
pi_87893049

Ik keur em goed :) Boy hoe was Inshock?

quote:
Willem Rebergen
People ask my what's my favourite song of my own. I can't choose between Sacrifice and Rock Civilization. Everything after that was crap.
Hij weet het zelf ook ;)

[ Bericht 29% gewijzigd door Deeltjesversneller op 24-10-2010 13:16:22 ]
pi_87893061
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 12:39 schreef NLS04 het volgende:

[..]

Dat weet ik maar juist die toch al lange verplichte break ook nog eens door brennan breakheart laten doen.. :|W Heb het trouwens ff opgezocht ( Het is niet voor niets zondag :+ ) en ruwweg duurde de break+opbouw van qlimaxanthems de afgelopen jaren:

2007 : 1.30 min
2008 : 1.30 min
2009 : 2.15 min
2010 : ..

Ik gok rond de 2:30 ~:)
Bij Defqon zijn de breaks ook steeds langer geworden (uit m'n hoofd). Volgens mij met No time to waste ook dik over de 2 min. :')
edit: nja.. 1:47 ongeveer, ook belachelijk lang.
pi_87893759
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 13:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:

Ik keur em goed :) Boy hoe was Inshock?
[..]

Hij weet het zelf ook ;)
quote:
Just kidding
pi_87894637
Deze week Waverider bij Hardtraxx Community Sessions. Leuke set al zeg ik het zelf! ;)
  zondag 24 oktober 2010 @ 13:54:11 #297
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_87894808
quote:

[..]

@ NLS
ik las dit..en ik dacht echt: bartman, wat loop je nou weer te zeveren..

maar, m'n beste, je hebt volkomen gelijk..! :N :N
The only limit is your own imagination
pi_87894857
Draait Brennan Heart altijd zo vervelend? 10 seconden gas, 30 seconden stilstaan, 10 seconden gas, 30 seconden stilstaan :r Heb um nog nooit eerder live horen draaien namelijk.
Zo niet.. dan toch!
pi_87895248
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 13:55 schreef NrSiX het volgende:
Draait Brennan Heart altijd zo vervelend? 10 seconden gas, 30 seconden stilstaan, 10 seconden gas, 30 seconden stilstaan :r Heb um nog nooit eerder live horen draaien namelijk.
Is tegenwoordig gewoon de standaardopbouw van ongeveer 90% van de tracks hoor ;)
pi_87895503
zo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')