Ik dacht vanwege het beestje Deze maar die eet ook niet echt bananen (wel fruit, maar hoofdvoedsel is meer krekels ed) dus ik zou t niet weten...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:56 schreef slvrbld het volgende:
Iemand die weet waarom Geck-O altijd die bananen gebruikt trouwens?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Beter kan dit topic niet worden.
Daar twijfel ik nog over.. Tracklist is lekker, dat hij iets nieuws probeert met dat hele pc gebeuren (dat begreep ik iig) is wel leuk, maar zorgt voor wat rommelige overgangen.. dat stoort me denk ik in de autoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ohhh die Zany set gaat in de auto![]()
---quote:
Vanwaar? Het woord roppen? Dat zal dan wel weer drents zijnquote:
Neuh ik had de quote ff lichtelijk aangepast zodat ie beter klopte. Die --- was voor de scheidingquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:14 schreef Koepert het volgende:
[..]
Vanwaar? Het woord roppen? Dat zal dan wel weer drents zijnScheuren/Crossen/Racen/Raggen
Blij vind ik niet erg maar The Vision vind ik de laatste maanden niks meer aan. Pandorum enzo waren nog wel oke.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:59 schreef haakon het volgende:
Vind die melodie niet echt veel aan eerlijk gezegd, iets te blij komt ie bij mij over.
Super vetquote:
Mee eensquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:47 schreef Koepert het volgende:
Ik vind die the Vision eigenlijk wel ok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |