in sommige gevallen wel.. Zoals the Machine hoor je (in mijn ogen iig) te weinig van.. Dat ie dan nu n heel album mag/kan uitbrengen is weer goed voor zn 'airplay' en hopelijk boekingen... HHZ, zo blijkt kan nog steeds best leuke dingetjes doen, en bij een album krijgt hij de kans om van links naar rechts van alles te proberen.. wat het een divers en misschien maar deels leuk album maakt, maar wel een ontwikkeling in de muziek.. Laat de artiesten zich maar eens bewijzen dat ze een album vol krijgen met goeie platen.. Of het je smaak is, is discutabel, maar als het 16-20 tracks zijn van goed niveau(productie-technisch gezien), ben ik tevreden.... Het geeft ze de kans zich te profileren en hun eigen stijl te laten zien.. een liveset is ook andermans platen (vaak) wat dus al een soort afwijking is van hun 'eigen ding'quote:quote:
Op vrijdag 7 januari 2011 11:59 schreef ElDani het volgende:
Weet alleen niet of ik het een goede vooruitgang vind.
Thnxquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:32 schreef El_Matador het volgende:
Wat heeft dit topic toch een schitterende OP trouwens!
Zijn er wel es verkiezingen voor de beste OP van vaste FOK!topics? Zou een goed idee zijn!
Praat je dan over all-time of alleen 2010?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:51 schreef Sethje het volgende:
Ik heb enorm genoten van de albums van DBSTF en Alphaverb, de andere albums doen me eigenlijk niet zoveel.
Artiestenalbums over het algemeen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Praat je dan over all-time of alleen 2010?
Die van D&S vond ik juist niks.. Crypsis, Activator en The Pitcher daarentegenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:51 schreef Sethje het volgende:
Ik heb enorm genoten van de albums van DBSTF en Alphaverb, de andere albums doen me eigenlijk niet zoveel.
Die was ik natuurlijk vergeten, GOUDquote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:48 schreef Sethje het volgende:
[..]
Die was ik natuurlijk vergeten, GOUD
Haha hoezo dat? (ja ik heb m geopend ja, maar dat bedoel je vast niet)quote:
Ja The Pitcher - het album, was voor mij ook echt verrassend goed. Eigenlijk alleen maar lekkere tracks.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:22 schreef ElDani het volgende:
Heb zelf toch het meeste genoten van The Pitcher (althans de tracks, heb het album niet), Zany en ik vond Project One ook een aantal hele sterke nummers hebben.
Die ook natuurlijk. Project 1quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:48 schreef Sethje het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, was maar een grapjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:11 schreef Koepert het volgende:
[..]
Haha hoezo dat? (ja ik heb m geopend ja, maar dat bedoel je vast niet)
Bedankt, en ik maar denken dat kerst voorbij wasquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:24 schreef ElDani het volgende:
WOOT!
Gratis release van Wildstylez: Revenge of the LDMF
Heel vet!
Te krijgen via www.twitter.com/wildstyleznl of http://www.hardtraxx.nl/forum/gratis-tracks-hs/
Schrok al..... Daarom vroeg ik het alquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:48 schreef Sethje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It starts with a shiver, an itch, a slow boil
Voor de mixers onder onsquote:djtechnoboy Cristiano Giusberti
Samples up!!!!!!!!! This is a contest!!!!!! www.tuneboy.it/FirstMatchSamples.zip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |