Had begrepen dat eerdere releases inderdaad voor hem gedaan werden maar dat hij nu zelf produceert (Of iig gedeeltelijk) Same story as Dozerquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:15 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Heb uit redelijk betrouwbare bron dat ie 't niet zelf produceert, maar het voor hem gedaan wordt...
Die is erg vet jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:28 schreef El_Matador het volgende:
![]()
Beetje poppy, maar zo heerlijk als je staat te spacen tussen 27.000 anderen
Ja, die HardWear platen heeft ie toch samen met die vriend gemaakt? En die waren ze nou opnieuw aan het maken met de kennis die hij bij Fusion heeft vergaard heb ik gehoord.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:23 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Had begrepen dat eerdere releases inderdaad voor hem gedaan werden maar dat hij nu zelf produceert (Of iig gedeeltelijk) Same story as Dozer
Ja die remix van No Time To Waste is ook awesome inderdaad. Maar vind je het watquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:39 schreef Baronpilsener het volgende:
Dubstyle dan denk ik meer aan pavelow.
Dubstyle kun je niet echt een genre noemen vind ik. Het is eigenlijk hardstyle met dubstep invloeden. Zeker als je zag hoe het in tracks in 2010 verworven was. Er waren wel een paar platen compleet dub, maar om daar nou echt een genre van te maken? Ik vond het overigens wel oke klinken, maar niet meer dan dat.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:40 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Ja die remix van No Time To Waste is ook awesome inderdaad. Maar vind je het wat?
Dit vind ik ook. Ik vind een 'dubstyle intro' mooi als er daarna een 'hardstyle climax' komt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:55 schreef robuust89 het volgende:
Ik vind stukjes dub in platen wel vet, alleen niet de hele tijd svp
Ik vind het ook niet een genre, meer een 'subgenre'. Net zoals Raw Style.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:52 schreef ElDani het volgende:
[..]
Dubstyle kun je niet echt een genre noemen vind ik. Het is eigenlijk hardstyle met dubstep invloeden. Zeker als je zag hoe het in tracks in 2010 verworven was. Er waren wel een paar platen compleet dub, maar om daar nou echt een genre van te maken? Ik vond het overigens wel oke klinken, maar niet meer dan dat.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:58 schreef TrollenFTW het volgende:
Ik vind het ook niet een genre, meer een 'subgenre'. Net zoals Raw Style.
Check!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:08 schreef T-Force het volgende:
Door al die fijne reversed basses krijg ik zin in Remember! Wie zijn nog meer van plan daar naartoe te gaan?
Nogal ja! Had ook niet anders verwachtquote:
Die remix is best fraai eigenlijk! Topt het origineel natuurlijk niet, wat een heldenplaten maakte Heady toen zegquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:08 schreef T-Force het volgende:
Jullie gaan hard!!
Zat net de DVD van Feestfabriek te kijken en Qlubtempo Parade & Deepack/Donkey heldenshit!
Door al die fijne reversed basses krijg ik zin in Remember! Wie zijn nog meer van plan daar naartoe te gaan?
quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:08 schreef T-Force het volgende:
Qlubtempo Parade & Deepack/Donkey heldenshit!
quote:
TNT album dus. Album nummer 6 geloof ik. Volgende mensen maken ze nu:quote:So.. Who's interested on remixing 'First Match' for the upcoming album of TNT aka Technoby N Tuneboy?? Mail us!! Newcomers: wake up!!
Ik wist inderdaad dat ik er 1 miste, maar die warne er inderdaad!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:10 schreef Tha_Bartman het volgende:
the machine maakt ook een albumen volgens mij komt er ook nog een A2 recrods album en nog een artiestenalbum (al weet ik op dit moment niet meer wie) volgens mij.
Zo wat een break...doet gewoon pijn aan mijn orenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:54 schreef ElDani het volgende:
Verder gaan Brennan Heart en The Prophet vandaag hun Wake Up! afmaken (die somewhere over the rainbow baggerbreak)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |