Denk dat laatstequote:Op donderdag 6 januari 2011 13:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan zijn er 3 mogelijkheden; OF nog harder, OF ze houdt van hardstyle OF ze is doof (geworden)
ik heb alles ook, voor zover mogelijk, de juiste ID3-tag gegeven in iTunes...quote:
Hey! Email(s) gehad?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:01 schreef haakon het volgende:
Ik heb gewoon in m'n muziekmap allemaal artiesten, maar staat tussen: Hardcore/style.
Daarin gewoon mappen waar cd's instaan, artiesten etc..
Als ik iets wil zoeken doe ik dat gewoon rechts bovenin met de zoekbalk
Ook één van mijn favo platen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:24 schreef haakon het volgende:
Die blijf ik gewoon mooi vinden
Doet me altijd aan dit herinneren:
Heerlijk inderdaadquote:
ik zag Jaydee staan en moest gelijk aan jou denken kerelquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:24 schreef haakon het volgende:
Die blijf ik gewoon mooi vinden
Doet me altijd aan dit herinneren:
Ducktool!quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:49 schreef eQuaL het volgende:
*kwek* *kwek*
Q-Base, heb al weer zin in volgende editie
Zelfde geldt voor mij, ik was toen ook die leeftijd ongeveer en dat was toen echt grappigquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:15 schreef ElDani het volgende:
Ik ken het orgineel hoor. Als klein jongetje vond ik hem wel leuk (ik was 12 toen ofzo). Kan er nu ook nog wel om lachen. Hetzelfde voor de versie van Da Tweekaz. Ik vind het gewoon geniaal dat ze van zoiets cheesy wat maken. Het is een beetje dat stijltje. Je moet ze eigenlijk een keertje een setje horen draaien op een feest. Het pakt mij in ieder geval wel.
Lekker nummertje! Heeft wel wat weg van B-Front vind ik, vooral dat stukje @ 2:33. Maar hij kan nog wel beter gemastered worden, kick mag wel iets "donkerder" klinken.quote:
Dat hele album ongeveer! Heb hem zelf niet, maar alles wat ik ervan hoor klinkt gewoon vet!quote:
Oeh, ja lekker!quote:
Jep, was geloof ik bezig met B-Front (Haunted afmaken) en ook bezig met nieuwe soloquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:09 schreef robuust89 het volgende:
Even tussendoor:
Doet Titan nog produceren?
En er schijnt een collab met Jack Of Sound in de maak te zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:11 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Jep, was geloof ik bezig met B-Front (Haunted afmaken) en ook bezig met nieuwe solo
Heb uit redelijk betrouwbare bron dat ie 't niet zelf produceert, maar het voor hem gedaan wordt...quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:09 schreef robuust89 het volgende:
Even tussendoor:
Doet Titan nog produceren?
Ik vind deze heel vetquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:28 schreef El_Matador het volgende:
![]()
Beetje poppy, maar zo heerlijk als je staat te spacen tussen 27.000 anderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |