die van Scantraxx heb je al? of die moet je hierna nog?quote:Op donderdag 6 januari 2011 04:17 schreef Levitas het volgende:
Hmm.. Ben die hele Fusion records label releases (2002-2010) binnen aan het halen.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:49 schreef Monopoly het volgende:
Ik blijf kapot spacen om dit nummerFANTASTISCH
* Zet subwoover weer aan
over smaak valt niet te twisten maar ik vind de 'Hardstyle' van coone vaak zulke ongeinspireerde bagger. Met zn remakes, top40 bootlegs en talloze breaks die wel ergens van gejat zijn. Geldt overigens ook in mindere mate voor de profeet maar die maakt sporadisch ook een origineel pareltje zoals recession.quote:
I WANT YOU... TO GET UP NOW!quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:00 schreef NLS04 het volgende:
[..]
over smaak valt niet te twisten maar ik vind de 'Hardstyle' van coone vaak zulke ongeinspireerde bagger. Met zn remakes, top40 bootlegs en talloze breaks die wel ergens van gejat zijn. Geldt overigens ook in mindere mate voor de profeet maar die maakt sporadisch ook een origineel pareltje zoals recession.
+1quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:00 schreef NLS04 het volgende:
[..]
over smaak valt niet te twisten maar ik vind de 'Hardstyle' van coone vaak zulke ongeinspireerde bagger. Met zn remakes, top40 bootlegs en talloze breaks die wel ergens van gejat zijn. Geldt overigens ook in mindere mate voor de profeet maar die maakt sporadisch ook een origineel pareltje zoals recession.
Recessionquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:00 schreef NLS04 het volgende:
een origineel pareltje zoals recession.
+1quote:
was bij Qlimax 2008 net op weg naar het toilet toen ik ineens dit nummer dat te horen... dus ff ophouden, teruglopen naar linksvoor en ff uit m'n dak gaan omdat ik het goed had gehoordquote:
als je dat bij elk goed/lekker nummertje doet, zullen je buren wel blij met je zijn ofnietquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Bij dat nummer heb ik altijd de neiging om op te staan van m'n stoel, naar het raam te gaan, deze te openen, mijn hoofd eruit te steken en te schreeuwen: Wat een lekker nummertje!!
Hahaha herkenbaarquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
was bij Qlimax 2008 net op weg naar het toilet toen ik ineens dit nummer dat te horen... dus ff ophouden, teruglopen naar linksvoor en ff uit m'n dak gaan omdat ik het goed had gehoord
hahahaquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Bij dat nummer heb ik altijd de neiging om op te staan van m'n stoel, naar het raam te gaan, deze te openen, mijn hoofd eruit te steken en te schreeuwen: Wat een lekker nummertje!!
Toen ik nieuwe speakers had gekocht ben ik naar m'n buurvrouw gegaan en heb ik gezegd: Het kan zijn dat het soms wat hard doordreunt, als dat zo is moet je maar langskomen en dan zet ik het zachter. Ze is nog nooit langs geweest.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je dat bij elk goed/lekker nummertje doet, zullen je buren wel blij met je zijn ofniet
Hierna moet ik Scantraxx nog, haha.quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die van Scantraxx heb je al? of die moet je hierna nog?
Ik had eerst alles op label gesorteerd, toen eens goed opgeruimd en nu heb ik alles op jaar van release staanquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:44 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hierna moet ik Scantraxx nog, haha.
Ik plemp gewoon alles bij elkaar. Fuck dat hokjes gedoe. Ik maak geen mapje voor "rawstyle"() dus ik maak ook geen mapje voor early hardstyle. Het is gewoon HARDSTYLE
Go tell it to your mama.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:00 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Het verschilt ook veel, Motherfuck komt helemaal uit 2002 maar past wat mij betreft prima tussen de hardstyle van nu, en wordt ook nog wel regelmatig gedraaid.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:44 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik plemp gewoon alles bij elkaar. Fuck dat hokjes gedoe. Ik maak geen mapje voor "rawstyle"() dus ik maak ook geen mapje voor early hardstyle. Het is gewoon HARDSTYLE
dan zijn er 3 mogelijkheden; OF nog harder, OF ze houdt van hardstyle OF ze is doof (geworden)quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Toen ik nieuwe speakers had gekocht ben ik naar m'n buurvrouw gegaan en heb ik gezegd: Het kan zijn dat het soms wat hard doordreunt, als dat zo is moet je maar langskomen en dan zet ik het zachter. Ze is nog nooit langs geweest.
ik heb volgens mij ooit al eens Fusion en Scantraxx gedownload, maar moet toch eens kijken of ik niet nog wat mis ofzoquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:44 schreef Levitas het volgende:
[..]
ik heb alles in 1 map staan, gewoon gesorteerd op naamquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik had eerst alles op label gesorteerd, toen eens goed opgeruimd en nu heb ik alles op jaar van release staanwerkt prima voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |