quote:You have been banned from Fear.FM with the following reason: <capest> you are gay hahah fear fm sucks
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:13 schreef Koepert het volgende:
Ik ga net naar de fear.fm website (luister de webplayer, wilde ff kijken wat er nu op was...
Zie ik dit in een 'tekstballon' staan midden bovenaan de site
[..]
Oh nee, de site doet t ook wel... maar eerste keer naar t adres gaan, staat dat tussen de rest van de berichten op de sitequote:
Oké.. Kon het net ook al niet vinden. Luister ook nooit radio of Fear FM dus dacht zal wel aan mij liggenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:50 schreef Koepert het volgende:
[..]
Oh nee, de site doet t ook wel... maar eerste keer naar t adres gaan, staat dat tussen de rest van de berichten op de site
Maar t staat er inmiddels niet meer, en uiteraard geen screenshot gemaakt...
oh jonge verrekte pancakequote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik ben ook niet op defqon, ik heb al lang en breed tickets voor awakeningsfestival..
Er is wel iemand met die reden gebanned (de enigste gebande persoon ook). Dat was iemand die zat op te chat daar mee te zieken en zei dat. 1 van de admins was het toen zat (niet ik) en heeft hem toen gebanned met dat als reden. Het vage is, als jij die persoon niet bent zou je dat absoluut niet te zien mogen krijgen :pquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:13 schreef Koepert het volgende:
Ik ga net naar de fear.fm website (luister de webplayer, wilde ff kijken wat er nu op was...
Zie ik dit in een 'tekstballon' staan midden bovenaan de site
[..]
Ik kan er niets aan doen dat ze Defqon 2 weken naar achter verplaatsenquote:
Dan zou ik t zijn zonder zelf door te hebben ...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:51 schreef StM het volgende:
[..]
Er is wel iemand met die reden gebanned (de enigste gebande persoon ook). Dat was iemand die zat op te chat daar mee te zieken en zei dat. 1 van de admins was het toen zat (niet ik) en heeft hem toen gebanned met dat als reden. Het vage is, als jij die persoon niet bent zou je dat absoluut niet te zien mogen krijgen :p
Dat lieptie in de chat te roepen ofzo, ik weet het niet precies :p is ook al weer een aantal weken terug.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:31 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dan zou ik t zijn zonder zelf door te hebben ...
K zit zelden op fear.fm en al helemaal niet op t forum...
Wel wazige reden voor n ban trouwensof is de reden dan dat ie dat gezegd heeft tegen iemand?
quote:Today I had a good day in the studio! The new track is finish .. (bethooven track) . I did a new kick with the virus c! Sound good!!
29 Januari naar oa. Zatoxquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:05 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Zatox heeft eindelijk weer eens een nieuwe kick gemaakt![]()
Werd wel eens tijd want op die "Raw Kik" was ik al een tijdje uitgekeken...
@DJZATOX
[..]
Nee,die zijn me nog ff te duur, en een kameraad van me heeft ook draaitafels, dus kunnen we mooi platen uitwisselen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
draaitafels nog wel; geen cd-spelers?
Inderdaad. Overduidelijk 'Brennan is in tha house.'quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Begin is goed, vocal is lekker old skool, maar dan die melodie![]()
* 16meter gaat het onthoudenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:27 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Dat mag! Iedereen kan ook gerust blijven slapen want we hebben een zaaltje voor dat soort dingen
(Nee maar serieus dus dit)
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:50 schreef Djahani het volgende:
Hardstyle
Beste Hardstyle DJ > Headhunterz > Willem Rebergen > Nederlands
Melodie kon beter ja, maar ruim gecompenseerd door de vocals, lekker nummertjequote:Op woensdag 5 januari 2011 10:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
quote:Hijs best goed te doen. Beetje "Qlimax" achtige sound om het zo maar te omschrijven.
welke ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:44 schreef Beach het volgende:
Haakon ik heb nog 4 vinyls overveur een zacht prijske.
Ehh even zoeken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:57 schreef haakon het volgende:
[..]
welke ?
Ik ben van plan hardcore/industrial hardcore en hardtechno te gaan draaien, maar voor een paar maten is hardstyle ook leuk
Feest van Deadmau5, dus logisch dat ze die muziek eronder zetten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:19 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat doet deze muziek achter een Showtekfilmpje?
Of is dat onderhand hun stijl?
Wel vette units die ze het publiek inschieten om exact 12 uur.
Half jaar geleden al gedaan, niemand wilde het kopenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:39 schreef haakon het volgende:
hmm oke..
van mij mag je ze houdenanders zet je ze bij vraag&aanbod neer als je er af wil.
Maar toch bedankt !
Zoals ik al zei: ik ga de industrial hardcore kant op, qua draaien.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Half jaar geleden al gedaan, niemand wilde het kopen
En jij succes met zoeken naar platen verder![]()
Oh oeps, niet gelezenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:46 schreef haakon het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ik ga de industrial hardcore kant op, qua draaien.
so you knowquote:In ecology, crypsis is the ability of an organism to avoid observation or detection by other organisms.
Laat ff weten, mssn ga ik dan ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:00 schreef Da_Ripper het volgende:
Lag gisteravond in bed even naar Animal Planet te kijken hebben ze het daar ineens over Crypsis
[..]
so you know![]()
Over Crypsis gesproken, volgende week zaterdag @ ZAK: Crypsis & Chain Reaction.
Zeer grote kans dat ik die meepik
eens wat betreft Bang The Bassquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hijs best goed te doen. Beetje "Qlimax" achtige sound om het zo maar te omschrijven.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:17 schreef Koepert het volgende:
Kijken wat mijn agenda met mn bankrekening afspreekt..
Goed geschreven 14.gifquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:46 schreef Sethje het volgende:
http://frontpage.fok.nl/review/423213/1/1/50/danceparty-qountdown-2010.html
idd, heb 'm net gelezen en je schrijfstijl gaat zienderogen vooruit. Vooral deze heeft een ontspannen 'feel' en leest gemakkelijk weg, wisselt feiten af met meningen maar blijft objectiefquote:
quote:
Thnx!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:15 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
idd, heb 'm net gelezen en je schrijfstijl gaat zienderogen vooruit. Vooral deze heeft een ontspannen 'feel' en leest gemakkelijk weg, wisselt feiten af met meningen maar blijft objectief
wellicht daarom ook een kameleon in zijn logo..quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:00 schreef Da_Ripper het volgende:
Lag gisteravond in bed even naar Animal Planet te kijken hebben ze het daar ineens over Crypsis
[..]
so you know![]()
Scherpquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:23 schreef de_huig het volgende:
[..]
wellicht daarom ook een kameleon in zijn logo..![]()
[ afbeelding ]
en dan die kameleon ook nog in de vorm van een C..van Crypsis; goed denkwerk eigenlijk wel
2011, het jaar waarin alles op zijn plaats valt..
Jaaaa!!!! Dat soort nummers/vinyl zoek ik !quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:05 schreef Mind.Illusion het volgende:
@ Haakon ... Ik heb ook nog een shitload vinyl... ook een aantal hardtechno vinyl, waaronder sven wittekind - sunstorm (L)
Wat k heb staat allemaal in de verkoopquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:39 schreef haakon het volgende:
[..]
Jaaaa!!!! Dat soort nummers/vinyl zoek ik !
Heb je dr wat in de verkoop ?
Nu zal ik jou en de huig gelijk followen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
http://twitter.com/#!/Gentletraxx
AVIO + Hardtrance, dat kan alleen maar leuk worden!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
http://twitter.com/#!/Gentletraxx
Ik Twitter alleen om dj's te volgen en om met acties mee te doen, dus doe geen moeitequote:Op woensdag 5 januari 2011 20:57 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nu zal ik jou en de huig gelijk followen.
Hehe ik ook maarja.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:05 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik Twitter alleen om dj's te volgen en om met acties mee te doen, dus doe geen moeite
Ik snap ze niet..quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:35 schreef de_huig het volgende:
over twitter gesproken..volgen jullie technoboy ook? wat een debiel hahaha ik ga al een paar dagen kapot om die tweets over zn wasmachine en zn eten.
Yummiequote:
Excuus, maar kan geen twitter vinden van hemquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:35 schreef de_huig het volgende:
over twitter gesproken..volgen jullie technoboy ook? wat een debiel hahaha ik ga al een paar dagen kapot om die tweets over zn wasmachine en zijn eten.
Welk deuntje ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:21 schreef Sqoudson het volgende:
Even niet om het een of ander.. maar dat deuntje komt me godvers bekend voor??
Lekkorquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:36 schreef T-Force het volgende:
[..]
Jij hield ook van Trance toch? Zo ja, check deze jonge!
Knalt hier ook lekker weg!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:49 schreef Monopoly het volgende:
Ik blijf kapot spacen om dit nummerFANTASTISCH
* Zet subwoover weer aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |