Denk dat het vooral een kwestie van connecties is, als MC is het wat lastiger om een demo op te sturen... wat verdient zo iemand als Da Syndrome, Dv8, Villain eigenlijk? Hebben zij nog een fulltime baan ernaast?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:40 schreef Beach het volgende:
Maar nu serieus en niet grappig, hoe word je MC?
Succes...denk je nog aan ons wanneer je big and famous bent?quote:
Dat denk ik ook...quote:Op zondag 2 januari 2011 14:53 schreef 16meter het volgende:
Sethje heeft daar wel een antwoord op, denk ik.
Mwa... k denk dat dat nog wel meevalt.. als je zo die tweets van Da Syndrome leest... hoor k weinig over ander werk dan via Scantraxx.. Hij zal toch ook gewoon via contract werken, en meerdere feesten per weekend doen..quote:Lijkt me dat zo'n MC zonder nevenactiviteiten niet rond kan komen van wat feestjes aan elkaar praten?
Eerst wachten totdat die dj echt doorbreekt manquote:Op zondag 2 januari 2011 14:57 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Succes...denk je nog aan ons wanneer je big and famous bent?
Ruffian heeft er ook een baan naast geloof ik.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:02 schreef Bertje_NL het volgende:
Ik weet toevallig dat Da Syndrome gewoon een uitkering heeft naast zijn MC werk. Hij kan er dus niet rond van komen. Tjjdje geleden was ie nog sterretjes aan het fixen in autoruiten op de parkeerplaats bij de bouwmarkt hier...
Nee klopt, hun fee is velen malen lager dan van de dj's dat is niet te vergelijken. Villain doet ook wel veel intro's enzo erbij maar daar kun je niet van rondkomen.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:53 schreef 16meter het volgende:
Sethje heeft daar wel een antwoord op, denk ik.
Lijkt me dat zo'n MC zonder nevenactiviteiten niet rond kan komen van wat feestjes aan elkaar praten?
Ruffian is/was docent.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:08 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ruffian heeft er ook een baan naast geloof ik.
Kon ie toen z'n bek ook maar niet houdenquote:Op zondag 2 januari 2011 16:52 schreef RiKe het volgende:
Ruffian is/was docent.
Maatje van me heeft bij hem in de klas gezeten.
Welk evenement?quote:Op zondag 2 januari 2011 16:50 schreef 16meter het volgende:
iig ook een nieuw evenement in dat Ziggo Dome, misschien is daar plaats voor early hardstyle
Je moet Ruffian maar als leraar hebben.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:52 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ruffian is/was docent.
Maatje van me heeft bij hem in de klas gezeten.
quote:Omdat een einde ook altijd weer een nieuw begin betekent, kijkt Q-dance graag vooruit. In het komende jaar lanceert Q-dance een aantal nieuwe evenementen, waaronder een hardcore evenement in de Heineken Music Hall. Eind 2011 opent de Ziggo Dome in Amsterdam haar poorten, alwaar Q-dance de dance programmering aftrapt met een nieuw event.
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:55 schreef T-Force het volgende:
[..]
Kon ie toen z'n bek ook maar niet houden?
[..]
Welk evenement?
Volgens mij was dat Nederlands, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:16 schreef Baronpilsener het volgende:
Wat gaf onze kleine vriend met grote mond voor les dan?
Aangezien hij docent is/was stond hij wel vaak als middelpunt van de aandachtquote:Op zondag 2 januari 2011 16:55 schreef T-Force het volgende:
[..]
Kon ie toen z'n bek ook maar niet houden?
gebarentaal, gaat ie uitleggen hoe je met je vingers een Q moet maken.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:16 schreef Baronpilsener het volgende:
Wat gaf onze kleine vriend met grote mond voor les dan?
houden we dr inquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:50 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Zo niet maken wij een speciaal Fok! lintje voor hemWat een goede daden allemaal
Als hij het on stage nou ook eens bij gebarentaal hield...quote:Op zondag 2 januari 2011 21:23 schreef de_huig het volgende:
[..]
gebarentaal, gaat ie uitleggen hoe je met je vingers een Q moet maken.
Dat was on stage...quote:Op zondag 2 januari 2011 23:28 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Als hij het on stage nou ook eens bij gebarentaal hield...
Iedere liefhebber met een vrije agenda moet. Check die line-up joh! Dat kan gewoon niet beter! Echt voor iedereen zit er wat in. Baal zo gruwelijk dat ik dan op wintersport ben (al is dat natuurlijk ook heel mooi).quote:Op maandag 3 januari 2011 11:06 schreef ReMcOrE het volgende:
zal ik dan toch maar naar HardBass gaan??![]()
heb de 13e een wedstrijd om 12.00, maar daar is wel een vervanger voor te regelenquote:Op maandag 3 januari 2011 11:17 schreef ElDani het volgende:
[..]
Iedere liefhebber met een vrije agenda moet. Check die line-up joh! Dat kan gewoon niet beter! Echt voor iedereen zit er wat in. Baal zo gruwelijk dat ik dan op wintersport ben (al is dat natuurlijk ook heel mooi).
Zelfs Headhunterz, niet mijn grootste favoriet, laat nu vette dingen zien. PP Live is het eet-momentje van de avond en voila, een perfecte avond.
Gefeliciteerd! Is natuurlijk ook heel mooi! Maar als ik jou was zou ik wel kijken of ik wat budget over kan houdenquote:Op maandag 3 januari 2011 11:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb de 13e een wedstrijd om 12.00, maar daar is wel een vervanger voor te regelen
zit alleen even te kijken hoeveel die avond me dan gaat kosten, want heb het geld ook hard nodig voor m'n huisje; waar ik als het goed is de komende weken de sleutel van krijg!!
i know, de lijn is gewoon gruwelijkquote:Op maandag 3 januari 2011 11:20 schreef ElDani het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Is natuurlijk ook heel mooi! Maar als ik jou was zou ik wel kijken of ik wat budget over kan houden. En met zulke goeie muziek hoef je toch niet helemaal naar de klote te gaan of wel?
Het gevoel dat je meer verantwoordelijkheid krijgt met een eigen huis ofzo? Zou het echt niet weten anders..quote:Op maandag 3 januari 2011 11:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
i know, de lijn is gewoon gruwelijken het kriebelt ook ontzettend... maar toch is er iets in mij wat voor twijfel zorgt
![]()
zoiets denk ik... wat minder feesten omdat je toch in een andere fase van je leven komt? het idee dat je geld moet besparen omdat je het nodig hebt voor je huis? ik kan het niet precies aanwijzenquote:Op maandag 3 januari 2011 11:28 schreef ElDani het volgende:
[..]
Het gevoel dat je meer verantwoordelijkheid krijgt met een eigen huis ofzo? Zou het echt niet weten anders..
Maarja, denk eens aan een mooie fokmeet op een team met Zany, Bioweapon en Ran-D met Crypsis erachteraan geramd. Of nog mooier, het team erna: B-Front, Max Enforcer, A2 en Wild Mofos.
Afteren bij Remco !quote:Op maandag 3 januari 2011 11:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb de 13e een wedstrijd om 12.00, maar daar is wel een vervanger voor te regelen
zit alleen even te kijken hoeveel die avond me dan gaat kosten, want heb het geld ook hard nodig voor m'n huisje; waar ik als het goed is de komende weken de sleutel van krijg!!
Remco, dat is gewoon van die 2011-goede-voornemens-blabla die in je hoofd rondspookt. Geeft allemaal niks hoor, iedereen heeft er last van..maar over een week of 2 ben je dat wel weer vergeten, trust mequote:Op maandag 3 januari 2011 11:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zoiets denk ik... wat minder feesten omdat je toch in een andere fase van je leven komt? het idee dat je geld moet besparen omdat je het nodig hebt voor je huis? ik kan het niet precies aanwijzen![]()
maar ja, kameraad lijkt het ook helemaal tof; dus die vraagt me bijna dagelijks of ik gamezelf kennende zal ik ook vast wel gaan, om gewoon weer ff te kunnen genieten
(laatste grote feest was Fusion)
bring the motherfucking house down...quote:
fijn dat je jezelf ff uitnodigt Machielquote:
die komt vast nog wel een xquote:
ik wacht afquote:Op maandag 3 januari 2011 13:10 schreef de_huig het volgende:
[..]
Remco, dat is gewoon van die 2011-goede-voornemens-blabla die in je hoofd rondspookt. Geeft allemaal niks hoor, iedereen heeft er last van..maar over een week of 2 ben je dat wel weer vergeten, trust me
liever nietquote:Op maandag 3 januari 2011 13:10 schreef de_huig het volgende:
[..]
bring the motherfucking house down...
dat is volgende week zaterdag toch al?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:34 schreef T-Force het volgende:
Bohhhh, zin in Hardstylefeestje maarja...Euphoria pasWie nog meer aanwezig?
* ElDani meldt zich!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:34 schreef T-Force het volgende:
Bohhhh, zin in Hardstylefeestje maarja...Euphoria pasWie nog meer aanwezig?
The lawmakers, the politicians, the Columbian drug lords, all you who lobby against making drugs legal. You're the one who's guilty.quote:
Ik kan m nu niet luisteren, maar ik meen dat deze op fantasy island is gedraaid. Staat me iets bij van e....evolutionz, e...e...evolutionzquote:Op maandag 3 januari 2011 13:56 schreef T-Force het volgende:
Wow, dat album ziet er helemaal niet zo verkeerd uit!
Zeker benieuwd naar die Evolutionz 2011 Refix![]()
Om het even af te maken het origineel:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GUESS WHO'S BACK!!
Zal eens tijd worden na wat verhalen met Hardstyle in andere topicsquote:
Dat vermoedde ik al jaquote:Op maandag 3 januari 2011 15:34 schreef T_Killer het volgende:
Ik kan m nu niet luisteren, maar ik meen dat deze op fantasy island is gedraaid. Staat me iets bij van e....evolutionz, e...e...evolutionz
Ho ik zie nu pas dat jij de orginele hebt gepost, en ik maar luisteren naar wat er nou precies geremixt isquote:
Ja eigenlijk wel hequote:Op maandag 3 januari 2011 18:35 schreef T-Force het volgende:
[..]
Zal eens tijd worden na wat verhalen met Hardstyle in andere topics![]()
[..]
Lekker nummertjequote:
Ben je gek? Natuurlijk ga je naar HardBass! Vorig jaar toch wel het feest van het jaar voor mij (het geluid in het Gelredome zo goed?!) en dan heb ik `m nog nuchter gedaan ook. Nu is de line-up nog eens uber!quote:Op maandag 3 januari 2011 11:06 schreef ReMcOrE het volgende:
zal ik dan toch maar naar HardBass gaan??![]()
goed geluid en Gelredome in 1 zin, the fuck?!quote:Op maandag 3 januari 2011 19:20 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ben je gek? Natuurlijk ga je naar HardBass! Vorig jaar toch wel het feest van het jaar voor mij (het geluid in het Gelredome zo goed?!) en dan heb ik `m nog nuchter gedaan ook. Nu is de line-up nog eens uber!
dat geluid was inderdaad nog wel een twijfel voor mij hoor, het is en blijft Gelredomequote:Op maandag 3 januari 2011 19:57 schreef Koepert het volgende:
Niet te zuur doen Remco..
Geluid Hardbass vorig jaar in het Gelredome, was gewoon goed (en ja zeker voor gelredome-maatstaven) .. feest van het jaar is idd nogal dubieus..
Het geluid was voor het Gelredome gewoon goed hoor.. Sowieso voor een stadion prima geluid.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
goed geluid en Gelredome in 1 zin, the fuck?!en het feest van het jaar, ben je verder nergens geweest ofzo?
(jaja, ik weet dat het een persoonlijke mening is...)
quote:- Beste Feest Indoor - Hard Bass (32%)
nou krullie die kun je in je zak stekenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:20 schreef T-Force het volgende:
Maar ik ben dan ook altijd en overal snel tevreden mee
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:23 schreef de_huig het volgende:
nou krullie die kun je in je zak steken
Mijn enige ervaring met geluid in Gelredome is afgelopen Qlimax en ik kan u met trots melden dat het echt vol tot zijn recht kwam daar. Het geluid was echt prima in orde, misschien iets te veel laag, maar zeker niet zacht of onzuiver.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:27 schreef ReMcOrE het volgende:
als jullie positief zijn over het geluid, dan geloof ik jullie
* ReMcOrE toch weer iets dichterbij HardBass gebracht...
Tja, HMH geluid moet je natuurlijk niet voorstellen in een stadion. (HMH blijft overigens wel gruwelijk vet). Maar het geluid is absoluut dik voldoende te noemen.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:31 schreef ReMcOrE het volgende:
laatste keer Qlimax was voor mij 2008, HardBass was 2010... maar toen was ik niet echt onder de indrukmaar ben natuurlijk al verwend met een Defqon.1, Decibel, Q-Base en natuurlijk HMH
HMH schijnt de beste akoestiek van heel Europa te hebben ofzo. Iig, op Q. pres. Fusion klonk het allemaal prima in mijn orenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:31 schreef ElDani het volgende:
[..]
Tja, HMH geluid moet je natuurlijk niet voorstellen in een stadion. (HMH blijft overigens wel gruwelijk vet). Maar het geluid is absoluut dik voldoende te noemen.
de qlimaxen ('08 en '09) zijn niet echt goed geweest qua geluid als je het mij vraagt. hardbass 2009 kondigden ze het nieuwe geluidssysteem groots aan, maar viel het vies tegen. dat hebben ze met hardbass 2010 ruimschoots goed gemaakt; toen was het gewoon heel degelijk.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:31 schreef ReMcOrE het volgende:
laatste keer Qlimax was voor mij 2008, HardBass was 2010... maar toen was ik niet echt onder de indrukmaar ben natuurlijk al verwend met een Defqon.1, Decibel, Q-Base en natuurlijk HMH
Ik vond het toen juist niet in de buurt komen van de normale HMH kwaliteit, de ene set was het goed, de andere niet,dan wel volop bass dan weer niet, gewoon erg wisselvallig.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:35 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
HMH schijnt de beste akoestiek van heel Europa te hebben ofzo. Iig, op Q. pres. Fusion klonk het allemaal prima in mijn oren
Ligt dat niet meer aan de persoon die het geluid regelt dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik vond het toen juist niet in de buurt komen van de normale HMH kwaliteit, de ene set was het goed, de andere niet,dan wel volop bass dan weer niet, gewoon erg wisselvallig.
Lekker makkelijk toch? Hoef ik tenminste nooit ergens moeite voor te doenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:23 schreef de_huig het volgende:
[..]
nou krullie die kun je in je zak steken
Zijn de afgelopen 1 a 2 jaar genoeg feesies geweest in de HMH waarbij 't geluid ronduit slecht was hoor...quote:Op maandag 3 januari 2011 21:08 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ik vind HMH gewoon standaard geweldig geluid.
Jaaa ok dan, ik moet er van maken; Op X-Qlusive, Fusion en HouseQlassicsquote:Op maandag 3 januari 2011 21:09 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Zijn de afgelopen 1 a 2 jaar genoeg feesies geweest in de HMH waarbij 't geluid ronduit slecht was hoor...
Iddquote:
Eigenlijk had Ran-D ook alleen maar bazentracks en de sets van hem waar ik geweest ben waren allen fantastisch. Misschien was hij wel de grootste baas van het afgelopen jaar.quote:
Zeker vetquote:Op maandag 3 januari 2011 22:27 schreef haakon het volgende:
[..]
1.37 is kameraad van me!
1.26 kom ik heeel ff in beeld links
Mee eensquote:Op maandag 3 januari 2011 22:40 schreef haakon het volgende:
Under Attack zeker 1 van de beste nummers van 2010 vind ik.
Postenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:44 schreef haakon het volgende:
K sta nog op de foto met Ran-D met oud & nieuw
vind je? ik vind Defqon.1 wel wat hebben als ééndagsfestival... en doordat ze het nu meerdaags kunnen maken, lijkt het weer om het geld te draaienquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:07 schreef T-Force het volgende:
Misschien inderdaad geen strand/zand meer maar omdat het op het terrein van Lowlands gehouden wordt lijkt het me niet uitgesloten dat het een meerdaags evenement wordt!En dat is natuurlijk prachtig nieuws! Het eerste Hardstyle-evenement in NL wat meerdaags zou gaan worden is natuurlijk een dikke vette +
vet filmpje, ikke op 0.39 en 0.45 hahaquote:
dat bedoel ik dus ook, ben benieuwd wat dan het 'karakter' gaat worden...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:30 schreef Sethje het volgende:
Defqon verhuist....ik weet niet....met meerdaags verander je wel heel het karakter van het festival etc.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:56 schreef T_Killer het volgende:
of iemand is zo vrij om dit voor mij te doen![]()
Ik stond lekker al eerder met Ran-D op de foootooooquote:Op maandag 3 januari 2011 23:44 schreef haakon het volgende:
K sta nog op de foto met Ran-D met oud & nieuw
Hier nog Alphaverb, B-Front en Neophytequote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:49 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ik stond lekker al eerder met Ran-D op de foootoooo![]()
En met The Pitcher, Isaac, 3x met PP Wietse, Thera, Geck-O en Da Tweekaz
Wel leuke foto btw![]()
Maar over The Qontinent, dat was sowieso echt een heerlijk feestje! Dat het meerdaags is gaf wel een meerwaarde, hoewel terugrijden erna niet echt verantwoord is. Onze chauff had in ieder geval wel moeite om erbij te blijven. Natuurlijk heb je van die klojo's erbij de de hele nacht opblijven e.d. Slapen zat er niet echt in want je schrikt steeds wakker van schreeuwende mensen om 4.00, 4.05, 4,10 etc. De laatste nacht hadden we ook enorme regenval en de hele plaats veranderde in een modderpoel, inclusief ons bed, tas, je kleren. Echt niet relaxt. Daarom zijn we ook niet van plan de volgende keer op TQ op de camping te gaan zitten maar bed&breakfast oid te zoeken.
Maar meerdaagse DefQon is wat mij betreft een verbetering. De locatie lijkt me wel veeeel minder leuk maargoed.. Als we er dan iets extra's bij krijgen..![]()
Dit dusquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:01 schreef haakon het volgende:
[..]
Defqon locatie van dit jaar maakt me echt aan het twijfelen of ik nog wel ga..
Als het meerdaags wordt.. tja, misschien een leuke verandering, maar ik betwijfel het eerlijk gezegd.
Defqon is altijd al ééndags geweest en ik denk dat dat ook zo moet blijven, omdat Defqon.
Laat ze dan een compleet nieuw festival bedenken wat wel meerdaags is !
en B-Front (fusion)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:49 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
En met The Pitcher, Isaac, 3x met PP Wietse, Thera, Geck-O en Da Tweekaz,
Dat was echt heel erg vet! The Qontinent was voor mij wel een geslaagd feestje hoor! Het weer zat alleen niet echt mee, maar goed.quote:
Dat bedoel ik dus. Een goede rede al zeg ik het zelf.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:47 schreef Quyxz_ het volgende:
Nu ook op Q-Dance.nl: http://www.q-dance.nl/q/e(...)/list_messages/12065
Er staat wel iets over campingplaatsen, maar tevens dat het gewoon (2 weken eerder) op 25 juni plaats vindt. 1 dag dus. En er komen nog meer stages. Wel een ultieme overkill voor mij dan.
Die dag valt voor mij trouwens precies in de 2 tentamenweken.Niet dat ik veel interesse had in Defqon, maar toch.
Er passen meer mensen in, vind Qdance niet zo erg hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:57 schreef -Menn0- het volgende:
Maar tot nu toe vind ik het alleen maar zonde. Q-dance kan er ook niks aan doen met die nieuwe woonwijk maar toch....
Ik kan in mijn (landelijke) omgeving héééél veel mooie locaties aanwijzen voor een DefQon.1quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:57 schreef -Menn0- het volgende:
Ik zou een moord plegen voor Defqon in m'n achtertuin
Nee en het kaartje zal ook wel duurder worden "door de nieuwe locatie"..... Ach je doet er niks aan... Laten we er maar gewoon een feestje van maken in Juniquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Er passen meer mensen in, vind Qdance niet zo erg hoor![]()
Zou het nu ook langer duren ipv tot 11 uur? Anders hebben die toegevoegde stages 0.0 toegevoegde waarde. Dag gaat al zo snel voorbij ik wil ook niet de hele dag aan het lopen zijn...quote:Meer stages is meer ruimte voor diversiteit
Had iedereen maar zo'n goede muzieksmaak als onsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:05 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ik kan in mijn (landelijke) omgeving héééél veel mooie locaties aanwijzen voor een DefQon.1Helaas zit het hier vol met zeikende burgers en boeren, corrupte gemeente-ambtenaren en natuurliefhebbers
![]()
25 juni (2 weken later bedoel je trouwens waarschijnlijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:47 schreef Quyxz_ het volgende:
Nu ook op Q-Dance.nl: http://www.q-dance.nl/q/e(...)/list_messages/12065
Er staat wel iets over campingplaatsen, maar tevens dat het gewoon (2 weken eerder) op 25 juni plaats vindt. 1 dag dus. En er komen nog meer stages. Wel een ultieme overkill voor mij dan.
Die dag valt voor mij trouwens precies in de 2 tentamenweken.Niet dat ik veel interesse had in Defqon, maar toch.
Ah, crashen bij jou van de zomer, lees ikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:05 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ik kan in mijn (landelijke) omgeving héééél veel mooie locaties aanwijzen voor een DefQon.1Helaas zit het hier vol met zeikende burgers en boeren, corrupte gemeente-ambtenaren en natuurliefhebbers
![]()
Maargoed ik mag niet klagen, ik heb Decibel al op fietsafstand
Deepack - Mysteryquote:
Dat mag! Iedereen kan ook gerust blijven slapen want we hebben een zaaltje voor dat soort dingenquote:
Ook al kennen wij elkaar niet, ik vind je nu al een heldin!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:27 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Dat mag! Iedereen kan ook gerust blijven slapen want we hebben een zaaltje voor dat soort dingen
(Nee maar serieus dus dit)
Ik zeg: DOEN!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:27 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Dat mag! Iedereen kan ook gerust blijven slapen want we hebben een zaaltje voor dat soort dingen
Ja dat issie, thanks Krullie. Geweldig dat men van voor naar achteren losgaat. Nu ik hem zie zijn t wel iets meer dan 200 mensenquote:
En bovendien zijn alle kleuren uit het kleurenspectrum al wel gebruikt, dus wat de hell willen ze die extra stages voor naam geven. Yellow-Greenish stage?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik snap de move wel, maar meer area's wtf? dubstep en early zijn de enige die ik nog kan bedenken die nog ergens op slaan (vooral early dan) of zouden ze nu ook house gaan doen?
Dat ga ik onthoudenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:27 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Dat is niet het hele festival zo hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:35 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ja dat issie, thanks Krullie. Geweldig dat men van voor naar achteren losgaat. Nu ik hem zie zijn t wel iets meer dan 200 mensenEn het is ook niet Tokyo of Gangster wat er gedraaid wordt.
quote:Ergens snap ik het ook wel dat Defqon.1 verhuist. "Bidding Housen" klinkt gewoon cooler en toepasselijker dan "Elmere Strend."
Retweetje van Q-Dance van ene Juud.. dus..nee?:Pquote:
Gewoon Trance toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:37 schreef Koepert het volgende:
Leuk (ook weerJa Twitter
) 'ene' Aboveandbeyond (
) heeft getwitterd dat er 2 soorten muziek zijn, goeie en slechte, maar dat kinderen toch echt NIET naar Hardstyle moeten luisteren.. (AAB maakt zelf van die ambient /lichte house) .. die word nu een beetje afgebrand
T is onnodig, maar wel vermakelijk..
Zover ik weet inderdaad Trance. Heerlijke tracks, maar dit is wel een beetje kinderachtig.quote:
x2... Overigens awake festival ticket al in de pocket. Niet zo'n moeilijk keus ookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:55 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik vind het eerder zielig hoe al de Hardstyle dj's / Labels zich op hun teentjes voelen getrapt en massaal de online "tegenaanval" inzetten
quote:You have been banned from Fear.FM with the following reason: <capest> you are gay hahah fear fm sucks
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:13 schreef Koepert het volgende:
Ik ga net naar de fear.fm website (luister de webplayer, wilde ff kijken wat er nu op was...
Zie ik dit in een 'tekstballon' staan midden bovenaan de site
[..]
Oh nee, de site doet t ook wel... maar eerste keer naar t adres gaan, staat dat tussen de rest van de berichten op de sitequote:
Oké.. Kon het net ook al niet vinden. Luister ook nooit radio of Fear FM dus dacht zal wel aan mij liggenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:50 schreef Koepert het volgende:
[..]
Oh nee, de site doet t ook wel... maar eerste keer naar t adres gaan, staat dat tussen de rest van de berichten op de site
Maar t staat er inmiddels niet meer, en uiteraard geen screenshot gemaakt...
oh jonge verrekte pancakequote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik ben ook niet op defqon, ik heb al lang en breed tickets voor awakeningsfestival..
Er is wel iemand met die reden gebanned (de enigste gebande persoon ook). Dat was iemand die zat op te chat daar mee te zieken en zei dat. 1 van de admins was het toen zat (niet ik) en heeft hem toen gebanned met dat als reden. Het vage is, als jij die persoon niet bent zou je dat absoluut niet te zien mogen krijgen :pquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:13 schreef Koepert het volgende:
Ik ga net naar de fear.fm website (luister de webplayer, wilde ff kijken wat er nu op was...
Zie ik dit in een 'tekstballon' staan midden bovenaan de site
[..]
Ik kan er niets aan doen dat ze Defqon 2 weken naar achter verplaatsenquote:
Dan zou ik t zijn zonder zelf door te hebben ...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:51 schreef StM het volgende:
[..]
Er is wel iemand met die reden gebanned (de enigste gebande persoon ook). Dat was iemand die zat op te chat daar mee te zieken en zei dat. 1 van de admins was het toen zat (niet ik) en heeft hem toen gebanned met dat als reden. Het vage is, als jij die persoon niet bent zou je dat absoluut niet te zien mogen krijgen :p
Dat lieptie in de chat te roepen ofzo, ik weet het niet precies :p is ook al weer een aantal weken terug.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:31 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dan zou ik t zijn zonder zelf door te hebben ...
K zit zelden op fear.fm en al helemaal niet op t forum...
Wel wazige reden voor n ban trouwensof is de reden dan dat ie dat gezegd heeft tegen iemand?
quote:Today I had a good day in the studio! The new track is finish .. (bethooven track) . I did a new kick with the virus c! Sound good!!
29 Januari naar oa. Zatoxquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:05 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Zatox heeft eindelijk weer eens een nieuwe kick gemaakt![]()
Werd wel eens tijd want op die "Raw Kik" was ik al een tijdje uitgekeken...
@DJZATOX
[..]
Nee,die zijn me nog ff te duur, en een kameraad van me heeft ook draaitafels, dus kunnen we mooi platen uitwisselen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
draaitafels nog wel; geen cd-spelers?
Inderdaad. Overduidelijk 'Brennan is in tha house.'quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Begin is goed, vocal is lekker old skool, maar dan die melodie![]()
* 16meter gaat het onthoudenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:27 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:50 schreef Djahani het volgende:
Hardstyle
Beste Hardstyle DJ > Headhunterz > Willem Rebergen > Nederlands
Melodie kon beter ja, maar ruim gecompenseerd door de vocals, lekker nummertjequote:Op woensdag 5 januari 2011 10:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
quote:Hijs best goed te doen. Beetje "Qlimax" achtige sound om het zo maar te omschrijven.
welke ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:44 schreef Beach het volgende:
Haakon ik heb nog 4 vinyls overveur een zacht prijske.
Ehh even zoeken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:57 schreef haakon het volgende:
[..]
welke ?
Ik ben van plan hardcore/industrial hardcore en hardtechno te gaan draaien, maar voor een paar maten is hardstyle ook leuk
Feest van Deadmau5, dus logisch dat ze die muziek eronder zetten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:19 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat doet deze muziek achter een Showtekfilmpje?
Of is dat onderhand hun stijl?
Wel vette units die ze het publiek inschieten om exact 12 uur.
Half jaar geleden al gedaan, niemand wilde het kopenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:39 schreef haakon het volgende:
hmm oke..
van mij mag je ze houdenanders zet je ze bij vraag&aanbod neer als je er af wil.
Maar toch bedankt !
Zoals ik al zei: ik ga de industrial hardcore kant op, qua draaien.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Half jaar geleden al gedaan, niemand wilde het kopen
En jij succes met zoeken naar platen verder![]()
Oh oeps, niet gelezenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:46 schreef haakon het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ik ga de industrial hardcore kant op, qua draaien.
so you knowquote:In ecology, crypsis is the ability of an organism to avoid observation or detection by other organisms.
Laat ff weten, mssn ga ik dan ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:00 schreef Da_Ripper het volgende:
Lag gisteravond in bed even naar Animal Planet te kijken hebben ze het daar ineens over Crypsis
[..]
so you know![]()
Over Crypsis gesproken, volgende week zaterdag @ ZAK: Crypsis & Chain Reaction.
Zeer grote kans dat ik die meepik
eens wat betreft Bang The Bassquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hijs best goed te doen. Beetje "Qlimax" achtige sound om het zo maar te omschrijven.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:17 schreef Koepert het volgende:
Kijken wat mijn agenda met mn bankrekening afspreekt..
Goed geschreven 14.gifquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:46 schreef Sethje het volgende:
http://frontpage.fok.nl/review/423213/1/1/50/danceparty-qountdown-2010.html
idd, heb 'm net gelezen en je schrijfstijl gaat zienderogen vooruit. Vooral deze heeft een ontspannen 'feel' en leest gemakkelijk weg, wisselt feiten af met meningen maar blijft objectiefquote:
quote:
Thnx!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:15 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
idd, heb 'm net gelezen en je schrijfstijl gaat zienderogen vooruit. Vooral deze heeft een ontspannen 'feel' en leest gemakkelijk weg, wisselt feiten af met meningen maar blijft objectief
wellicht daarom ook een kameleon in zijn logo..quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:00 schreef Da_Ripper het volgende:
Lag gisteravond in bed even naar Animal Planet te kijken hebben ze het daar ineens over Crypsis
[..]
so you know![]()
Scherpquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:23 schreef de_huig het volgende:
[..]
wellicht daarom ook een kameleon in zijn logo..![]()
[ afbeelding ]
en dan die kameleon ook nog in de vorm van een C..van Crypsis; goed denkwerk eigenlijk wel
2011, het jaar waarin alles op zijn plaats valt..
Jaaaa!!!! Dat soort nummers/vinyl zoek ik !quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:05 schreef Mind.Illusion het volgende:
@ Haakon ... Ik heb ook nog een shitload vinyl... ook een aantal hardtechno vinyl, waaronder sven wittekind - sunstorm (L)
Wat k heb staat allemaal in de verkoopquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:39 schreef haakon het volgende:
[..]
Jaaaa!!!! Dat soort nummers/vinyl zoek ik !
Heb je dr wat in de verkoop ?
Nu zal ik jou en de huig gelijk followen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
http://twitter.com/#!/Gentletraxx
AVIO + Hardtrance, dat kan alleen maar leuk worden!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
http://twitter.com/#!/Gentletraxx
Ik Twitter alleen om dj's te volgen en om met acties mee te doen, dus doe geen moeitequote:Op woensdag 5 januari 2011 20:57 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nu zal ik jou en de huig gelijk followen.
Hehe ik ook maarja.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:05 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik Twitter alleen om dj's te volgen en om met acties mee te doen, dus doe geen moeite
Ik snap ze niet..quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:35 schreef de_huig het volgende:
over twitter gesproken..volgen jullie technoboy ook? wat een debiel hahaha ik ga al een paar dagen kapot om die tweets over zn wasmachine en zn eten.
Yummiequote:
Excuus, maar kan geen twitter vinden van hemquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:35 schreef de_huig het volgende:
over twitter gesproken..volgen jullie technoboy ook? wat een debiel hahaha ik ga al een paar dagen kapot om die tweets over zn wasmachine en zijn eten.
Welk deuntje ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:21 schreef Sqoudson het volgende:
Even niet om het een of ander.. maar dat deuntje komt me godvers bekend voor??
Lekkorquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:36 schreef T-Force het volgende:
[..]
Jij hield ook van Trance toch? Zo ja, check deze jonge!
Knalt hier ook lekker weg!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:49 schreef Monopoly het volgende:
Ik blijf kapot spacen om dit nummerFANTASTISCH
* Zet subwoover weer aan
die van Scantraxx heb je al? of die moet je hierna nog?quote:Op donderdag 6 januari 2011 04:17 schreef Levitas het volgende:
Hmm.. Ben die hele Fusion records label releases (2002-2010) binnen aan het halen.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:49 schreef Monopoly het volgende:
Ik blijf kapot spacen om dit nummerFANTASTISCH
* Zet subwoover weer aan
over smaak valt niet te twisten maar ik vind de 'Hardstyle' van coone vaak zulke ongeinspireerde bagger. Met zn remakes, top40 bootlegs en talloze breaks die wel ergens van gejat zijn. Geldt overigens ook in mindere mate voor de profeet maar die maakt sporadisch ook een origineel pareltje zoals recession.quote:
I WANT YOU... TO GET UP NOW!quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:00 schreef NLS04 het volgende:
[..]
over smaak valt niet te twisten maar ik vind de 'Hardstyle' van coone vaak zulke ongeinspireerde bagger. Met zn remakes, top40 bootlegs en talloze breaks die wel ergens van gejat zijn. Geldt overigens ook in mindere mate voor de profeet maar die maakt sporadisch ook een origineel pareltje zoals recession.
+1quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:00 schreef NLS04 het volgende:
[..]
over smaak valt niet te twisten maar ik vind de 'Hardstyle' van coone vaak zulke ongeinspireerde bagger. Met zn remakes, top40 bootlegs en talloze breaks die wel ergens van gejat zijn. Geldt overigens ook in mindere mate voor de profeet maar die maakt sporadisch ook een origineel pareltje zoals recession.
Recessionquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:00 schreef NLS04 het volgende:
een origineel pareltje zoals recession.
+1quote:
was bij Qlimax 2008 net op weg naar het toilet toen ik ineens dit nummer dat te horen... dus ff ophouden, teruglopen naar linksvoor en ff uit m'n dak gaan omdat ik het goed had gehoordquote:
als je dat bij elk goed/lekker nummertje doet, zullen je buren wel blij met je zijn ofnietquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Bij dat nummer heb ik altijd de neiging om op te staan van m'n stoel, naar het raam te gaan, deze te openen, mijn hoofd eruit te steken en te schreeuwen: Wat een lekker nummertje!!
Hahaha herkenbaarquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
was bij Qlimax 2008 net op weg naar het toilet toen ik ineens dit nummer dat te horen... dus ff ophouden, teruglopen naar linksvoor en ff uit m'n dak gaan omdat ik het goed had gehoord
hahahaquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Bij dat nummer heb ik altijd de neiging om op te staan van m'n stoel, naar het raam te gaan, deze te openen, mijn hoofd eruit te steken en te schreeuwen: Wat een lekker nummertje!!
Toen ik nieuwe speakers had gekocht ben ik naar m'n buurvrouw gegaan en heb ik gezegd: Het kan zijn dat het soms wat hard doordreunt, als dat zo is moet je maar langskomen en dan zet ik het zachter. Ze is nog nooit langs geweest.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je dat bij elk goed/lekker nummertje doet, zullen je buren wel blij met je zijn ofniet
Hierna moet ik Scantraxx nog, haha.quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die van Scantraxx heb je al? of die moet je hierna nog?
Ik had eerst alles op label gesorteerd, toen eens goed opgeruimd en nu heb ik alles op jaar van release staanquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:44 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hierna moet ik Scantraxx nog, haha.
Ik plemp gewoon alles bij elkaar. Fuck dat hokjes gedoe. Ik maak geen mapje voor "rawstyle"() dus ik maak ook geen mapje voor early hardstyle. Het is gewoon HARDSTYLE
Go tell it to your mama.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:00 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Het verschilt ook veel, Motherfuck komt helemaal uit 2002 maar past wat mij betreft prima tussen de hardstyle van nu, en wordt ook nog wel regelmatig gedraaid.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:44 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik plemp gewoon alles bij elkaar. Fuck dat hokjes gedoe. Ik maak geen mapje voor "rawstyle"() dus ik maak ook geen mapje voor early hardstyle. Het is gewoon HARDSTYLE
dan zijn er 3 mogelijkheden; OF nog harder, OF ze houdt van hardstyle OF ze is doof (geworden)quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Toen ik nieuwe speakers had gekocht ben ik naar m'n buurvrouw gegaan en heb ik gezegd: Het kan zijn dat het soms wat hard doordreunt, als dat zo is moet je maar langskomen en dan zet ik het zachter. Ze is nog nooit langs geweest.
ik heb volgens mij ooit al eens Fusion en Scantraxx gedownload, maar moet toch eens kijken of ik niet nog wat mis ofzoquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:44 schreef Levitas het volgende:
[..]
ik heb alles in 1 map staan, gewoon gesorteerd op naamquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik had eerst alles op label gesorteerd, toen eens goed opgeruimd en nu heb ik alles op jaar van release staanwerkt prima voor mij
Denk dat laatstequote:Op donderdag 6 januari 2011 13:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan zijn er 3 mogelijkheden; OF nog harder, OF ze houdt van hardstyle OF ze is doof (geworden)
ik heb alles ook, voor zover mogelijk, de juiste ID3-tag gegeven in iTunes...quote:
Hey! Email(s) gehad?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:01 schreef haakon het volgende:
Ik heb gewoon in m'n muziekmap allemaal artiesten, maar staat tussen: Hardcore/style.
Daarin gewoon mappen waar cd's instaan, artiesten etc..
Als ik iets wil zoeken doe ik dat gewoon rechts bovenin met de zoekbalk
Ook één van mijn favo platen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:24 schreef haakon het volgende:
Die blijf ik gewoon mooi vinden
Doet me altijd aan dit herinneren:
Heerlijk inderdaadquote:
ik zag Jaydee staan en moest gelijk aan jou denken kerelquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:24 schreef haakon het volgende:
Die blijf ik gewoon mooi vinden
Doet me altijd aan dit herinneren:
Ducktool!quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:49 schreef eQuaL het volgende:
*kwek* *kwek*
Q-Base, heb al weer zin in volgende editie
Zelfde geldt voor mij, ik was toen ook die leeftijd ongeveer en dat was toen echt grappigquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:15 schreef ElDani het volgende:
Ik ken het orgineel hoor. Als klein jongetje vond ik hem wel leuk (ik was 12 toen ofzo). Kan er nu ook nog wel om lachen. Hetzelfde voor de versie van Da Tweekaz. Ik vind het gewoon geniaal dat ze van zoiets cheesy wat maken. Het is een beetje dat stijltje. Je moet ze eigenlijk een keertje een setje horen draaien op een feest. Het pakt mij in ieder geval wel.
Lekker nummertje! Heeft wel wat weg van B-Front vind ik, vooral dat stukje @ 2:33. Maar hij kan nog wel beter gemastered worden, kick mag wel iets "donkerder" klinken.quote:
Dat hele album ongeveer! Heb hem zelf niet, maar alles wat ik ervan hoor klinkt gewoon vet!quote:
Oeh, ja lekker!quote:
Jep, was geloof ik bezig met B-Front (Haunted afmaken) en ook bezig met nieuwe soloquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:09 schreef robuust89 het volgende:
Even tussendoor:
Doet Titan nog produceren?
En er schijnt een collab met Jack Of Sound in de maak te zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:11 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Jep, was geloof ik bezig met B-Front (Haunted afmaken) en ook bezig met nieuwe solo
Heb uit redelijk betrouwbare bron dat ie 't niet zelf produceert, maar het voor hem gedaan wordt...quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:09 schreef robuust89 het volgende:
Even tussendoor:
Doet Titan nog produceren?
Ik vind deze heel vetquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:28 schreef El_Matador het volgende:
![]()
Beetje poppy, maar zo heerlijk als je staat te spacen tussen 27.000 anderen
Had begrepen dat eerdere releases inderdaad voor hem gedaan werden maar dat hij nu zelf produceert (Of iig gedeeltelijk) Same story as Dozerquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:15 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Heb uit redelijk betrouwbare bron dat ie 't niet zelf produceert, maar het voor hem gedaan wordt...
Die is erg vet jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:28 schreef El_Matador het volgende:
![]()
Beetje poppy, maar zo heerlijk als je staat te spacen tussen 27.000 anderen
Ja, die HardWear platen heeft ie toch samen met die vriend gemaakt? En die waren ze nou opnieuw aan het maken met de kennis die hij bij Fusion heeft vergaard heb ik gehoord.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:23 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Had begrepen dat eerdere releases inderdaad voor hem gedaan werden maar dat hij nu zelf produceert (Of iig gedeeltelijk) Same story as Dozer
Ja die remix van No Time To Waste is ook awesome inderdaad. Maar vind je het watquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:39 schreef Baronpilsener het volgende:
Dubstyle dan denk ik meer aan pavelow.
Dubstyle kun je niet echt een genre noemen vind ik. Het is eigenlijk hardstyle met dubstep invloeden. Zeker als je zag hoe het in tracks in 2010 verworven was. Er waren wel een paar platen compleet dub, maar om daar nou echt een genre van te maken? Ik vond het overigens wel oke klinken, maar niet meer dan dat.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:40 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Ja die remix van No Time To Waste is ook awesome inderdaad. Maar vind je het wat?
Dit vind ik ook. Ik vind een 'dubstyle intro' mooi als er daarna een 'hardstyle climax' komt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:55 schreef robuust89 het volgende:
Ik vind stukjes dub in platen wel vet, alleen niet de hele tijd svp
Ik vind het ook niet een genre, meer een 'subgenre'. Net zoals Raw Style.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:52 schreef ElDani het volgende:
[..]
Dubstyle kun je niet echt een genre noemen vind ik. Het is eigenlijk hardstyle met dubstep invloeden. Zeker als je zag hoe het in tracks in 2010 verworven was. Er waren wel een paar platen compleet dub, maar om daar nou echt een genre van te maken? Ik vond het overigens wel oke klinken, maar niet meer dan dat.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:58 schreef TrollenFTW het volgende:
Ik vind het ook niet een genre, meer een 'subgenre'. Net zoals Raw Style.
Check!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:08 schreef T-Force het volgende:
Door al die fijne reversed basses krijg ik zin in Remember! Wie zijn nog meer van plan daar naartoe te gaan?
Nogal ja! Had ook niet anders verwachtquote:
Die remix is best fraai eigenlijk! Topt het origineel natuurlijk niet, wat een heldenplaten maakte Heady toen zegquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:08 schreef T-Force het volgende:
Jullie gaan hard!!
Zat net de DVD van Feestfabriek te kijken en Qlubtempo Parade & Deepack/Donkey heldenshit!
Door al die fijne reversed basses krijg ik zin in Remember! Wie zijn nog meer van plan daar naartoe te gaan?
quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:08 schreef T-Force het volgende:
Qlubtempo Parade & Deepack/Donkey heldenshit!
quote:
TNT album dus. Album nummer 6 geloof ik. Volgende mensen maken ze nu:quote:So.. Who's interested on remixing 'First Match' for the upcoming album of TNT aka Technoby N Tuneboy?? Mail us!! Newcomers: wake up!!
Ik wist inderdaad dat ik er 1 miste, maar die warne er inderdaad!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:10 schreef Tha_Bartman het volgende:
the machine maakt ook een albumen volgens mij komt er ook nog een A2 recrods album en nog een artiestenalbum (al weet ik op dit moment niet meer wie) volgens mij.
Zo wat een break...doet gewoon pijn aan mijn orenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:54 schreef ElDani het volgende:
Verder gaan Brennan Heart en The Prophet vandaag hun Wake Up! afmaken (die somewhere over the rainbow baggerbreak)
in sommige gevallen wel.. Zoals the Machine hoor je (in mijn ogen iig) te weinig van.. Dat ie dan nu n heel album mag/kan uitbrengen is weer goed voor zn 'airplay' en hopelijk boekingen... HHZ, zo blijkt kan nog steeds best leuke dingetjes doen, en bij een album krijgt hij de kans om van links naar rechts van alles te proberen.. wat het een divers en misschien maar deels leuk album maakt, maar wel een ontwikkeling in de muziek.. Laat de artiesten zich maar eens bewijzen dat ze een album vol krijgen met goeie platen.. Of het je smaak is, is discutabel, maar als het 16-20 tracks zijn van goed niveau(productie-technisch gezien), ben ik tevreden.... Het geeft ze de kans zich te profileren en hun eigen stijl te laten zien.. een liveset is ook andermans platen (vaak) wat dus al een soort afwijking is van hun 'eigen ding'quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:59 schreef ElDani het volgende:
Weet alleen niet of ik het een goede vooruitgang vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |