Wat k heb staat allemaal in de verkoopquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:39 schreef haakon het volgende:
[..]
Jaaaa!!!! Dat soort nummers/vinyl zoek ik !
Heb je dr wat in de verkoop ?
Nu zal ik jou en de huig gelijk followen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
http://twitter.com/#!/Gentletraxx
AVIO + Hardtrance, dat kan alleen maar leuk worden!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
http://twitter.com/#!/Gentletraxx
Ik Twitter alleen om dj's te volgen en om met acties mee te doen, dus doe geen moeitequote:Op woensdag 5 januari 2011 20:57 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nu zal ik jou en de huig gelijk followen.
Hehe ik ook maarja.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:05 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik Twitter alleen om dj's te volgen en om met acties mee te doen, dus doe geen moeite
Ik snap ze niet..quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:35 schreef de_huig het volgende:
over twitter gesproken..volgen jullie technoboy ook? wat een debiel hahaha ik ga al een paar dagen kapot om die tweets over zn wasmachine en zn eten.
Yummiequote:
Excuus, maar kan geen twitter vinden van hemquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:35 schreef de_huig het volgende:
over twitter gesproken..volgen jullie technoboy ook? wat een debiel hahaha ik ga al een paar dagen kapot om die tweets over zn wasmachine en zijn eten.
Welk deuntje ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:21 schreef Sqoudson het volgende:
Even niet om het een of ander.. maar dat deuntje komt me godvers bekend voor??
Lekkorquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:36 schreef T-Force het volgende:
[..]
Jij hield ook van Trance toch? Zo ja, check deze jonge!
Knalt hier ook lekker weg!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:49 schreef Monopoly het volgende:
Ik blijf kapot spacen om dit nummerFANTASTISCH
* Zet subwoover weer aan
die van Scantraxx heb je al? of die moet je hierna nog?quote:Op donderdag 6 januari 2011 04:17 schreef Levitas het volgende:
Hmm.. Ben die hele Fusion records label releases (2002-2010) binnen aan het halen.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:49 schreef Monopoly het volgende:
Ik blijf kapot spacen om dit nummerFANTASTISCH
* Zet subwoover weer aan
over smaak valt niet te twisten maar ik vind de 'Hardstyle' van coone vaak zulke ongeinspireerde bagger. Met zn remakes, top40 bootlegs en talloze breaks die wel ergens van gejat zijn. Geldt overigens ook in mindere mate voor de profeet maar die maakt sporadisch ook een origineel pareltje zoals recession.quote:
I WANT YOU... TO GET UP NOW!quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:00 schreef NLS04 het volgende:
[..]
over smaak valt niet te twisten maar ik vind de 'Hardstyle' van coone vaak zulke ongeinspireerde bagger. Met zn remakes, top40 bootlegs en talloze breaks die wel ergens van gejat zijn. Geldt overigens ook in mindere mate voor de profeet maar die maakt sporadisch ook een origineel pareltje zoals recession.
+1quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:00 schreef NLS04 het volgende:
[..]
over smaak valt niet te twisten maar ik vind de 'Hardstyle' van coone vaak zulke ongeinspireerde bagger. Met zn remakes, top40 bootlegs en talloze breaks die wel ergens van gejat zijn. Geldt overigens ook in mindere mate voor de profeet maar die maakt sporadisch ook een origineel pareltje zoals recession.
Recessionquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:00 schreef NLS04 het volgende:
een origineel pareltje zoals recession.
+1quote:
was bij Qlimax 2008 net op weg naar het toilet toen ik ineens dit nummer dat te horen... dus ff ophouden, teruglopen naar linksvoor en ff uit m'n dak gaan omdat ik het goed had gehoordquote:
als je dat bij elk goed/lekker nummertje doet, zullen je buren wel blij met je zijn ofnietquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Bij dat nummer heb ik altijd de neiging om op te staan van m'n stoel, naar het raam te gaan, deze te openen, mijn hoofd eruit te steken en te schreeuwen: Wat een lekker nummertje!!
Hahaha herkenbaarquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
was bij Qlimax 2008 net op weg naar het toilet toen ik ineens dit nummer dat te horen... dus ff ophouden, teruglopen naar linksvoor en ff uit m'n dak gaan omdat ik het goed had gehoord
hahahaquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Bij dat nummer heb ik altijd de neiging om op te staan van m'n stoel, naar het raam te gaan, deze te openen, mijn hoofd eruit te steken en te schreeuwen: Wat een lekker nummertje!!
Toen ik nieuwe speakers had gekocht ben ik naar m'n buurvrouw gegaan en heb ik gezegd: Het kan zijn dat het soms wat hard doordreunt, als dat zo is moet je maar langskomen en dan zet ik het zachter. Ze is nog nooit langs geweest.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je dat bij elk goed/lekker nummertje doet, zullen je buren wel blij met je zijn ofniet
Hierna moet ik Scantraxx nog, haha.quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die van Scantraxx heb je al? of die moet je hierna nog?
Ik had eerst alles op label gesorteerd, toen eens goed opgeruimd en nu heb ik alles op jaar van release staanquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:44 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hierna moet ik Scantraxx nog, haha.
Ik plemp gewoon alles bij elkaar. Fuck dat hokjes gedoe. Ik maak geen mapje voor "rawstyle"() dus ik maak ook geen mapje voor early hardstyle. Het is gewoon HARDSTYLE
Go tell it to your mama.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:00 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Het verschilt ook veel, Motherfuck komt helemaal uit 2002 maar past wat mij betreft prima tussen de hardstyle van nu, en wordt ook nog wel regelmatig gedraaid.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:44 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik plemp gewoon alles bij elkaar. Fuck dat hokjes gedoe. Ik maak geen mapje voor "rawstyle"() dus ik maak ook geen mapje voor early hardstyle. Het is gewoon HARDSTYLE
dan zijn er 3 mogelijkheden; OF nog harder, OF ze houdt van hardstyle OF ze is doof (geworden)quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Toen ik nieuwe speakers had gekocht ben ik naar m'n buurvrouw gegaan en heb ik gezegd: Het kan zijn dat het soms wat hard doordreunt, als dat zo is moet je maar langskomen en dan zet ik het zachter. Ze is nog nooit langs geweest.
ik heb volgens mij ooit al eens Fusion en Scantraxx gedownload, maar moet toch eens kijken of ik niet nog wat mis ofzoquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:44 schreef Levitas het volgende:
[..]
ik heb alles in 1 map staan, gewoon gesorteerd op naamquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik had eerst alles op label gesorteerd, toen eens goed opgeruimd en nu heb ik alles op jaar van release staanwerkt prima voor mij
Denk dat laatstequote:Op donderdag 6 januari 2011 13:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan zijn er 3 mogelijkheden; OF nog harder, OF ze houdt van hardstyle OF ze is doof (geworden)
ik heb alles ook, voor zover mogelijk, de juiste ID3-tag gegeven in iTunes...quote:
Hey! Email(s) gehad?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:01 schreef haakon het volgende:
Ik heb gewoon in m'n muziekmap allemaal artiesten, maar staat tussen: Hardcore/style.
Daarin gewoon mappen waar cd's instaan, artiesten etc..
Als ik iets wil zoeken doe ik dat gewoon rechts bovenin met de zoekbalk
Ook één van mijn favo platen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:24 schreef haakon het volgende:
Die blijf ik gewoon mooi vinden
Doet me altijd aan dit herinneren:
Heerlijk inderdaadquote:
ik zag Jaydee staan en moest gelijk aan jou denken kerelquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:24 schreef haakon het volgende:
Die blijf ik gewoon mooi vinden
Doet me altijd aan dit herinneren:
Ducktool!quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:49 schreef eQuaL het volgende:
*kwek* *kwek*
Q-Base, heb al weer zin in volgende editie
Zelfde geldt voor mij, ik was toen ook die leeftijd ongeveer en dat was toen echt grappigquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:15 schreef ElDani het volgende:
Ik ken het orgineel hoor. Als klein jongetje vond ik hem wel leuk (ik was 12 toen ofzo). Kan er nu ook nog wel om lachen. Hetzelfde voor de versie van Da Tweekaz. Ik vind het gewoon geniaal dat ze van zoiets cheesy wat maken. Het is een beetje dat stijltje. Je moet ze eigenlijk een keertje een setje horen draaien op een feest. Het pakt mij in ieder geval wel.
Lekker nummertje! Heeft wel wat weg van B-Front vind ik, vooral dat stukje @ 2:33. Maar hij kan nog wel beter gemastered worden, kick mag wel iets "donkerder" klinken.quote:
Dat hele album ongeveer! Heb hem zelf niet, maar alles wat ik ervan hoor klinkt gewoon vet!quote:
Oeh, ja lekker!quote:
Jep, was geloof ik bezig met B-Front (Haunted afmaken) en ook bezig met nieuwe soloquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:09 schreef robuust89 het volgende:
Even tussendoor:
Doet Titan nog produceren?
En er schijnt een collab met Jack Of Sound in de maak te zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:11 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Jep, was geloof ik bezig met B-Front (Haunted afmaken) en ook bezig met nieuwe solo
Heb uit redelijk betrouwbare bron dat ie 't niet zelf produceert, maar het voor hem gedaan wordt...quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:09 schreef robuust89 het volgende:
Even tussendoor:
Doet Titan nog produceren?
Ik vind deze heel vetquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:28 schreef El_Matador het volgende:
![]()
Beetje poppy, maar zo heerlijk als je staat te spacen tussen 27.000 anderen
Had begrepen dat eerdere releases inderdaad voor hem gedaan werden maar dat hij nu zelf produceert (Of iig gedeeltelijk) Same story as Dozerquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:15 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Heb uit redelijk betrouwbare bron dat ie 't niet zelf produceert, maar het voor hem gedaan wordt...
Die is erg vet jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:28 schreef El_Matador het volgende:
![]()
Beetje poppy, maar zo heerlijk als je staat te spacen tussen 27.000 anderen
Ja, die HardWear platen heeft ie toch samen met die vriend gemaakt? En die waren ze nou opnieuw aan het maken met de kennis die hij bij Fusion heeft vergaard heb ik gehoord.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:23 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Had begrepen dat eerdere releases inderdaad voor hem gedaan werden maar dat hij nu zelf produceert (Of iig gedeeltelijk) Same story as Dozer
Ja die remix van No Time To Waste is ook awesome inderdaad. Maar vind je het watquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:39 schreef Baronpilsener het volgende:
Dubstyle dan denk ik meer aan pavelow.
Dubstyle kun je niet echt een genre noemen vind ik. Het is eigenlijk hardstyle met dubstep invloeden. Zeker als je zag hoe het in tracks in 2010 verworven was. Er waren wel een paar platen compleet dub, maar om daar nou echt een genre van te maken? Ik vond het overigens wel oke klinken, maar niet meer dan dat.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:40 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Ja die remix van No Time To Waste is ook awesome inderdaad. Maar vind je het wat?
Dit vind ik ook. Ik vind een 'dubstyle intro' mooi als er daarna een 'hardstyle climax' komt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:55 schreef robuust89 het volgende:
Ik vind stukjes dub in platen wel vet, alleen niet de hele tijd svp
Ik vind het ook niet een genre, meer een 'subgenre'. Net zoals Raw Style.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:52 schreef ElDani het volgende:
[..]
Dubstyle kun je niet echt een genre noemen vind ik. Het is eigenlijk hardstyle met dubstep invloeden. Zeker als je zag hoe het in tracks in 2010 verworven was. Er waren wel een paar platen compleet dub, maar om daar nou echt een genre van te maken? Ik vond het overigens wel oke klinken, maar niet meer dan dat.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:58 schreef TrollenFTW het volgende:
Ik vind het ook niet een genre, meer een 'subgenre'. Net zoals Raw Style.
Check!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:08 schreef T-Force het volgende:
Door al die fijne reversed basses krijg ik zin in Remember! Wie zijn nog meer van plan daar naartoe te gaan?
Nogal ja! Had ook niet anders verwachtquote:
Die remix is best fraai eigenlijk! Topt het origineel natuurlijk niet, wat een heldenplaten maakte Heady toen zegquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:08 schreef T-Force het volgende:
Jullie gaan hard!!
Zat net de DVD van Feestfabriek te kijken en Qlubtempo Parade & Deepack/Donkey heldenshit!
Door al die fijne reversed basses krijg ik zin in Remember! Wie zijn nog meer van plan daar naartoe te gaan?
quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:08 schreef T-Force het volgende:
Qlubtempo Parade & Deepack/Donkey heldenshit!
quote:
TNT album dus. Album nummer 6 geloof ik. Volgende mensen maken ze nu:quote:So.. Who's interested on remixing 'First Match' for the upcoming album of TNT aka Technoby N Tuneboy?? Mail us!! Newcomers: wake up!!
Ik wist inderdaad dat ik er 1 miste, maar die warne er inderdaad!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:10 schreef Tha_Bartman het volgende:
the machine maakt ook een albumen volgens mij komt er ook nog een A2 recrods album en nog een artiestenalbum (al weet ik op dit moment niet meer wie) volgens mij.
Zo wat een break...doet gewoon pijn aan mijn orenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:54 schreef ElDani het volgende:
Verder gaan Brennan Heart en The Prophet vandaag hun Wake Up! afmaken (die somewhere over the rainbow baggerbreak)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |