abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90826465
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 09:30 schreef Sethje het volgende:
Defqon verhuist....ik weet niet....met meerdaags verander je wel heel het karakter van het festival etc.
dat bedoel ik dus ook, ben benieuwd wat dan het 'karakter' gaat worden...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_90826547
Beetje vernieuwing in het party landschap juich ik altijd toe en een meerdaags harder styles feestje staat al een paar jaar op de planning. (Qontinent is er nog niet van gekomen) Mooi dus!
  dinsdag 4 januari 2011 @ 09:53:15 #103
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_90826907
interessante materie...

Ik zie mezelf nog niet op een meerdaags evenement.
Daarbij verwacht ik een hoop zooi/gekut/overlast/irritatie/vernieling op die eventuele camping, van die dronken mongolen (of mensen die niet weten hoe fatsoenlijk met drugs om te gaan) die zich niet kunnen gedragen. (Bartman denkt dan terug aan de qountdown awards van vorig jaar emt die 2 gorilla's die defqon versiering uit een boom hadden gehaald en in het water gegooid hadden en er nog trots op waren ook, de helden.. :') )

Hoe was dit op the Qontinent?
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  dinsdag 4 januari 2011 @ 09:56:07 #104
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_90826959
Een meerdaags hardstyle feest staat al een tijdje bij mij op de agenda. Heb met Rip, Koepert en NLS ook afgesproken om naar de Qontinent te gaan om dit een keer mee te maken. Misschien hoeven we nu niet meer zo ver als Defqon meerdaags wordt. Daarentegen lijkt The Qontinent toch iets speciaals te hebben.

Het filmpje van afgelopen jaar was voor mij dat YT filmpje van DJ Baszer die filmde tijdens Frontliner bij de Qontinent. Het regende hard, er stonden slechts zo'n 200 man in poncho, hij draaide volgens mij Tokyo of Gangster ofzo en iedereen gaat heerlijk los O+ Ik zit nu op stage en YT is geblokkeerd dus kan hem niet posten. Zal dat vanavond doen of iemand is zo vrij om dit voor mij te doen O-)

Verder zijn Belgen goed in outdoor feesten en de sfeer is altijd super (ik ga af op de verhalen die ik hoor, het YT filmpje van Frontliner dus en de dvd van Tomorrowland die ik laatst heb gezien en ik was onder de indruk).
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  dinsdag 4 januari 2011 @ 10:00:08 #105
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_90827052
De sfeer is wel leuk ofzo maar zeker niet bijzonder en niet beter als op defqon of decibel ofzo. De charme van The qontinent was dat het zo klein was, vorig jaar was het al groter, komend jaar zal het nog groter worden. Tommorowland is supergroot.

Er is wel veel simpel volk Bartman, maar die kun je beter negeren haha ;)
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  dinsdag 4 januari 2011 @ 10:40:17 #106
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_90828101
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 09:56 schreef T_Killer het volgende:
of iemand is zo vrij om dit voor mij te doen O-)

Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
  dinsdag 4 januari 2011 @ 10:49:24 #107
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_90828358
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 23:44 schreef haakon het volgende:
K sta nog op de foto met Ran-D met oud & nieuw :D
Ik stond lekker al eerder met Ran-D op de foootoooo :6

En met The Pitcher, Isaac, 3x met PP Wietse, Thera, Geck-O en Da Tweekaz, O-)

Wel leuke foto btw :)

Maar over The Qontinent, dat was sowieso echt een heerlijk feestje! Dat het meerdaags is gaf wel een meerwaarde, hoewel terugrijden erna niet echt verantwoord is. Onze chauff had in ieder geval wel moeite om erbij te blijven. Natuurlijk heb je van die klojo's erbij de de hele nacht opblijven e.d. Slapen zat er niet echt in want je schrikt steeds wakker van schreeuwende mensen om 4.00, 4.05, 4,10 etc. De laatste nacht hadden we ook enorme regenval en de hele plaats veranderde in een modderpoel, inclusief ons bed, tas, je kleren. Echt niet relaxt. Daarom zijn we ook niet van plan de volgende keer op TQ op de camping te gaan zitten maar bed&breakfast oid te zoeken.

Maar meerdaagse DefQon is wat mij betreft een verbetering. De locatie lijkt me wel veeeel minder leuk maargoed.. Als we er dan iets extra's bij krijgen.. :)

[ Bericht 7% gewijzigd door Krulliewullie op 04-01-2011 10:56:49 ]
  FOK!fotograaf dinsdag 4 januari 2011 @ 10:52:30 #108
159915 -Menn0-
MNO
pi_90828451
Hmm Defqon niet op Almere strand.... ;(
,,/
  dinsdag 4 januari 2011 @ 11:01:59 #109
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_90828731
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 10:49 schreef Krulliewullie het volgende:

[..]

Ik stond lekker al eerder met Ran-D op de foootoooo :6

En met The Pitcher, Isaac, 3x met PP Wietse, Thera, Geck-O en Da Tweekaz O-)

Wel leuke foto btw :)

Maar over The Qontinent, dat was sowieso echt een heerlijk feestje! Dat het meerdaags is gaf wel een meerwaarde, hoewel terugrijden erna niet echt verantwoord is. Onze chauff had in ieder geval wel moeite om erbij te blijven. Natuurlijk heb je van die klojo's erbij de de hele nacht opblijven e.d. Slapen zat er niet echt in want je schrikt steeds wakker van schreeuwende mensen om 4.00, 4.05, 4,10 etc. De laatste nacht hadden we ook enorme regenval en de hele plaats veranderde in een modderpoel, inclusief ons bed, tas, je kleren. Echt niet relaxt. Daarom zijn we ook niet van plan de volgende keer op TQ op de camping te gaan zitten maar bed&breakfast oid te zoeken.

Maar meerdaagse DefQon is wat mij betreft een verbetering. De locatie lijkt me wel veeeel minder leuk maargoed.. Als we er dan iets extra's bij krijgen.. :)
Hier nog Alphaverb, B-Front en Neophyte :P

Defqon locatie van dit jaar maakt me echt aan het twijfelen of ik nog wel ga..
Als het meerdaags wordt.. tja, misschien een leuke verandering, maar ik betwijfel het eerlijk gezegd.
Defqon is altijd al ééndags geweest en ik denk dat dat ook zo moet blijven, omdat Defqon.
Laat ze dan een compleet nieuw festival bedenken wat wel meerdaags is !
The Outside Agency
pi_90829209
Het strand en de bereikbaarheid (zowel met OV als auto) zijn wel grote pluspunten van Almere Strand... voordat je vanuit Biddinghuizen weer op de snelweg zit, dat duurt wel effe. En bij een festival hoort eigenlijk gewoon een recreatieplas met strandje (zie ook Emporium en Decibel).

Als het alleen om een verhuizing gaat, zonder wijziging van het concept, dan ben ik wat minder enthousiast.
  FOK!fotograaf dinsdag 4 januari 2011 @ 11:20:44 #111
159915 -Menn0-
MNO
pi_90829385
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 11:01 schreef haakon het volgende:

[..]

Defqon locatie van dit jaar maakt me echt aan het twijfelen of ik nog wel ga..
Als het meerdaags wordt.. tja, misschien een leuke verandering, maar ik betwijfel het eerlijk gezegd.
Defqon is altijd al ééndags geweest en ik denk dat dat ook zo moet blijven, omdat Defqon.
Laat ze dan een compleet nieuw festival bedenken wat wel meerdaags is !
Dit dus ;(
,,/
  dinsdag 4 januari 2011 @ 11:51:26 #112
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_90830404
Mmm ik moet t ook nog zien idd... The Qontinent in DefQon formaat... mja k weet niet.. t waren altijd 2 verschillende soorten, en nu zegt men dat het een kindje heeft? En Papa is weggelopen? ;(
2 kilo zwaarder terugkomen van al dat zand in je kleding had juist wel wat... en Almere-Strand had wel qua sfeer iets lekker zomers ongeacht t weer..

Eerst maar ns kijken wat het concept gaat worden/blijven
Dan de prijs bekijken
Dan kijk ik wel of ik ga...
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_90831811
precies! Defqon.1 @ Almere Strand heeft gewoon wat O+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_90832351
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 10:49 schreef Krulliewullie het volgende:

[..]

En met The Pitcher, Isaac, 3x met PP Wietse, Thera, Geck-O en Da Tweekaz, O-)

en B-Front (fusion) O-)
  dinsdag 4 januari 2011 @ 13:16:17 #115
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_90833107
Ben erg benieuwd naar Defqon in Biddinghuizen :D

Defqon heeft toch wat speciaals bij mij, ondanks dat afgelopen editie een stukje minder was als voorgaande jaren. Heerlijk een beetje over het strand slenteren/spacen overal een stukje muziek meepakken en een lekker zomers gevoel. Vervoer was echter altijd kut naar Almere, met het OV moest je eerder weg en met de partybus was het lastig zoeken waar die bus nou precies stond (1 grote dijk, soms wel 1,5 uur lopen)

Afgelopen 4 jaar Defqon in Almere meegepakt dus een beetje verandering kan geen kwaad. Ik ben iig present en erg benieuwd. Al hoeft het van mij niet meerdaags te zijn...
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_90836461
quote:
Dat was echt heel erg vet! The Qontinent was voor mij wel een geslaagd feestje hoor! Het weer zat alleen niet echt mee, maar goed.

Defqon die naar een andere plek verhuist: Ik snap het wel. Het schijnt volgens comments dat Almere Strand (of daar vlakbij) gebouwd gaat worden. Dan kun je natuurlijk weinig herrie meer maken. Zoek maar eens een plekje waar dat wel mag en waar je dus ook minimaal 42500 mensen kwijt kan. Dan vind ik Biddinghuizen niet eens zo slecht bedacht als ik eerlijk mag zijn!
Mixes onder de naam Khadber
pi_90836502
Nu ook op Q-Dance.nl: http://www.q-dance.nl/q/e(...)/list_messages/12065

Er staat wel iets over campingplaatsen, maar tevens dat het gewoon (2 weken eerder) op 25 juni plaats vindt. 1 dag dus. En er komen nog meer stages. Wel een ultieme overkill voor mij dan. :')
Die dag valt voor mij trouwens precies in de 2 tentamenweken. :') Niet dat ik veel interesse had in Defqon, maar toch.
gr gr
pi_90836771
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:47 schreef Quyxz_ het volgende:

Er staat wel iets over campingplaatsen, maar tevens dat het gewoon (2 weken eerder) op 25 juni plaats vindt. 1 dag dus. En er komen nog meer stages. Wel een ultieme overkill voor mij dan. :')
Die dag valt voor mij trouwens precies in de 2 tentamenweken. :') Niet dat ik veel interesse had in Defqon, maar toch.
Dat bedoel ik dus. Een goede rede al zeg ik het zelf.

En 25 juni komt voor mij per-fect uit! Gewoon precies als ik terug ben van veldwerk in Spanje!
  FOK!fotograaf dinsdag 4 januari 2011 @ 14:57:39 #119
159915 -Menn0-
MNO
pi_90836876
Misschien wel handig voor mensen die uit het buitenland komen dan die campingplaatsen :)

Maar tot nu toe vind ik het alleen maar zonde. Q-dance kan er ook niks aan doen met die nieuwe woonwijk maar toch.... ;(

Ik zou een moord plegen voor Defqon in m'n achtertuin *O*
,,/
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:58:02 #120
293993 sveno1990
Lick it, lick it, lick it
pi_90836892
naja ik geef het gewoon een kans :)
I'll rip your head off and shit down your neck
pi_90836919
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:57 schreef -Menn0- het volgende:

Maar tot nu toe vind ik het alleen maar zonde. Q-dance kan er ook niks aan doen met die nieuwe woonwijk maar toch.... ;(

Er passen meer mensen in, vind Qdance niet zo erg hoor ;)

Meer stages is meer ruimte voor diversiteit :9~
  dinsdag 4 januari 2011 @ 15:05:10 #122
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_90837146
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:57 schreef -Menn0- het volgende:

Ik zou een moord plegen voor Defqon in m'n achtertuin *O*
Ik kan in mijn (landelijke) omgeving héééél veel mooie locaties aanwijzen voor een DefQon.1 :9~ Helaas zit het hier vol met zeikende burgers en boeren, corrupte gemeente-ambtenaren en natuurliefhebbers :{

Maargoed ik mag niet klagen, ik heb Decibel al op fietsafstand O+
  FOK!fotograaf dinsdag 4 januari 2011 @ 15:10:56 #123
159915 -Menn0-
MNO
pi_90837360
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Er passen meer mensen in, vind Qdance niet zo erg hoor ;)
Nee en het kaartje zal ook wel duurder worden "door de nieuwe locatie"..... Ach je doet er niks aan... Laten we er maar gewoon een feestje van maken in Juni ;)

quote:
Meer stages is meer ruimte voor diversiteit :9~
Zou het nu ook langer duren ipv tot 11 uur? Anders hebben die toegevoegde stages 0.0 toegevoegde waarde. Dag gaat al zo snel voorbij ik wil ook niet de hele dag aan het lopen zijn...
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:05 schreef Krulliewullie het volgende:

[..]

Ik kan in mijn (landelijke) omgeving héééél veel mooie locaties aanwijzen voor een DefQon.1 :9~ Helaas zit het hier vol met zeikende burgers en boeren, corrupte gemeente-ambtenaren en natuurliefhebbers :{

Had iedereen maar zo'n goede muzieksmaak als ons ;(
,,/
pi_90838023
Overigens is 25 juni OOK de dag van Awakenings (jammergenoeg, eigenlijk wel een keer willen kijken), de TT in Assen en voor de zuiderlingen onder ons Summerfestival 2011.
Kan dus ook nog eens helpen met de kaartverkoop.
pi_90838149
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:47 schreef Quyxz_ het volgende:

25 juni (2 weken later bedoel je trouwens waarschijnlijk ;) ) staat bij deze genoteerd in de agenda :7

en nog meer stages is inderdaad bagger, liep dit jaar ook al tussen Red, Purple en Blue -O-
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')