dat bedoel ik dus ook, ben benieuwd wat dan het 'karakter' gaat worden...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:30 schreef Sethje het volgende:
Defqon verhuist....ik weet niet....met meerdaags verander je wel heel het karakter van het festival etc.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:56 schreef T_Killer het volgende:
of iemand is zo vrij om dit voor mij te doen![]()
Ik stond lekker al eerder met Ran-D op de foootooooquote:Op maandag 3 januari 2011 23:44 schreef haakon het volgende:
K sta nog op de foto met Ran-D met oud & nieuw
Hier nog Alphaverb, B-Front en Neophytequote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:49 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ik stond lekker al eerder met Ran-D op de foootoooo![]()
En met The Pitcher, Isaac, 3x met PP Wietse, Thera, Geck-O en Da Tweekaz
Wel leuke foto btw![]()
Maar over The Qontinent, dat was sowieso echt een heerlijk feestje! Dat het meerdaags is gaf wel een meerwaarde, hoewel terugrijden erna niet echt verantwoord is. Onze chauff had in ieder geval wel moeite om erbij te blijven. Natuurlijk heb je van die klojo's erbij de de hele nacht opblijven e.d. Slapen zat er niet echt in want je schrikt steeds wakker van schreeuwende mensen om 4.00, 4.05, 4,10 etc. De laatste nacht hadden we ook enorme regenval en de hele plaats veranderde in een modderpoel, inclusief ons bed, tas, je kleren. Echt niet relaxt. Daarom zijn we ook niet van plan de volgende keer op TQ op de camping te gaan zitten maar bed&breakfast oid te zoeken.
Maar meerdaagse DefQon is wat mij betreft een verbetering. De locatie lijkt me wel veeeel minder leuk maargoed.. Als we er dan iets extra's bij krijgen..![]()
Dit dusquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:01 schreef haakon het volgende:
[..]
Defqon locatie van dit jaar maakt me echt aan het twijfelen of ik nog wel ga..
Als het meerdaags wordt.. tja, misschien een leuke verandering, maar ik betwijfel het eerlijk gezegd.
Defqon is altijd al ééndags geweest en ik denk dat dat ook zo moet blijven, omdat Defqon.
Laat ze dan een compleet nieuw festival bedenken wat wel meerdaags is !
en B-Front (fusion)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:49 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
En met The Pitcher, Isaac, 3x met PP Wietse, Thera, Geck-O en Da Tweekaz,
Dat was echt heel erg vet! The Qontinent was voor mij wel een geslaagd feestje hoor! Het weer zat alleen niet echt mee, maar goed.quote:
Dat bedoel ik dus. Een goede rede al zeg ik het zelf.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:47 schreef Quyxz_ het volgende:
Nu ook op Q-Dance.nl: http://www.q-dance.nl/q/e(...)/list_messages/12065
Er staat wel iets over campingplaatsen, maar tevens dat het gewoon (2 weken eerder) op 25 juni plaats vindt. 1 dag dus. En er komen nog meer stages. Wel een ultieme overkill voor mij dan.
Die dag valt voor mij trouwens precies in de 2 tentamenweken.Niet dat ik veel interesse had in Defqon, maar toch.
Er passen meer mensen in, vind Qdance niet zo erg hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:57 schreef -Menn0- het volgende:
Maar tot nu toe vind ik het alleen maar zonde. Q-dance kan er ook niks aan doen met die nieuwe woonwijk maar toch....
Ik kan in mijn (landelijke) omgeving héééél veel mooie locaties aanwijzen voor een DefQon.1quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:57 schreef -Menn0- het volgende:
Ik zou een moord plegen voor Defqon in m'n achtertuin
Nee en het kaartje zal ook wel duurder worden "door de nieuwe locatie"..... Ach je doet er niks aan... Laten we er maar gewoon een feestje van maken in Juniquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Er passen meer mensen in, vind Qdance niet zo erg hoor![]()
Zou het nu ook langer duren ipv tot 11 uur? Anders hebben die toegevoegde stages 0.0 toegevoegde waarde. Dag gaat al zo snel voorbij ik wil ook niet de hele dag aan het lopen zijn...quote:Meer stages is meer ruimte voor diversiteit
Had iedereen maar zo'n goede muzieksmaak als onsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:05 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ik kan in mijn (landelijke) omgeving héééél veel mooie locaties aanwijzen voor een DefQon.1Helaas zit het hier vol met zeikende burgers en boeren, corrupte gemeente-ambtenaren en natuurliefhebbers
![]()
25 juni (2 weken later bedoel je trouwens waarschijnlijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:47 schreef Quyxz_ het volgende:
Nu ook op Q-Dance.nl: http://www.q-dance.nl/q/e(...)/list_messages/12065
Er staat wel iets over campingplaatsen, maar tevens dat het gewoon (2 weken eerder) op 25 juni plaats vindt. 1 dag dus. En er komen nog meer stages. Wel een ultieme overkill voor mij dan.
Die dag valt voor mij trouwens precies in de 2 tentamenweken.Niet dat ik veel interesse had in Defqon, maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |