Toch vind ik het aan een kant ook wel jammer.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:42 schreef rechtermuisknop het volgende:
Is het je opgevallen dat tiesto en armin van buuren tor Dj's zijn en dat ze allebei nr1 van de wereld zijn/waren. En het grappige het zijn ook nog eens Nederlanders. Is dat niet tof
geniaal die plaat die niet in het midden zitquote:
Ik vind A-Trak altijd wel goed. Mixt hip-hop en veel electro. En kan turntabelen, maar ook heel goed remixen en heeft een vette live-act.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:28 schreef PfenisBaron het volgende:
Kijk dat house is allemaal best, beetje beatjes gelijk leggen, hip bloesje aan en een elleboog op de scratch leggen.
Laten we liever eens naar allround dj's kijken. Spelen met climaxgrafieken, verschillende soorten stijlen door elkaar gooien. Wie zou daar de beste zijn?
Heb jaren terug gelazer (van BTK) nog weleens een allround setje horen draaien, of iemand als dj Muna ..die mannen blaften er toch erg lekkere dingen uit. Mensen nog meer tips?
En A-Trak draait gewoon toffe platen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 02:02 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Ik vind A-Trak altijd wel goed. Mixt hip-hop en veel electro. En kan turntabelen, maar ook heel goed remixen en heeft een vette live-act.
27 januari in Paradiso.
Ja klopt, zijn eindeloos veel vette filmpjes en remixen van hem te vinden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:29 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
En A-Trak draait gewoon toffe platen.
is dit serieus ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:50 schreef Djahani het volgende:
Hardstyle
Beste Hardstyle DJ > Headhunterz > Willem Rebergen > Nederlands
Laat fanboys lekker in hun waan..quote:
Mary-Kate Olsen fap fap!!!!!!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:13 schreef schommelstoel het volgende:
De rechter, beste Dj die er was.
[ afbeelding ]
Inkoppertje, is het niet
Misschien is het wel die andere : /quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |