Denk dat het vooral een kwestie van connecties is, als MC is het wat lastiger om een demo op te sturen... wat verdient zo iemand als Da Syndrome, Dv8, Villain eigenlijk? Hebben zij nog een fulltime baan ernaast?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:40 schreef Beach het volgende:
Maar nu serieus en niet grappig, hoe word je MC?
Succes...denk je nog aan ons wanneer je big and famous bent?quote:
Dat denk ik ook...quote:Op zondag 2 januari 2011 14:53 schreef 16meter het volgende:
Sethje heeft daar wel een antwoord op, denk ik.
Mwa... k denk dat dat nog wel meevalt.. als je zo die tweets van Da Syndrome leest... hoor k weinig over ander werk dan via Scantraxx.. Hij zal toch ook gewoon via contract werken, en meerdere feesten per weekend doen..quote:Lijkt me dat zo'n MC zonder nevenactiviteiten niet rond kan komen van wat feestjes aan elkaar praten?
Eerst wachten totdat die dj echt doorbreekt manquote:Op zondag 2 januari 2011 14:57 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Succes...denk je nog aan ons wanneer je big and famous bent?
Ruffian heeft er ook een baan naast geloof ik.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:02 schreef Bertje_NL het volgende:
Ik weet toevallig dat Da Syndrome gewoon een uitkering heeft naast zijn MC werk. Hij kan er dus niet rond van komen. Tjjdje geleden was ie nog sterretjes aan het fixen in autoruiten op de parkeerplaats bij de bouwmarkt hier...
Nee klopt, hun fee is velen malen lager dan van de dj's dat is niet te vergelijken. Villain doet ook wel veel intro's enzo erbij maar daar kun je niet van rondkomen.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:53 schreef 16meter het volgende:
Sethje heeft daar wel een antwoord op, denk ik.
Lijkt me dat zo'n MC zonder nevenactiviteiten niet rond kan komen van wat feestjes aan elkaar praten?
Ruffian is/was docent.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:08 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ruffian heeft er ook een baan naast geloof ik.
Kon ie toen z'n bek ook maar niet houdenquote:Op zondag 2 januari 2011 16:52 schreef RiKe het volgende:
Ruffian is/was docent.
Maatje van me heeft bij hem in de klas gezeten.
Welk evenement?quote:Op zondag 2 januari 2011 16:50 schreef 16meter het volgende:
iig ook een nieuw evenement in dat Ziggo Dome, misschien is daar plaats voor early hardstyle
Je moet Ruffian maar als leraar hebben.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:52 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ruffian is/was docent.
Maatje van me heeft bij hem in de klas gezeten.
quote:Omdat een einde ook altijd weer een nieuw begin betekent, kijkt Q-dance graag vooruit. In het komende jaar lanceert Q-dance een aantal nieuwe evenementen, waaronder een hardcore evenement in de Heineken Music Hall. Eind 2011 opent de Ziggo Dome in Amsterdam haar poorten, alwaar Q-dance de dance programmering aftrapt met een nieuw event.
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:55 schreef T-Force het volgende:
[..]
Kon ie toen z'n bek ook maar niet houden?
[..]
Welk evenement?
Volgens mij was dat Nederlands, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:16 schreef Baronpilsener het volgende:
Wat gaf onze kleine vriend met grote mond voor les dan?
Aangezien hij docent is/was stond hij wel vaak als middelpunt van de aandachtquote:Op zondag 2 januari 2011 16:55 schreef T-Force het volgende:
[..]
Kon ie toen z'n bek ook maar niet houden?
gebarentaal, gaat ie uitleggen hoe je met je vingers een Q moet maken.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:16 schreef Baronpilsener het volgende:
Wat gaf onze kleine vriend met grote mond voor les dan?
houden we dr inquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:50 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Zo niet maken wij een speciaal Fok! lintje voor hemWat een goede daden allemaal
Als hij het on stage nou ook eens bij gebarentaal hield...quote:Op zondag 2 januari 2011 21:23 schreef de_huig het volgende:
[..]
gebarentaal, gaat ie uitleggen hoe je met je vingers een Q moet maken.
Dat was on stage...quote:Op zondag 2 januari 2011 23:28 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Als hij het on stage nou ook eens bij gebarentaal hield...
Iedere liefhebber met een vrije agenda moet. Check die line-up joh! Dat kan gewoon niet beter! Echt voor iedereen zit er wat in. Baal zo gruwelijk dat ik dan op wintersport ben (al is dat natuurlijk ook heel mooi).quote:Op maandag 3 januari 2011 11:06 schreef ReMcOrE het volgende:
zal ik dan toch maar naar HardBass gaan??![]()
heb de 13e een wedstrijd om 12.00, maar daar is wel een vervanger voor te regelenquote:Op maandag 3 januari 2011 11:17 schreef ElDani het volgende:
[..]
Iedere liefhebber met een vrije agenda moet. Check die line-up joh! Dat kan gewoon niet beter! Echt voor iedereen zit er wat in. Baal zo gruwelijk dat ik dan op wintersport ben (al is dat natuurlijk ook heel mooi).
Zelfs Headhunterz, niet mijn grootste favoriet, laat nu vette dingen zien. PP Live is het eet-momentje van de avond en voila, een perfecte avond.
Gefeliciteerd! Is natuurlijk ook heel mooi! Maar als ik jou was zou ik wel kijken of ik wat budget over kan houdenquote:Op maandag 3 januari 2011 11:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb de 13e een wedstrijd om 12.00, maar daar is wel een vervanger voor te regelen
zit alleen even te kijken hoeveel die avond me dan gaat kosten, want heb het geld ook hard nodig voor m'n huisje; waar ik als het goed is de komende weken de sleutel van krijg!!
i know, de lijn is gewoon gruwelijkquote:Op maandag 3 januari 2011 11:20 schreef ElDani het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Is natuurlijk ook heel mooi! Maar als ik jou was zou ik wel kijken of ik wat budget over kan houden. En met zulke goeie muziek hoef je toch niet helemaal naar de klote te gaan of wel?
Het gevoel dat je meer verantwoordelijkheid krijgt met een eigen huis ofzo? Zou het echt niet weten anders..quote:Op maandag 3 januari 2011 11:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
i know, de lijn is gewoon gruwelijken het kriebelt ook ontzettend... maar toch is er iets in mij wat voor twijfel zorgt
![]()
zoiets denk ik... wat minder feesten omdat je toch in een andere fase van je leven komt? het idee dat je geld moet besparen omdat je het nodig hebt voor je huis? ik kan het niet precies aanwijzenquote:Op maandag 3 januari 2011 11:28 schreef ElDani het volgende:
[..]
Het gevoel dat je meer verantwoordelijkheid krijgt met een eigen huis ofzo? Zou het echt niet weten anders..
Maarja, denk eens aan een mooie fokmeet op een team met Zany, Bioweapon en Ran-D met Crypsis erachteraan geramd. Of nog mooier, het team erna: B-Front, Max Enforcer, A2 en Wild Mofos.
Afteren bij Remco !quote:Op maandag 3 januari 2011 11:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb de 13e een wedstrijd om 12.00, maar daar is wel een vervanger voor te regelen
zit alleen even te kijken hoeveel die avond me dan gaat kosten, want heb het geld ook hard nodig voor m'n huisje; waar ik als het goed is de komende weken de sleutel van krijg!!
Remco, dat is gewoon van die 2011-goede-voornemens-blabla die in je hoofd rondspookt. Geeft allemaal niks hoor, iedereen heeft er last van..maar over een week of 2 ben je dat wel weer vergeten, trust mequote:Op maandag 3 januari 2011 11:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zoiets denk ik... wat minder feesten omdat je toch in een andere fase van je leven komt? het idee dat je geld moet besparen omdat je het nodig hebt voor je huis? ik kan het niet precies aanwijzen![]()
maar ja, kameraad lijkt het ook helemaal tof; dus die vraagt me bijna dagelijks of ik gamezelf kennende zal ik ook vast wel gaan, om gewoon weer ff te kunnen genieten
(laatste grote feest was Fusion)
bring the motherfucking house down...quote:
fijn dat je jezelf ff uitnodigt Machielquote:
die komt vast nog wel een xquote:
ik wacht afquote:Op maandag 3 januari 2011 13:10 schreef de_huig het volgende:
[..]
Remco, dat is gewoon van die 2011-goede-voornemens-blabla die in je hoofd rondspookt. Geeft allemaal niks hoor, iedereen heeft er last van..maar over een week of 2 ben je dat wel weer vergeten, trust me
liever nietquote:Op maandag 3 januari 2011 13:10 schreef de_huig het volgende:
[..]
bring the motherfucking house down...
dat is volgende week zaterdag toch al?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:34 schreef T-Force het volgende:
Bohhhh, zin in Hardstylefeestje maarja...Euphoria pasWie nog meer aanwezig?
* ElDani meldt zich!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:34 schreef T-Force het volgende:
Bohhhh, zin in Hardstylefeestje maarja...Euphoria pasWie nog meer aanwezig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |