quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:19 schreef mstx het volgende:
[..]
http://www24.zippyshare.com/v/75658277/file.html
Gefeli met het behalen van dit heugelijke feitquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:55 schreef Krulliewullie het volgende:
Heuj ik heb het jaar 2011 mogen halen!
Verrek! Hebben ze mij toch mooi voor de gek kunnen houdenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:56 schreef T-Force het volgende:
@ Krulliewullie, dat nummertje is geen early nummertje hoor! Is volgens mij een jaar oud ofzoWordt wel regelmatig gedraaid in een early hardstyle-set overigens
![]()
Vooral dat meisje dat out ging naar buiten helpen was leuk !quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:13 schreef de_huig het volgende:
gelukkig nieuwjaar allemaal
en fantasy island was echt heul vet![]()
zonder enige twijfel mijn beste feest van het jaar tot nu toe
Je hebt je goede daad voor 2011 er alweer opzitten?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:54 schreef haakon het volgende:
[..]
Vooral dat meisje dat out ging naar buiten helpen was leuk !
2 zelfs, ook iemand van de ehbo opgehaald toen er 1 out ging..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:58 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Je hebt je goede daad voor 2011 er alweer opzitten?
Met de lintjesregen in april ofzo ergens, ben jij der dus ook bijquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:01 schreef haakon het volgende:
[..]
2 zelfs, ook iemand van de ehbo opgehaald toen er 1 out ging..
Dat meisje hebben we samen met Ripper en Huig naar de ehbo getild..
Zo niet maken wij een speciaal Fok! lintje voor hemquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:04 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Met de lintjesregen in april ofzo ergens, ben jij der dus ook bij
Hij was wel boos zo te horen. Dv8 valt ook mooi stil waar hij als MC juist de tijd vol zou moeten praten...quote:Op zondag 2 januari 2011 12:12 schreef ElDani het volgende:
Weet niet of jullie het meegekregen hadden, maar Wildstylez had dus een falende techniek. 35 minuten scheen hij niet normaal gedraaid te kunnen hebben.
Dit was de reactie:
Zonde voor hem. Had een leuke afsluiter kunnen worden voor een superjaar voor hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |