* ReMcOrE ookquote:
dus?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:25 schreef T-Force het volgende:
Dudeeeeeee! Volgens mij is die TT al ooit geweest
Heb hem gegoogled, kon niets vindenquote:Op woensdag 8 december 2010 20:25 schreef T-Force het volgende:
Nee hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 20:25 schreef T-Force het volgende:
quote:Kloontjes INTENTS: 04/06/2011
Over een half uur is het zover! De earlybird actie van #intentsfestival gaat van start. Hoe snel zullen de 600 gratis VIP upgrades op zijn?
Heldenplaat rekent mijn spellingscontrole niet goed, heb het maar even toegevoegd aan het woordenboekquote:Op woensdag 8 december 2010 20:34 schreef T-Force het volgende:
Sorry Equal, je hebt gelijk...Maar ik vind het gewoon zo vreemd dat deze heldenplaat nog nooit als TT is geweest![]()
Die halen we maar even binnenquote:Op woensdag 8 december 2010 20:48 schreef Mind.Illusion het volgende:
Reset demo staat op mijn site...
00. Intro
01. Crypsis & Kold Konexxion - Sonic Sabotage
02. D-Block & S-Te-Fan - Guilty
03. Hardstyle Masterz - Risk
04. Tatanka - GTP (Technoboy Remix)
05. D-Block & S-Te-Fan - Total Eclipz
06. Hyperdrive - The Punishment
07. Noisecontrollers - Crump
08. Zappaman - Rude Talk (Hack Mix)
09. Zatox & Activator - Can't Stop
10. Alphaverb - Never Enough
11. The KGB's - Infinity (Technoboy Ruff Mix)
12. Arboza & Solutio - The Tree Of Life
Topperquote:Op woensdag 8 december 2010 20:53 schreef eQuaL het volgende:
@Ripper -> wiki is geupdate, (zaten een paar IMG tags fout?) nieuwe link van vorig topic staat er ook in
Wauw, je snapt mijn hint gewoonquote:Op woensdag 8 december 2010 20:34 schreef T-Force het volgende:
Sorry Equal, je hebt gelijk...Maar ik vind het gewoon zo vreemd dat deze heldenplaat nog nooit als TT is geweest![]()
En KrullieWullie, ik ga straks de kaarten voor ons bestellen
Ik vind dat je Guilty toch net wat te vroeg inmixte, ik zat net nog rondjes te draaien met mijn bureaustoel op de climax van Sonic Sabotagequote:Op woensdag 8 december 2010 20:48 schreef Mind.Illusion het volgende:
Reset demo staat op mijn site...
Jah dat was de bedoeling, anders had ik 't wel anders gedaanquote:Op woensdag 8 december 2010 22:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik vind dat je Guilty toch net wat te vroeg inmixte, ik zat net nog rondjes te draaien met mijn bureaustoel op de climax van Sonic Sabotage(Guilty > Risk eigenlijk ook) of dat je bedoeling was weet ik niet, zoveel verstand heb ik niet van DJen
Maar de andere overgangen vond ik wel super en de tracklist is ook weer erg sexy, is er weer ééntje voor op m'n mp3 speler
psycho spreekt mij echt totaal niet aan en ik mis gewoon die bass en die kick vind ik net te hol.quote:
Ik krijg bij die track echt kippenvel van al die "Creepy" geluidjes! En dan die kicks eronderquote:Op woensdag 8 december 2010 22:35 schreef sveno1990 het volgende:
psycho spreekt mij echt totaal niet aan en ik mis gewoon die bass en die kick vind ik net te hol.
maarja its a taste thing i guess
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |