The lawmakers, the politicians, the Columbian drug lords, all you who lobby against making drugs legal. You're the one who's guilty.quote:
Ik kan m nu niet luisteren, maar ik meen dat deze op fantasy island is gedraaid. Staat me iets bij van e....evolutionz, e...e...evolutionzquote:Op maandag 3 januari 2011 13:56 schreef T-Force het volgende:
Wow, dat album ziet er helemaal niet zo verkeerd uit!
Zeker benieuwd naar die Evolutionz 2011 Refix![]()
Om het even af te maken het origineel:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GUESS WHO'S BACK!!
Zal eens tijd worden na wat verhalen met Hardstyle in andere topicsquote:
Dat vermoedde ik al jaquote:Op maandag 3 januari 2011 15:34 schreef T_Killer het volgende:
Ik kan m nu niet luisteren, maar ik meen dat deze op fantasy island is gedraaid. Staat me iets bij van e....evolutionz, e...e...evolutionz
Ho ik zie nu pas dat jij de orginele hebt gepost, en ik maar luisteren naar wat er nou precies geremixt isquote:
Ja eigenlijk wel hequote:Op maandag 3 januari 2011 18:35 schreef T-Force het volgende:
[..]
Zal eens tijd worden na wat verhalen met Hardstyle in andere topics![]()
[..]
Lekker nummertjequote:
Ben je gek? Natuurlijk ga je naar HardBass! Vorig jaar toch wel het feest van het jaar voor mij (het geluid in het Gelredome zo goed?!) en dan heb ik `m nog nuchter gedaan ook. Nu is de line-up nog eens uber!quote:Op maandag 3 januari 2011 11:06 schreef ReMcOrE het volgende:
zal ik dan toch maar naar HardBass gaan??![]()
goed geluid en Gelredome in 1 zin, the fuck?!quote:Op maandag 3 januari 2011 19:20 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ben je gek? Natuurlijk ga je naar HardBass! Vorig jaar toch wel het feest van het jaar voor mij (het geluid in het Gelredome zo goed?!) en dan heb ik `m nog nuchter gedaan ook. Nu is de line-up nog eens uber!
dat geluid was inderdaad nog wel een twijfel voor mij hoor, het is en blijft Gelredomequote:Op maandag 3 januari 2011 19:57 schreef Koepert het volgende:
Niet te zuur doen Remco..
Geluid Hardbass vorig jaar in het Gelredome, was gewoon goed (en ja zeker voor gelredome-maatstaven) .. feest van het jaar is idd nogal dubieus..
Het geluid was voor het Gelredome gewoon goed hoor.. Sowieso voor een stadion prima geluid.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
goed geluid en Gelredome in 1 zin, the fuck?!en het feest van het jaar, ben je verder nergens geweest ofzo?
(jaja, ik weet dat het een persoonlijke mening is...)
quote:- Beste Feest Indoor - Hard Bass (32%)
nou krullie die kun je in je zak stekenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:20 schreef T-Force het volgende:
Maar ik ben dan ook altijd en overal snel tevreden mee
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:23 schreef de_huig het volgende:
nou krullie die kun je in je zak steken
Mijn enige ervaring met geluid in Gelredome is afgelopen Qlimax en ik kan u met trots melden dat het echt vol tot zijn recht kwam daar. Het geluid was echt prima in orde, misschien iets te veel laag, maar zeker niet zacht of onzuiver.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:27 schreef ReMcOrE het volgende:
als jullie positief zijn over het geluid, dan geloof ik jullie
* ReMcOrE toch weer iets dichterbij HardBass gebracht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |