Ah, crashen bij jou van de zomer, lees ikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:05 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ik kan in mijn (landelijke) omgeving héééél veel mooie locaties aanwijzen voor een DefQon.1Helaas zit het hier vol met zeikende burgers en boeren, corrupte gemeente-ambtenaren en natuurliefhebbers
![]()
Maargoed ik mag niet klagen, ik heb Decibel al op fietsafstand
Deepack - Mysteryquote:
Dat mag! Iedereen kan ook gerust blijven slapen want we hebben een zaaltje voor dat soort dingenquote:
Ook al kennen wij elkaar niet, ik vind je nu al een heldin!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:27 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Dat mag! Iedereen kan ook gerust blijven slapen want we hebben een zaaltje voor dat soort dingen
(Nee maar serieus dus dit)
Ik zeg: DOEN!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:27 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Dat mag! Iedereen kan ook gerust blijven slapen want we hebben een zaaltje voor dat soort dingen
Ja dat issie, thanks Krullie. Geweldig dat men van voor naar achteren losgaat. Nu ik hem zie zijn t wel iets meer dan 200 mensenquote:
En bovendien zijn alle kleuren uit het kleurenspectrum al wel gebruikt, dus wat de hell willen ze die extra stages voor naam geven. Yellow-Greenish stage?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik snap de move wel, maar meer area's wtf? dubstep en early zijn de enige die ik nog kan bedenken die nog ergens op slaan (vooral early dan) of zouden ze nu ook house gaan doen?
Dat ga ik onthoudenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:27 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Dat is niet het hele festival zo hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:35 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ja dat issie, thanks Krullie. Geweldig dat men van voor naar achteren losgaat. Nu ik hem zie zijn t wel iets meer dan 200 mensenEn het is ook niet Tokyo of Gangster wat er gedraaid wordt.
quote:Ergens snap ik het ook wel dat Defqon.1 verhuist. "Bidding Housen" klinkt gewoon cooler en toepasselijker dan "Elmere Strend."
Retweetje van Q-Dance van ene Juud.. dus..nee?:Pquote:
Gewoon Trance toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:37 schreef Koepert het volgende:
Leuk (ook weerJa Twitter
) 'ene' Aboveandbeyond (
) heeft getwitterd dat er 2 soorten muziek zijn, goeie en slechte, maar dat kinderen toch echt NIET naar Hardstyle moeten luisteren.. (AAB maakt zelf van die ambient /lichte house) .. die word nu een beetje afgebrand
T is onnodig, maar wel vermakelijk..
Zover ik weet inderdaad Trance. Heerlijke tracks, maar dit is wel een beetje kinderachtig.quote:
x2... Overigens awake festival ticket al in de pocket. Niet zo'n moeilijk keus ookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:55 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik vind het eerder zielig hoe al de Hardstyle dj's / Labels zich op hun teentjes voelen getrapt en massaal de online "tegenaanval" inzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |