Denk dat het vooral een kwestie van connecties is, als MC is het wat lastiger om een demo op te sturen... wat verdient zo iemand als Da Syndrome, Dv8, Villain eigenlijk? Hebben zij nog een fulltime baan ernaast?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:40 schreef Beach het volgende:
Maar nu serieus en niet grappig, hoe word je MC?
Succes...denk je nog aan ons wanneer je big and famous bent?quote:
Dat denk ik ook...quote:Op zondag 2 januari 2011 14:53 schreef 16meter het volgende:
Sethje heeft daar wel een antwoord op, denk ik.
Mwa... k denk dat dat nog wel meevalt.. als je zo die tweets van Da Syndrome leest... hoor k weinig over ander werk dan via Scantraxx.. Hij zal toch ook gewoon via contract werken, en meerdere feesten per weekend doen..quote:Lijkt me dat zo'n MC zonder nevenactiviteiten niet rond kan komen van wat feestjes aan elkaar praten?
Eerst wachten totdat die dj echt doorbreekt manquote:Op zondag 2 januari 2011 14:57 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Succes...denk je nog aan ons wanneer je big and famous bent?
Ruffian heeft er ook een baan naast geloof ik.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:02 schreef Bertje_NL het volgende:
Ik weet toevallig dat Da Syndrome gewoon een uitkering heeft naast zijn MC werk. Hij kan er dus niet rond van komen. Tjjdje geleden was ie nog sterretjes aan het fixen in autoruiten op de parkeerplaats bij de bouwmarkt hier...
Nee klopt, hun fee is velen malen lager dan van de dj's dat is niet te vergelijken. Villain doet ook wel veel intro's enzo erbij maar daar kun je niet van rondkomen.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:53 schreef 16meter het volgende:
Sethje heeft daar wel een antwoord op, denk ik.
Lijkt me dat zo'n MC zonder nevenactiviteiten niet rond kan komen van wat feestjes aan elkaar praten?
Ruffian is/was docent.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:08 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ruffian heeft er ook een baan naast geloof ik.
Kon ie toen z'n bek ook maar niet houdenquote:Op zondag 2 januari 2011 16:52 schreef RiKe het volgende:
Ruffian is/was docent.
Maatje van me heeft bij hem in de klas gezeten.
Welk evenement?quote:Op zondag 2 januari 2011 16:50 schreef 16meter het volgende:
iig ook een nieuw evenement in dat Ziggo Dome, misschien is daar plaats voor early hardstyle
Je moet Ruffian maar als leraar hebben.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:52 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ruffian is/was docent.
Maatje van me heeft bij hem in de klas gezeten.
quote:Omdat een einde ook altijd weer een nieuw begin betekent, kijkt Q-dance graag vooruit. In het komende jaar lanceert Q-dance een aantal nieuwe evenementen, waaronder een hardcore evenement in de Heineken Music Hall. Eind 2011 opent de Ziggo Dome in Amsterdam haar poorten, alwaar Q-dance de dance programmering aftrapt met een nieuw event.
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:55 schreef T-Force het volgende:
[..]
Kon ie toen z'n bek ook maar niet houden?
[..]
Welk evenement?
Volgens mij was dat Nederlands, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:16 schreef Baronpilsener het volgende:
Wat gaf onze kleine vriend met grote mond voor les dan?
Aangezien hij docent is/was stond hij wel vaak als middelpunt van de aandachtquote:Op zondag 2 januari 2011 16:55 schreef T-Force het volgende:
[..]
Kon ie toen z'n bek ook maar niet houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |