prima, dan wil ik je vanaf nu ook niet meer horenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:04 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ja enorm!Echt zielsgelukkig nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Wat een held is het toch hequote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:55 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
maar dankzij T-Killer werd mijn avond nog gered.
Echt een vet filmpje. Je kunt zeggen wat je wilt over Qlimax en de mensen die er heen gaan. Maar Q-Dance heeft z'n zaakjes echt goed voor elkaar bij dat feest. Met name knap hoe ze dat feest kunnen laten leven bij de liefhebbers uit het buitenland.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Bekijk nu net onderstaande video
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:23 schreef T_Killer het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt over Qlimax en de mensen die er heen gaan.
Vind em niet veel aanquote:
Heeft hij toch al? I like your style (met die heaven sample) is ook van hem.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:45 schreef haakon het volgende:
[..]
Dan mag Brennan Heart alvast een aantal aliassen vastleggen..
Boeiend, het ging me erom dat hij gewoon op moet flikkeren met z'n kutmuziek van de laatste tijd.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:37 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Heeft hij toch al? I like your style (met die heaven sample) is ook van hem.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:39 schreef haakon het volgende:
[..]
Boeiend, het ging me erom dat hij gewoon op moet flikkeren met z'n kutmuziek van de laatste tijd.
quote:
30 euro voor een goede line-up met veel RAW-hardstyle? Wat hoop je dan te betalen voor zo'n feest, 15 euro? Tuurlijk het wordt steeds duurder maar die DJs komen ook niet voor de gratis een setje draaien.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:41 schreef haakon het volgende:
http://partyflock.nl/party/191444:Indicator.html
Best prijzig voor wat je ervoor krijgt, al zeg ik het zelf ?
Idd kun je beter voor 20 euro naar Rebirth Festival gaan op dezelfde dag!quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:41 schreef haakon het volgende:
http://partyflock.nl/party/191444:Indicator.html
Best prijzig voor wat je ervoor krijgt, al zeg ik het zelf ?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:17 schreef -tape- het volgende:
[..]
30 euro voor een goede line-up met veel RAW-hardstyle? Wat hoop je dan te betalen voor zo'n feest, 15 euro? Tuurlijk het wordt steeds duurder maar die DJs komen ook niet voor de gratis een setje draaien.
Vraag beantwoord ?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:21 schreef Sethje het volgende:
[..]
Idd kun je beter voor 20 euro naar Rebirth Festival gaan op dezelfde dag!
http://vip.partyflock.nl/party/188796:Rebirth_Festival.html
Ik zou gratis komen draaien hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:17 schreef -tape- het volgende:
[..]
30 euro voor een goede line-up met veel RAW-hardstyle? Wat hoop je dan te betalen voor zo'n feest, 15 euro? Tuurlijk het wordt steeds duurder maar die DJs komen ook niet voor de gratis een setje draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |