Ik wist niet dat jij een Niner wasquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:02 schreef haakon het volgende:
[..]
Oh oke! Hoezo niet dan?
En het komt mij financieel heel wat beter uit
Jij kent Cloud9 niet... ? Dat is een meer valide reden dan je denktquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoezo dat?http://partyflock.nl/party/187008:Cloud9.html
sowieso niet mijn soort muziekquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:01 schreef Koepert het volgende:
[..]
Jij kent Cloud9 niet... ? Dat is een meer valide reden dan je denkt![]()
Als je zin hebt om naar Groningen te komenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:13 schreef 16meter het volgende:
Wil dit jaar ook eens buiten het hardstyle/hardcore hokje gaan kijken. Sowieso een minimal/dubstep/techno feestje staat op de planning. Trance feestje lijkt me ook wel weer wat. En natuurlijk wat early hardstyle meepakken (Hard Classics en/of Remember).![]()
Trouwens heeft iemand nog vette hardstyle ringtonezzz () van wat recentere nummers?
Teh fuckquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:50 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ben je er ooit geweest? Haha rare belgen daarvorig jaar levensgrote afbeeldingen van dode babyhoofdjes als aankleding
.com domein doet inderdaad niet meer, je moet .in gebruikenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:16 schreef Koepert het volgende:
0day lijkt het ook begeven te hebben...
Bedoel jij niet 1gabba? want 0dag was altijd met org... en 1g van com naar inquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
.com domein doet inderdaad niet meer, je moet .in gebruiken
Ja man, luister de laatste tijd echt alleen maar Richie Gee en Sandy Warez shitquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:01 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een Niner wasomdat ik er nooit bij stil had gestaan dat t feest natuurlijk landelijk ook fokking goed staat aangeschreven bij de liefhebber.. en k wist niet dat ik jou daar onder mocht rekenen.. gebrek aan kennis van mijn kant
![]()
Maar...
Daar zit ik dus ook mee.... Cloud9= vet dat is zeker... HB = OOOK vet.. maar duurder.. in kaartje, in reiskosten.. plus dat ik al in Groningen zit..
[..]
Jij kent Cloud9 niet... ? Dat is een meer valide reden dan je denkt![]()
Weer 2 nieuwe tracks dus, Verder zal nummer 8 wel het BLACK anthem zijn. Dit jaar dus door The Prophetquote:01. To The Top - Zatox [Italian Hardstyle]
02. The Future - Zatox [Italian Hardstyle]
03. Irreplaceable- Zatox [Italian hardstyle]
04. Hardbass - Wild Motherfuckers [B2S Records]
05. Indoctrination - Zatox & Rand-D [A2 records]
06. Madhouse - Db&Stf vs Zatox [Scantraxx Evolution]
07. More & More - Maxter [Italian Hardstyle]
08. Pitch Black - The Prophet [Scantraxx]
09. Like it Loud , 98 to piani , rattle brain.. (Qlimax mix) - Supertool [Dj Tool]
10. Psycho - Chris one [Tilt]
ik was weer te snel met lezen, my badquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:26 schreef Koepert het volgende:
[..]
Bedoel jij niet 1gabba? want 0dag was altijd met org... en 1g van com naar in
Dit gaat een tricky gesprek worden zonder websites weg te geven
TBY kan ook de afkorting zijn van TuneBoYquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:44 schreef Sethje het volgende:
Ik dacht dat zij juist met TBY ging...
Zoiets meende ik ook, maar in dit filmpje is toch echt Tuneboy te zien...quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:44 schreef Sethje het volgende:
Ik dacht dat zij juist met TBY ging...
heel toevallig zit ik 'm net ook te kijken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Bekijk nu net onderstaande video
Wist niet dat Stephanie de vriendin van Tuneboy was zoals te lezen is aan het eind van het filmpje...
Stephanie:quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Wist niet dat Stephanie de vriendin van Tuneboy was zoals te lezen is aan het eind van het filmpje...
Vind het ook wel logisch, soms wil je net iets hardere of "zachtere" muziek maken. Als je dat dan onder een andere naam doet zal et geen invloed hebben op je huidige reputatie.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:34 schreef Koepert het volgende:
Er zijn zoveel artiesten die een alias hebben in HC, HS en soms ook Hardtrance of nog andere genres..
Chris One doet toch ook iets hardtrance-igs als Dimavi oid?
Dan mag Brennan Heart alvast een aantal aliassen vastleggen..quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:43 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Vind het ook wel logisch, soms wil je net iets hardere of "zachtere" muziek maken. Als je dat dan onder een andere naam doet zal et geen invloed hebben op je huidige reputatie.
dan toch de andere TBY, zoals Sethje al zeiquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Stephanie:
Hi guys more people ask me if tuneboy he is my boyfriend.....NOOOO...i work togheter in studio
zodat hij ook onder die aliassen slechte muziek kan maken?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:45 schreef haakon het volgende:
[..]
Dan mag Brennan Heart alvast een aantal aliassen vastleggen..
Of met een schone lei beginnen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan toch de andere TBY, zoals Sethje al zei
[..]
zodat hij ook onder die aliassen slechte muziek kan maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
Hun ook al? Oke!quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:19 schreef PartyAnimal87 het volgende:
The Beholder en Balistic komen uit ook de Neophyte-records stal
nou, ga je gangquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:52 schreef robuust89 het volgende:
PS: Ik wil de lapo, dat dat duidelijk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |