prima, dan wil ik je vanaf nu ook niet meer horenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:04 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ja enorm!Echt zielsgelukkig nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Wat een held is het toch hequote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:55 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
maar dankzij T-Killer werd mijn avond nog gered.
Echt een vet filmpje. Je kunt zeggen wat je wilt over Qlimax en de mensen die er heen gaan. Maar Q-Dance heeft z'n zaakjes echt goed voor elkaar bij dat feest. Met name knap hoe ze dat feest kunnen laten leven bij de liefhebbers uit het buitenland.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Bekijk nu net onderstaande video
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:23 schreef T_Killer het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt over Qlimax en de mensen die er heen gaan.
Vind em niet veel aanquote:
Heeft hij toch al? I like your style (met die heaven sample) is ook van hem.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:45 schreef haakon het volgende:
[..]
Dan mag Brennan Heart alvast een aantal aliassen vastleggen..
Boeiend, het ging me erom dat hij gewoon op moet flikkeren met z'n kutmuziek van de laatste tijd.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:37 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Heeft hij toch al? I like your style (met die heaven sample) is ook van hem.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:39 schreef haakon het volgende:
[..]
Boeiend, het ging me erom dat hij gewoon op moet flikkeren met z'n kutmuziek van de laatste tijd.
quote:
30 euro voor een goede line-up met veel RAW-hardstyle? Wat hoop je dan te betalen voor zo'n feest, 15 euro? Tuurlijk het wordt steeds duurder maar die DJs komen ook niet voor de gratis een setje draaien.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:41 schreef haakon het volgende:
http://partyflock.nl/party/191444:Indicator.html
Best prijzig voor wat je ervoor krijgt, al zeg ik het zelf ?
Idd kun je beter voor 20 euro naar Rebirth Festival gaan op dezelfde dag!quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:41 schreef haakon het volgende:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:17 schreef -tape- het volgende:
[..]
30 euro voor een goede line-up met veel RAW-hardstyle? Wat hoop je dan te betalen voor zo'n feest, 15 euro? Tuurlijk het wordt steeds duurder maar die DJs komen ook niet voor de gratis een setje draaien.
Vraag beantwoord ?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:21 schreef Sethje het volgende:
[..]
Idd kun je beter voor 20 euro naar Rebirth Festival gaan op dezelfde dag!
http://vip.partyflock.nl/party/188796:Rebirth_Festival.html
Ik zou gratis komen draaien hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:17 schreef -tape- het volgende:
[..]
30 euro voor een goede line-up met veel RAW-hardstyle? Wat hoop je dan te betalen voor zo'n feest, 15 euro? Tuurlijk het wordt steeds duurder maar die DJs komen ook niet voor de gratis een setje draaien.
Max enforcer - Goldquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:46 schreef HarryVanDeTap het volgende:
lang niet gepost en ik ga meteen wat van jullie vragen...
Door drukte (werk school enz) geen tijd meer om actief nieuwe nummers bij te houden en vinyls te downloaden. Zelfs niet echt op de hoogte van welke tracks ik echt vet vind, dat merk ik wel op de feesten zelf (opzich wel een leuke verassing vaak.)
Nu is een maat jarig, en die vraagt of ik net als 2 jaar terug op ene verjaardag een lekkere beukset wil neerzetten als afsluiter. Leuk!
Maar, welke nummers?!
Ideaal gezien zou het een beetje van melodieus "handjeklap" hardstyle naar raw hardstyle naar een paar hardcore knallers gaan.
Wie wil me helpen met een leuke tracklist die ongeveer 30 min tot een uur vult?
(L)
Ja oké andere feest is ook zeker goed, helemaal voor ¤20,-. Maar dat maakt die ¤30,- alsnog niet abnormaal hoog geprijsd if you ask me.quote:Vraag beantwoord ?
Bij de ingang ook 2 gratis pillen p.p.quote:Ik zou gratis komen draaien hoor
Die PI was niet de bedoeling Haakiequote:Op woensdag 12 januari 2011 17:39 schreef haakon het volgende:
[..]
Boeiend, het ging me erom dat hij gewoon op moet flikkeren met z'n kutmuziek van de laatste tijd.
Harry! Grote held! We riepen je nog na man.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:46 schreef HarryVanDeTap het volgende:
knip
(L)
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:23 schreef Levitas het volgende:
Aah!! Dat laatste nummer (Begint rond 2:27) was echt 1 van de 2 lievelingsnummers toen ik klein was, haha. Weet alleen niet meer hoe het nummer heet ;O
Hangt er ook vanaf in hoeverre je met CD spelers om kan gaan. Als je meer na de climax kan mixen kun je er een paar extra doen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:46 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Door drukte (werk school enz) geen tijd meer om actief nieuwe nummers bij te houden en vinyls te downloaden. Zelfs niet echt op de hoogte van welke tracks ik echt vet vind, dat merk ik wel op de feesten zelf (opzich wel een leuke verassing vaak.)
Nu is een maat jarig, en die vraagt of ik net als 2 jaar terug op ene verjaardag een lekkere beukset wil neerzetten als afsluiter. Leuk!
Maar, welke nummers?!
Ideaal gezien zou het een beetje van melodieus "handjeklap" hardstyle naar raw hardstyle naar een paar hardcore knallers gaan.
(L)
Leuke hardcoreplaat is zoals genoemd idd Keep Going van Kasparov, melodieus maar wel knallenquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:46 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Maar, welke nummers?!
(L)
harrie maat wanneer ga weer eens ergens de boel afbreken?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:46 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Maar, welke nummers?!
(L)
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:37 schreef Quyxz_ het volgende:
Plaat van de TT nu op http://onz-radio.nl/
Je was zelf niet zo heel lang geleden ook nog jarig, ofniet?quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:19 schreef haakon het volgende:
[..]
Leuke hardcoreplaat is zoals genoemd idd Keep Going van Kasparov, melodieus maar wel knallen
Goeie afsluiter, tja:
?
?
Serieus? Nee echt niet man, doe dan deze:quote:
Ja ik.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:23 schreef Nitrouz het volgende:
Mijn broeder Quyxz nodigde mij uit om hier te gaan posten, ik zal is even gaan kijken.
Zijn er nog mensen van Hardtraxx hier?
Valt toch best mee?? 30E is niet supergoedkoop, maar de locatie is wel potienteel iets bijzonders.. Nu zeg ik niet dat dat met Rebirth niet zo is hoor... en ik wil ook niet beweren dat t nu erg goedkoop is... maar vind t wel meevallen...maar das misschien omdat ik de locatie ken.. en de acts zijn ook niet mis...en drinken is er nog nooit duur geweest...quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:41 schreef haakon het volgende:
welkomquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:23 schreef Nitrouz het volgende:
Mijn broeder Quyxz nodigde mij uit om hier te gaan posten, ik zal is even gaan kijken.
De sound slaat bij mij echt niet aan van hem. Allemaal zo chaotisch....quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:20 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja klinkt wel grappig allemaal, maar het gaat nu wel de verkeerde kant op met dit topic hè.![]()
Dan zal ik wel even melden dat Thera weer flink wat previews online aan het zetten is.
http://www.youtube.com/user/DjThera
OMG 7 uur? Wat een tijd ofniet voor rijles?quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:34 schreef Mind.Illusion het volgende:
Vanochtend al om 7 uur rijles. Heb 't nog 1 uur zien worden vannacht. Werd er ook niet vrolijk van toen vanochtend m'n wekker gingNu ff op 't dooie gemakkie de nieuwe wyfyb luisteren die k gister heb opgenomen en straks maar weer druk produceren
Doe dan het origineel die is echt een miljoen keer beter, en als het origineel te soft is gewoon party animals - used & abused erin gooienquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:15 schreef KenSmirnoff het volgende:
Herkenbaar voor iedereen en lekker even knoerhard nog uit je plaat gaan
Zo dat is beter, mijn excuus;)quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:23 schreef Levitas het volgende:
Aah!! Dat laatste nummer (Begint rond 2:27) was echt 1 van de 2 lievelingsnummers toen ik klein was, haha. Weet alleen niet meer hoe het nummer heet ;O
Haha, was kicke he op Loudnessquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:57 schreef 16meter het volgende:
[..]
Harry! Grote held! We riepen je nog na man.
Als ik nummers van nu ga noemen zal de helft wel promo zijn.. volg de releases totaal niet meer..
quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:29 schreef haakon het volgende:
[..]
OMG 7 uur? Wat een tijd ofniet voor rijles?
Heb je zeker van te voren snel ff een WFYB op cd gebrand en aan je instructeur laten horen wat echte muziek is?
whehehehequote:Op donderdag 13 januari 2011 11:14 schreef Mind.Illusion het volgende:
boom boom boom (ondersteunde die door tegen de deur aan te bonken)
ja, je hebt echt ff een goede beurt gemaaktquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:14 schreef Mind.Illusion het volgende:
Toen vertelde ik dat ik daar ook van hou, ook DJ ben en bezig ben die muziek te produceren... Moest ie lachen
ik neem aan dat je een dvd bedoelt? want een hele film zal iets teveel kostenquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:19 schreef -tape- het volgende:
Weet hier iemand of er een film komt van Qountdown? Partyflock laat me er niet in ofzo op dit moment. Heb ze daar wel zien lopen met camera's.
ik hoor het al..als je dit een beetje tactisch uitspeelt zou je dat zo maar een rijlesje of vijf kunnen schelen. Gewoon die instructeur gek maken met je muziek zodat ie je uit pure wanhoop eerder op laat gaan voor je examen..quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:14 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Bij de 1e les hadden we het ook o.a. over weggebruikers. Had ie het ook over die jonge bestuurders die keihard hun muziek aan hebben met alleen maar boom boom boom (ondersteunde die door tegen de deur aan te bonken)
Kwam ook afkeurend over... dus ben bang dat hij er geen grote fan van is
Toen vertelde ik dat ik daar ook van hou, ook DJ ben en bezig ben die muziek te produceren... Moest ie lachen
Vind hem verder ook nog wel goed te doenquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dat begin, die vocal![]()
Zal vast gejat zijn, maar ach altijd leuk als het weer hergebruikt wordt
ik dig die sound van digital age welquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Van Tiga - You gonna want me is die vocal van ja. Desondanks sluit ik me volledig bij de mening van huig hierboven aan wat betreft digital agequote:Op donderdag 13 januari 2011 12:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Was een dik feestje, ja.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:09 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
Haha, was kicke he op Loudnesswas wel aardig bezopen :p
@Sethje ja ik ga niet zo vaak meer, Arjen wel en de rest van m'n maten ook maar ik werk fulltime + school in de avond en nieuw huisje enzo. Dure tijden...
Ik heb sowieso een Intents kaart gehaald, en de festivals wil ik wel in stand houden als het kan. En loudness in de maassilo MOET ik ook heen.
@De rest
Thnx voor de tracklists! Ik ga is wat downloaden en kijken wat ik er van brouw.
in dat geval ga ik niet, ik herhaal: NIET, meedoen met de headhunterz bingoquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:13 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Jody Bernal gaat naar XQlusive
Haha oke ja dat is ook zo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:09 schreef HarryVanDeTap het volgende:
@Sethje ja ik ga niet zo vaak meer, Arjen wel en de rest van m'n maten ook maar ik werk fulltime + school in de avond en nieuw huisje enzo. Dure tijden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |