SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Mind.Illusion op 26-02-2011 14:01:44 ]
AL-TIJD als ik die naam lees moet ik denken aan "Nu jij nog, maatje"quote:
Die snap ik nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:43 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
AL-TIJD als ik die naam lees moet ik denken aan "Nu jij nog, maatje"
Ik vind het wel meevallen qua "kinderdisco"quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:39 schreef Levitas het volgende:
Vanavond Zatox in de Time-Out. Jammer dat er nooit iemand mee wilt naar de Time-Out, omdat het een kinderdisco is. Had er eigenlijk wel naartoe gewillen
Ik vind het ook wel meevallen. In die andere zalen heb ik wel wat 16-jarigen gezien, maar in de zaal waar altijd hardstyle wordt gedraaid vind ik het wel meevallen. Moet daarbij wel vermelden dat ik nog niet in de Time Out ben geweest als er een feestje was met meerdere grote namen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:56 schreef Treces het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen qua "kinderdisco". Was eigenlijk vanavond ook gegaan, echter zijn er wat maten ziek.
what the fuck?!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:25 schreef Baronpilsener het volgende:
SpeedPwnerz
SpeedPwnerz, wE P0wnZ ZhE sPe¤d!
Veel plezier, mooi feestje! Beetje te weinig animo in onze groep + andere verplichtingen vanavond.quote:
Nieuwe doet het niet..quote:
Hehe van mij gaan echt zoveel bekenden en vrienden... Bizar eigenlijkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:28 schreef 16meter het volgende:
[..]
Veel plezier, mooi feestje! Beetje te weinig animo in onze groep + andere verplichtingen vanavond.
[..]
Nieuwe doet het niet..
Jah... is al aantal weken bekend ook hoor volgens mijquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:55 schreef ReMcOrE het volgende:
http://twitter.com/2sideznl
"Jaimy & Remco"
2 Sidez is nu alleen Pulse & MC Rems?
wist alleen dat ze gestopt waren en toen daarna toch weer aan het optreden waren... wist de reden van stoppen ook wel een beetje, maar wist dus niet dat ze zonder Bob nu verder zijn gegaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:07 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Jah... is al aantal weken bekend ook hoor volgens mij
Tsjah opzich wel logisch als je ziet hoe Bob zijn solocarriere gaat eigenlijk...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wist alleen dat ze gestopt waren en toen daarna toch weer aan het optreden waren... wist de reden van stoppen ook wel een beetje, maar wist dus niet dat ze zonder Bob nu verder zijn gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |