SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Mind.Illusion op 26-02-2011 14:01:44 ]
AL-TIJD als ik die naam lees moet ik denken aan "Nu jij nog, maatje"quote:
Die snap ik nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:43 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
AL-TIJD als ik die naam lees moet ik denken aan "Nu jij nog, maatje"
Ik vind het wel meevallen qua "kinderdisco"quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:39 schreef Levitas het volgende:
Vanavond Zatox in de Time-Out. Jammer dat er nooit iemand mee wilt naar de Time-Out, omdat het een kinderdisco is. Had er eigenlijk wel naartoe gewillen
Ik vind het ook wel meevallen. In die andere zalen heb ik wel wat 16-jarigen gezien, maar in de zaal waar altijd hardstyle wordt gedraaid vind ik het wel meevallen. Moet daarbij wel vermelden dat ik nog niet in de Time Out ben geweest als er een feestje was met meerdere grote namen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:56 schreef Treces het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen qua "kinderdisco". Was eigenlijk vanavond ook gegaan, echter zijn er wat maten ziek.
what the fuck?!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:25 schreef Baronpilsener het volgende:
SpeedPwnerz
SpeedPwnerz, wE P0wnZ ZhE sPe¤d!
Veel plezier, mooi feestje! Beetje te weinig animo in onze groep + andere verplichtingen vanavond.quote:
Nieuwe doet het niet..quote:
Hehe van mij gaan echt zoveel bekenden en vrienden... Bizar eigenlijkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:28 schreef 16meter het volgende:
[..]
Veel plezier, mooi feestje! Beetje te weinig animo in onze groep + andere verplichtingen vanavond.
[..]
Nieuwe doet het niet..
Jah... is al aantal weken bekend ook hoor volgens mijquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:55 schreef ReMcOrE het volgende:
http://twitter.com/2sideznl
"Jaimy & Remco"
2 Sidez is nu alleen Pulse & MC Rems?
wist alleen dat ze gestopt waren en toen daarna toch weer aan het optreden waren... wist de reden van stoppen ook wel een beetje, maar wist dus niet dat ze zonder Bob nu verder zijn gegaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:07 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Jah... is al aantal weken bekend ook hoor volgens mij
Tsjah opzich wel logisch als je ziet hoe Bob zijn solocarriere gaat eigenlijk...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wist alleen dat ze gestopt waren en toen daarna toch weer aan het optreden waren... wist de reden van stoppen ook wel een beetje, maar wist dus niet dat ze zonder Bob nu verder zijn gegaan.
true, true... maar het was wel eenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:10 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Tsjah opzich wel logisch als je ziet hoe Bob zijn solocarriere gaat eigenlijk...
Zeker vette platen onder uitgekomen idd. Magic spell, Listen... etc. etc. Ach hopelijk komen der in de toekomst ook dikke tracks onder uitquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
true, true... maar het was wel een![]()
duo!
hopelijk komt de rest van de (oude) 2 Sidez ook in de toekomst beschikbaarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:13 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Zeker vette platen onder uitgekomen idd. Magic spell, Listen... etc. etc. Ach hopelijk komen der in de toekomst ook dikke tracks onder uit
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:15 schreef T_Killer het volgende:
Mijn suggestie voor DJ naam voor baron: 'The Sosnifter'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:27 schreef Beach het volgende:
Mijn artiestennaam wordt altijd belachelijk gemaaktWat is die dan? Gewoon boerenlater?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:27 schreef Beach het volgende:
Mijn artiestennaam wordt altijd belachelijk gemaaktIk vond hem wel zo vreemd dat ik hem heb onthouden, dus ergens is ie toch goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(boerenlater dus)
Net als M.I met dat puntje
[ Bericht 3% gewijzigd door Deeltjesversneller op 26-02-2011 20:51:16 ]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:28 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Wat is die dan? Gewoon boerenlater?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verzonnen door de baas van Gearbox
[ Bericht 6% gewijzigd door Beach op 26-02-2011 20:43:17 ]fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Vind dat meer een artiestennaam voor in de house of technoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verzonnen door de baas van Gearbox![]()
Sterkte en dan dus have funquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:01 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Als mijn stem meewerkt vanavond ff hardstyle hosten in de Fox
Dat was ook het eerste wat ze gingen veranderen toen Headhunterz bij Scantraxx tekende toch? Vind het ook niet zo heel gek eigenlijk, de naam van het "product" is heel belangrijk, moet blijven hangen enzo. Genoeg gezever voor een zaterdagavond, ik ga slapen. Houdoe!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:20 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
![]()
@Baronpilsener...
Als je er wat meer mee wilt gaan doen zou ik niet een humorvolle naam ofzoiets kiezen, maar meer een naam die gewoon goed "in de bek" ligt en commercieel/ marketingtechnisch gezien gewoon een goeie, pakkende naam is. Heb namelijk ook weleens vernomen dat DJ's die een, in dat opzicht, "gare" artiestennaam hebben niet worden geboekt omdat 't geen porum is op een poster etc. etc.
Achter mijn naam zit verder ook niet heel erg een diepere betekenis achter ofzo, maar heb er wel enige tijd over nagedacht en vind het imo wel een sterke/ pakkende naam... En het heeft denk ik wel iets origineels door niet gewoon een simpele spatie tussen mind en illusion maar een . (punt)![]()
Just my 2 cents
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door em-dee-em-aa op 27-02-2011 17:08:25 ]-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
Ik ben alweer even wakker jongens!quote:
Wow ben jaloers, dat is toch wel een heerlijke plaat. Laatste keer op de Feestfabriek gehoordquote:Op zondag 27 februari 2011 07:02 schreef Koepert het volgende:
D.O.N.K.E.Y.Style (of hoe heet die plaat ook..)
Again We Will Rise van Mean Machine? Werd ook op Hard Bass gedraaid, origineel is van Lamb of Godquote:Op zondag 27 februari 2011 07:02 schreef Koepert het volgende:
Tracks...
Die plaat met die "metal"-vocals en iets van Bitch...
You should be...quote:Op zondag 27 februari 2011 09:40 schreef T_Killer het volgende:
Wow ben jaloers, dat is toch wel een heerlijke plaat. Laatste keer op de Feestfabriek gehoord
Die idd..die gaat goed door zeg..quote:Op zondag 27 februari 2011 09:51 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Again We Will Rise van Mean Machine? Werd ook op Hard Bass gedraaid, origineel is van Lamb of God
QFT.quote:
Hehe idd. Ik was na afgelopen IQ ook nog een keer in de RAI geweest en dan loop je zo door de IGI en dan zie je al die dingen in je hoofd weer terug. Van dat decor dat instortte en dat Crypsis toen zo half onder het decor stond te draaien.quote:Op zondag 27 februari 2011 09:49 schreef eQuaL het volgende:
Op weg naar de RAI, maar helaas niet voor een feestje
Toch wel maf, loop je daar rond terwijl je weet dat je daar een jaar geleden met duizenden lotgenoten aan het stampen was
Klinkt vet.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:56 schreef Krulliewullie het volgende:
Zooo, Hard Classics was echt heeeeel vet!! Een van m'n beste feestjes ooit!!! Alleen maar dikke nummers nonstop achter elkaar doorgeknalt!! Sfeer was ook suuuper!! Ik had vantevoren de dvd van Sensation Black 2005 zitten kijken en had echt het gevoel dat ik in de minversie van dit feest zat
Pluspunten: Bijna alles
Minpunten:
-Kon geen normale gesprekken voeren want steeds die knallers en dan kon ik niet meer stilstaan
- Ze gaven me geen kans om naar even rustig naar de wc te gaan, want: dikke nummers nonstop:(
- Ik kon niet van mijn Cola genieten; moest deze steeds atten anders viel alles op de grond met dansen
- Het duurde te kort, ik had nog wel ff doorgekunt, had suuperveel energie![]()
- Voelde me af en toe zwaar klote voor alle mensen die er niet waren...
Wie niet waagt hé....quote:Op zondag 27 februari 2011 14:21 schreef ElDani het volgende:
Ik weet niet of ik een hele avond early aankan zeg maar. Ik vind het allemaal lekker klinken en dergelijke, maar een hele avond?
Vet nummer!!quote:Op zondag 27 februari 2011 09:51 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Again We Will Rise van Mean Machine? Werd ook op Hard Bass gedraaid, origineel is van Lamb of God
Die is hier thuis ook vet hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 16:16 schreef Koepert het volgende:
Ik ben erachter !!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Dankjewel Chantal!
![]()
Die is in Zak (lees: hard, goede install) zoooooo vet!!!
Thanks! Hosten is het niet geworden, na 2 shows was mijn stem dood. Nog steeds trouwens.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:31 schreef Koepert het volgende:
[..]
Sterkte en dan dus have fun
en nog gefeliciteerd zie ik net!!
quote:Best track of the year: Headhunterz - Psychedelic
Best european DJ: Headhunterz
best international DJ: Headhunterz
Best label: Scantraxx
Best resident: Brian M vs McBunn
Best new face: Psyko Punkz
Best club night: Bionic
Best One-Off Event/Festival: Defqon 1
Waarom heb je ze dan op hyves?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Showtek die me spamt om op hun te stemmen
Niks gezegdquote:Op zondag 27 februari 2011 18:57 schreef robuust89 het volgende:
Is de Digital Age site op zwart?
http://digitalage.nl/
Verander februari wel ff in february (A)quote:Op zondag 27 februari 2011 18:52 schreef Mind.Illusion het volgende:
Avond!![]()
http://www.mindillusion.nl/?p=1144 Vind dit echt zwaar mooie foto's geworden![]()
Wat moet ik ook zonder jullie....quote:Op zondag 27 februari 2011 19:25 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Verander februari wel ff in february (A)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |