aight, dan smseln we wel voor meetquote:Op zondag 30 januari 2011 19:58 schreef Koepert het volgende:
[..]
Jupjup Eerst Boks-lustrum eten/feest, dan Cloudje 9 ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel nog even wachten op betere kwaliteit van deze 3 tracks. Zal wel op Hard Bass worden.
En ten slotte nog even een kiekje:
[ Bericht 19% gewijzigd door Quyxz_ op 30-01-2011 20:34:41 ]gr gr
Is dat veranderd dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:32 schreef Krulliewullie het volgende:
Minpunten van de Matrixx zijn toch wel dat er geen parkeergelegenheid is
Ik heb misschien 10 parkeerplaatsen gezien die echt bij de Matrixx leken te horen, de rest was van de McDonalds en meer heb ik niet gezienquote:
De Matrixx gebruikt altijd de parkeerplaatsen van de woonboulevard. En als die vol zijn kun je nog aan de andere kant van de rotonde parkeren. Allemaal max. 5 minuten lopen.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:58 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ik heb misschien 10 parkeerplaatsen gezien die echt bij de Matrixx leken te horen, de rest was van de McDonalds en meer heb ik niet gezien
Oh kut... zit ik in KLB? stik ik dacht dat dit het MUZ Hardstyle topic was.. my bad..quote:
Er stond nergens iets aangegeven en we konden niet verder doorrijden dan de Macquote:Op zondag 30 januari 2011 21:16 schreef mstx het volgende:
[..]
De Matrixx gebruikt altijd de parkeerplaatsen van de woonboulevard. En als die vol zijn kun je nog aan de andere kant van de rotonde parkeren. Allemaal max. 5 minuten lopen.
Onterechte klacht dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DBSTF vs ZatoxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DBSTF vs. HeadhunterzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Krulliewullie op 30-01-2011 21:31:34 ]Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee![]()
Vquote:Op zondag 30 januari 2011 21:24 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Er stond nergens iets aangegeven en we konden niet verder doorrijden dan de MacVerder hoorde ik van meer mensen dat er heel weinig parkeerplaatsen waren. Sommigen moesten helemaal ergens anders parkeren en met een pendelbus naar de Matrixx
Die setjes van DBSTF zien er trouwens helemaal niet slecht uit
Isaac vs. DBSTF 2011SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DBSTF vs ZatoxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DBSTF vs. HeadhunterzValt me op dat Isaac echt early early draait zeg maar. Zitten maar 3/4 plaatjes bij die na 2004 zijn uitgebracht....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er wordt toch een heel tijdperk overgeslagen (behalve dan de eigen tracks van DBSTF zelf)Typ- en spellingsfouten voorbehouden.![]()
Dat is niks nieuws natuurlijk.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
V
[..]
Er wordt toch een heel tijdperk overgeslagen (behalve dan de eigen tracks van DBSTF zelf)
edit: Zie net die tracklist van Psyko Punkz @ XQ... voor 70% dezelfde nummers als gisteren op XXlerator.
[ Bericht 15% gewijzigd door 16meter op 30-01-2011 22:25:38 ]![]()
Nieuwe track van B-Front & High Voltage gister ook voorbij gekomen?-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------![]()
Whhaaa, die klonk zoo lekker gisterquote:rengeDengrengeDengrengeDengrengeDeng en door en door en door. Deed me weer een beetje aan Loudenss denken
![]()
Topavond gehad
Wat je vindt, ...![]()
Remember Me is btw een prachtig bewijs dat RAW-style wel degelijk een aparte stroming binnen hardstyle is. Shit ...kweet bijna niet eens meer of het nog wel hardstyle is
[ Bericht 55% gewijzigd door Da_Ripper op 30-01-2011 23:05:19 ]Wat je vindt, ...![]()
Hoorde gisteren dus voor het eerst B-Front - Motherfucking Psycho! Ik zeg die rooie is gek als hij dit soort shit kan maken op 15-jarige leeftijdDe teeeeeeering wat gaat die hard
![]()
Devon K sloot ook af met zo'n hard nummer, weet helaas niet meer welke, maar pfffoeee![]()
![]()
Haha, moet je nu GHF es checkenquote:Op zondag 30 januari 2011 20:22 schreef Quyxz_ het volgende:
En ten slotte nog even een kiekje:
[ afbeelding ]![]()
Oja, over ghf gesproken, ik ben out with a bangAka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion![]()
Dat "raw" style gebeuren... oftewel het moet hard-harder-hardst want anders is er niks aan, staat mij een klein beetje tegen. Hierdoor komen tevens tegenwoordig een relatief groot aantal releases uit die dit principe hanteren, waarbij 't lijkt alsof enige vorm van inspiratie of creativiteit mist... als het maar hard is...![]()
Wastie toen 15?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:13 schreef T-Force het volgende:
Hoorde gisteren dus voor het eerst B-Front - Motherfucking Psycho! Ik zeg die rooie is gek als hij dit soort shit kan maken op 15-jarige leeftijdDe teeeeeeering wat gaat die hard
![]()
Devon K sloot ook af met zo'n hard nummer, weet helaas niet meer welke, maar pfffoeee
Ninja edit: Ja dus... Fast-forward a couple of years later and B-Front was signed to his first of many labels DJS Records. His first release at the age of 15 Motherfucking Psycho/Jumpin was supported by all the top artist and sold world wide.Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion![]()
Het feit dat het een aparte stroming is .. is een vorm van inspiratie of creativiteit.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:20 schreef Mind.Illusion het volgende:
Dat "raw" style gebeuren... oftewel het moet hard-harder-hardst want anders is er niks aan, staat mij een klein beetje tegen. Hierdoor komen tevens tegenwoordig een relatief groot aantal releases uit die dit principe hanteren, waarbij 't lijkt alsof enige vorm van inspiratie of creativiteit mist... als het maar hard is...Wat je vindt, ...![]()
Zo kan je het bekijken, maar heeft een aparte stroming bestaansrecht als het slechts door een handjevol producers wordt gemaakt? Daarnaast is er geen enkel verschil in tracks tussen een "raw" style track of gewoon hardstyle track. Dat ene track wat harder is als de andere... tsjah, dat is altijd zo...quote:Op zondag 30 januari 2011 23:30 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Het feit dat het een aparte stroming is .. is een vorm van inspiratie of creativiteit.Toch?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: