Hehe idd. Ik was na afgelopen IQ ook nog een keer in de RAI geweest en dan loop je zo door de IGI en dan zie je al die dingen in je hoofd weer terug. Van dat decor dat instortte en dat Crypsis toen zo half onder het decor stond te draaien.quote:Op zondag 27 februari 2011 09:49 schreef eQuaL het volgende:
Op weg naar de RAI, maar helaas niet voor een feestje
Toch wel maf, loop je daar rond terwijl je weet dat je daar een jaar geleden met duizenden lotgenoten aan het stampen was
Klinkt vet.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:56 schreef Krulliewullie het volgende:
Zooo, Hard Classics was echt heeeeel vet!! Een van m'n beste feestjes ooit!!! Alleen maar dikke nummers nonstop achter elkaar doorgeknalt!! Sfeer was ook suuuper!! Ik had vantevoren de dvd van Sensation Black 2005 zitten kijken en had echt het gevoel dat ik in de minversie van dit feest zat
Pluspunten: Bijna alles
Minpunten:
-Kon geen normale gesprekken voeren want steeds die knallers en dan kon ik niet meer stilstaan
- Ze gaven me geen kans om naar even rustig naar de wc te gaan, want: dikke nummers nonstop:(
- Ik kon niet van mijn Cola genieten; moest deze steeds atten anders viel alles op de grond met dansen
- Het duurde te kort, ik had nog wel ff doorgekunt, had suuperveel energie![]()
- Voelde me af en toe zwaar klote voor alle mensen die er niet waren...
Wie niet waagt hé....quote:Op zondag 27 februari 2011 14:21 schreef ElDani het volgende:
Ik weet niet of ik een hele avond early aankan zeg maar. Ik vind het allemaal lekker klinken en dergelijke, maar een hele avond?
Vet nummer!!quote:Op zondag 27 februari 2011 09:51 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Again We Will Rise van Mean Machine? Werd ook op Hard Bass gedraaid, origineel is van Lamb of God
Die is hier thuis ook vet hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 16:16 schreef Koepert het volgende:
Ik ben erachter !!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Dankjewel Chantal!
![]()
Die is in Zak (lees: hard, goede install) zoooooo vet!!!
Thanks! Hosten is het niet geworden, na 2 shows was mijn stem dood. Nog steeds trouwens.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:31 schreef Koepert het volgende:
[..]
Sterkte en dan dus have fun
en nog gefeliciteerd zie ik net!!
quote:Best track of the year: Headhunterz - Psychedelic
Best european DJ: Headhunterz
best international DJ: Headhunterz
Best label: Scantraxx
Best resident: Brian M vs McBunn
Best new face: Psyko Punkz
Best club night: Bionic
Best One-Off Event/Festival: Defqon 1
Waarom heb je ze dan op hyves?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Showtek die me spamt om op hun te stemmen
Niks gezegdquote:Op zondag 27 februari 2011 18:57 schreef robuust89 het volgende:
Is de Digital Age site op zwart?
http://digitalage.nl/
Verander februari wel ff in february (A)quote:Op zondag 27 februari 2011 18:52 schreef Mind.Illusion het volgende:
Avond!![]()
http://www.mindillusion.nl/?p=1144 Vind dit echt zwaar mooie foto's geworden![]()
Wat moet ik ook zonder jullie....quote:Op zondag 27 februari 2011 19:25 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Verander februari wel ff in february (A)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |