Technisch vind ik hem goed in elkaar zitten...maar qua stijl vind ik hem 13 in een dozijnquote:
Baron natuurlijk jij bal gehakt!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:18 schreef Baronpilsener het volgende:
Pff, heb ik eigenlijk nieteens...Suggesties?
Haha, die bijnaam ben ik aan gekomen door mijn Bier gebruik, en we reden in de trein langs een hypotheekverstrekker, de Baronquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Baron natuurlijk jij bal gehakt!
[ afbeelding ]
ineens begrijp ik de connectie met je voornaam
Klinkt toch zeker niet verkeerd, en klinkt technisch ook meer dan primaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:54 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Noujaaaa, overdrijven is ook een kunst![]()
Klinkt wel netjes idd, maar ook vrij standaard (al kan ik natuurlijk niet zoveel zeggen als ik de rest van de track niet heb gehoord), ben benieuwd wat je er van kan maken
Vet filmpje! Kick van het anthem klinkt veelbelovend, dus ik ben erg benieuwd naar die track!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:28 schreef T-Force het volgende:
Seth! Mag ik even zeggen dat jullie Rebirth echt fucking goed voor elkaar hebben!
Anthem door B-Front & Ran-D![]()
Baal er wel echt heel erg van dat MOH op dezelfde dag is
Baroon5?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:28 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Haha, die bijnaam ben ik aan gekomen door mijn Bier gebruik, en we reden in de trein langs een hypotheekverstrekker, de BaronIemand nog betere suggesties?
Tering, je bent weer blauw! Watskeburt?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:11 schreef Da_Ripper het volgende:
Geen DM vanaaf, ga die reizen niet trekken ... maar doe er n avondje Fusion @ ZAK voor in de plaats
Pffff, kon ook maar moeilijk wennen aan een zwarte Ripperquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:12 schreef robuust89 het volgende:
Tering, je bent weer blauw! Watskeburt?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:11 schreef Da_Ripper het volgende:
Geen DM vanaaf, ga die reizen niet trekken ... maar doe er n avondje Fusion @ ZAK voor in de plaats
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:17 schreef T-Force het volgende:
[..]
Pffff, kon ook maar moeilijk wennen aan een zwarte RipperVolgens mij ben ik een autist
![]()
Nee, maar blauw staat je wel beter Rip
quote:
Do you know the signs of pandorum?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:40 schreef Koepert het volgende:
It starts with a shiver...an itch....a slow boil.!!....
Jup...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:44 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Do you know the signs of pandorum?
Waarom? Echt wáárom op dezelfde dag als MOH? Zou zielsgraag naar Rebirth willen, omdat ik er alleen maar goede verhalen over hoor, maar iedereen die ik ken gaat natuurlijk naar MOH (niet dat ik het erg vind om naar MOH te gaan, hardcore feestje is ook al véél te lang geleden!)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:28 schreef T-Force het volgende:
Seth! Mag ik even zeggen dat jullie Rebirth echt fucking goed voor elkaar hebben!
* Levitas is jaloers. Ik vind hem tot zover best lekker, ik zie hem graag tegemoet als ik ie helemaal af is!quote:
Heel vet hoor Seth!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:28 schreef T-Force het volgende:
Moet morgen weer vroeg opquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:15 schreef T-Force het volgende:
Koepert & Deeltjesversneller en 16 meter, jullie hebben allebei Strangerz nog op twijfel staan. Misschien een ideetje om met z'n allen richting EHV te komen?
wie van ons is t setje dan? Dat 3 namen met zn 2en zijn?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:15 schreef T-Force het volgende:
Koepert & Deeltjesversneller en 16 meter, jullie hebben allebei Strangerz nog op twijfel staan. Misschien een ideetje om met z'n allen richting EHV te komen?
Gullie ook aalt mee oe werken! Gewon rossen denkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:57 schreef Koepert het volgende:
Maar k moet morgen ook vroeg werken, dus ook hier gaat t Zak worden ipv Strangerz
Ik heb gehoord dat M.I ook wel "De Vermaeckert" wordt genoemdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:10 schreef T-Force het volgende:
[..]
Gullie ook aalt mee oe werken! Gewon rossen denk![]()
In ieder geval vind ik het wel jammer dat jullie niet komen, maar ach, ik vermaak me wel denk ik
iets met heel veel z's, het moet stoer klinken, en het woord beat/hard o.i.d moet er inzitten...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:18 schreef Baronpilsener het volgende:
Pff, heb ik eigenlijk nieteens...Suggesties?
Nee Technoboy is een originele naamquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:32 schreef Tha_Bartman het volgende:
iets met heel veel z's, het moet stoer klinken, en het woord beat/hard o.i.d moet er inzitten...
Beatloverzzzzzzz
kickbeaterzzzz
Hardbeatkickloverzzzz
JWTZ immers, of nie dan?
Technoboy maakt geen techno dus eigenlijk welquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:33 schreef T-Force het volgende:
[..]
Nee Technoboy is een originele naam
Haha, herkenbaar, en bij is het meer een grote smilequote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:40 schreef Sc0tTy het volgende:
Laatst hadden we et toch over van die momentjes dat je helemaal gefocust ben op een nummer ? Vandaag had ik er weer zo 1.. Ik stond op de metro te wachten gedachten waren weg, komt Josz & Wesh - Oblivion op...tranen stonden in m'n ogen.
Als ik morgen niet al om 7:00 had moeten werken had ik ook wel even naar Strangerz gegaan, maar avondje/nacht los gaan + om 6:00 opstaan = niet fijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:15 schreef T-Force het volgende:
De beste momenten van een dag. Zo had ik dat laatst met B-Front & Frontliner - Become the sky. Jezus, ik dacht dat ik echt even de sky was.. Vanaf dat moment de hele dag opgewekt en vrolijk geweest.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:40 schreef Sc0tTy het volgende:
Laatst hadden we et toch over van die momentjes dat je helemaal gefocust ben op een nummer ? Vandaag had ik er weer zo 1.. Ik stond op de metro te wachten gedachten waren weg, komt Josz & Wesh - Oblivion op...tranen stonden in m'n ogen.
Zeer geschikte plaat voor zo'n moment! Heb zelf ook een aantal van zo'n momenten gehad bij Become the sky be quietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:58 schreef Levitas het volgende:
[..]
De beste momenten van een dag. Zo had ik dat laatst met B-Front & Frontliner - Become the sky. Jezus, ik dacht dat ik echt even de sky was.. Vanaf dat moment de hele dag opgewekt en vrolijk geweest.
quote:
Helaas kerel..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:15 schreef T-Force het volgende:
Haha, denk het nietquote:
StarWreckerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:47 schreef 16meter het volgende:
http://lsdb.nl/djnamegenerator.html
Gebruik anders deze handige tool, velen gingen je voor.
SouthRollerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:47 schreef 16meter het volgende:
http://lsdb.nl/djnamegenerator.html
Gebruik anders deze handige tool, velen gingen je voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dimavi @ Theracords Radio Show dus...
Zo ben ik ff aan t wakker worden.... en dan vanavond toch maar ff Zak denk ik zo..It starts with a shiver, an itch, a slow boil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |