quote:Beste Menno,
Gefeliciteerd! Jij bent geselecteerd om vóórdat de officiële kaartverkoop van Defqon.1 start, je ticket al veilig te stellen. Elk jaar doen wij ons uiterste best om zoveel mogelijk tickets direct bij de fans te krijgen en volgens onze administratie ben jij zo’n fan. Voor deze editie waren er verschillende methoden waarmee de fans zijn geselecteerd, jij zit erbij omdat je in 2010 een aantal keer naar Q-dance feesten bent geweest en bij de 2500 mensen hoort met de meeste boekingen op Q-dance.nl.
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:37 schreef T-Force het volgende:
[..]
Hoppaaa! 4 tickets dus nuEerst even kijken of maten ze willen, anders kan ik ze natuurlijk hier aanbieden
Edit: Morgen komt de aftermovie van Hard Classics en de line-up van Hard Classics On The Beach![]()
Edit2: En toen stond de line-up opeens al op internet![]()
![]()
TechnoboySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gister Scantraxx. Had lage verwachtingen en was best goed te doen. Die vloer blijft kicken die op en neer deinst als de massa losgaat.
Leuke plaatjes gehoord. Wildstylez en Frontliner toch wel de helden van de avond.
Prophet leuke platenkeus, maar mixtechnisch was hij zo slecht bezig. Makkelijke overgangen die ik zelfs kan maken.
Al met al goed vermaakt
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
www.theracords.comquote:Op zondag 13 maart 2011 15:46 schreef Beach het volgende:
DJThera, waar kan je je aanmelden voor de nieuwsbrief?
CO Squaredquote:Op zondag 13 maart 2011 16:42 schreef Quyxz_ het volgende:
Collaboration EP gaat hard.Alle tracks klinken vet.
Kom ik er trouwens nu pas achter dat Co2 de afkorting is van Catatonic Overload? Van waar die 2? Gewoon omdat CO2 ?
Prijs? Is de prijs al bekend gemaakt dan? (Zo ja, wat kosten ze dit jaar?)quote:Op zondag 13 maart 2011 18:01 schreef Koepert het volgende:
Daar zit k ook nog over te dubben .. prijs valt me mee.. en extended klinkt wel aantrekkelijk... (ja k had de mail ook) moeilijk hoor...
In de mail staat aangegeven dat je NIET met de trein naar Defqon kan. Dit ivm werkzaamheden aan het spoor die nacht. De terugreis is dus niet gegarandeerd. Dit is alleen van toepassing op een dagkaart en niet op extended geloof ik.quote:
Oftewel iedereen gaat extended?quote:Op zondag 13 maart 2011 18:50 schreef ElDani het volgende:
[..]
In de mail staat aangegeven dat je NIET met de trein naar Defqon kan. Dit ivm werkzaamheden aan het spoor die nacht. De terugreis is dus niet gegarandeerd. Dit is alleen van toepassing op een dagkaart en niet op extended geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Op zondag 13 maart 2011 15:01 schreef Koepert het volgende:
Aangezien ik aan t werk ben alleen silly games gehoord en die s dik. Vette release gok ik dus zo... later meer. Werken gaat beter dan verwacht.
Hier kan k me wel redelijk in vinden..quote:Op zondag 13 maart 2011 15:07 schreef T-Force het volgende:
Silly Games![]()
Retribution![]()
Rotten From The Inside![]()
Beste plaat van de release imo. Lekker doorknallen
![]()
Lake of PainENORM vet intro + outro, climax is niet vet
![]()
Nee ik doelde op het 2e deel van he postquote:Op zondag 13 maart 2011 18:50 schreef ElDani het volgende:
[..]
In de mail staat aangegeven dat je NIET met de trein naar Defqon kan. Dit ivm werkzaamheden aan het spoor die nacht. De terugreis is dus niet gegarandeerd. Dit is alleen van toepassing op een dagkaart en niet op extended geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |