Dan moeten ze het maar eens via een andere aanbieder gaan doen, bij de meeste kost dat namelijk maar ¤0,50 ofzo.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:45 schreef StM het volgende:
Die euro is gewoon een rechtstreekse doorbelasting van de ideal kostenAls je een laag volume aan betalingen doet, kost je dat zo ongeveer dat bedrag PER transactie. Daar kan hs.com verder weinig aan doen.
Hs.com is ook totaal niet mijn favoriet. Af en toe blijft die site hangen en duurt het een kwartier tot een uur voordat hij de volgende pagina laadt. Heel vervelend. Daarbij zijn ze normaliter vrij duur vind ik. 2 euro voor 320 kbps vind ik best veel.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:36 schreef mstx het volgende:
Wat is hardstyle.com een kutsite zeg. Probeer ik daar wat te kopen, dus ik log in en ga naar het winkelmandje... kun je daar niet eens een los nummer met iDeal betalen maar moet je eerst een bundle kopen.![]()
Toen uitgelogd en dan kun je wel ineens een los nummer kopen.Maar... dan kost het wel ineens ¤1 meer!
![]()
Oja en halverwege de bestelprocedure flikkert die site er ook nog eens uit.
Heb het nou 3x geprobeerd... ze bekijken het maar, ik koop het wel ergens anders![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:33 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik koop nieuwe tracks eigenlijk altijd op dance-tunes.com. Als je daar de grootste bundel koopt heb je ze voor 1 euro per track (320 kbps mp3, voor 2-1-2010 192 kbps). Dat vind ik goed te betalen.
quote:ATTENTION: Due to high costs associated with this payment method iDeal is only available as payment method for orders of 3 tracks or more.
Meerdere malen daar geprobeerd bestellingen te doen, elke keer gehoopt dat de problemen opgelost waren... maar nee. Eigenlijk altijd problemen mee gehad, dus haal me tracks ergens anders.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:36 schreef mstx het volgende:
Wat is hardstyle.com een kutsite zeg. Probeer ik daar wat te kopen, dus ik log in en ga naar het winkelmandje... kun je daar niet eens een los nummer met iDeal betalen maar moet je eerst een bundle kopen.![]()
Toen uitgelogd en dan kun je wel ineens een los nummer kopen.Maar... dan kost het wel ineens ¤1 meer!
![]()
Oja en halverwege de bestelprocedure flikkert die site er ook nog eens uit.
Heb het nou 3x geprobeerd... ze bekijken het maar, ik koop het wel ergens anders![]()
Maar nog niet binnen te halen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:25 schreef Mind.Illusion het volgende:
Zow nieuwe wyfyb is ook weer een feit
Was gezellig met julliequote:Op zondag 13 maart 2011 06:36 schreef Koepert het volgende:
Tuuuut...piep!..
Mdma (onze, niet de drugs)
Ripper
Chantal
10years the third movement was geslaagd. Hard, rare opbouw, niet helemaal verwacht. Maar wel geslaagd..
Slapen. 1u werken. Yay
Early Hardstylequote:
Nooooooooooooo!quote:Op zondag 13 maart 2011 11:15 schreef DjThera het volgende:
Het origineel? I got tonight kwam een jaar later uit dan deze track... Hij was gewoon heel slim gejat haha
Nja.. Vocals zijn btje treurig, "voelen" gejat van Limp Bizkit.. uit de periode dat die ook niks meer klaar bakten.. stijl hangt btje tussen ouwe acti, nieuwe hippe slowdown-bass, en iets anders in.. t klopt niet, voelt niet lekker..quote:
Haha ja ik zit er aan te denken..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:03 schreef Levitas het volgende:
Jeej! Weer een nieuw topic. Ging wel erg vlug die vorige!
[..]
Ik zou niet weten waarom je er niet aan mee zou doen.
A) Je leert vast wel iets bij als je aan die contest mee doet
B) Je kan laten zien wat je tot nu toe kunt
C) Er bestaat een (kleine) kans dat er nog iets uit voorkomt
D) Dat album kun je ook na je eindexamens doen, want je zegt zelf 2 tracks is minder dan 10.
Doen!quote:
Was het leuk?quote:Op zondag 13 maart 2011 01:39 schreef stoeltafel het volgende:
Ben nu bij scsntraxx, wordt echt gedraaid. Net nog this is who we are - pitcher
Dit setje is een behoorlijke selectie van hitjes van toenquote:Op zondag 13 maart 2011 13:06 schreef ElDani het volgende:
Moet me eigenlijk ook eens goed verdiepen in de Early, heb al wel aardig wat plaatjes van Zany en Technoboy (persoonlijke helden enzo) maar zou eigenlijk eens verder moeten kijken en een paar CD's met hitjes van toen moeten hebben (Arome idd, Scream, Loving You remix, etcetera)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te vinden op de alombekende live-set-data-bases![]()
Hoppaaa! 4 tickets dus nuquote:Gefeliciteerd! Jij bent geselecteerd om vóórdat de officiële kaartverkoop van Defqon.1 start, je ticket al veilig te stellen. Elk jaar doen wij ons uiterste best om zoveel mogelijk tickets direct bij de fans te krijgen en volgens onze administratie ben jij zon fan. Voor deze editie waren er verschillende methoden waarmee de fans zijn geselecteerd, jij zit erbij omdat je een aantal keer via Event Travel een combiticket hebt geboekt voor Q-dance feesten.
In deze mail vind je een unieke code waarmee je tot twee tickets kunt kopen. Wij raden je aan deze mail goed te lezen, dan kun je weloverwogen de keuze maken voor welk type ticket je gaat aanschaffen en welke vervoersmethode je kiest.
Neem de tijd, er kan geboekt worden vanaf dinsdag 15 maart 10:00 uur t/m maandag 21 maart 23:59 uur. Je bent binnen deze periode verzekerd van je ticket(s).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door T-Force op 13-03-2011 13:43:56 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |