nice M.Iquote:03. Project One Life Beyond Earth
04. Wildstylez Complex Situation
07. Zairon Deep Into Your Soul (Zatox Remix)
09. Headhunterz Digiwave
10. Alphaverb & Intractable One Low Frequenced Bass
11. E-Fect Glorification (Activator & Zatox Mix)
14. Zatox So High
16. The Machine Times Like These
18. Zatox The Future
19. B-Front Neophobia
Dit maar dan niet stiekem. Ookal haalt hij het niet bij het origineel, ik vind het absoluut geen rape.quote:
Datquote:Op maandag 14 maart 2011 16:44 schreef T-Force het volgende:
Dat ziet er weer smakelijk uit, MILeuk dat je Digiwave erin mikt, hele vette plaat
TL ziet er weer lekker uit.. but for the moment.. playing the waiting game.quote:
Sollyquote:Op maandag 14 maart 2011 16:59 schreef Koepert het volgende:
[..]
TL ziet er weer lekker uit.. but for the moment.. playing the waiting game.
Haha, die gasten had ik dit weekeind de link al gegevenquote:Op maandag 14 maart 2011 17:01 schreef Koepert het volgende:
No probs.. blij dat je sets zo gewild zijn..
Wel mooi om te zien dat er op LSDB 2 zijn die in 4 min de hele set ge-enjoyed hebben..
Dat verklaart t een en ander..quote:Op maandag 14 maart 2011 17:02 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Haha, die gasten had ik dit weekeind de link al gegeven
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:42 schreef Mind.Illusion het volgende:
En nummer 24 is er. Staat op m'n site
even mijn onderbroek verschonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw... Écht heel fijn plaatje!!quote:Op maandag 14 maart 2011 13:04 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Even een gezellig plaatje tussendoor...
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:42 schreef Mind.Illusion het volgende:
En nummer 24 is er. Staat op m'n site
Even serieus WAT THE FUCK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij voelt wel echt aan wat de fans willen! Ik heb namelijk vandaag stiekem gehoopt op een Project One plaat én Shreek of Aliens én een ouwe Zatox én een ouwe HHZ in je nieuwe WYFYB!!
Ik ben er even stil van..
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Wat gebruik je? IE?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:34 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik kan niet downloaden via Speedyshare :S.
Ja je hebt gewoon je wensen gepmt naar hemquote:Op maandag 14 maart 2011 18:44 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Wauw... Écht heel fijn plaatje!!
[..]
Even serieus WAT THE FUCK!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij voelt wel echt aan wat de fans willen! Ik heb namelijk vandaag stiekem gehoopt op een Project One plaat én Shreek of Aliens én een ouwe Zatox én een ouwe HHZ in je nieuwe WYFYB!!
Dat moet ik dan al slaapwandelend hebben gedaan ofzo, het is niet te geloven..quote:Op maandag 14 maart 2011 19:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja je hebt gewoon je wensen gepmt naar hem
Uuuuhquote:Op maandag 14 maart 2011 18:34 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik kan niet downloaden via Speedyshare :S.
quote:Even serieus WAT THE FUCK!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Haha, WTF. Don't take this serious. Just a snippet from a friend and me having fun @ the studio. Not meant to be released or played anywere etc.
Zou zomaar de nieuwe hit van Brennan Heart kunnen zijn.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:07 schreef Baronpilsener het volgende:
Lachspiertraining. Althans voor mij dan vanmiddag
[..]
Dr. Peacock @ Reng Deng Deng is btw een geniaal frenchcoresetjequote:Op maandag 14 maart 2011 22:21 schreef T-Force het volgende:
Reng deng deng on my bicycleBriljante tekst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |