quote:Op maandag 14 maart 2011 13:04 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Verder heeft Low-E zijn plaatje Ridin' ook gratis weggegeven![]()
http://www.facebook.com/djlowe.nl
Whoehooeee!!!!!!quote:Op zondag 13 maart 2011 09:32 schreef DjThera het volgende:
Anyway, de mensen die meededen aan onze Indicator actie (Theracords nieuwsbrief) hebben berichtWie zou er gewonnen hebben.......!
ach, ik ga misschien samen met m'n vriendin en ik weet niet of zij dat lopen (van area naar area om alle vette DJ's te horen) en dat losgaan linksvoor wel leuk vindtquote:Op maandag 14 maart 2011 14:21 schreef eQuaL het volgende:
Mijn maat kan, omdat hij een "trouwe Q-Dance fan" () is, DefQon.1 kaartjes kopen deze week...
Kan hij gvd zelf niet naar het feest door een familie weekend!![]()
![]()
Mijn DefQon.1, wat doe je![]()
Zit er nog wel aan te denken om sowieso kaartjes te kopen voor de zekerheid, en indien ik alsnog niet ga ze wel te verkopen![]()
Ik zou zo snel ook niet weten met wie ik anders zou moeten gaan. We zijn beiden goed op elkaar afgestemd, redelijk dezelfde smaak enzo, was altijd wel makkelijk
dat is dan wel heel toevalligquote:Op maandag 14 maart 2011 14:24 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Whoehooeee!!!!!!![]()
Kardinge, here I (+1) come
![]()
ty, ty, ty,![]()
Ja ik dacht dus ook zo, gewoon die kaartjes kopenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ach, ik ga misschien samen met m'n vriendin en ik weet niet of zij dat lopen (van area naar area om alle vette DJ's te horen) en dat losgaan linksvoor wel leuk vindten gewoon kopen, zo'n zekerheid op kaartjes komt niet vaak voorbij
en mocht de vriendin toch niet meekunnen of meewillen, dan raak ik dat kaartje ook wel kwijtquote:Op maandag 14 maart 2011 14:30 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ja ik dacht dus ook zo, gewoon die kaartjes kopen
Wake you from your boredom 1 t/m 23quote:Op maandag 14 maart 2011 14:33 schreef poiuytr het volgende:
..
Welk setje raden jullie mij aan om weer even in te luisteren?
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:56 schreef Zandkasteel het volgende:
[..]
Wake you from your boredom 1 t/m 23
is die boeking op dat redelijke grote festival nou al zeker?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:07 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
![]()
![]()
24 staat overigens al klaar en komt straks
uhuquote:Op maandag 14 maart 2011 15:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is die boeking op dat redelijke grote festival nou al zeker?
Komt ergens binnenkort persbericht over...quote:Op maandag 14 maart 2011 15:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, serieus?dikke shit man
ik zou zeggen; meld het hier ff officieel
je mag het hier nog niet melden dus?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:12 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Komt ergens binnenkort persbericht over...
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:16 schreef Mind.Illusion het volgende:
Dank u
Overigens The R3bels rmx gehoord van Tanz Elektric... Haalt 't imo niet bij het origineel...
Tof man!quote:Op maandag 14 maart 2011 15:12 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Komt ergens binnenkort persbericht over...
Toch vinnik m stiekem wel vetquote:Op maandag 14 maart 2011 15:16 schreef Mind.Illusion het volgende:
Overigens The R3bels rmx gehoord van Tanz Elektric... Haalt 't imo niet bij het origineel...
Ik vind het een hele vette plaat, maar zonde dat het een remix is. Als plaat an sich is het gewoon een ramplaat, maar omdat je weet dat Tanz Elektric origineel gewoon veel beter is vind ik het jammer...logicaquote:
Vette plaat! Ik word er nogal vrolijk vanquote:Op maandag 14 maart 2011 13:04 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Even een gezellig plaatje tussendoor...
I like it![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |