Het intro en outro vind ik wel echt heeeeerlijk Alleen middenstuk tussen 1.25 en 3.20 had naar mijn mening veel knallender en harder gemogenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:44 schreef T-Force het volgende:
De nieuwe Zatox![]()
Daft Punk vocals! hehe
Vind 't nummer niet echt wat eigenlijk![]()
Mee eens, kwam binnen bij Wildstylez, hij draaide echt super. Vette songs waar de hele zaal op los ging. Verder was de RAWStyle echt lekker. Vond de sfeer ook goed net zoals het geluid. Op naar Rebirth!quote:Op zondag 13 maart 2011 15:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Technoboy
Gister Scantraxx. Had lage verwachtingen en was best goed te doen. Die vloer blijft kicken die op en neer deinst als de massa losgaat.
Leuke plaatjes gehoord. Wildstylez en Frontliner toch wel de helden van de avond.
Prophet leuke platenkeus, maar mixtechnisch was hij zo slecht bezig. Makkelijke overgangen die ik zelfs kan maken.
Al met al goed vermaakt
Ik nie iigquote:Op zondag 13 maart 2011 21:29 schreef DjThera het volgende:
Geloof dat er zelfs weer een groep uit Groningen komt...
Dat is wel een hele goede opmerking, hij is wel weer goed bezig vind ikquote:Op zondag 13 maart 2011 22:48 schreef Koepert het volgende:
maar eindelijk....
eindelijk
weer ns wat anders dan standaard..
Huh? Welke Tatanka plaat?quote:
Dat rap stukje doet me denken aan de jaren 90. Daar had je ook bij elke houseplaat zo'n fout rap stuk.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:44 schreef T-Force het volgende:
De nieuwe Zatox![]()
Daft Punk vocals! hehe
Vind 't nummer niet echt wat eigenlijk![]()
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijnquote:Op zondag 13 maart 2011 23:04 schreef Koepert het volgende:
@ KrullieWullie
http://soundcloud.com/dj-tatanka/tatanka-eternal-preview-mp3
(MDMA zn post)
en k bedoel t deels persoonlijk voor Zatox (die wat anders doet dan zn Gangsta-kick ed), maar ook deels scene-wijd.
[Frustie-modus]
Theracords doet wat anders dan standaard, fans en veel matige reacties.
HHZ klooit wat in elkaar omdat ie t tof vind, veel matige reacties.
Zatox doet wat (deels) gein-dingetjes, veel matige reacties..
De 'scene' is zooo vastgeroest in hokjes... ik heb door sommige line-ups en onlangs fusion-records avondje in zak weer zin in feestjes, maar k word er echt moe van dat er zoveel zinloze kritiek is op nieuwe probeersels. Dat iets je smaak niet is, prima, je goed recht ook, maar my god laat je mind iig open staan voor nieuwe dingen.. Let wel, dit is GEEN PERSOONLIJKE AANVAL IN DIT TOPIC, maar gewoon algemeen. "Jaa laat m weer zoals die en die plaat gaan doen" "Ja laat m die kick weer doen".. Fuck dat.. laat m goddomme eens wat nieuws proberen.. De ene keer werkt dat, de andere keer niet.. maar sta er in hemelsnaam open voor.. Als dj's maar gaan teren op platen die succes hadden krijg je echt n scene die een aantal dj's heeft die allemaal alleen maar platen maken die identiek zijn aan hun hit..
[/Frustie-modus]
ZO.. dat moest er ff uit..
Ben ik het ook mee eens hoor!quote:Op zondag 13 maart 2011 23:04 schreef Koepert het volgende:
[Frustie-modus]
Theracords doet wat anders dan standaard, fans en veel matige reacties.
HHZ klooit wat in elkaar omdat ie t tof vind, veel matige reacties.
Zatox doet wat (deels) gein-dingetjes, veel matige reacties..
De 'scene' is zooo vastgeroest in hokjes... ik heb door sommige line-ups en onlangs fusion-records avondje in zak weer zin in feestjes, maar k word er echt moe van dat er zoveel zinloze kritiek is op nieuwe probeersels. Dat iets je smaak niet is, prima, je goed recht ook, maar my god laat je mind iig open staan voor nieuwe dingen.. Let wel, dit is GEEN PERSOONLIJKE AANVAL IN DIT TOPIC, maar gewoon algemeen. "Jaa laat m weer zoals die en die plaat gaan doen" "Ja laat m die kick weer doen".. Fuck dat.. laat m goddomme eens wat nieuws proberen.. De ene keer werkt dat, de andere keer niet.. maar sta er in hemelsnaam open voor.. Als dj's maar gaan teren op platen die succes hadden krijg je echt n scene die een aantal dj's heeft die allemaal alleen maar platen maken die identiek zijn aan hun hit..
[/Frustie-modus]
ZO.. dat moest er ff uit..
Hoezo is de kritiek op The Message is Hardstyle totaal ongegrond?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:21 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ben ik het ook mee eens hoor!
Het lijkt wel alsof DJ's, met name de wat "commercielere" (over misplaatste termen gesproken), het niet goed KUNNEN doen bij sommige mensen. Met name bij Headhunterz heb ik daar een beeld van. Als Toneshifterz met Electro Shock een stukje op house-tempo implementeren in een track is het orgineel en prima, maar als Headhunterz het doet is het weer commercieel en top 40 mentaliteit. Ook zijn laatste tracks: zitten technisch gewoon strak in elkaar, krijgen het publiek mee, noem maar op. Toch weer kritiek uit "de harde kern" (soms totaal ongegrond, zie het verhaal met The Message Is Hardstyle). Iets met 2 maten meten?
En verder ben ik wel blij met bijvoorbeeld Wildstylez en Noisecontrollers die naast de harde kant, die vorig jaar heel hard opgebloeid is, nu ook de wat melodischere kant een hele frisse impuls hebben gegeven. Ik hoop van harte dat het zo doorzet!
Dat is dan ook gewoon een kutnummer natuurlijkquote:Op zondag 13 maart 2011 23:21 schreef ElDani het volgende:
Toch weer kritiek uit "de harde kern" (soms totaal ongegrond, zie het verhaal met The Message Is Hardstyle). Iets met 2 maten meten?
quote:Op zondag 13 maart 2011 12:38 schreef T-Force het volgende:
THROW YOUR HANDS UP IN THE AAIIIIIIIIIIIIIR!
bussen, auto's, brommers, fietsen, taxi's; ik ben benieuwdquote:Op maandag 14 maart 2011 09:12 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik ben blijkbaar geen trouwe fan geweest in 2010Dan stikken ze maar in hun festival
En geen direct treinverkeer mogelijk na Defqon![]()
Ik voorspel ultieme chaos: 40000 man (bezopen/nuchter/van de kaart) die met bussen vervoerd moeten worden. Zien jullie het al ordentelijk gebeuren, ik niet
precies, ik heb ook kennisquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:28 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
OF .. weten dat knowlage verkeerd is geschreven is ook kennis
me2! Ik vond pavelow al heel vet (@ Q-basequote:Op zondag 13 maart 2011 23:21 schreef ElDani het volgende:
En verder ben ik wel blij met bijvoorbeeld Wildstylez en Noisecontrollers die naast de harde kant, die vorig jaar heel hard opgebloeid is, nu ook de wat melodischere kant een hele frisse impuls hebben gegeven. Ik hoop van harte dat het zo doorzet!
Bagger plaat inderdaad. Die krakkemikkige melodie, die totaal niet loopt + die vocals.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:15 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Hoezo is de kritiek op The Message is Hardstyle totaal ongegrond?
Naar mijn mening gewoon een zwaar matig plaatje, en dat zeg ik niet omdat hij van Headhunterz afkomt.
Die melodie vind k nog wel te pruimen, niet goed, maar ook niet echt storend slecht ofzo, t is idd btje afwijkend.. maar die vocals zijn idd om te janken..quote:Op maandag 14 maart 2011 10:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
Bagger plaat inderdaad. Die krakkemikkige melodie, die totaal niet loopt + die vocals.
eens! die wat 'oudere' platen vind ik ook een stuk beter te doenquote:Op maandag 14 maart 2011 10:59 schreef 16meter het volgende:
Zat laatst in Spotify een playlist te maken van hardstyle, kwamen al gauw 15+ platen van Headhunterz in. Dus om nou te zeggen dat ik alles van hem afkraak uit afgunst ofzo.. Het is gewoon niet meer wat het geweest is, imo.
Ik vraag me dan toch steeds af.. "Het is de B-kant", maar waarom zou een B-kant minder goed hoeven te zijn? Het kan zijn dat ik het verkeerd intepreteer, maar ik krijg regelmatig een idee dat mensen denken 'ach, het is niet voor niks een b-kant, dus als het een wat minder goed plaatje is, is dat niet erg". Ik snap best dat niet elk nummer perfect in de smaak valt bij iedereen, dat kan ook niet en is maar goed ook, maar men moet er imo toch naar streven dat ook een b-kant naar perfectie is gemaakt.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:12 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ Nieuwe tatanka: dat is de B-kant van zijn nieuwe release dus ik hou hoop
Ow nee ik ben een groot voorstander van B-kantje. Daar stonden vaak afwijkende dingen die als solorelease (op vinyl) waarschijnlijk niet zo goed zouden verkopen, denk aan tripods attack of industrial bug (als we het dan toch over Tatanka hebbenquote:Op maandag 14 maart 2011 11:14 schreef Levitas het volgende:
Ik vraag me dan toch steeds af.. "Het is de B-kant", maar waarom zou een B-kant minder goed hoeven te zijn? Het kan zijn dat ik het verkeerd intepreteer, maar ik krijg regelmatig een idee dat mensen denken 'ach, het is niet voor niks een b-kant, dus als het een wat minder goed plaatje is, is dat niet erg". Ik snap best dat niet elk nummer perfect in de smaak valt bij iedereen, dat kan ook niet en is maar goed ook, maar men moet er imo toch naar streven dat ook een b-kant naar perfectie is gemaakt.
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:04 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Verder heeft Low-E zijn plaatje Ridin' ook gratis weggegeven![]()
http://www.facebook.com/djlowe.nl
Whoehooeee!!!!!!quote:Op zondag 13 maart 2011 09:32 schreef DjThera het volgende:
Anyway, de mensen die meededen aan onze Indicator actie (Theracords nieuwsbrief) hebben berichtWie zou er gewonnen hebben.......!
ach, ik ga misschien samen met m'n vriendin en ik weet niet of zij dat lopen (van area naar area om alle vette DJ's te horen) en dat losgaan linksvoor wel leuk vindtquote:Op maandag 14 maart 2011 14:21 schreef eQuaL het volgende:
Mijn maat kan, omdat hij een "trouwe Q-Dance fan" () is, DefQon.1 kaartjes kopen deze week...
Kan hij gvd zelf niet naar het feest door een familie weekend!![]()
![]()
Mijn DefQon.1, wat doe je![]()
Zit er nog wel aan te denken om sowieso kaartjes te kopen voor de zekerheid, en indien ik alsnog niet ga ze wel te verkopen![]()
Ik zou zo snel ook niet weten met wie ik anders zou moeten gaan. We zijn beiden goed op elkaar afgestemd, redelijk dezelfde smaak enzo, was altijd wel makkelijk
dat is dan wel heel toevalligquote:Op maandag 14 maart 2011 14:24 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Whoehooeee!!!!!!![]()
Kardinge, here I (+1) come
![]()
ty, ty, ty,![]()
Ja ik dacht dus ook zo, gewoon die kaartjes kopenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ach, ik ga misschien samen met m'n vriendin en ik weet niet of zij dat lopen (van area naar area om alle vette DJ's te horen) en dat losgaan linksvoor wel leuk vindten gewoon kopen, zo'n zekerheid op kaartjes komt niet vaak voorbij
en mocht de vriendin toch niet meekunnen of meewillen, dan raak ik dat kaartje ook wel kwijtquote:Op maandag 14 maart 2011 14:30 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ja ik dacht dus ook zo, gewoon die kaartjes kopen
Wake you from your boredom 1 t/m 23quote:Op maandag 14 maart 2011 14:33 schreef poiuytr het volgende:
..
Welk setje raden jullie mij aan om weer even in te luisteren?
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:56 schreef Zandkasteel het volgende:
[..]
Wake you from your boredom 1 t/m 23
is die boeking op dat redelijke grote festival nou al zeker?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:07 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
![]()
![]()
24 staat overigens al klaar en komt straks
uhuquote:Op maandag 14 maart 2011 15:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is die boeking op dat redelijke grote festival nou al zeker?
Komt ergens binnenkort persbericht over...quote:Op maandag 14 maart 2011 15:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, serieus?dikke shit man
ik zou zeggen; meld het hier ff officieel
je mag het hier nog niet melden dus?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:12 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Komt ergens binnenkort persbericht over...
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:16 schreef Mind.Illusion het volgende:
Dank u
Overigens The R3bels rmx gehoord van Tanz Elektric... Haalt 't imo niet bij het origineel...
Tof man!quote:Op maandag 14 maart 2011 15:12 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Komt ergens binnenkort persbericht over...
Toch vinnik m stiekem wel vetquote:Op maandag 14 maart 2011 15:16 schreef Mind.Illusion het volgende:
Overigens The R3bels rmx gehoord van Tanz Elektric... Haalt 't imo niet bij het origineel...
Ik vind het een hele vette plaat, maar zonde dat het een remix is. Als plaat an sich is het gewoon een ramplaat, maar omdat je weet dat Tanz Elektric origineel gewoon veel beter is vind ik het jammer...logicaquote:
Vette plaat! Ik word er nogal vrolijk vanquote:Op maandag 14 maart 2011 13:04 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Even een gezellig plaatje tussendoor...
I like it![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |