abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 maart 2011 @ 22:45:46 #101
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_94073447
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:44 schreef T-Force het volgende:
De nieuwe Zatox :Y

Daft Punk vocals! hehe

Vind 't nummer niet echt wat eigenlijk -O-
Het intro en outro vind ik wel echt heeeeerlijk Alleen middenstuk tussen 1.25 en 3.20 had naar mijn mening veel knallender en harder gemogen :Y Ik hou ook niet zo van rappen.. :r

Maar misschien dat mister 'hard en knallend' himself hem eventjes kan reeemiixxxeeen bij wijze van nieuwkomer-in-het-topic-kadootje? *)
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
  zondag 13 maart 2011 @ 22:48:23 #102
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_94073594
Op een feest kan k qua stampen helemaal niks met die Zatox-plaat denk ik..weet t nog niet helemaal zeker... maar vind m tof :)

Eindelijk een dj die weer ns n hokje omver trapt..

Oldschool (reversed) bass
Dikke Synths/screechnoises
het chaotische alles-eruit-gooien van schranz en industrial in een hardstyle-verpakking

alleen de vocals vink n beetje kut; die rap.. bah.

Als plaat is het niet super-top

maar eindelijk....

eindelijk

weer ns wat anders dan standaard..

Die Tatanka plaat vink echter niet je-dat... Van eerste kicks naar de 'break' gaat wat abrupt, die break is weer wat te leeg, en dan gast ie m er weer ineens loos op.. ik hoop dat het een preview is in de zin van "tipje van de sluier-er moet nog veel aan gebeuren"
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_94073784
quote:
Op zondag 13 maart 2011 15:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Technoboy _O_

Gister Scantraxx. Had lage verwachtingen en was best goed te doen. Die vloer blijft kicken die op en neer deinst als de massa losgaat.
Leuke plaatjes gehoord. Wildstylez en Frontliner toch wel de helden van de avond.
Prophet leuke platenkeus, maar mixtechnisch was hij zo slecht bezig. Makkelijke overgangen die ik zelfs kan maken.
Al met al goed vermaakt :)
Mee eens, kwam binnen bij Wildstylez, hij draaide echt super. Vette songs waar de hele zaal op los ging. Verder was de RAWStyle echt lekker. Vond de sfeer ook goed net zoals het geluid. Op naar Rebirth!
  zondag 13 maart 2011 @ 22:53:44 #104
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_94073891
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:29 schreef DjThera het volgende:
Geloof dat er zelfs weer een groep uit Groningen komt... :P
Ik nie iig :P Wel zin, maar dag erna werken vanaf 9, en daarna n dubstep-feestj in groningen.. mwa da gaat nie goedkomen..
  zondag 13 maart 2011 @ 22:55:26 #105
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_94073989
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 22:48 schreef Koepert het volgende:
maar eindelijk....

eindelijk

weer ns wat anders dan standaard..

Dat is wel een hele goede opmerking, hij is wel weer goed bezig vind ik :Y Maar hij gaat zijn oude werk echt nooit meer overtreffen vrees ik..

quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 22:48 schreef Koepert het volgende:
Die Tatanka plaat
Huh? Welke Tatanka plaat? :o
  zondag 13 maart 2011 @ 22:59:31 #106
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_94074214
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:44 schreef T-Force het volgende:
De nieuwe Zatox :Y

Daft Punk vocals! hehe

Vind 't nummer niet echt wat eigenlijk -O-
Dat rap stukje doet me denken aan de jaren 90. Daar had je ook bij elke houseplaat zo'n fout rap stuk.

@ 1:30 :Y
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  zondag 13 maart 2011 @ 23:04:02 #107
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_94074452
@ KrullieWullie

http://soundcloud.com/dj-tatanka/tatanka-eternal-preview-mp3

(MDMA zn post)

en k bedoel t deels persoonlijk voor Zatox (die wat anders doet dan zn Gangsta-kick ed), maar ook deels scene-wijd.

[Frustie-modus]
Theracords doet wat anders dan standaard, fans en veel matige reacties.
HHZ klooit wat in elkaar omdat ie t tof vind, veel matige reacties.
Zatox doet wat (deels) gein-dingetjes, veel matige reacties..

De 'scene' is zooo vastgeroest in hokjes... ik heb door sommige line-ups en onlangs fusion-records avondje in zak weer zin in feestjes, maar k word er echt moe van dat er zoveel zinloze kritiek is op nieuwe probeersels. Dat iets je smaak niet is, prima, je goed recht ook, maar my god laat je mind iig open staan voor nieuwe dingen.. Let wel, dit is GEEN PERSOONLIJKE AANVAL IN DIT TOPIC, maar gewoon algemeen. "Jaa laat m weer zoals die en die plaat gaan doen" "Ja laat m die kick weer doen".. Fuck dat.. laat m goddomme eens wat nieuws proberen.. De ene keer werkt dat, de andere keer niet.. maar sta er in hemelsnaam open voor.. Als dj's maar gaan teren op platen die succes hadden krijg je echt n scene die een aantal dj's heeft die allemaal alleen maar platen maken die identiek zijn aan hun hit..

[/Frustie-modus]

ZO.. dat moest er ff uit..

[ Bericht 2% gewijzigd door Koepert op 13-03-2011 23:11:40 ]
  zondag 13 maart 2011 @ 23:13:10 #108
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_94074862
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 23:04 schreef Koepert het volgende:
@ KrullieWullie

http://soundcloud.com/dj-tatanka/tatanka-eternal-preview-mp3

(MDMA zn post)

en k bedoel t deels persoonlijk voor Zatox (die wat anders doet dan zn Gangsta-kick ed), maar ook deels scene-wijd.

[Frustie-modus]

De 'scene' is zooo vastgeroest in hokjes... ik heb door sommige line-ups en onlangs fusion-records avondje in zak weer zin in feestjes, maar k word er echt moe van dat er zoveel zinloze kritiek is op nieuwe probeersels. Dat iets je smaak niet is, prima, je goed recht ook, maar my god laat je mind iig open staan voor nieuwe dingen.. Let wel, dit is GEEN PERSOONLIJKE AANVAL IN DIT TOPIC, maar gewoon algemeen. "Jaa laat m weer zoals die en die plaat gaan doen" "Ja laat m die kick weer doen".. Fuck dat.. laat m goddomme eens wat nieuws proberen.. De ene keer werkt dat, de andere keer niet.. maar sta er in hemelsnaam open voor.. Als dj's maar gaan teren op platen die succes hadden krijg je echt n scene die een aantal dj's heeft die allemaal alleen maar platen maken die identiek zijn aan hun hit..

[/Frustie-modus]

Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn ;)
pi_94075239
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 23:04 schreef Koepert het volgende:
[Frustie-modus]

[/Frustie-modus]

Ben ik het ook mee eens hoor!
Het lijkt wel alsof DJ's, met name de wat "commercielere" (over misplaatste termen gesproken), het niet goed KUNNEN doen bij sommige mensen. Met name bij Headhunterz heb ik daar een beeld van. Als Toneshifterz met Electro Shock een stukje op house-tempo implementeren in een track is het orgineel en prima, maar als Headhunterz het doet is het weer commercieel en top 40 mentaliteit. Ook zijn laatste tracks: zitten technisch gewoon strak in elkaar, krijgen het publiek mee, noem maar op. Toch weer kritiek uit "de harde kern" (soms totaal ongegrond, zie het verhaal met The Message Is Hardstyle). Iets met 2 maten meten?

En verder ben ik wel blij met bijvoorbeeld Wildstylez en Noisecontrollers die naast de harde kant, die vorig jaar heel hard opgebloeid is, nu ook de wat melodischere kant een hele frisse impuls hebben gegeven. Ik hoop van harte dat het zo doorzet!
Mixes onder de naam Khadber
pi_94076805
Gister naar minimal feestje in Nijmegen geweest. Ook erg vet!
  maandag 14 maart 2011 @ 00:15:35 #111
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_94077433
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 23:21 schreef ElDani het volgende:

[..]

Ben ik het ook mee eens hoor!
Het lijkt wel alsof DJ's, met name de wat "commercielere" (over misplaatste termen gesproken), het niet goed KUNNEN doen bij sommige mensen. Met name bij Headhunterz heb ik daar een beeld van. Als Toneshifterz met Electro Shock een stukje op house-tempo implementeren in een track is het orgineel en prima, maar als Headhunterz het doet is het weer commercieel en top 40 mentaliteit. Ook zijn laatste tracks: zitten technisch gewoon strak in elkaar, krijgen het publiek mee, noem maar op. Toch weer kritiek uit "de harde kern" (soms totaal ongegrond, zie het verhaal met The Message Is Hardstyle). Iets met 2 maten meten?

En verder ben ik wel blij met bijvoorbeeld Wildstylez en Noisecontrollers die naast de harde kant, die vorig jaar heel hard opgebloeid is, nu ook de wat melodischere kant een hele frisse impuls hebben gegeven. Ik hoop van harte dat het zo doorzet!
Hoezo is de kritiek op The Message is Hardstyle totaal ongegrond?
Naar mijn mening gewoon een zwaar matig plaatje, en dat zeg ik niet omdat hij van Headhunterz afkomt.

Verder helemaal eens met Koepert zijn post. Hoewel ik de nieuwe Zatox persoonlijk niet tof vind is het wel leuk om te zien dat hij de laatste tijd nieuwe dingen probeert. Ook de verbreding binnen Theracords kan ik alleen maar waarderen. Keep up the good work Thera! ^O^
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_94078291
quote:
Toch weer kritiek uit "de harde kern" (soms totaal ongegrond, zie het verhaal met The Message Is Hardstyle). Iets met 2 maten meten?
Dat is dan ook gewoon een kutnummer natuurlijk :{w ;)
  FOK!fotograaf maandag 14 maart 2011 @ 01:12:08 #113
159915 -Menn0-
MNO
pi_94079156
Headhunterz is de reden dat ik naar Hardstyle ben gaan luisteren ( kreeg Studio Sessions van een maatje voordat we naar Defqon gingen) ! Maar The Message Is Hardstyle is gewoon bagger inderdaad :N
,,/
pi_94081927
quote:
17s.gif Op zondag 13 maart 2011 12:38 schreef T-Force het volgende:
THROW YOUR HANDS UP IN THE AAIIIIIIIIIIIIIR!
O+
:9~ :9~ :9~ O+ O+ _O_

* ReMcOrE gaat morgenvroeg 2 tickets bestellen voor Defqon.1 ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 14 maart 2011 @ 09:12:49 #115
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_94082697
Ik ben blijkbaar geen trouwe fan geweest in 2010 :') Dan stikken ze maar in hun festival :P

En geen direct treinverkeer mogelijk na Defqon :')
Ik voorspel ultieme chaos: 40000 man (bezopen/nuchter/van de kaart) die met bussen vervoerd moeten worden. Zien jullie het al ordentelijk gebeuren, ik niet :P

@ Koepert: Hulde, driewerf hoera etc! Hear Hear!

@ Nieuwe tatanka: dat is de B-kant van zijn nieuwe release dus ik hou hoop :Y
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_94082883
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 09:12 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik ben blijkbaar geen trouwe fan geweest in 2010 :') Dan stikken ze maar in hun festival :P

En geen direct treinverkeer mogelijk na Defqon :')
Ik voorspel ultieme chaos: 40000 man (bezopen/nuchter/van de kaart) die met bussen vervoerd moeten worden. Zien jullie het al ordentelijk gebeuren, ik niet :P
bussen, auto's, brommers, fietsen, taxi's; ik ben benieuwd :Y)

en volgens mijn PF heb ik in 2010 maar 3 Q-feesten bezocht; Defqon.1, Q-Base en Q-dance: Fusion :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_94083396
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 19:28 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

OF .. weten dat knowlage verkeerd is geschreven is ook kennis ;)
precies, ik heb ook kennis :7 8-)

+

en de line-up van Defqon.1 is gewoon weer _O_ O+ _O_
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 14 maart 2011 @ 10:11:51 #118
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_94084159
quote:

me2! Ik vond pavelow al heel vet (@ Q-base 8-) ) maar al dat digital age spul waar ze tegenwoordig mee bezig zijn vind ik echt helemaal de shit ^O^ Gimme love, Disco is the music, A Different Story, stardust, huh?. Al dat soort platen :7 En ook Tuneboy vind ik al sinds de zomer echt weer goede dingen maken met aandacht voor het verleden (eins zwei telefunken :9~ ) en niet vastgeroest zitten in het in het hedendaagse trucje zoals veel DJ's.

Ik denk dat er in de 'scene' de afgelopen 2 jaar (kijk eens hoeveel producers bij de labels in die periode zijn toegevoegd, zeker in vergelijking tot voorgaande jaren) er gewoon meer stromingen/afsplitsingen binnen het genre gaan ontstaan doordat het aanbod veel groter wordt.
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_94084204
ik voorspel een onmogelijke TT voor mezelf @ Defqon.1 ~:)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_94084996
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:15 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Hoezo is de kritiek op The Message is Hardstyle totaal ongegrond?
Naar mijn mening gewoon een zwaar matig plaatje, en dat zeg ik niet omdat hij van Headhunterz afkomt.
Bagger plaat inderdaad. Die krakkemikkige melodie, die totaal niet loopt + die vocals. :N
  maandag 14 maart 2011 @ 10:55:19 #121
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_94085306
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 10:44 schreef 16meter het volgende:

[..]

Bagger plaat inderdaad. Die krakkemikkige melodie, die totaal niet loopt + die vocals. :N
Die melodie vind k nog wel te pruimen, niet goed, maar ook niet echt storend slecht ofzo, t is idd btje afwijkend.. maar die vocals zijn idd om te janken..
pi_94085447
Zat laatst in Spotify een playlist te maken van hardstyle, kwamen al gauw 15+ platen van Headhunterz in. Dus om nou te zeggen dat ik alles van hem afkraak uit afgunst ofzo.. Het is gewoon niet meer wat het geweest is, imo.
pi_94085582
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 10:59 schreef 16meter het volgende:
Zat laatst in Spotify een playlist te maken van hardstyle, kwamen al gauw 15+ platen van Headhunterz in. Dus om nou te zeggen dat ik alles van hem afkraak uit afgunst ofzo.. Het is gewoon niet meer wat het geweest is, imo.
eens! die wat 'oudere' platen vind ik ook een stuk beter te doen :Y
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_94085963
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 09:12 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ Nieuwe tatanka: dat is de B-kant van zijn nieuwe release dus ik hou hoop :Y
Ik vraag me dan toch steeds af.. "Het is de B-kant", maar waarom zou een B-kant minder goed hoeven te zijn? Het kan zijn dat ik het verkeerd intepreteer, maar ik krijg regelmatig een idee dat mensen denken 'ach, het is niet voor niks een b-kant, dus als het een wat minder goed plaatje is, is dat niet erg". Ik snap best dat niet elk nummer perfect in de smaak valt bij iedereen, dat kan ook niet en is maar goed ook, maar men moet er imo toch naar streven dat ook een b-kant naar perfectie is gemaakt.

Wat betreft de nieuwe tracks met matige reacties. Tja, ik weet ook niet wat het is. Ik sta 100% open voor probeersels, alleen wat mij betreft is er nog niet echt iets langsgekomen dat me meteen vanaf het begin een goed gevoel gaf. Oké, ik moet toegeven dat Digital age wel dikke plaatjes maakt (Gimme love, vond ik in het begin niks, maar na een paar keer luisteren vind ik het toch wel een leuke plaat). Ik zou zo 1-2-3 ook niet op kunnen noemen wat ik graag in 'nieuwe' tracks terug wil zien komen.
Wat betreft Headhunterz (of andere grote(re) namen), ik vind dat zijn tracks echt niet meer die geweldig-factor hebben, zoals ze dat 'vroeger' nog wel hadden. From within, mwa, niet echt super. Die nieuwe vind ik helemaal niks, en dat zeg ik niet omdat het het headhunterz is, maar dat is gewoon puur gebaseerd op de track. Goed voorbeeldje vind ik ook wel het Defqon anthem. Noisecontrollers zijn echt geweldige producers, vrijwel altijd toffe tracks, maar puur gebaseerd op de plaat die ik hoor, vind ik het Defqon anthem niet zo veel. Misschien omdat de melodie wel heel erg op gimme love lijkt (volgens mij gewoon hergebruikte synth, met een ander melodietje). En ik weet zeker, dat als 'ie gedraaid wordt heel Defqon los gaat (het is dan wel weer een zonnetje-biertje-in-de-hand-plaatje).
En tja, nieuwe Zatox. Ik vind het tof dat 'ie iets nieuws probeerd, dat vind ik juist tof, maar de plaat op sich vind ik niet geweldig. Die rev bass is natuurlijk tof, vocals in die daft punk manier vind ik ook wel vet, maar het totaalplaatje vind ik persoonlijk niet geweldig en dat is jammer.

Ik zeg: Laat producers vooral lekker uitproberen met nieuwe dingetjes (hoewel ze daar vlug mee zullen stoppen als ze op elk nieuw product gejank krijgen) en dan slaan ze vanzelf wel een goede weg in.. Vermoed ik..
  maandag 14 maart 2011 @ 11:46:57 #125
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_94087267
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:14 schreef Levitas het volgende:
Ik vraag me dan toch steeds af.. "Het is de B-kant", maar waarom zou een B-kant minder goed hoeven te zijn? Het kan zijn dat ik het verkeerd intepreteer, maar ik krijg regelmatig een idee dat mensen denken 'ach, het is niet voor niks een b-kant, dus als het een wat minder goed plaatje is, is dat niet erg". Ik snap best dat niet elk nummer perfect in de smaak valt bij iedereen, dat kan ook niet en is maar goed ook, maar men moet er imo toch naar streven dat ook een b-kant naar perfectie is gemaakt.
Ow nee ik ben een groot voorstander van B-kantje. Daar stonden vaak afwijkende dingen die als solorelease (op vinyl) waarschijnlijk niet zo goed zouden verkopen, denk aan tripods attack of industrial bug (als we het dan toch over Tatanka hebben :P).
Helaas is die noodzaak niet meer aanwezig in het tijdperk van de digitale releases, je kan iedere track immers los kopen. Hierdoor zijn tegenwoordig B-kantjes vaak toch maar gewoon opvulling (een dub mix, een radio mix). Ik hoop dat iedere producer er naar streeft om 2 gelijkwaardige tracks af te leveren, maar je bent vaak toch meer tevreden over de ene track dan de andere (vandaar A en B zijde, er zijn immers ook relaese met twee A kanten), en dat creëert ook een verwachtingspatroon bij mensen dus wanneer een plaat minder gevonden wordt en er staat bij het is een B-kant dan is dat vaak een soort berusting, wetend dat de A kant waarschijnlijk (nog) beter zal zijn.
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')