Er staat letterlijk in de mail "jij zit erbij omdat je bij de eerste 5000 mensen zit die zich geregistreerd hebben toen de website online kwam.".quote:Op zondag 13 maart 2011 19:33 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee ik doelde op het 2e deel van he post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
Ja ik hen ook gekregen dat ik een Q-dance fan ben maar heb ook via die website aangemeld. Ben benieuwd of ik nog een mailtje krijg....quote:Op zondag 13 maart 2011 19:50 schreef Levitas het volgende:
[..]
Er staat letterlijk in de mail "jij zit erbij omdat je bij de eerste 5000 mensen zit die zich geregistreerd hebben toen de website online kwam.".
Bij vrienden van me staat er "Omdat je bij de 2500 beste klanten van Q-Dance hoort". Daaruit maak ik dus op dat ik maar 2 kaartjes kan bestellen.
Ik ga overigens voor het normale ticket denk ik. Ik zou alleen de afterparty mee willen pakken, maar om daar nou 35 euro meer voor te betalen vind ik onzin. Overnachten zie ik al helemaal niet zitten. Die 35 euro kan ik ook uitgeven aan event-travel ofzo, dan heb ik ook prima vervoer
Zie anders mensen op Hardtraxx die toch zo 8 kaarten binnen krijgen. Best wel asociaal als ik eerlijk mag zijn.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:07 schreef StM het volgende:
Nee dan krijg je hem maar 1x, of je moet meerdere e-mailadressen hebben gebruikt. Q heeft al aangegeven dat ze daarop gefilterd hebben.
Ja, als je verschillende e-mailadressen gebruikt. Maar uiteindelijk mag je met Paylogic toch maar 1 adres (bankrekening nummer ook?) gebruiken. Enige wat ze dus kunnen doen, is de code aan iemand anders gevenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:36 schreef ElDani het volgende:
[..]
Zie anders mensen op Hardtraxx die toch zo 8 kaarten binnen krijgen. Best wel asociaal als ik eerlijk mag zijn.
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:57 schreef Quyxz_ het volgende:
Waarom bestaat een CD als deze?
Nominatie voor slechtste tracklist van 2011.Dat is zeker de nieuwe beukplaat CD van menthal theo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Juistem.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:11 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Dat is zeker de nieuwe beukplaat CD van menthal theo?
Fuck, dr staat zelfs unleash the beast op!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:11 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Juistem.Je bent een echte kenner zie ik.
Klinkt leuk, maar ik ga geen 3 uur lang in Deurne langs de kerk zitten om op de eerste trein naar EHV te wachten.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:15 schreef DjThera het volgende:
Wie komen er van de fokkers trouwens naar Heartbeat 25 maart? Echt weer zin in
Krullie & ik (en Tinuzz) zijn er natuurlijk weer bijquote:Op zondag 13 maart 2011 21:15 schreef DjThera het volgende:
Wie komen er van de fokkers trouwens naar Heartbeat 25 maart? Echt weer zin in
Vind het eigenlijk ook een beetje tegenvallen. Zitten wel een paar leuke elementen in (vocal, reverse bass), maar het totaalplaatje vind ik minder dan ik had verwacht. Ach, ik zeg altijd maar zo "Er moeten slechte(re) dingen voorkomen om de goede dingen te kunnen onderscheiden"quote:Op zondag 13 maart 2011 21:44 schreef T-Force het volgende:
De nieuwe Zatox![]()
Daft Punk vocals! hehe
Vind 't nummer niet echt wat eigenlijk![]()
Het mist voor mijn gevoel inderdaad wel wat, al moet ik zeggen dat het herhalende qua synth, waar zoveel gedoe om was, bij deze track er absoluut uit isquote:Op zondag 13 maart 2011 21:44 schreef T-Force het volgende:
De nieuwe Zatox![]()
Daft Punk vocals! hehe
En ook deze vind ik helemaal niks...quote:Op zondag 13 maart 2011 21:44 schreef T-Force het volgende:
De nieuwe Zatox![]()
Daft Punk vocals! hehe
Nee vind het ook niks. Ben benieuwd wat ze er op defqon gaan vindenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:44 schreef T-Force het volgende:
De nieuwe Zatox![]()
Daft Punk vocals! hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |