Elk setje van hem btwquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:33 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Klopt!!! Ik heb m ook!!! _0_ Aanradertje it is
The whole weekend? Of toch maar alleen zaterdag?quote:
GMTAquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:41 schreef Da_Ripper het volgende:
Kdoe alleen maar de zaterdag. HS-weekend doen we wel @ Qontinent
Typische A-Lusion track. Wel leuk, ik mis alleen toch de vocals bij dit soort platen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:49 schreef Koepert het volgende:
Nieuwe A-lusion nog niet gepost of wel??
Ik vind m wel lekker eigenlijkmooie melodieuze plaat (wat ie zelf ook al zegt) die toch wel wat heeft qua drive en losgaan en dus geen aansteker-plaat is geworden.
Moah, vind hem toch iets missen. Call & Answer vind ik echt een heerlijke plaat om 1 van zijn nieuwere tracks te noemen!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:49 schreef Koepert het volgende:
Ik vind m wel lekker eigenlijkmooie melodieuze plaat (wat ie zelf ook al zegt) die toch wel wat heeft qua drive en losgaan en dus geen aansteker-plaat is geworden.
afgezien van de, zoals reeds gemeld, wat te softe kick een fijne plaatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:45 schreef Quyxz_ het volgende:
En deze staat nu net online:
Best nice met die typische Alphaverbsound.
quote:
x2quote:
vocals hadden inderdaad misschien toch iets meer inhoud gegeven aan de trackquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:49 schreef Koepert het volgende:
quote:
x3quote:Kdoe alleen maar de zaterdag. HS-weekend doen we wel @ Qontinent
Ja dit vind ik dus ook. Daarbij vind ik dagfestivals ideaal qua tijdsduur als moment van de dag waarop ze gehouden worden. 'S ochtends op t gemakje erheen en lekker de rest van de dag losgaan. En 's avonds op een normaal tijdstip weer thuis. Zodat niet je niet 2 dagen erna nog brak bent en je ritme naar de tering is.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:13 schreef Levitas het volgende:
Defqon kaartjes vandeweek ook maar even bestellen, heb ik nog even goed de tijd om na te denken welke keuze ik ga maken
Ik neig nu echt heel erg naar gewoon entrance tickets. Zoek het eigenlijk niet zo om vrijdag op zaterdag de hele nacht wakker te liggen omdat er een stel pepkoppen naast m`n tent met een ghettoblaster een nachtje doortrekken(Lekker he, stereotypen?) en daardoor zaterdagochtend al kapot Defqon in te gaan, om vervolgens tot 4:00 door te gaan.. En voor alleen de afterparty vind ik 30 euro teveel
Zie die reactie nu pas (hele pagina over het hoofd gezien..), maar nee.. Ik heb hier niet aan meegewerkt (dit ligt zelfs nog boven mijn skillsquote:
Leuke zomerse vocals! voor het eerstquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:22 schreef Koepert het volgende:
Wiens taak waren die Coone episode's ook al weer??
No11 klinkt veeeeeeel belovend voor n festival-plaat..
Zonder link is dan ook zo flauw he..
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:22 schreef Koepert het volgende:
Sorry sorry.. Beetje druk met school op dit moment dus zit niet de hele dag op Twitter. Op het moment dat ik eindelijk stopte met opdrachten voor school, ben ik zelf maar even Logic ingedoken om weer eens wat aan te kloten (zonder resultaat dit keer).quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:22 schreef Koepert het volgende:
Vind er geen hol aan eerlijk gezegd. A-Lusion solo vond ik in 2007 zoveel vetterquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:49 schreef Koepert het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |