abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 maart 2011 @ 08:12:13 #226
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_94180066
Iemand nog een code nodig voor defqon? K zou graag willen kopen, maar heb er geen geld voor op het moment.. :@
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_94180146
Bartmans gefeliciteerd!
pi_94180710
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 08:17 schreef 16meter het volgende:
Bartmans gefeliciteerd!
Jupjup! Congratz Bartmans, wanneer zie ik oe weer?
pi_94180787
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:15 schreef T_Killer het volgende:

[..]

Ja dit vind ik dus ook. Daarbij vind ik dagfestivals ideaal qua tijdsduur als moment van de dag waarop ze gehouden worden. 'S ochtends op t gemakje erheen en lekker de rest van de dag losgaan. En 's avonds op een normaal tijdstip weer thuis. Zodat niet je niet 2 dagen erna nog brak bent en je ritme naar de tering is.
helemaal mee eens :D

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 23:35 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

Vind er geen hol aan eerlijk gezegd. A-Lusion solo vond ik in 2007 zoveel vetter :'(..
Veritas, Just Ask, Guidelinz etc etc. Wat een platen waren dat _O_ !
beter dan de platen van dat jaar zal het wel niet meer worden; hoe vet waren die zeg O+ _O_

quote:
Bartmans gefeliciteerd!
x2!!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_94180957
quote:
Bartmans gefeliciteerd!
Dat!

Verder staat ook de set van The Prophet online op youtube. Om totofviking te snel af te zijn hebben ze het zelf maar gedaan?

Dat start stop gedoe kan ik gewoon niet tegen, sorry. Iemand als The Prophet heeft zoveel ervaring en kan gewoon zoveel meer dan dit.
Mixes onder de naam Khadber
  woensdag 16 maart 2011 @ 09:02:23 #231
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_94180965
quote:
Bartmans gefeliciteerd!
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_94181041
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 08:17 schreef 16meter het volgende:
Bartmans gefeliciteerd!
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  woensdag 16 maart 2011 @ 09:09:39 #233
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_94181113
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 08:17 schreef 16meter het volgende:
Bartmans gefeliciteerd!
Dit dus..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_94181204
quote:
Bartmans gefeliciteerd!
  woensdag 16 maart 2011 @ 09:40:28 #235
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_94181870
quote:
Bartmans gefeliciteerd!
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_94182109
quote:
Bartmans gefeliciteerd!
gr gr
  woensdag 16 maart 2011 @ 10:19:41 #237
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_94183020
quote:
Bartmans gefeliciteerd!
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
pi_94183029
quote:
Bartmans gefeliciteerd!
  woensdag 16 maart 2011 @ 10:32:49 #239
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_94183427
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 08:51 schreef T-Force het volgende:

[..]

Jupjup! Congratz Bartmans, wanneer zie ik oe weer?
Allemaal bedankt uiteraard!
@T-force ik ben denk ik voor het eerst te bewonderen op Remember, daarvoor alleen non hardstyle dingen tot nu toe.
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  woensdag 16 maart 2011 @ 11:05:00 #240
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_94184323
quote:
14s.gif Op woensdag 16 maart 2011 09:02 schreef mstx het volgende:

[..]

There is no rehab for stupidity.
  woensdag 16 maart 2011 @ 11:36:15 #241
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_94185316
Bart held, Gefeliciteerd. Speciaal voor jou Who want this & Do you want heavy net opgezet :P

Zo nu eerst die coone episode bekijken :)
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_94186015
quote:
Bartmans gefeliciteerd!
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 16 maart 2011 @ 11:58:01 #243
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_94186016
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 08:12 schreef Baronpilsener het volgende:
Iemand nog een code nodig voor defqon? K zou graag willen kopen, maar heb er geen geld voor op het moment.. :@
Ik ken wel iemand! Wil je er geld voor?
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
pi_94186041
YES! Eindelijk komt Thugs (NC remix) uit! Dikke release op Fusion voor maandag:
Zany - Be on Your Way (A-Lusion Remix)
Zany - Pure (Brennan Heart Remix)
Zany - Frequency (Jack of Sound Remix)
Zany - Thugs (Noisecontrollers Remix)
  woensdag 16 maart 2011 @ 13:04:19 #245
296234 benniesnugger
Stiekem toch wel snugger
pi_94188200
quote:
OM denkt voor Lowlands & Defqon aan 'patseraanpak'

Het Openbaar Ministerie (OM) in Flevoland overweegt dit jaar op Lowlands en dancefestival Defqon.1 een 'patseraanpak' te introduceren. Festivalgangers met blitse auto's en dure sieraden zullen dan moeten bewijzen, dat ze die ook kunnen betalen. Het OM wil naast de gebruikers ook de dealers aanpakken met een 'wasstraat', zo tekende dagblad De Stentor op. Lowlands is onaangenaam verrast door de berichtgeving over de controle van bezoekers. Volgens het OM betreft het slechts een idee en geen nieuwe aanpak.

De zogenaamde 'patseraanpak' wordt in de regionale krant geïntroduceerd door persofficier Jetty Bult van het OM. Zij opperde het idee in een raadscommissievergadering van donderdag 10 maart in Dronten, waar het onderwerp 'evenementen' op de agenda stond. Bult is volgens De Stentor erg te spreken over de aanwezigheid van het OM op het festival in Biddinghuizen: "We hebben een complete wasstraat ingericht. Er zit een secretaris, een officier van justitie en er is een pinautomaat. Als mensen weer buiten staan, zijn ze hun drugs kwijt én hebben ze afgerekend."

Lowlands was volgens woordvoerder Bente Bollmann verbaasd de plannen uit de krant te vernemen. "Wij keken er nogal van op en gaan in overleg met het OM om te kijken waar dit vandaan komt en wat dit te betekenen heeft." Volgens Bollmann biedt het festival wel altijd ruimte aan voorlichtingsacties door justitie. "Ze zijn kennelijk voornemens een andere aanpak te kiezen, maar dat is niet in overleg met ons gedaan."

Brigit Haan, persvoorlichter van het Openbaar Ministerie Lelystad, benadrukt dat het om een idee gaat en niet om een nieuwe aanpak. Volgens Haan is het idee in de raadscommissievergadering geopperd naar aanleiding van de komst van Defqon.1. Het hardcore dancefestival verruilt op 25 juni 2011 het strand van Almere voor het festivalterrein in Biddinghuizen. "Ik denk dat het idee is geopperd omdat Lowlands te boek staat als veilig en dat we willen kijken of we dat breder kunnen trekken naar Defqon. De zogenaamde patseraanpak is natuurlijk niet nieuw. Het plukken van criminelen gebeurt dagelijks door het hele land, daar is bij wijze van spreken de wijkagent ook mee bezig."

"Waarom zou je alleen gebruikers aanpakken en niet ook de dealers?", vraagt Haan. "En onderzoeken waarom mensen in zo'n grote auto rijden?" De samenwerking tussen Lowlands en het OM bestaat al jaren. "In goed overleg met het festival worden overtreders opgepakt en meteen berecht door de officier van dienst in het zogenaamde 'straatje. Ze komen dan weg met een boete of een taakstraf." Het is dan aan de festivalorganisatie of die personen ook van het terrein verwijderd worden.

De in de commissievergadering besproken aanpak zou een 'upgrading' van dat straatje betekenen. Haan: "Maar dat verkeert nog in ideevorm. Het is nu in de media gekomen alsof het al een nieuwe aanpak zou zijn." De persvoorlichter kan zich goed voorstellen dat Lowlands verbaasd is door de publicatie. "Maar het is logisch dat we het nog niet overlegd hebben, want het is nog maar een idee dat geopperd is in de raadszaal." Haan heeft geen idee hoe het ontvangen is en hoe groot de kans is dat het ook tot beleid leidt. Ze legt wel uit dat toestemming van Lowlands niet per se noodzakelijk is, omdat de 'patseraanpak' buiten het festivalterrein op de openbare weg kan plaatsvinden. "Het is aan het OM en de politie om daar over te beslissen."
Alsof Defqon elk jaar zo onveilig is...
Lekker dan als je met een duur gekregen horloge loopt en studentje bent :6
pi_94188599
quote:
Volgens Haan is het idee in de raadscommissievergadering geopperd naar aanleiding van de komst van Defqon.1. Het hardcore dancefestival verruilt op 25 juni 2011 het strand van Almere voor het festivalterrein in Biddinghuizen.
hoezo beeldvorming?! :{ en net wat bennie zegt, als je een horloge ofzo hebt gekregen of van je zuurverdiende geld je auto hebt aangepast ben je een 'verdachte' :N
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_94188764
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 13:14 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

hoezo beeldvorming?! :{ en net wat bennie zegt, als je een horloge ofzo hebt gekregen of van je zuurverdiende geld je auto hebt aangepast ben je een 'verdachte' :N
Als je de berichten van de laatste tijd alleen al hoort. Burgemeesters die zich verzetten en zo nog wel wat van die dingen. Dit terwijl Defqon al zoveel jaar probleemloos verloopt en Lowlands een dag langer is.

Dat + dat ik vind dat je niet moet zeiken omdat je al tijden weet dta je naast een evenemententerrein woont. Komt er een evenement, ga je zeuren.
pi_94188938
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 13:19 schreef ElDani het volgende:

[..]

Als je de berichten van de laatste tijd alleen al hoort. Burgemeesters die zich verzetten en zo nog wel wat van die dingen. Dit terwijl Defqon al zoveel jaar probleemloos verloopt en Lowlands een dag langer is.

Dat + dat ik vind dat je niet moet zeiken omdat je al tijden weet dta je naast een evenemententerrein woont. Komt er een evenement, ga je zeuren.
sommige mensen zijn gewoon mediageil, dus roepen ze maar van alles en nog wat om maar aandacht te krijgen :X maar goed, als je Defqon.1 bestempelt als een hardcore dancefestival, dan gaan er gelijk allerlei vooroordeel-bellen rinkelen bij mensen -O-
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 16 maart 2011 @ 13:28:07 #249
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_94189051
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 13:14 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Alsof ze kijken naar sjonnies die hun auto verbouwen voor ¤5.000. :') Het gaat hier om de mannetjes van 24 die in een auto van 150k rijden. En als je je geld "zuurverdient" hebt is dat ook heel makkelijk te bewijzen.
Zoals ook in het artikel staat doen ze dit al dagelijks en wmb een goede zaak. Laat ze die drugsdealertjes maar lekker hun auto's afpakken. :)
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_94189234
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 13:28 schreef mstx het volgende:

[..]

Alsof ze kijken naar sjonnies die hun auto verbouwen voor ¤5.000. :') Het gaat hier om de mannetjes van 24 die in een auto van 150k rijden. En als je je geld "zuurverdient" hebt is dat ook heel makkelijk te bewijzen.
Zoals ook in het artikel staat doen ze dit al dagelijks en wmb een goede zaak. Laat ze die drugsdealertjes maar lekker hun auto's afpakken. :)
dat laatste vind ik uiteraard ook een goede zaak :Y en ik ben verder benieuwd hoe ze dit plan invulling willen gaan geven, het is nou niet bepaald rustig op de parkeerterreinen (en de wegen daar naartoe) bij een feest als Defqon.1 of Lowlands :')
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')