Mag ik ook eensquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:47 schreef Da_Ripper het volgende:
Kon maar 1 TT worden met zo'n TS
Iemand trouwens interesse in n XXlerator-carnaval-kaartje?
Vriendin heeft er 1 over...
Introtje doet me erg denken aan builder platenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:35 schreef Koepert het volgende:
Nieuwe 2nd Identity ft Mc Chucky..
K weet t nog niet ....misschien nog n paar keer luisteren.. maar die vocals...nee..die doen n showtekje met dit nummer..
Vond de nummers van het album wat missen eigenlijk, allemaal net iets te leeg. Vind dat bij deze track toch een heel stukkie beter!quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:35 schreef Koepert het volgende:
Nieuwe 2nd Identity ft Mc Chucky..
K weet t nog niet ....misschien nog n paar keer luisteren.. maar die vocals...nee..die doen n showtekje met dit nummer..
Ja ik! Zoek er nog 3 eigenlijk. Zijn nog te koop natuurlijk, maar ik help graag mensen van hun kaartje af te komenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:47 schreef Da_Ripper het volgende:
Kon maar 1 TT worden met zo'n TS
Iemand trouwens interesse in n XXlerator-carnaval-kaartje?
Vriendin heeft er 1 over...
stond al in vorig topiquequote:
Die introsoundquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:45 schreef ElDani het volgende:
Die nieuwe JDX Music is zeker weer lekker! Preview van de mid intro staat online, maar de climax doet me echt wat. Zit veel gevoel in.
Ze heeft geloof ik een Perzische achtergrond. Zoals je ziet is JDX ook wel richting aan het geven en (gedeeltelijk) voor haar aan het produceren. Maar toch, het resultaat mag er zijn. Erg orginele insteek en gewoon een mooie, volle track met een lekkere sound.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:48 schreef Koepert het volgende:
[..]
Die introsound(Wat is t? Bollywood/asian/middle eastern?) Voor de preview nog dus zeg maar... Dat is wel vet voor n dikke track..
FF vergeten.. De preview zelf klinkt ook erg vet![]()
Noem me 1 vrouw in de hardstyle die produceert... Zal dus hier wel 'tzelfde voor geldenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:07 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ze heeft geloof ik een Perzische achtergrond. Zoals je ziet is JDX ook wel richting aan het geven en (gedeeltelijk) voor haar aan het produceren. Maar toch, het resultaat mag er zijn. Erg orginele insteek en gewoon een mooie, volle track met een lekkere sound.
http://www.hardstyle.com/#/lady-faith/donya-ye-man/original-mix
Hier kun je de track + climax l uisteren.
Dana?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:21 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Noem me 1 vrouw in de hardstyle die produceert... Zal dus hier wel 'tzelfde voor gelden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |