quote:Zatox
If u still don't know I just finsh a rmx! Digital Punk & Marlon S - Bringing the Funk (Zatox Rmx) .. Rawstyle Stuff Baby!!!
Interessant, even overleggenquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://partyflock.nl/news(...)val_Dreamfields.html
Ben benieuwd
Kan ik weer kruipend naar huis als het moet
Doet me wederom niks, tot nu toe wel een erg saai album als je het mij vraagt...quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:54 schreef ElDani het volgende:
Grappig om te horen dat hij dus ook de fora bijhoudt etcetera!
Nou, wie is de eerste met een Coone kloon?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:54 schreef ElDani het volgende:
Grappig om te horen dat hij dus ook de fora bijhoudt etcetera!
ziet er goed uitquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://partyflock.nl/news(...)val_Dreamfields.html
Ben benieuwd
Ja, ik vind ook dat veel platen een "body" missen, een gevoel erachter.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:58 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Doet me wederom niks, tot nu toe wel een erg saai album als je het mij vraagt...
Dat kan ik beamen! Wat een lay-out is dat geworden, zeer grote verbetering!quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:19 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Die nieuwe layout van LSDB is heel erg netjes ja. 14.gif
.
Ditte!quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:39 schreef 16meter het volgende:
Vind zijn platen ook 'body' missen (moeilijk om dat precies uit te leggen), beetje zoals de eerste laatste Psyko Punkz releases. Synths klinken ook niet zo 'vol' als bij bijv. een Wildstylez, die daar natuurlijk wel een meester in is. Melodietjes van Coone vind ik ook niet echt tot de verbeelding spreken.
Jammergenoeg is hij ook een liefhebber van lange zang breaks en slechte rapstukjes.
De beste Coone tracks vind ik de Bonzai Tributes,D-Block S-Te-Fan collabs, Deepack collabs... beetje hetzelfde verhaal als Brennan Heart dus, die ook sterker is in collaberaties met andere producers.
En ditte!quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:33 schreef InGebruik het volgende:
Dat kan ik beamen! Wat een lay-out is dat geworden, zeer grote verbetering!
quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:19 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Die nieuwe layout van LSDB is heel erg netjes ja. 14.gif
.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:37 schreef 16meter het volgende:
Wel even wennen, maar het ziet er goed uit. Goed gedaan, Bert!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:33 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen! Wat een lay-out is dat geworden, zeer grote verbetering!
Thanksquote:
Wuuuuut? Overclipping en Ghostclassquote:Vind zijn platen ook 'body' missen (moeilijk om dat precies uit te leggen), beetje zoals de eerste Psyko Punkz releases.
Idd, meer body in die nummers dan de nummers die ze daarna uitbrachtenquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:59 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Wuuuuut? Overclipping en Ghostclass!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:59 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Nja, die 2 dan niet zo. Raise your hands up bijv. wel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:59 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |