Dan roep ik bij deze BaronPilsener op om een gokje te wagen!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:12 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Zal wel producer contest zijn en daar doe ik niet aan mee
Hoe ga je in godsnaam de beste Q-Dance klanten onderscheiden van de anderen? Het grootst aantal bestellingen natuurlijk? Maarr.. Dat is al eens geweest (2 jaar geleden) en het is niet hetzelfde, dus ik ben heel benieuwd hoe ze die 2000 mensen hebben geselecteerdquote:Fan Sale
Net als voorgaande jaren doet Q-dance er alles aan de kaarten zoveel mogelijk bij de fans te krijgen. De selectie van deze fan-sale gebeurt dit jaar weer op een andere manier dan afgelopen jaren om het zo eerlijk mogelijk te houden.
Dit jaar zijn de 2000 beste Q-dance klanten van 2010 automatisch geselecteerd. Deze mensen ontvangen binnen een paar dagen een E-mail.
Was ik me ook aan het afvragen. Maar volgens mij kijken ze dan gewoon idd wie het meeste besteedt aan Q-dance. Dus Merchandise + Tickets bij elkaar opgeteld. En via klantgegevens van die internetshop van ze is dat niet al te moeilijk te achterhalen voor hunquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:15 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hoe ga je in godsnaam de beste Q-Dance klanten onderscheiden van de anderen? Het grootst aantal bestellingen natuurlijk? Maarr.. Dat is al eens geweest (2 jaar geleden) en het is niet hetzelfde, dus ik ben heel benieuwd hoe ze die 2000 mensen hebben geselecteerd
Beste tot nu toe, maar vind ze nog steeds allemaal niet veel aan...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:26 schreef Levitas het volgende:
[..]
Shit, net een paar seconde te laat
Deze solo track van the challenge vind ik dan wél goed te pruimen!
Defqon is ook niet alleen hardstyle... dus het anthem hoeft van mij ook niet 100% hardstyle te zijn. Maar ik vind het ook niet zo heel speciaal, beetje standaard.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:50 schreef Baronpilsener het volgende:
Wat een bout anthem? Niet echt hardstyle meer...
Lekker lekkerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:56 schreef Baronpilsener het volgende:
Noisecontrollers
Cause of the delay at Digital Age (wich is almost ready!) here is a free track. It's one of our most experimental... http://fb.me/RyxA5L0z
Beter kon ik het niet verwoordenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:42 schreef Krulliewullie het volgende:
Niet eerst zo'n filmpje, special effects, dan één voor één de areas klikken en dan op vage bordjes, balletjes etc. een naam moeten zoeken of eerst nog een ritje door de achtbaan moeten maken
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:25 schreef Mind.Illusion het volgende:
Zow nieuwe wyfyb is ook weer een feit
ga gewoon mee natte aapquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
Poeh die line up mag er zijn. Ik had me er zeker wel vermaakt (al was ik denk ik vooral bij andere area's gaan staan) maar desondanks heb ik geen spijt van mijn awakefest keuze.
Ik ben blij dat mijn voorspelling van een dubstep (en Drum & Bass) area werkelijkheid is geworden, wat namen die daar staan zijn echt moeilijk dik, ik doel dan op:16bit, Eye-D & Hidden.
Rood is eigenlijk alleen B-front interessant en die heb ik de afgelopen feesten al zo vaak gezien dat het ook geen MUST meer is.
Blue is vooral Titan interessant..
Purple, Chris one, The Machine
& Jack of Sound
(ik denk dat dit mijn favoriete stage is)
Flarup & Activator in ultra violet kan ook vet worden, maar ik vraag me af wat het nut van die stage verder is. (nog meer overbodige hardstyle)
de rest van the stages zijn wisselend interessant (op bruin na, dat is totaal oninteressant)
Nee..quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:45 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Dát had ik nog niet eens gezienEn ja ik wou die line-up dus zsm zien maar DUURT LANG
Ik zat met een stel leipo's in de bus, die om de haverklap DUURTLANG! Riepenquote:
Boembus toevallig uit Almelo of omstreken?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:39 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ik zat met een stel leipo's in de bus, die om de haverklap DUURTLANG! Riepennog nooit zo'n leuke busrit gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast bedankt voor de reacties.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:00 schreef stoeltafel het volgende:
Gaan er mensen morgen naar Scantraxx?
Haha ik heb echt de neiging om te zeggen fuck dat album en gewoon mee te doen aan die fusion contest, en deze :p Zeker met het eindexamen in zicht. 2 tracks maken is toch minder werk dan 10...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:13 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dan roep ik bij deze BaronPilsener op om een gokje te wagen!
Ik heb welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:45 schreef haakon het volgende:
ik baal echt ziekteshard dat ik geen pre-order heb kunnen krijgen ivm werk
+1quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:56 schreef haakon het volgende:
Als iemand nog een kaartje overhoudt van de pre-order, PM pleeeeaaaaassseeeee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |