wil ik m'n c leeg krijgen zal ik gewoon de boel moeten formatterenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:34 schreef Yi-Long het volgende:
Same here. Gisteren een extra externe HDD gehaald zodat ik straks na een paar uur back-uppen weer wat ruimte vrij heb op mijn C-schijf...
Ik ook. Maar Chihiro schiet niet opquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:02 schreef Lithia het volgende:
Boohoo, ik wil de nieuwe aflevering van Puella Magi Madoka Magica zien.[/hooked]
daarom wacht ik altijd tot een serie klaar isquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:02 schreef Lithia het volgende:
Boohoo, ik wil de nieuwe aflevering van Puella Magi Madoka Magica zien.[/hooked]
Wanneer wordt de nieuwe aflevering uitgezonden dan?quote:
Dat doe ik ook altijd, maar dan vergeet ik het en bekijk ik het een jaar later pas of helemaal niet. Daarom ben ik ook nu pas de tweede seizoen van Code Geass aan het kijken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:16 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom wacht ik altijd tot een serie klaar is
Senjougahara zit'r ook volgens het vorige topicquote:
Aah, vandaar dat ik ook in die boom zitquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:51 schreef wdn het volgende:
[..]
Senjougahara zit'r ook volgens het vorige topic
Zondag geloof ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:22 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wanneer wordt de nieuwe aflevering uitgezonden dan?
quote:
Wut!? Welke fansub?quote:
World Peace?? is die uit???quote:
Thanksquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:53 schreef wdn het volgende:
[..]
World Peace?? is die uit???
edit Gevonden. wel in LQ helaas
edit 2 damn is een raw
edit 3 jaa nu wel goed. Qunix: Mazui![]()
Ik edit me gekquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:04 schreef Qunix het volgende:
[..]
Thanks
(ik zie steeds je ninja edits)
dan ga ik mee de boom in, ookal ben ik geen student..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:51 schreef wdn het volgende:
[..]
Senjougahara zit'r ook volgens het vorige topic
Van de site van Chihiro: "Mahou Shoujo Madoka Magica Ep09 TS" . Geen idee wat dat betekend, maar ik neem aan dat het nog een paar dagen kan duren. Damn mijn klotepc!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:22 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wanneer wordt de nieuwe aflevering uitgezonden dan?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:13 schreef Frag_adder het volgende:
Wat is een tvp knop? Kan je dat eten? Welke studenten zitten er in een boom vertel|!
Daarom duw ik je er ook uit. Is goed voor ons allebeiquote:
Hmm ok, dan weet ik iig hoe het zit. En dat kan niet onze boom zijn, Asc heb ik er al uitgeduwd en Hitagi (ja ik mag Hitagi zeggenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:54 schreef wdn het volgende:
Het is drrr!! volgens de serie blijkbaar maar iedereen schrijft durarara!!
Oh en die aardbeving bij Tokyo was dat onze boom die instortte onder het gewicht?
25 was weer ouderwets goedMooie knokpartij, romatiek en verwarrende scene's
Celty
Ik heb 'm hier nog ergens in de woonkamer staan, hij blijft mooiquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:59 schreef .Cake. het volgende:
Ow en we hadden op de meet nog het idee opgevat om wat dingen aan de OP toe te voegen, weet alleen niet precies meer wat het ook alweer allemaal was. Misschien dat de anderen dat nog wel weten? Kijk ik vooral naar quing en Bakakame omdat die er het langst waren.
En vond mijn mooie Studio Ghibli boekje weer!![]()
Vandaag begint het dus, met die nieuwe film "The Borrower Arriety" maar ik zie net dat die al uitverkocht is.![]()
In ieder gevan, t/m 30 maart zijn er dus in de Melkweg de films van Studio Ghibli te zien, ¤7 / ¤6 (CJP/korting). Meer info hiero.
Hmm, ja daar staat me nog wel iets van bij. Van mij hoeft dat niet per sé, ik weet toch wel wie hier regelmatig komen en wie niet. Maar als er behoefte aan is.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:09 schreef Bakakame het volgende:
Ik heb 'm hier nog ergens in de woonkamer staan, hij blijft mooi
En ik weet 't niet meer precies, maar was het niet de user icons van degenen die hier vaak posten? Zoals in de oude OP?
Linkje naar subgroep lijkt me link ivm fokquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:04 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hmm, ja daar staat me nog wel iets van bij. Van mij hoeft dat niet per sé, ik weet toch wel wie hier regelmatig komen en wie niet. Maar als er behoefte aan is.
Verder zat ik te denken, misschien een lijstje met goede, veel gebruikte subs? Ingedeeld in Quality en Speed ofzo, is dat een idee? Link je erbij naar de wesite vd subgroep. Of is dit idee too much?
Ja toch wel he?quote:
Is dit uit de metro ofzo? Heb voor de grap eens op vertalen gedrukt, google translatequote:Op woensdag 9 maart 2011 13:15 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
vers vanuit het japan topic uit TRV
wie herkent het
* Kabuto_Raiger in elk geval :3
Dank... kreeg een bsod, 1 lange piep en toen was mijn notebook uitquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:15 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
wie herkent het
tis gewoon een youtube filpmje thoquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Dank... kreeg een bsod, 1 lange piep en toen was mijn notebook uit
Snap ikquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:31 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
tis gewoon een youtube filpmje tho
misschien tijd om je notebook beetje op te knappenquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:37 schreef wdn het volgende:
[..]
Snap ik
Ik had geen niet-gesaved documenten hoor dus zal me een rotzorg zijn
Zal het nu nog eens proberen
edit... ben ik weer. page_fault![]()
Man wat haat ik windows.
Niet mijn systeem dus ik blijf er afquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:46 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
misschien tijd om je notebook beetje op te knappen
ah dat wist ik nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:48 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet mijn systeem dus ik blijf er af
--- >het ligt aan de update van adobe/flash (zijn aardig wat meer mensen die er last van hebben) dus U bent allen gewaarschuwd
ah Gokaiger. Nieuwste sentai season. It is awesome xDquote:
dat ken ik alquote:
wtf is this shit!quote:
Die explosies in het begin waren niet genoeg hints?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:13 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
wtf is this shit!
ik zag die crappy gebouwen met explosies en ik moest aan de power rangers denken, zitten ze erin! xD
het feit dat de explosies in de power rangers uit de japanse komen en de scenes ertussen in met amerikaanse acteurs opgenomen zijn is niet voor iedereen bekend hequote:Op woensdag 9 maart 2011 20:23 schreef wdn het volgende:
[..]
Die explosies in het begin waren niet genoeg hints?
Ohquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:25 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
het feit dat de explosies in de power rangers uit de japanse komen en de scenes ertussen in met amerikaanse acteurs opgenomen zijn is niet voor iedereen bekend he
ik had dat gevoel ook voor ik ze zagquote:
Dit speel ik veel op mijn PSP.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:15 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
wie herkent het
Ja die verbaasden mij ook nogal in het begin. Weet niet of die ook in de novels staan of dat ze gewoon vanwege esthetische redenen erin zijn geplaatst.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:07 schreef mschol het volgende:
1 ding vind ik overigens wel erg vervelend van baka-dinges: die black/red "unnumberd cuts" ertussen door
die woordspelingen gaan mij vermoedelijk voorbij, heb iig nog niks "bijzonders" gezien..quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:12 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ja die verbaasden mij ook nogal in het begin. Weet niet of die ook in de novels staan of dat ze gewoon vanwege esthetische redenen erin zijn geplaatst.
Eerst las ik al die cuts, maar dat hou je niet zo lang volHoewel sommige woordspelingen dan wel iets begrijpelijker worden.
In de nieuwste AniWay staat een artikel over de power rangers / super sentaiquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:25 schreef Frag_adder het volgende:
het feit dat de explosies in de power rangers uit de japanse komen en de scenes ertussen in met amerikaanse acteurs opgenomen zijn is niet voor iedereen bekend he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Zeer matig blad vind ik dat trouwens. Veels te dun en te weinig content, helemaal als je het vergelijkt met dat duitse blad dat volgens mij maandelijks uitkomt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:19 schreef lelouch het volgende:
[..]
In de nieuwste AniWay staat een artikel over de power rangers / super sentai
quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:27 schreef .Cake. het volgende:
http://www.figure.fm/post(...)fficially+Dated.html
Voorzover ik 't heb meegekregen zijn level e en madoka goed. Vind zelf fractale ook leukquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:23 schreef Yi-Long het volgende:
Kon even een poosje niet meer downloaden, maar heb gelukkig net wel weer even de laatste paar afleveringen van Wandering Son gedownload.
Wat zijn nou de andere series momenteel die echt de moeite waard zijn?
Level E hoorde ik laatst goede dingen over. Freezing zag ik gisteren een zeer positieve recensie krijgen op een website, en Madoka schijnt wel leuk te zijn, maar er gaan ook geruchten dat die serie zal stoppen vanwege gezeik over te grof geweld ofzo!?
Oh, en Bakuman moet ik ook de laatste paar eps nog even downloaden.
En het nieuwe seizoen begint volgende maand toch? Met o.a. een X-men anime? Zou die nieuwe Thundercats anime trouwens ook in het japans uitkomen, of is dat meteen in het engels op Cartoon Network?
Thanksquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:29 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Voorzover ik 't heb meegekregen zijn level e en madoka goed. Vind zelf fractale ook leuken weet niet precies wanneer 't nieuwe seizoen begint, maar het zal niet lang meer duren. Weet zo niet welke xmen anime er uitkomt, maar dacht dat ze elk seizoen 'n nieuwe deden. Van thundercats weet ik niks.
was het ook maar like Iron man etc krijgt ook deze een anime make-overquote:Op donderdag 10 maart 2011 07:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
Tundercats was toch een cartoon?
Goh, je hebt het druk?quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:44 schreef .Cake. het volgende:
Madoka en Level E zijn wel de beste van dit seizoen ja, vind ik iig![]()
Verder zijn inderdaad Fractale en Bakuman ook goed, verder beleef ik ook plezier aan Gosick, Infinite Stratos en Kore ha Zombie desu ka?
Aankomende maandag begint Mashiro, welke mij ook wel tof lijkt.
Als je het echt wilt weten, ik kijk daarnaast nog Wandering Son, Naruto en Kaiji. Dus een bescheiden 10 seriesquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:55 schreef Qunix het volgende:
Goh, je hebt het druk?
Ik volg er 21 momenteel
Ik werk 40 h/ week... Oh en "Niet zo zeiken, ik heb gewoon geld nodig!"quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:57 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Als je het echt wilt weten, ik kijk daarnaast nog Wandering Son, Naruto en Kaiji. Dus een bescheiden 10 series![]()
Het is de bedoeling dat ik ook nog wat solliciteer hier en daar he, dus ik kan niet ál mijn tijd vullen met anime's. Hoewel dat vandaag wel gaat gebeuren, want mijn inspiratie om welgemeende motivatiebrieven te schrijven voor klotebaantjes is 0%.
Het liefst zou je gewoon schrijven: "Niet zo zeiken, ik heb gewoon geld nodig!"
TSK gg ftw!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:44 schreef .Cake. het volgende:
Yeah, Chihiro heeft eindelijk Madoka 9 gereleased!
GG heeft geen 480p en/of xvid/avi. Ruk pc hiero, remember?quote:
720pquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:16 schreef .Cake. het volgende:
[..]
GG heeft geen 480p en/of xvid/avi. Ruk pc hiero, remember?![]()
Helemaal belangrijk met Madoka, waarbij nogal wat flashy scenes voorkomen. Bovendien zijn Chihirosubs best goed!
NUquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:16 schreef .Cake. het volgende:
[..]
GG heeft geen 480p en/of xvid/avi. Ruk pc hiero, remember?![]()
Helemaal belangrijk met Madoka, waarbij nogal wat flashy scenes voorkomen. Bovendien zijn Chihirosubs best goed!
ach, als je een laptop nodig hebt, is er vrij weinig aan de hand (en de MM is nu nog open in de meeste gevallenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:02 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
wat hij zegt alleen in godsnaam niet van de Mediamarkt >.>
Zo erg is het heul niet.[/fangirl]quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:02 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Je kan van veel dingen fan zijn, maar van de MM? Hoe komt dat danquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:09 schreef Lithia het volgende:
[..]
Zo erg is het heul niet.[/fangirl]
Het was een speeltuin voor mij. Al die elektronica bij elkaar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:11 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Je kan van veel dingen fan zijn, maar van de MM? Hoe komt dat dan
hahaha een dagje uit naar de MM geweldig xD Ik kan dat niet, met al die electronica, ik wil dan van alles gaan kopenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:13 schreef Lithia het volgende:
[..]
Het was een speeltuin voor mij. Al die elektronica bij elkaar.Gratis gamen.
![]()
Vroeger was er een mediamarkt om de hoek en nam ik mijn neefjes altijd mee naar MM. Dat vonden ze altijd geweldig.
Ik was standaard blut toen (geen bijbaan of zakgeld) en ik wist dat ik het niet kon kopen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:16 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
hahaha een dagje uit naar de MM geweldig xD Ik kan dat niet, met al die electronica, ik wil dan van alles gaan kopendus kom ik er alleen doelgericht...
Ik heb vandaag al een nieuw fototoestel...
Ah, watje! Ik zit tussen de 40 en 48 uur op school... en dan mag ik thuis ook nog hausaufgaben machen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik werk 40 h/ week... Oh en "Niet zo zeiken, ik heb gewoon geld nodig!"
Tja, zoals ik al vaker gezegd heb, geen geldquote:
PC's hoor je zelf te bouwen als een echte nerd!quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:02 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Level E 9 is ook al uitquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:15 schreef Lithia het volgende:
Level E aflevering 8.![]()
![]()
Ik heb zelden zo'n onvoorspelbare anime gezien.
I know, heb die aflevering al gedownloadquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:22 schreef wdn het volgende:
[..]
Level E 9 is ook al uit
En ja het is een zeer onvoorspelbare anime... prinsen met teveel vrije tijd doen best gekke dingen
Nu hoeven de mensen die de afleveringen niet gezien hebben, niet meer te kijken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:22 schreef outcast_within het volgende:
Ik heb bij lvl e niet zo de mindblown gevoel die anderen hier hebben.
Het begon leuk. Vervolgens een lange arc over kinderen die een rpg beleven. En nu dan een arc over voortplanting en een man die een vrouw blijkt te zijn.
Mocht iemand nu nog niet met Level E bezig is het hun eigen schuld als ze hier kijkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:25 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nu hoeven de mensen die de afleveringen niet gezien hebben, niet meer te kijken.
Dat blijkt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:26 schreef wdn het volgende:
[..]
Mocht iemand nu nog niet met Level E bezig is het hun eigen schuld als ze hier kijken
zwartquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:18 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik was standaard blut toen (geen bijbaan of zakgeld) en ik wist dat ik het niet kon kopen.
Vet.Hoe ziet ie eruit?
outcast_within bedoel je?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dank je voor het spoileren van Level E, wdn. Ik was nog maar bij episode 3.
alleen de aanbiedingen zijn er goedkoop, en je moet wel even opletten dat wat je krijgt ook echt nieuw in doos isquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:09 schreef Lithia het volgende:
[..]
Zo erg is het heul niet.[/fangirl]
ik bedoelde o_wquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:10 schreef wdn het volgende:
[..]
outcast_within bedoel je?
Anders mag je me uitleggen waar dan wel...
Ik ga het zo doen. Maar afl. 9 pas. Eerst 8 nog ff herkijken zodat ik weet wat er ook alweer speelt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
Madoka is trouwens uit, maar ik kan nog niet naar haar kijken.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:22 schreef outcast_within het volgende:
Ik heb bij lvl e niet zo de mindblown gevoel die anderen hier hebben.
Het begon leuk.Het is niet zozeer mindblowing als gewoon bizar grappig. En dat creëer je niet alleen met het verhaal, maar vooral met situaties en personages. Want als je het verhaal zoals jij beschrijft vertelt dan is het inderdaad niet echt spectaculair, terwijl de serie (in mijn ogen) toch echt wel goed isSPOILER: Fixed.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je moet er denk ik wel beetje gevoel voor hebben. Als je bijvoorbeeld Arakawa under the bridge niet kon waarderen dat zal je dat bij deze waarschijnlijk ook niet lukken.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Dat dus.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dank je voor het spoileren van Level E, wdn. Ik was nog maar bij episode 3.
ik weet me altijd wel in te houden.. (ik draai 1000x het dubbeltje om voordat ik iets koop, voor zaken als MM verdomde handig, maar voor zaken als marktplaats of ebay totaal onhandigquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:16 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
hahaha een dagje uit naar de MM geweldig xD Ik kan dat niet, met al die electronica, ik wil dan van alles gaan kopendus kom ik er alleen doelgericht...
Ik heb vandaag al een nieuw fototoestel...
nee... totaal niet..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:52 schreef Yi-Long het volgende:
Ben nu K-On aan het downloaden na positieve berichten hier erover. Is het zoiets als Welcome to NHK? (Wat ik trouwens ook nog steeds niet gezien heb...)
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:52 schreef Yi-Long het volgende:
Ben nu K-On aan het downloaden na positieve berichten hier erover. Is het zoiets als Welcome to NHK? (Wat ik trouwens ook nog steeds niet gezien heb...)
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:21 schreef outcast_within het volgende:
how does that remote controlled vibrator feel?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rice rice baby tututututedudududum
beroerde kwaliteitscontrole dan, als al het prut hierboven er wel doorkomtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:12 schreef outcast_within het volgende:
Ik had ook nog iets met een haan die kraait maar die kwam niet door de kwaliteitscontrole heen
Dan is het goedquote:
quote:Tokyo (CNN) -- An 8.9-magnitude earthquake hit Japan early Friday, triggering tsunami warnings and sending people fleeing out of buildings in the capital.
Its epicenter was 373 kilometers (231 miles) from Tokyo, the United States Geological Survey said.
The quake rattled buildings and toppled cars off bridges and into waters underneath. In Tokyo, crowds gathered in the streets and tried to reach relatives via cell phone.
Scenes inside office buildings showed papers strewn all over the floor and people clinging onto seats and desks.
Such a large earthquake at such a shallow depth creates a lot of energy, said Shenza Chen of the U.S. Geological Survey.
A tsunami in the Pacific was moving closer to other shorelines in other countries, according to CNN metereologist Ivan Cabrera.
It triggered tsunami warnings for various countries, including Japan and Russia, the National Weather Service said.
"Earthquakes of this size are known to generate tsunamis potentially dangerous to coasts outside the source region," it said.
"Based on all available data a tsunami may have been generated by this earthquake that could be destructive on coastal areas even far from the epicenter."
The quake was the latest in a series in the region this week.
Early Thursday, an earthquake with a preliminary magnitude of 6.3 struck off the coast of Honshu.
A day earlier, a 7.2-magnitude earthquake struck off of Honshu, the country's meteorological agency said.
The Wednesday quake lasted as long as three minutes, but did not cause significant damage. It could be felt in Tokyo, 267 miles (429 kilometers) southwest of its epicenter.
Inderdaad, hoorde 't net op de radio en net op internet erover gelezen..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:15 schreef Ascendancy het volgende:
Gelukkig is het niet tokyo zelf, maar wat een fucking ramp
Idd...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Dan is het goed
We hadden het over Tokyo Magnitude 8.0 ... de laatste keer dat we het daar over hadden was er een aardbeving in de buurt van Tokyo. En nu dit...
[..]
Ja naar dan een aardbeving met Tokyo als epicentrum.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
Idd...
Eerst een aardbeving van 7.2 en vervolgens eentje van 8.9 en dan ook nog tsunami's...
Anime wordt werkelijkheid. Dat was ook het gedachte achter de anime TM8.0
Nouja daar ging het over tokyo. Maar ik denk dat de mensen op Miyagi de anime nu meemaken inderdaadquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
Idd...
Eerst een aardbeving van 7.2 en vervolgens eentje van 8.9 en dan ook nog tsunami's...
Anime wordt werkelijkheid. Dat was ook het gedachte achter de anime TM8.0
Ja ze doen het daar in "shindo". En daar was 7 het hoogste (daarom heet de anime ook TM 8.0: aardbeving zwaarder dan de schaal aangeeftquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:05 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nouja daar ging het over tokyo. Maar ik denk dat de mensen op Miyagi de anime nu meemaken inderdaad
En dacht dat ze een ander systeem dan Richter gebruikten, eentje waarvan 8 op die schaal uitkwam op 10 op schaal van Richter.
Blij dat Fractale gister uit is gezonden!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:22 schreef Qunix het volgende:
Ik gok dat vandaag geen anime wordt uitgezonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kans is klein denk ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:22 schreef Qunix het volgende:
Ik gok dat vandaag geen anime wordt uitgezonden
30 miljoen mensen. Plus alles wat aan het werk was in Tokyo.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:52 schreef .Cake. het volgende:
Denk dat we de komende week überhaupt geen anime hoeven te verwachten.
Net klein uurtje naar de NOS zitten kijken, indrukwekkende beelden inderdaad! TM 8.0 niet gezien, dus daar kan ik niet over meepraten, maar best heftig dit.
Kwam net voorbij dat ze Tokio willen evacueren, ik wens ze veel succes daarmee!
Gister 7+ en nu 8.9 met naschokken van 7.6quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:56 schreef mschol het volgende:
ik heb zowaar wereld nieuws gemist..
japan? aardbeving? huh?
Valt wel mee denk ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:12 schreef Lithia het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)ampaign=nunl_twitter
ohhhh SHI-
Dat moet dan net gebeurd zijn, want hoor op tv dat er geen aanwijzingen waren voor problemen met nucleair spul en dat de centrales automatisch uitgezet waren. Maar dat kan natuurlijk plotseling veranderen met dit soort dingen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:12 schreef Lithia het volgende:
ohhhh SHI-
niet te paniekerig doe, ramp a la chernobyl zal echt niet nog eens voorkomen...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:12 schreef Lithia het volgende:
ohhhh SHI-
http://www.nu.nl/buitenla(...)reekt-medeleven.htmlquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:12 schreef Lithia het volgende:
ohhhh SHI-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wel fascinerend om te zien hoe zo'n golf alles wegspoelt ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:35 schreef Yi-Long het volgende:
Verschrikkelijke ramp, maar wel fantastische beelden.
mee eensquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Verschrikkelijke ramp, maar wel fantastische beelden.
ze hebben gemeld bij IAEA omdat er centrales in gevaar zijn... (maar volgens mij niet acuut nog)quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:40 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Het is wel fascinerend om te zien hoe zo'n golf alles wegspoelt ja.
En over die kerncentrale, ze zijn koelwater aan het bijpompen omdat het wegloopt of iets dergelijks. De Japanse overheid houdt vol dat er nog geen radioactief materiaal is gelekt maar ze hebben het al wel gemeld bij het Internationaal Atoom Agentschap.
De tsunami moet nu ongeveer Hawaii bereiken.
Nee!13+ova en nog eens 26 eps.quote:
De eerste seizoen wel en de tweede heeft 26.quote:
Frostii of coalguysquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:36 schreef Yi-Long het volgende:
Thanks.![]()
Dan moet ik dus ook nog op zoek naar het 2de seizoen. Het 1ste seizoen duurde al lang met downloaden
Yeah, had Frostii al gevonden inmiddels. Op Toshokan gaf hij trouwens geen seeds enzo aan (alles op 0), maar via een andere torrentsite is het gelukt, en is ie nu heel rustig bezig ...quote:
Ik heb de tweede seizoen via Frostii nog in utorrent, dus ik seed ff voor je voordat ik m verwijder.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, had Frostii al gevonden inmiddels. Op Toshokan gaf hij trouwens geen seeds enzo aan (alles op 0), maar via een andere torrentsite is het gelukt, en is ie nu heel rustig bezig ...
Hopen dat die snelheid straks omhoog schiet, anders ben ik over 3 jaar nog bezig.
Zijn er ook andere versies?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:49 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik heb de tweede seizoen via Frostii nog in utorrent, dus ik seed ff voor je voordat ik m verwijder.
Hopelijk heb je de [1280x720 H264 AAC] versie.
Geen idee, ik heb het niet nagekeken. Je hebt weleens dat subbers verschillende versies geven.quote:
Geen idee. Er staat eigenlijk verder geen info bij. Alleen Frostii K-On!! 1-24quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:49 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik heb de tweede seizoen via Frostii nog in utorrent, dus ik seed ff voor je voordat ik m verwijder.
die heb ik ook liggenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:49 schreef Lithia het volgende:
[..]
Gebeurde ook in TM8.0.quote:Japan: Lopen en/of wachten is de enige optie in Tokio
Als gevolg van het uitvallen van de stroom in grote delen van Japan hebben vele forensen vrijdag moeten besluiten om te gaan lopen. De metro rijdt niet meer en ook het overige verkeer is tot stilstand gekomen. Telefoonlijnen zijn vaak overbelast.
De zwaarste aardbeving in de moderne geschiedenis van Japan, met een kracht van 8,9, zorgde ervoor dat miljoenen huizen geen stroom meer hebben. Het mobiele telefoonnetwerk raakte afgesloten en de landlijnen voor telefonie werden eveneens zwaar beschadigd. Treinen kwamen tot stilstand en computers konden grotendeels niet meer gebruikt worden. Mensen bleven na de beving in hun kantoren of zochten onderdak in stations.
Ook de beelden... Overal brandquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:50 schreef wdn het volgende:
Japan: Lopen en/of wachten enige opties in Tokio
[..]
Gebeurde ook in TM8.0.
Een rl animequote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:50 schreef wdn het volgende:
Japan: Lopen en/of wachten enige opties in Tokio
[..]
Gebeurde ook in TM8.0.
Opnemen, met een computer inkleuren en jet kunt het zo uitzenden.quote:
quote:This appeared within the pages of Manga Time Kirara. Its a follow-up of the previous months news announcement.
From this, its clear that the K-ON!! series will be diverging into two branches:
* University Life: featuring Tainaka Ritsu, Hirasawa Yui, Akiyama Mio and Kotobuki Tsumugi.
* Highschool Life: featuring Nakano Azusa, Hirasawa Ui, Suzuki Jun.
From this, it looks like Ui and Jun will be joining keion-bu as new members, with Azusa as the leader.
The new series will restart in the May and June edition.
It was confirmed during the just-concluded K-ON!! Come with Me! live event that the K-ON!! movie will be airing in Japan on December 3rd, 2011.
It will feature the same cast and setting as the TV anime (during highschool) but will be a distinct story, separate from the TV anime.
Kyoto Animation, or KyoAni will be handling the animation, once again.
W00tquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:04 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mei en juni staat in het berichtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:16 schreef Qunix het volgende:
Ben benieuwd wanneer we de anime kunnen verwachten![]()
Datum dus...
Death Note was redelijk uniek in zijn soort.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:23 schreef DvT1987 het volgende:
Ik ben een tijdje begonnen met mijn aller eerste serie, wel een oudje, namelijk Death Note. Vond het zelf wel heel erg gaaf en ik vroeg me af of er iets is dat hierbij in de buurt komt qua sfeer (hoeft niet perse overeenkomsten te hebben in verhaallijn)
1 juni is de start van een nieuw seizoen he.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
Geen exacte datum... Dat bedoelde ik...
Thanx!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:24 schreef wdn het volgende:
Death Note was redelijk uniek in zijn soort.
Maar ik denk dat Code Geass dan het meest aan te raden valt.
Tip: www.anime-planet.comquote:
Dat is een hoop werk om allemaal op te ruimen.....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:41 schreef Brighteyes het volgende:
Even kwijlmateriaal posten.
Ik was 2 weken geleden in de Manga Library in Japan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://meiji.ac.jp/manga/yonezawa_lib (doet het alleen nu, begrijpelijk denk ik, niet)
Nooit meer anime als Tokyo verdwijntquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:22 schreef Qunix het volgende:
Lekker... Aardbeving 6.6 in Tokyo
[Upd] Japan: Naschok van 6,6 treft Tokio
http://gizmodo.com/#!5781(...)bent-the-tokyo-towerBeatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:39 schreef wdn het volgende:
Nog zo'n anime moment
Tokyo TowerIn TM8.0 viel hij omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://gizmodo.com/#!5781(...)bent-the-tokyo-tower(misschien is dat net ene 0.1 op de schaal van Richter wat te kort komt
![]()
)
Wat dan? Ik heb UPC.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:54 schreef wdn het volgende:
Voor de mensen met ziggo: zet eens kanaal 11 op
Info zender van Ziggo zend nu een Japanse zender uit: NHK world.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:37 schreef wdn het volgende:
[..]
Info zender van Ziggo zend nu een Japanse zender uit: NHK world.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:37 schreef wdn het volgende:
[..]
Info zender van Ziggo zend nu een Japanse zender uit: NHK world.
[ Bericht 18% gewijzigd door Repelsteeltju op 11-03-2011 22:10:41 ]“An interesting thing is a good thing.”
ik totaal niet...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:53 schreef wdn het volgende:
Ik kan best al aardig wat volgen merk ik net
Zie je, zie je! Japans begrijpen is een van de eerste symptomen van NEET's die gekweekt worden door het N.H.K.!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:53 schreef wdn het volgende:
Ik kan best al aardig wat volgen merk ik net
Hoezo "in wording"?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:44 schreef mschol het volgende:
aangezien wdn hier de NEET in wording is:
waarom prefectuur(en) i.p.v. provincie('s) in japan?
zelfde ding maar anders genoemd toch?
quote:<..>The prefectures and municipalities function as more than just the countrys administrative units: they are incorporated bodiesindependent from the national governmentthat possess their own basic spheres of responsibility and local residents as their constituents, holding administrative authority within their respective geographical boundaries. In Hokkaid and several other prefectures, subprefectures are used as special administrative units, due to peculiarities of governmental evolution and the difficulty in centrally governing certain geographically large or remote areas.
<..>
er was een meid op NKH world die vertelde over wat ze had meegemaakt.quote:
mwha ontwaken, ik denk dat een boel gewoon nog wakker warenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:10 schreef Qunix het volgende:
En Japan ontwaakt nu... Nog een live stream van TBS-JNN http://www.youtube.com/tbsnewsi#main-channel-content
Ik kon niet meer dan een halve minuut van stotter-kun verdragen en al dat ge-'hai' was ook te irritant. Maar wel erg als je die verwoesting zo ziet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:10 schreef Qunix het volgende:
En Japan ontwaakt nu... Nog een live stream van TBS-JNN http://www.youtube.com/tbsnewsi#main-channel-content
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
AAAAAHHHH! Nihon Hikikomori Kyoukai: World!
Godverdomme! Hier was ik al bang voor. Het is een complot!
De Nihon Hikikomori Kyoukai maakt gebruik van deze catastrofe om de wereld over te nemen!
Het zal al wel niet duren voordat de eerste Nederlandse vestiging genaamd het: 'Nederlands Hikikomori Komité', ons zal komen aanvallen en ons in NEETS proberen te veranderen. Vucht nu het nog kan iedereen!Jij verdient 10 punten en een kusje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Briljante post.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Miljoenen doden dan in Tokyo, maar wij leven mee met de arme wdn, die zijn grootste hobby kwijt is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:29 schreef wdn het volgende:
[..]
Nooit meer anime als Tokyo verdwijnt
Ook geen K-ON!!! en K-ON!!!!
En jij ookquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:16 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Miljoenen doden dan in Tokyo, maar wij leven mee met de arme wdn, die zijn grootste hobby kwijt is.
dit doet me denken aan een belachelijk slechte film die ik ooit gezien heb..quote:Update 01.40 uur
Er zijn nu problemen bij vijf reactoren in twee kerncentrales bij Fukushima. De Japanse energiemaatschappij waarschuwt voor een mogelijke radioactieve lekkage die zou kunnen ontstaan bij een poging de druk te verlagen. Er worden op dit moment 20.000 mensen uit de omgeving geëvacueerd.
Er moet ook eerst iets misgaan...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Een individu is de som van zijn misverstanden, maar ik vraag me zo nu en dan wel eens af wie op briljante ideeën komt zoals: een kerncentrale bouwen in een gebied waar veel en vrij zware aardbevingen voorkomen. Serieus wat volgt? Komt er binnenkort iemand op het idee om een kerncentrale neer te zetten in een gebied waar bijvoorbeeld veel vulkaanuitbarstingen voorkomen? Ik zie een mannetje van Berlusconi wel iets zeggen in de trant van: 'kom op jongens en meisjes we zetten een kerncentrale pal naast de Vesuvius, die vulkaan barst toch bijna nooit uit!' of een mannetje in dienst van Rutte die iets zegt als: 'de kernreactor in Petten is nodig aan vervanging toe, zullen we de nieuwe reactor in Groningen zetten...? Het liefst op zo'n 15 kilometer van het epicentrum van de laatste beving daar zo, of misschien is Zeeland wel een goeie plek' en dan zegt een andere pennenlikker vervolgens: de Overheid kan wel een paar miljoentjes bezuinigen op het onderhoudt van de Delta Werken. Ik zie het al helemaal voor me. Verantwoordelijkheid van-je-welste.
He, wat naar...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
Oké, Masashi Kishimoto (Naruto), Hiromu Arakawa (FMA) en een aantal andere mangaka/anime-gerelatterde-mensen zijn nog vermist. Oda (One Piece) is kennelijk in orde (godverdomme) en Atsushi Õkubo (Soul Eater) is (godzijdank) ook in leven. 't Zou wel kut zijn als er een goede mangaka of regisseur dood gaat. Maar met 'maar' zo'n 1.000 doden is die kans gelukkig niet zo groot. Al is het aantal vermiste Jappen wel zorgwekkend: 10.000 man!
Homura-chanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:57 schreef Qunix het volgende:
Puela Madoka dinges is veeeeet!!!!!!! Alles komt nu bij elkaar... Mooie anime!
Dat mensen vanwege de vruchtbaarheid bij een vulkaan gaan wonen : ok. Dan neem je een afgewogen risico. Kans uitbarsting vs. goede landbouw.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Een individu is de som van zijn misverstanden, maar ik vraag me zo nu en dan wel eens af wie op briljante ideeën komt zoals: een kerncentrale bouwen in een gebied waar veel en vrij zware aardbevingen voorkomen. Serieus wat volgt? Komt er binnenkort iemand op het idee om een kerncentrale neer te zetten in een gebied waar bijvoorbeeld veel vulkaanuitbarstingen voorkomen? Ik zie een mannetje van Berlusconi wel iets zeggen in de trant van: 'kom op jongens en meisjes we zetten een kerncentrale pal naast de Vesuvius, die vulkaan barst toch bijna nooit uit!' of een mannetje in dienst van Rutte die iets zegt als: 'de kernreactor in Petten is nodig aan vervanging toe, zullen we de nieuwe reactor in Groningen zetten...? Het liefst op zo'n 15 kilometer van het epicentrum van de laatste beving daar zo, of misschien is Zeeland wel een goeie plek' en dan zegt een andere pennenlikker vervolgens: de Overheid kan wel een paar miljoentjes bezuinigen op het onderhoudt van de Delta Werken. Ik zie het al helemaal voor me. Verantwoordelijkheid van-je-welste.
Ik voorspel dat het eind dit jaar gaat gebeuren... "The big one."quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:48 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat mensen vanwege de vruchtbaarheid bij een vulkaan gaan wonen : ok. Dan neem je een afgewogen risico. Kans uitbarsting vs. goede landbouw.
Maar al die mensen die in LA wonen zijn krankzinnig. Dat gaat ooit zo grandioos fout.
ach... de centrale heeft de aardbeving prima doorstaan... (alles was nog heel, en das erg belangrijk)quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Toen lag ik nog in bed gekquote:Op zondag 13 maart 2011 09:40 schreef outcast_within het volgende:
Voetbal opgeheven
slowchat time?
Volgens mij een lastiger tijdstip dan laat in de nacht.
Beter!quote:Op zondag 13 maart 2011 17:09 schreef .Cake. het volgende:
Jeuj, ik heb mogelijk werk gevonden voor de zomer!![]()
Lovely Complexquote:Op zondag 13 maart 2011 19:32 schreef NeeEcht het volgende:
Klaar met Tokyo magnitudeheeft er iemand nog een goede humor anime niet te lang maar max 26 episodes ofzo, heb zin in een komedie
Wie weet...quote:Op zondag 13 maart 2011 19:40 schreef Frag_adder het volgende:
geen gosick deze week in verband met de aardbeving of wat?
eerlijk gezegd niet meer dan logischquote:Op zondag 13 maart 2011 20:30 schreef outcast_within het volgende:
Due to the disastrous earthquake in Japan, many shows are being postponed. There are no definitive dates on when they will be re-aired.
Was te verwachten. Een dat dan een weekje of 4 zou me niet eens verbazen.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:30 schreef outcast_within het volgende:
Due to the disastrous earthquake in Japan, many shows are being postponed. There are no definitive dates on when they will be re-aired.
Noooooooooooooooooquote:Op zondag 13 maart 2011 20:30 schreef outcast_within het volgende:
Arakawa under the bridge, Seitokai Yakuindomoquote:Op zondag 13 maart 2011 19:32 schreef NeeEcht het volgende:
Klaar met Tokyo magnitudeheeft er iemand nog een goede humor anime niet te lang maar max 26 episodes ofzo, heb zin in een komedie
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=699quote:Op zondag 13 maart 2011 19:32 schreef NeeEcht het volgende:
Ebichu is toch de hamster versie van Shin-Chan?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:45 schreef Yi-Long het volgende:
Qua comedy vond ik Ebichu ontzettend leuk, maar zal inmiddels wel lastig te vinden zijn, laat staan in fatsoenlijke kwaliteit.
Verder ken ik het genre ook niet echt. Destijds had je bijvoorbeeld Excel Saga, en tegenwoordig schijnt Mitsudomoe ook wel aardig te zijn...!?
Volgensmij heb ik ebichu nog gekekenquote:Op zondag 13 maart 2011 23:57 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ebichu is toch de hamster versie van Shin-Chan?dik oversekst enzo
De engelse versie had ook een aflevering waarin die directeur zei dat die een soa had ofzo
Maar goldenboy vond je wel normaal?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:01 schreef outcast_within het volgende:
ik heb die serie nooit een kans gegeven.
Iets met een hamster en een groene vibrator made me go :s
Die shit was hilarisch. Toiletpotten vereren omdat er een vrouw op heeft gezetenquote:Op maandag 14 maart 2011 00:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar goldenboy vond je wel normaal?
Dat is het idee wat overal achter schuilging?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:27 schreef outcast_within het volgende:
Japanners en hun indirect contact ideeen.
Victorique is een goeie sub.quote:Op maandag 14 maart 2011 02:17 schreef Yi-Long het volgende:
Wat si trouwens de beste fansub voor Gosick? En is Stocking and Garterbelt de moeite waard? Heb alleen een stukje van de 1ste aflevering gezien.
Thanksquote:Op maandag 14 maart 2011 10:55 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Victorique is een goeie sub.
Stocking and Panty with Garterbelt vond ik zelf niet echt leuk ofzo, maar dat kan ik moeilijk voor anderen gaan beslissenBovendien heb ik alleen de eerste episode gezien, dus ja...
No problemo, veel plezier ermee! Alleen de serie loopt nog, dus het kan nog even duren voordat je m helemaal af kan maken ivm de aardbeving enzo.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
ThanksHeb ze allemaal binnen en ziet er goed uit qua kwaliteit.
Ja, weet ik. Maar ik heb sowieso nog krankzinnig veel series liggen die ik nog moet kijken. Ik verzamel veel meer dan dat ik daadwerkelijk kijk.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:46 schreef .Cake. het volgende:
[..]
No problemo, veel plezier ermee! Alleen de serie loopt nog, dus het kan nog even duren voordat je m helemaal af kan maken ivm de aardbeving enzo.
yup, zie: Kerncentrales Japan #3quote:Op maandag 14 maart 2011 14:22 schreef .Cake. het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)toren-fukushima.html
wordt nog spannend daar, vanmorgen was er geloof ik al een tweede explosie
Beide seizoenen? Of alleen de eerste? Klinkt beetje alsof je er niet helemaal weg van bent, of wat?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:14 schreef Rijstkoker het volgende:
Net Code Geass afgekeken, wauw dat was me toch een dolle serie.
sarcasme spat er nog net niet van af bedoel je?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:53 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Beide seizoenen? Of alleen de eerste? Klinkt beetje alsof je er niet helemaal weg van bent, of wat?
Heftig. Het is ook enigszins onverstandig, van die reactoren in een land met veel vulkanisme.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:22 schreef .Cake. het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)toren-fukushima.html
wordt nog spannend daar, vanmorgen was er geloof ik al een tweede explosie
je bedoelt aardbevingen?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heftig. Het is ook enigszins onverstandig, van die reactoren in een land met veel vulkanisme.
Same differencequote:
Ja beide seizoenen, ik vond het echt 1 van de beste anime. Kon mezelf niet zo goed verwoorden na het dramatische eindequote:Op maandag 14 maart 2011 21:53 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Beide seizoenen? Of alleen de eerste? Klinkt beetje alsof je er niet helemaal weg van bent, of wat?
"Tektonische fenomenen" is de term die je nodig hebt.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vulkanisme/aardbevingen....beide ja, door aanwezigheid van die breuklijnen.
That's a first!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:07 schreef .Cake. het volgende:
[..]
"Tektonische fenomenen" is de term die je nodig hebt.
Nee, geen dank nodig, ik ben blij dat ik mijn universitaire opleiding op nuttige wijze kon gebruiken teneinde de maatschappij te helpen.
Oh snap!quote:
ik vond em ook leukquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:34 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Oh snap!![]()
Ik ga nu een aantalverwachten, maar ben bezig met KissxSis en verbazingwekkend genoeg vind ik het nog leuk ook! Het is geen topserie maar vermakelijk genoeg en de hoeveelheid ecchi valt nog wel te handelen.
Bring 'em on fools!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vond em ook leukZou dit dan één van die zogenaamde "guilty pleasures" zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ANIMEES.
- Scamp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |