wil ik m'n c leeg krijgen zal ik gewoon de boel moeten formatterenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:34 schreef Yi-Long het volgende:
Same here. Gisteren een extra externe HDD gehaald zodat ik straks na een paar uur back-uppen weer wat ruimte vrij heb op mijn C-schijf...
Ik ook. Maar Chihiro schiet niet opquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:02 schreef Lithia het volgende:
Boohoo, ik wil de nieuwe aflevering van Puella Magi Madoka Magica zien.[/hooked]
daarom wacht ik altijd tot een serie klaar isquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:02 schreef Lithia het volgende:
Boohoo, ik wil de nieuwe aflevering van Puella Magi Madoka Magica zien.[/hooked]
Wanneer wordt de nieuwe aflevering uitgezonden dan?quote:
Dat doe ik ook altijd, maar dan vergeet ik het en bekijk ik het een jaar later pas of helemaal niet. Daarom ben ik ook nu pas de tweede seizoen van Code Geass aan het kijken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:16 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom wacht ik altijd tot een serie klaar is
Senjougahara zit'r ook volgens het vorige topicquote:
Aah, vandaar dat ik ook in die boom zitquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:51 schreef wdn het volgende:
[..]
Senjougahara zit'r ook volgens het vorige topic
Zondag geloof ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:22 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wanneer wordt de nieuwe aflevering uitgezonden dan?
quote:
Wut!? Welke fansub?quote:
World Peace?? is die uit???quote:
Thanksquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:53 schreef wdn het volgende:
[..]
World Peace?? is die uit???
edit Gevonden. wel in LQ helaas
edit 2 damn is een raw
edit 3 jaa nu wel goed. Qunix: Mazui![]()
Ik edit me gekquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:04 schreef Qunix het volgende:
[..]
Thanks
(ik zie steeds je ninja edits)
dan ga ik mee de boom in, ookal ben ik geen student..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:51 schreef wdn het volgende:
[..]
Senjougahara zit'r ook volgens het vorige topic
Van de site van Chihiro: "Mahou Shoujo Madoka Magica Ep09 TS" . Geen idee wat dat betekend, maar ik neem aan dat het nog een paar dagen kan duren. Damn mijn klotepc!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:22 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wanneer wordt de nieuwe aflevering uitgezonden dan?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:13 schreef Frag_adder het volgende:
Wat is een tvp knop? Kan je dat eten? Welke studenten zitten er in een boom vertel|!
Daarom duw ik je er ook uit. Is goed voor ons allebeiquote:
Hmm ok, dan weet ik iig hoe het zit. En dat kan niet onze boom zijn, Asc heb ik er al uitgeduwd en Hitagi (ja ik mag Hitagi zeggenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:54 schreef wdn het volgende:
Het is drrr!! volgens de serie blijkbaar maar iedereen schrijft durarara!!
Oh en die aardbeving bij Tokyo was dat onze boom die instortte onder het gewicht?
25 was weer ouderwets goedMooie knokpartij, romatiek en verwarrende scene's
Celty
Ik heb 'm hier nog ergens in de woonkamer staan, hij blijft mooiquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:59 schreef .Cake. het volgende:
Ow en we hadden op de meet nog het idee opgevat om wat dingen aan de OP toe te voegen, weet alleen niet precies meer wat het ook alweer allemaal was. Misschien dat de anderen dat nog wel weten? Kijk ik vooral naar quing en Bakakame omdat die er het langst waren.
En vond mijn mooie Studio Ghibli boekje weer!![]()
Vandaag begint het dus, met die nieuwe film "The Borrower Arriety" maar ik zie net dat die al uitverkocht is.![]()
In ieder gevan, t/m 30 maart zijn er dus in de Melkweg de films van Studio Ghibli te zien, ¤7 / ¤6 (CJP/korting). Meer info hiero.
Hmm, ja daar staat me nog wel iets van bij. Van mij hoeft dat niet per sé, ik weet toch wel wie hier regelmatig komen en wie niet. Maar als er behoefte aan is.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:09 schreef Bakakame het volgende:
Ik heb 'm hier nog ergens in de woonkamer staan, hij blijft mooi
En ik weet 't niet meer precies, maar was het niet de user icons van degenen die hier vaak posten? Zoals in de oude OP?
Linkje naar subgroep lijkt me link ivm fokquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:04 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hmm, ja daar staat me nog wel iets van bij. Van mij hoeft dat niet per sé, ik weet toch wel wie hier regelmatig komen en wie niet. Maar als er behoefte aan is.
Verder zat ik te denken, misschien een lijstje met goede, veel gebruikte subs? Ingedeeld in Quality en Speed ofzo, is dat een idee? Link je erbij naar de wesite vd subgroep. Of is dit idee too much?
Ja toch wel he?quote:
Is dit uit de metro ofzo? Heb voor de grap eens op vertalen gedrukt, google translatequote:Op woensdag 9 maart 2011 13:15 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
vers vanuit het japan topic uit TRV
wie herkent het
* Kabuto_Raiger in elk geval :3
Dank... kreeg een bsod, 1 lange piep en toen was mijn notebook uitquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:15 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
wie herkent het
tis gewoon een youtube filpmje thoquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Dank... kreeg een bsod, 1 lange piep en toen was mijn notebook uit
Snap ikquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:31 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
tis gewoon een youtube filpmje tho
misschien tijd om je notebook beetje op te knappenquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:37 schreef wdn het volgende:
[..]
Snap ik
Ik had geen niet-gesaved documenten hoor dus zal me een rotzorg zijn
Zal het nu nog eens proberen
edit... ben ik weer. page_fault![]()
Man wat haat ik windows.
Niet mijn systeem dus ik blijf er afquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:46 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
misschien tijd om je notebook beetje op te knappen
ah dat wist ik nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:48 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet mijn systeem dus ik blijf er af
--- >het ligt aan de update van adobe/flash (zijn aardig wat meer mensen die er last van hebben) dus U bent allen gewaarschuwd
ah Gokaiger. Nieuwste sentai season. It is awesome xDquote:
dat ken ik alquote:
wtf is this shit!quote:
Die explosies in het begin waren niet genoeg hints?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:13 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
wtf is this shit!
ik zag die crappy gebouwen met explosies en ik moest aan de power rangers denken, zitten ze erin! xD
het feit dat de explosies in de power rangers uit de japanse komen en de scenes ertussen in met amerikaanse acteurs opgenomen zijn is niet voor iedereen bekend hequote:Op woensdag 9 maart 2011 20:23 schreef wdn het volgende:
[..]
Die explosies in het begin waren niet genoeg hints?
Ohquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:25 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
het feit dat de explosies in de power rangers uit de japanse komen en de scenes ertussen in met amerikaanse acteurs opgenomen zijn is niet voor iedereen bekend he
ik had dat gevoel ook voor ik ze zagquote:
Dit speel ik veel op mijn PSP.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:15 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
wie herkent het
Ja die verbaasden mij ook nogal in het begin. Weet niet of die ook in de novels staan of dat ze gewoon vanwege esthetische redenen erin zijn geplaatst.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:07 schreef mschol het volgende:
1 ding vind ik overigens wel erg vervelend van baka-dinges: die black/red "unnumberd cuts" ertussen door
die woordspelingen gaan mij vermoedelijk voorbij, heb iig nog niks "bijzonders" gezien..quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:12 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ja die verbaasden mij ook nogal in het begin. Weet niet of die ook in de novels staan of dat ze gewoon vanwege esthetische redenen erin zijn geplaatst.
Eerst las ik al die cuts, maar dat hou je niet zo lang volHoewel sommige woordspelingen dan wel iets begrijpelijker worden.
In de nieuwste AniWay staat een artikel over de power rangers / super sentaiquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:25 schreef Frag_adder het volgende:
het feit dat de explosies in de power rangers uit de japanse komen en de scenes ertussen in met amerikaanse acteurs opgenomen zijn is niet voor iedereen bekend he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Zeer matig blad vind ik dat trouwens. Veels te dun en te weinig content, helemaal als je het vergelijkt met dat duitse blad dat volgens mij maandelijks uitkomt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:19 schreef lelouch het volgende:
[..]
In de nieuwste AniWay staat een artikel over de power rangers / super sentai
quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:27 schreef .Cake. het volgende:
http://www.figure.fm/post(...)fficially+Dated.html
Voorzover ik 't heb meegekregen zijn level e en madoka goed. Vind zelf fractale ook leukquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:23 schreef Yi-Long het volgende:
Kon even een poosje niet meer downloaden, maar heb gelukkig net wel weer even de laatste paar afleveringen van Wandering Son gedownload.
Wat zijn nou de andere series momenteel die echt de moeite waard zijn?
Level E hoorde ik laatst goede dingen over. Freezing zag ik gisteren een zeer positieve recensie krijgen op een website, en Madoka schijnt wel leuk te zijn, maar er gaan ook geruchten dat die serie zal stoppen vanwege gezeik over te grof geweld ofzo!?
Oh, en Bakuman moet ik ook de laatste paar eps nog even downloaden.
En het nieuwe seizoen begint volgende maand toch? Met o.a. een X-men anime? Zou die nieuwe Thundercats anime trouwens ook in het japans uitkomen, of is dat meteen in het engels op Cartoon Network?
Thanksquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:29 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Voorzover ik 't heb meegekregen zijn level e en madoka goed. Vind zelf fractale ook leuken weet niet precies wanneer 't nieuwe seizoen begint, maar het zal niet lang meer duren. Weet zo niet welke xmen anime er uitkomt, maar dacht dat ze elk seizoen 'n nieuwe deden. Van thundercats weet ik niks.
was het ook maar like Iron man etc krijgt ook deze een anime make-overquote:Op donderdag 10 maart 2011 07:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
Tundercats was toch een cartoon?
Goh, je hebt het druk?quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:44 schreef .Cake. het volgende:
Madoka en Level E zijn wel de beste van dit seizoen ja, vind ik iig![]()
Verder zijn inderdaad Fractale en Bakuman ook goed, verder beleef ik ook plezier aan Gosick, Infinite Stratos en Kore ha Zombie desu ka?
Aankomende maandag begint Mashiro, welke mij ook wel tof lijkt.
Als je het echt wilt weten, ik kijk daarnaast nog Wandering Son, Naruto en Kaiji. Dus een bescheiden 10 seriesquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:55 schreef Qunix het volgende:
Goh, je hebt het druk?
Ik volg er 21 momenteel
Ik werk 40 h/ week... Oh en "Niet zo zeiken, ik heb gewoon geld nodig!"quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:57 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Als je het echt wilt weten, ik kijk daarnaast nog Wandering Son, Naruto en Kaiji. Dus een bescheiden 10 series![]()
Het is de bedoeling dat ik ook nog wat solliciteer hier en daar he, dus ik kan niet ál mijn tijd vullen met anime's. Hoewel dat vandaag wel gaat gebeuren, want mijn inspiratie om welgemeende motivatiebrieven te schrijven voor klotebaantjes is 0%.
Het liefst zou je gewoon schrijven: "Niet zo zeiken, ik heb gewoon geld nodig!"
TSK gg ftw!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:44 schreef .Cake. het volgende:
Yeah, Chihiro heeft eindelijk Madoka 9 gereleased!
GG heeft geen 480p en/of xvid/avi. Ruk pc hiero, remember?quote:
720pquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:16 schreef .Cake. het volgende:
[..]
GG heeft geen 480p en/of xvid/avi. Ruk pc hiero, remember?![]()
Helemaal belangrijk met Madoka, waarbij nogal wat flashy scenes voorkomen. Bovendien zijn Chihirosubs best goed!
NUquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:16 schreef .Cake. het volgende:
[..]
GG heeft geen 480p en/of xvid/avi. Ruk pc hiero, remember?![]()
Helemaal belangrijk met Madoka, waarbij nogal wat flashy scenes voorkomen. Bovendien zijn Chihirosubs best goed!
ach, als je een laptop nodig hebt, is er vrij weinig aan de hand (en de MM is nu nog open in de meeste gevallenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:02 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
wat hij zegt alleen in godsnaam niet van de Mediamarkt >.>
Zo erg is het heul niet.[/fangirl]quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:02 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Je kan van veel dingen fan zijn, maar van de MM? Hoe komt dat danquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:09 schreef Lithia het volgende:
[..]
Zo erg is het heul niet.[/fangirl]
Het was een speeltuin voor mij. Al die elektronica bij elkaar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:11 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Je kan van veel dingen fan zijn, maar van de MM? Hoe komt dat dan
hahaha een dagje uit naar de MM geweldig xD Ik kan dat niet, met al die electronica, ik wil dan van alles gaan kopenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:13 schreef Lithia het volgende:
[..]
Het was een speeltuin voor mij. Al die elektronica bij elkaar.Gratis gamen.
![]()
Vroeger was er een mediamarkt om de hoek en nam ik mijn neefjes altijd mee naar MM. Dat vonden ze altijd geweldig.
Ik was standaard blut toen (geen bijbaan of zakgeld) en ik wist dat ik het niet kon kopen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:16 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
hahaha een dagje uit naar de MM geweldig xD Ik kan dat niet, met al die electronica, ik wil dan van alles gaan kopendus kom ik er alleen doelgericht...
Ik heb vandaag al een nieuw fototoestel...
Ah, watje! Ik zit tussen de 40 en 48 uur op school... en dan mag ik thuis ook nog hausaufgaben machen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik werk 40 h/ week... Oh en "Niet zo zeiken, ik heb gewoon geld nodig!"
Tja, zoals ik al vaker gezegd heb, geen geldquote:
PC's hoor je zelf te bouwen als een echte nerd!quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:02 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |