Jepquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:51 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
indd. dank dank!!![]()
p.s hoe was het sporten? was jij toch ?
Datquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:01 schreef gehotseflotst het volgende:
Zucht, heleboel media die het zo snel mogelijk plaatsen met een sensationele kop om maar zoveel mogelijk mensen te trekken die er meer van willen weten, zonder te controleren of het wel helemaal klopt
Ja, hij is al meer dan een week vermist, die Ghonimquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:02 schreef yavanna het volgende:
Erg zorgelijk dat deze Google werknemer nog steeds niet terecht is, meeste opgepakte mensen worden immers na relatief korte tijd weer vrijgelaten
In lights of recent news..Remember Wael @Ghonim & all the others who are still missing or have lost their lives fighting for #jan25 #tahrir
http://www.democracynow.o(...)d&utm_medium=twitterquote:
Inderdaad, grote kans dat hij niet meer leeft...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:02 schreef yavanna het volgende:
Erg zorgelijk dat deze Google werknemer nog steeds niet terecht is, meeste opgepakte mensen worden immers na relatief korte tijd weer vrijgelaten
In lights of recent news..Remember Wael @Ghonim & all the others who are still missing or have lost their lives fighting for #jan25 #tahrir
Misschien dat het helpt dat er steeds meer media aandacht voor hem komtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:03 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ja, hij is al meer dan een week vermist, die Ghonim
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:01 schreef gehotseflotst het volgende:
Zucht, heleboel media die het zo snel mogelijk plaatsen met een sensationele kop om maar zoveel mogelijk mensen te trekken die er meer van willen weten, zonder te controleren of het wel helemaal klopt
[..]
JepHeerlijk, afgelopen week niet van gekomen door Egypte
Ssirgany Sarah El Sirganyquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:03 schreef -jos- het volgende:
Er is nog steeds verwarring:
adamakary Adam Makary
CONFIRMED from an NDP member i just spoke to: Hosni Mubarak steps down as NDP party leader...
Ongelooflijk he, nog doen alsof dit protest komt omdat buitenlanders dat zo graag willen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:05 schreef shomila het volgende:
Egyptocracy Egyptocracy
EgyptianTV: Opposition parties are urging protesters in #Tahrir not to get dragged into foreign agendas. #Egypt #Jan25
36 seconds ago
Het is niet handig maar helemaal onbegrijpelijk is het ook weer niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:04 schreef remlof het volgende:
[..]
CNN faalt ook: Egypt crisis: Mubarak resigns as head of ruling party, state TV says
Lees de tweet nog een keertje.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:06 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ongelooflijk he, nog doen alsof dit protest komt omdat buitenlanders dat zo graag willen.
Dit was al lang en breed duidelijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:03 schreef -jos- het volgende:
Er is nog steeds verwarring:
adamakary Adam Makary
CONFIRMED from an NDP member i just spoke to: Hosni Mubarak steps down as NDP party leader...
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:07 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dit was al lang en breed duidelijk.
HOSNI IS GEEEEEN PARTIJ LEIDER MEER!![]()
Zoklaar
Je bent weer helemaal bij/op de hoogte dus?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:05 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ja ik moest hier ook ff wat dingen gaan doen .. vandaar gisterenAaf ook ff geen forum gevolgd ; even socializen
maar heb alles weer gedaan , dus mag weer op FOK van mezelf
En dit keer is het geen klok maar echt een avondklok?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:07 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Oh verdomd avondklok is net ingegaan
Echter dat Hosni geen partijleider meer is maakt helemaal niets uit.quote:
Ok iedereen naar binnen in Egypte!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:07 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Als het maar niet van de NDP isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:08 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Je bent weer helemaal bij/op de hoogte dus?
Ik moet nog after-sport dingen doen, maar daarna ben ik weer van de partij
[..]
En dit keer is het geen klok maar echt een avondklok?Wauw!
werd toch ook vermoed dat het leger het nu "harder gaat handhaven "...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:07 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
NOGMAALS! Hij is ook niet WEG uit de NDP .... hij is alleen GEEN hoofd van de NDP meer.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:09 schreef Floxxx het volgende:
ArabVoicesSpeak
Egypt TV now #Mubarak didn't resign from NDP #jan25
Blijft onzin, nergens berichten dat oppositieleiders dat zouden doen of denken.quote:
Maar ik heb het op het nieuws gelezen....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:10 schreef deleriouz het volgende:
Hosni stopt nie.
Hij is nog steeds gewoon president hoor. Hij heeft slechts zijn lidkaart van de NDP getrashed.
uhm..jawel , ben nie zo heel lang weggeweest ,maar ik heb het ook nog niet duidelijk of ie nu wel of niet als partijleider is opgestaptquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:08 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Je bent weer helemaal bij/op de hoogte dus?
Ik moet nog after-sport dingen doen, maar daarna ben ik weer van de partij
[..]
En dit keer is het geen klok maar echt een avondklok?Wauw!
Achja, hij had iig wel door dat de verwarring ws om de vader/zoon zou gaan i.t.t. de meeste hier, waaronder ik.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:07 schreef Staal het volgende:
[..]
Het is niet handig maar helemaal onbegrijpelijk is het ook weer niet.
Ze kennen Jos uit Nederland dan ook allemaal niet..
Las meerdere tweets dat mensen dit gecheckt hadden en het niet waar was.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:10 schreef Janena het volgende:
Beetje druk dus misschien heb ik het hier gemist? Dit stond net op nu.nl:
Kerk in brand aan grens Egypte-Gazastrook
Uitgegeven: 5 februari 2011 18:01
Laatst gewijzigd: 5 februari 2011 18:01
CAIRO - In Rafah, aan de grens tussen Egypte en de Gazastrook, heeft zaterdag brand gewoed in een koptische kerk. Getuigen meldden dat zij een explosie hadden gehoord, maar de gouverneur van het noorden van de Sinaï-woestijn sprak tegen dat een ontploffing de oorzaak van de vuurzee was.
© Getty Images
Een getuige meldde dat hij gewapende mannen bij de Mar Girgis-kerk op motoren had zien wegrijden. Op het moment dat de brand uitbrak waren er geen agenten die het gebouw bewaakten.
Sinds de aanslag op een koptische kerk in Alexandrië rond de jaarwisseling is de bewaking bij kerken van de kopten, de grootste christelijke gemeenschap in Egypte, verscherpt. Die aanslag kostte 23 mensen het leven.
Nice dan zou de hele wereld fout zitten behalve FOK! op dit moment. Ik hou het nog even hoe het nu op de FP staat, dat het om een gerucht ging wat niet lijkt te kloppen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:11 schreef shomila het volgende:
linuxawy Ahmed Mekkawy
NDP denies that Hosny Mobarak has resined from being the president of the party #egypt #Jan25
41 seconds ago
CNN zegt van welquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:11 schreef -jos- het volgende:
ArabVoicesSpeak Samar Dahmash Jarrah
Egypt TV now #Mubarak didn't resign from NDP #jan25
linuxawy Ahmed Mekkawy
NDP denies that Hosny Mobarak has resined from being the president of the party #egypt #Jan25
QUIT DISCUSSING
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |