'first journalist', dus toch die van gisteravond? Ik snap het niet meerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:11 schreef RvLaak het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkbaar toch op tijd met de cap
De eerste dus waar Rudi het ook over had!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:11 schreef RvLaak het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:12 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
De eerste dus waar Rudi het ook over had!
WTF. hier schrik ik even vanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:12 schreef mazaru het volgende:
Ik krijg net een mailtje van Amnesty International:
Twee medewerkers van Amnesty International en ongeveer dertig medewerkers van andere mensenrechtenorganisaties zijn gisteren in Caïro opgepakt door de militaire politie.
Wat kunt u doen?
> Teken de petitie
> Volg de ontwikkelingen:
via Facebook
via Twitter
> Stuur dit bericht door
Bij een inval door de militaire politie in het Hisham Mubarak Law Centre in Caïro werden twee Amnesty-medewerkers opgepakt. Ook werden onder andere de directeur en acht medewerkers van het mensenrechtencentrum, een medewerker van Human Rights Watch en vrijwilligers van het Front to Defend Egyptian Protesters gearresteerd. Volgens ooggetuigen werden de arrestanten geblinddoekt uit het gebouw gehaald en afgevoerd door veiligheidspersoneel in burger.
Op dit moment is het onduidelijk waar onze collegas verblijven. Amnesty International maakt zich ernstig zorgen dat zij worden gemarteld of mishandeld en roept de autoriteiten op hen onmiddellijk vrij te laten, zodat zij weer in staat zijn toezicht te houden op de mensenrechtensituatie in Egypte. Steun onze oproep!
Teken de petitie en eis hun onmiddellijke vrijlating!
EST is GMT - 5. We hebben hier um....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:12 schreef DEvriendvanGehotseflotst het volgende:
Sandmonkey Sandmonkey
For those interested: I will be on ParkerSpritzer on CNN tonight 8 pm EST.
Hoelaat is dat in NL tijd ?
Ik ben er een beetje uit de laatste uren. Wat is het laatste nieuws rond ElBaradei?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:11 schreef RvLaak het volgende:
[ afbeelding ]
Ik schrok er ook van.quote:
Ik werd eigenlijk nog bedroefder als ik zoiets als DWDD zag. Heel zo'n haastig kutprogramma, allemaal blij doen, geen seconde om stil te staan bij deze crisisquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:14 schreef -jos- het volgende:
Och och, bij P&W laten ze de helmen zien en gaan erom lachen
Ja maar is toch leuk om te zien. Kreeg zelf ook een glimlach toen ik de foto vanmiddag zag. Gewoon het idee, hoe ze toch nog creatief zijn om zch zelf te beschermen. Mooiste vond ik die man met die pan die hij van zijn buren had gekregn ofzo als bescherming.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:14 schreef -jos- het volgende:
Och och, bij P&W laten ze de helmen zien en gaan erom lachen
In NL is het GMT + 1. Dus dan is die uitzending om... (quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:14 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
EST is GMT - 5. We hebben hier um....
Da's om 02:00quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:12 schreef DEvriendvanGehotseflotst het volgende:
Sandmonkey Sandmonkey
For those interested: I will be on ParkerSpritzer on CNN tonight 8 pm EST.
Hoelaat is dat in NL tijd ?
Ik ook, had echt niet gedacht dat mensen nog steeds kettingbrieven doorstuurden.quote:
Stuur het naar nieuwsuur of gooi het in de chat bij P&W nu. heb zelf geen accounts daar.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik schrok er ook van.
Hier is de online boodschap:
http://www.amnesty-nieuws(...)4YdKrzUM05yxYGPF-313
Trustequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:17 schreef RvLaak het volgende:
ok mensen, ik geef het voor vandaag echt op...
Morgen weer een dag,& waak over onze helden voor me.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:17 schreef RvLaak het volgende:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:17 schreef RvLaak het volgende:
Trustequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:17 schreef RvLaak het volgende:
Hetzelfde. Vanavond maar een keer op tijd stoppenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:19 schreef DEvriendvanGehotseflotst het volgende:
[..]
Dank dank
helaas op een tijdstip dat ik niet ga redden
Jammer ze heeft een vriendquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:19 schreef DEvriendvanGehotseflotst het volgende:
[..]
Dank dank
helaas op een tijdstip dat ik niet ga redden
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:21 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Jammer ze heeft een vriend
OTMisschien kan Floxxx morgen het filmpje van Sandmonkey bij CNN op downwithmubarak zetten. Zou erg gewaardeerd worden
Ja. Heel veel het woord 'transitions' herhaald en zelfs Mubarak nog een trots iemand genoemd die van z'n land houdt en een echte patriot isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:23 schreef yavanna het volgende:
Wat uren ertussenuit geweest. Alles relatief rustig geweest zo te lezen en weer een speech van Obama met veel ontwijken.
http://www.spixtv.nl/ maar weinig live zo te zien!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:23 schreef gehotseflotst het volgende:
Weinig live op AJE trouwens... een van de andere streams waar nog wel iets live te zien is?
Wauw, die kende ik nog nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:24 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
http://www.spixtv.nl/ maar weinig live zo te zien!
Oh, dat programmaatje dat ie had?quote:
'Hij was altijd zo'n fijne man'.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:23 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ja. Heel veel het woord 'transitions' herhaald en zelfs Mubarak nog een trots iemand genoemd die van z'n land houdt en een echte patriot isVerder weinig nieuws.
Veel respect voor die mensen ook, je zult daar maar staan en je eigen leven op het spel zetten om de gewonden te verzorgen met toch al zo weinig materiaalquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:24 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
rania_hafez Rania Hafez
#TahrirSquare clinics set up by the people and the great doctors of this country http://twitpic.com/3wisgu #EGYPT
1 minute ago
Ik zal kijken wat ik kan doen, zal wel ergens te cappen zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:21 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Jammer ze heeft een vriend
OTMisschien kan Floxxx morgen het filmpje van Sandmonkey bij CNN op downwithmubarak zetten. Zou erg gewaardeerd worden
Dat is geen kettingbrief, sukkel, dat is een oproep van Amnesty International.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik ook, had echt niet gedacht dat mensen nog steeds kettingbrieven doorstuurden.
dat was weer van een ander geloof ik die moest je downloaden en gelijk daarna kwam deze. Maar als iemand die link in de OP kan zetten graag.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:26 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Oh, dat programmaatje dat ie had?Floxxx moet die link eigenlijk ook ff hebben, die moet bij de site op
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:24 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
rania_hafez Rania Hafez
#TahrirSquare clinics set up by the people and the great doctors of this country http://twitpic.com/3wisgu #EGYPT
1 minute ago
Inderdaad, hulde.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:27 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Veel respect voor die mensen ook, je zult daar maar staan en je eigen leven op het spel zetten om de gewonden te verzorgen met toch al zo weinig materiaal
Ja, er gebeurt weinig dus heeft AJE het even over andere dingen... Weinig nieuws, D-Day is al voorbij (besef ik me netquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:27 schreef Staal het volgende:
Geen speech, no nothing?
Ik zie iets over cricket met paarden?
Er bestaat een NOARCHIVE directive die je in robots.txt of als meta tag op kunt geven.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:24 schreef -jos- het volgende:
[ afbeelding ]
Censuur??????
edit: ow kut ik heb de verkeerde google search gepakt :/
Zegt me weinigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:28 schreef -jos- het volgende:
[ afbeelding ]
Word ik paranoid?
jos_session???
Ik heb software om het te cappenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:28 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
dat was weer van een ander geloof ik die moest je downloaden en gelijk daarna kwam deze. Maar als iemand die link in de OP kan zetten graag.
deze link dus ...http://www.spixtv.nl/
mijn username is josquote:
Ja, dat idee had ik alquote:
Nergens nada wat nog live. P&W is wel wat.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:31 schreef Staal het volgende:
He, allemaal gezellig hier. Geen livestreams? Geen speech?
Snap best dat jullie denken, zoek het even zelf uit. Maar dat probeer ik dus en kan niet goed streamen nu.
Dus toch overbelast?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:31 schreef Golzuam het volgende:
[..]
Database crash van Joomla. Kan zijn dat de Mysql server er mee gestopt is.
Bedankt voor de update.;).quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:29 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ja, er gebeurt weinig dus heeft AJE het even over andere dingen... Weinig nieuws, D-Day is al voorbij (besef ik me net) en Mubarak zit er nog, dus...
Zou kunnen. Dit is echter vrij eenvoudig te fixen..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:32 schreef DEvriendvanGehotseflotst het volgende:
[..]
Dus toch overbelast?
quote:
Missen we nog een stream die er nog bij kan ? Vraag van User Kwaliteit vanavond.quote:
Is dat ook hier te kijken op streams/tv ? en hoe laat nl tijd ?quote:ashrafkhalil Everybody check out @sandmonkey on CNN at 8 EST. Trust me this guy was born for this. I would watch a 24/7 sandmonkey reality show #egypt
02:00 dacht ik mee gekregen te hebben vanavond van een user hier.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:33 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Is dat ook hier te kijken op streams/tv ? en hoe laat nl tijd ?
Was al gevraagdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:33 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Is dat ook hier te kijken op streams/tv ? en hoe laat nl tijd ?
Dan P&W verder kijken en eens vroeg ronken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:32 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nergens nada wat nog live. P&W is wel wat.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:34 schreef Staal het volgende:
[..]
Dan P&W verder kijken en eens vroeg ronken.
Slaap lekker mensen. Ben toch weer benieuwd naar morgen. Vrees dat er weer flappen worden uitgedeeld.
Ja, dat was toen in Egypte. Die man heeft uiteindelijk de rechtzaak kunnen winnen. Dat was 3 of 4 jaar geleden ofzo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:51 schreef deleriouz het volgende:
Kan iemand bevestigen of dit daadwerkelijk in Egypte is?
Ik ben toch paranoid gok ik, admin_dne is natuurlijk afkorting van Daily News Egypt, dus die gast beheerd ook al die sites blijkbaar.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:32 schreef -jos- het volgende:
Er is een internetaanval bezig op egypte sites....
ziet iedereen dat ook bij :
https://encrypted.google.com/search?q=admin_dne%2Fjos_session
?
Ben er bang voorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:34 schreef Staal het volgende:
[..]
Dan P&W verder kijken en eens vroeg ronken.
Slaap lekker mensen. Ben toch weer benieuwd naar morgen. Vrees dat er weer flappen worden uitgedeeld.
Een journalist en een manager o.i.d. van het kantoor van AJ in Cairo, dacht ik?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:35 schreef deleriouz het volgende:
Weet iemand wie de AJ medewerkers zijn die zojuist zijn gearessteerd?
http://paper.li/tag/anonopsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:32 schreef -jos- het volgende:
Er is een internetaanval bezig op egypte sites....
ziet iedereen dat ook bij :
https://encrypted.google.com/search?q=admin_dne%2Fjos_session
?
quote:Hacktivists target Egypt and Yemen regimes
bbc.co.uk - 4 February 2011 Last updated at 06:51 ET Hacktivists from the online group Anonymous have turned their attention to Yemen as part of their battle for greater net freedoms. The website of President ...
Terugtrekkende tanks is een zeer goed teken!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:37 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Serieus? Heb ik gemistIs dat een goed teken?
quote:Jan25voices Jan25 Voices
AJA: Reporting Egyptian security services arrest the bureau chief of AJZ Abd AlFatah Fayd and the journalist with him Ahmad Yusuf, #Egypt
Komt over alsof ze pro's en anti's nu niet meer van elkaar scheiden (beschermen) of mis ik iets?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:38 schreef Onverlaatje het volgende:
Dat is een zeer goed teken!
Dit is een signaal aan de mensen dat het leger zegt we houden jullie nu niet tegen.
tnx, ben ik toch niet paranoidquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
http://paper.li/tag/anonops
[..]
Ik ben wat minder optimistisch en stiekem wat bang voor pro-Mubarak mensenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:38 schreef Onverlaatje het volgende:
Dat is een zeer goed teken!
Dit is een signaal aan de mensen dat het leger zegt we houden jullie nu niet tegen.
Ze zijn nog wel in de buurt, maar ze staan niet meer te dreigen tussen de demonstranten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:39 schreef yavanna het volgende:
[..]
Komt over alsof ze pro's en anti's nu niet meer van elkaar scheiden (beschermen) of mis ik iets?
Daar dacht ik ook als eerste aan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:39 schreef yavanna het volgende:
[..]
Komt over alsof ze pro's en anti's nu niet meer van elkaar scheiden (beschermen) of mis ik iets?
Slaap lekker en speelse.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:40 schreef gehotseflotst het volgende:
Maar goed, het is rustig in Egypte en op de streams, dus ik ga offline. Morgen weer een dag Egypte!
computerspelletje spelen![]()
Tot morgen
Tot morgen !quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:40 schreef gehotseflotst het volgende:
Maar goed, het is rustig in Egypte en op de streams, dus ik ga offline. Morgen weer een dag Egypte!
Tot morgen
Daar ben ik ook bang voor!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:40 schreef yavanna het volgende:
Als het leger zich helemaal terug trekt wordt het een veldslag.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:40 schreef gehotseflotst het volgende:
Tot morgen
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:44 schreef Janena het volgende:
Ik ben vandaag ook voor middernacht pleite...het nachtbraken begint me op te breken.
Hopen op een rustige nacht in Cairo.
Slaap ze beidenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:40 schreef gehotseflotst het volgende:
Tot morgen
Ze waren hier mee bezig.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:39 schreef -jos- het volgende:
[..]
tnx, ben ik toch niet paranoid
ze attacken alleen de verkeerde paginas dan...
Welke had jij?quote:# Oilyleaf_normal xitsawrap RT @OfficialAnonOps: #Anonymous / #OpEgypt are attacking www.moiegypt.gov.eg in support of the #Egypt protests. Retweet and join the fight against censorship. 10 minutes ago via web
Foto's iemandquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:44 schreef Onverlaatje het volgende:
de barricades die het leger aan het lassen was
Dit was twee dagen geleden op tv, het leger was daar toen druk mee bezig. Toen zei ik nog dat een generaal een geniale zet had gedaan ten bate van de anti demonstratie.quote:
Douwen ze dat ding nou in z'n reet?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:35 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ja, dat was toen in Egypte. Die man heeft uiteindelijk de rechtzaak kunnen winnen. Dat was 3 of 4 jaar geleden ofzo.
Internet weer down daarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:52 schreef -jos- het volgende:
Valt het jullie ook op dat er geen tweets meer lijken te komen van inside the square?
Ik heb zon vreemd gevoel ja, er komen erg weinig tweets binnen opeens...quote:
Via welke link kijk je , Jos?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:52 schreef -jos- het volgende:
Valt het jullie ook op dat er geen tweets meer lijken te komen van inside the square?
Dat is al van uren geleden of wat?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:54 schreef yavanna het volgende:
tweezew Page
Press TV says from unconfirmed reports that Mubarak decides to resign http://www.presstv.ir/detail/163626.html #Tahrir #Egypt
Kan best zijn dat het ouder was maar niet zo stond als retweetquote:
Ja ik ook maar er komen opeens heel weinig tweets binnen en ik weet niet of die mensen in de square zitten. Maar ik vermoed dat alle mensen nu gewoon slapen, moe van de laatste dagen, zeer begrijpelijk ik ben zelf ook supermoe...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:55 schreef Staal het volgende:
[..]
Via welke link kijk je , Jos?
Ik kijk alleen deze, heb zelf geen twitter. Gekregen van iemand uit deze reeks. http://twitter.com/list/D(...)/egypt-live-coverage
Ja, ik keek ook mee. Het leeft daar in ieder geval wel, maar niet zoals wij het hier bekijken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:55 schreef Dekatria het volgende:
Die beschouwing nu op AJE, over hoe de Amerikanen deze opstand zien
Ook het leger wilt een volksopstand overleven. Als men oproept tot revolutie, kan het leger niet zomaar gaan schieten op demonstranten. Het is dan wachten tot het leger in twee breekt en antimubarak legerdivisies egyptische vlaggen met gaten op de plek van het Saladin logo (uit de unie met Syria, de andere dictatuur) gaan voeren en de tanks van de dictatuur van Egypte aan gort schiet. Dan kunnen alle verliezende officieren hun pensioen vaarwel zeggen behalve als ze openlijk partij kiezen voor de oppositie die sowieso de wapens op gaat nemen als er aan de volgende verkiezingen niet meer dan 1 partij mag deelnemen, of als dat wel mag sowieso de verkiezingen zullen winnen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:44 schreef Onverlaatje het volgende:
Herinner je je nog dat ik zei dat de barricades die het leger aan het lassen was meer in het voordeel was van de verdediging van de anti demonstratie. Het leger wist heus wel wat er op stapel was, dat pro mubarak groepen eraan zaten te komen.
Ze trekken zich niet zomaar weg van het plein.
Ze hebben overlegd met de oppositie, ze mogen niet gezien worden zodra men oproept tot revolutie.
die is ook wel aardig, alleen wel wat trager heb ik het ideequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:56 schreef DEvriendvanGehotseflotst het volgende:
http://www.mibazaar.com/egypt.html
die gebruik ik om tweets van locatie te zien.. bizar rustig.. gister vloog hij echt van tweet naar tweet
Ga gewoon lekker slapen man. Echt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:57 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ja ik ook maar er komen opeens heel weinig tweets binnen en ik weet niet of die mensen in de square zitten. Maar ik vermoed dat alle mensen nu gewoon slapen, moe van de laatste dagen, zeer begrijpelijk ik ben zelf ook supermoe...
[ afbeelding ]
allawati Abbas Al Lawati
"The new headquarters of the (ruling) National Democratic Party". Earlier today #tahrir http://twitpic.com/3wj1ht
Daar hebben we het al, ElBaradei verklaart Mubarak vogelvrij! A dead man walking.quote:
Bepaal ik zelf wel hoorquote:
Typisch dat islamo-facistische PressTV dat weer staat te liegen. El Baradei zei letterlijk:quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:01 schreef Onverlaatje het volgende:
[..]
Daar hebben we het al, ElBaradei verklaart Mubarak vogelvrij! A dead man walking.
Het leger weet het nu. Het gaat gebeuren!
Zie edit, was nog bezig maar hij was al weg.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:01 schreef -jos- het volgende:
[..]
Bepaal ik zelf wel hoorMaar ik ga idd zo slapen.
Trustequote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:04 schreef DEvriendvanGehotseflotst het volgende:
Jah morgen weer dagje werken =D
En Gehotseflotst houd mij per email op de hoogte als er iets gebeurd
Hopelijk is mubarak morgen verdwenen <3
Weltrusten allemaal
Trustequote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:04 schreef DEvriendvanGehotseflotst het volgende:
Weltrusten allemaal
Kiezen of delen en wat gaat er voor regering komen als Mubarak echt opstaptquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:00 schreef Onverlaatje het volgende:
[..]
Ook het leger wilt een volksopstand overleven. Als men oproept tot revolutie, kan het leger niet zomaar gaan schieten op demonstranten. Het is dan wachten tot het leger in twee breekt en antimubarak legerdivisies egyptische vlaggen met gaten op de plek van het Saladin logo (uit de unie met Syria, de andere dictatuur) gaan voeren en de tanks van de dictatuur van Egypte aan gort schiet. Dan kunnen alle verliezende officieren hun pensioen vaarwel zeggen behalve als ze openlijk partij kiezen voor de oppositie die sowieso de wapens op gaat nemen als er aan de volgende verkiezingen niet meer dan 1 partij mag deelnemen, of als dat wel mag sowieso de verkiezingen zullen winnen.
Mazaru lees je mee!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:05 schreef yavanna het volgende:
Eowyn9 Eowyn
by miz_pah
Just heard Amnesty staff in Cairo released, EXCELLENT news. #jan25 #egypt
Weltrusten allemaal
Goeie voor de OPquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:05 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zeinobia Zeinobia
Who did this fantastic poster ? Thank you so much sirhttp://plixi.com/p/74819185
3 minutes ago
quote:11.03pm GMT: Horrific video circulated yesterday of a vehicle speeding through Cairo and hitting several people. Now the US embassy has put out a statement:
We have seen a video that alleges a US embassy vehicle was involved in a hit and run incident that injured dozens in Cairo. We are certain that no embassy employees or diplomats were involved in this incident. On January 28, however, a number of our US Embassy vehicles were stolen. Since these vehicles were stolen, we have heard reports of their use in violent and criminal acts. If true, we deplore these acts and the perpetrators.
Was dus gewoon de lokale CIA baas die even naar de andere kant van de stad moest. "Voor een belangrijke vergadering."quote:
Was dat dat filmpje met die witte auto? Ik heb namelijk al meer voertuigen door menigten zien rijden...quote:
Denk het wel ja. Het kan best zijn dat zo'n busje gejat is door thugs, die dan even wat mensen overrijden om de haat jegens de VS aan te wakkeren.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:11 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Was dat dat filmpje met die witte auto? Ik heb namelijk al meer voertuigen door menigten zien rijden...
Heb em erin gezet, de OP wordt alleen wel beetje lang maar goed.tquote:
Voertuig was gestolen, chauffeur was dus geen Amerikaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:10 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Dus het gebruikte voertuig was van de Amerikaanse ambassade? Kan me steeds beter voorstellen waarom er zo'n haat is tegen de Amerikanen.
Dat snap ik natuurlijk wel, maar de mensen die in die straat stonden snappen dat waarschijnlijk een stuk minder goed.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:12 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Voertuig was gestolen, chauffeur was dus geen Amerikaan.
Zoiets ja. Warm 's middags, koud 's nachts.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:14 schreef Staal het volgende:
[ afbeelding ]
Ze houden Tahrir goed bezet iig.
Het is daar trouwens echt niet warm he. Graad of acht?
Hij lijkt ook wel een beetje op Mubarakquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:16 schreef shomila het volgende:
En daar hebben we dorpsgek van Europa.
[ link | afbeelding ]
Zou Mubarak ook op feestjes van Berlusconi worden uitgenodigd?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij lijkt ook wel een beetje op Mubarak
Yepquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:11 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Was dat dat filmpje met die witte auto? Ik heb namelijk al meer voertuigen door menigten zien rijden...
Het is nu 16/17 gradenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zoiets ja. Warm 's middags, koud 's nachts.
Nee, het was druk, maar weinig schermutselingen. Het leger probeerde iets meer strijdende partijen uit elkaar te houden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:19 schreef One_of_the_few het volgende:
De heloe dag nauwelijks kunnen volgen. lijkt alsof er niet extreem aparte dingen gebeurd zijn. Of mis ik iets?
Ghonim is een werknemer van Google die al een tijdje vermist is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:18 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Rust ze!
Sandmonkey Sandmonkey
It's an outrage that Wael @Ghonim is still missing. Our hearts are with you. #jan25
4 minutes ago
Ook een demonstrant...
Overdag ook maar een graad of dertien, dacht ik?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zoiets ja. Warm 's middags, koud 's nachts.
Het is nog een gaaf nummer ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:19 schreef -jos- het volgende:
Rouelshimi Rowan El Shimi
Song created in #Tahrir to the demands of the people of Egyptian protesters #Jan25 -
Wie vertaalt het?
Nu begrijp ik trouwens de journalisten die het stiekem met pinkpop vergeleken
En nu?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, het was druk, maar weinig schermutselingen. Het leger probeerde iets meer strijdende partijen uit elkaar te houden.
Ik weet het niet hoor. Security is erg scherp als het gaat om Amerikaanse ambassades en/of eigendommen. Al helemaal in de Arabische wereld. Een ambassadevoertuig 'jat' je niet zomaar.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Denk het wel ja. Het kan best zijn dat zo'n busje gejat is door thugs, die dan even wat mensen overrijden om de haat jegens de VS aan te wakkeren.
Morgen wordt 21 Graden (voorspelling), maar in een stad is het vaak wat warmer + weerberichten zijn geloof ik altijd schaduwtempraturenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:21 schreef Staal het volgende:
[..]
Overdag ook maar een graad of dertien, dacht ik?
@Jos, die twitterberichtjes lopen nog echt wel flink door. Maar ik ga ze niet posten, kan een hoop bullshit tussen zitten. Zijn een aantal users hier die weten wat betrouwbaar is en wat niet. Ik ga me daar niet aan wagen. Maar het is wel wat minder (tijdstip) maar niet verdacht minder iig.
quote:11.10pm GMT: The New York Times has just posted an account by its two journalists and their driver who were arrested and handed over to the notorious Mukhabarat secret police. It's a chilling glimpse of what many Egyptians have been through:
We had been detained by Egyptian authorities, handed over to the country's dreaded Mukhabarat, the secret police, and interrogated. They left us all night in a cold room, on hard orange plastic stools, under fluorescent lights.
But our discomfort paled in comparison to the dull whacks and the screams of pain by Egyptian people that broke the stillness of the night. In one instance, between the cries of suffering, an officer said in Arabic, "You are talking to journalists? You are talking badly about your country?"
Die spontane sociale controle daarzo is echtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:24 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
rania_hafez Rania Hafez
ppl standing in lines to enter #TahrirSquare today...talk about organized protests http://twitpic.com/3wj7wm #EGYPT #JAN25
1 minute ago
Translation: Let's make Mubarak hear our voices. We all, one hand, requested one thing, leave leave leave...Down Down Hosny Mubarak, Down Down Hosny Mubarak.. The people want to dismantle the regime....He is to go, we are not going... He is to go, we won't leave.... We all, one hand, ask one thing, leave leave. Brilliant!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:19 schreef -jos- het volgende:
Rouelshimi Rowan El Shimi
Song created in #Tahrir to the demands of the people of Egyptian protesters #Jan25 -
Wie vertaalt het?
Nu begrijp ik trouwens de journalisten die het stiekem met pinkpop vergeleken
okquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:26 schreef Noelle06 het volgende:
@Jos, kan je deze http://www.spixtv.nl/ ook in OP zetten
Idd. Briljant als je het vertaald. Dank je wel Jos!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:26 schreef -jos- het volgende:
[..]
Translation: Let's make Mubarak hear our voices. We all, one hand, requested one thing, leave leave leave...Down Down Hosny Mubarak, Down Down Hosny Mubarak.. The people want to dismantle the regime....He is to go, we are not going... He is to go, we won't leave.... We all, one hand, ask one thing, leave leave. Brilliant!
[..]
ok
Het blijft super dat ze zo georganiseerd werken met zo ontzettend veel mensen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:24 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
rania_hafez Rania Hafez
ppl standing in lines to enter #TahrirSquare today...talk about organized protests http://twitpic.com/3wj7wm #EGYPT #JAN25
1 minute ago
En dan nergens live beeldenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:29 schreef -jos- het volgende:
jonjensen Jon Jensen
Heavy gunfire in Cairo now near Tahrir. #Egypt #Mubarak #Jan25
52 seconds ago
Theodore_May Theodore May
Multiple rounds of gunfire near Tahrir. About 10 shots by my count so far. #Egypt #Jan25
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:29 schreef -jos- het volgende:
jonjensen Jon Jensen
Heavy gunfire in Cairo now near Tahrir. #Egypt #Mubarak #Jan25
52 seconds ago
Theodore_May Theodore May
Multiple rounds of gunfire near Tahrir. About 10 shots by my count so far. #Egypt #Jan25
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |