Ja, er gebeurt weinig dus heeft AJE het even over andere dingen... Weinig nieuws, D-Day is al voorbij (besef ik me netquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:27 schreef Staal het volgende:
Geen speech, no nothing?
Ik zie iets over cricket met paarden?
Er bestaat een NOARCHIVE directive die je in robots.txt of als meta tag op kunt geven.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:24 schreef -jos- het volgende:
[ afbeelding ]
Censuur??????
edit: ow kut ik heb de verkeerde google search gepakt :/
Zegt me weinigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:28 schreef -jos- het volgende:
[ afbeelding ]
Word ik paranoid?
jos_session???
Ik heb software om het te cappenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:28 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
dat was weer van een ander geloof ik die moest je downloaden en gelijk daarna kwam deze. Maar als iemand die link in de OP kan zetten graag.
deze link dus ...http://www.spixtv.nl/
mijn username is josquote:
Ja, dat idee had ik alquote:
Nergens nada wat nog live. P&W is wel wat.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:31 schreef Staal het volgende:
He, allemaal gezellig hier. Geen livestreams? Geen speech?
Snap best dat jullie denken, zoek het even zelf uit. Maar dat probeer ik dus en kan niet goed streamen nu.
Dus toch overbelast?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:31 schreef Golzuam het volgende:
[..]
Database crash van Joomla. Kan zijn dat de Mysql server er mee gestopt is.
Bedankt voor de update.;).quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:29 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ja, er gebeurt weinig dus heeft AJE het even over andere dingen... Weinig nieuws, D-Day is al voorbij (besef ik me net) en Mubarak zit er nog, dus...
Zou kunnen. Dit is echter vrij eenvoudig te fixen..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:32 schreef DEvriendvanGehotseflotst het volgende:
[..]
Dus toch overbelast?
quote:
Missen we nog een stream die er nog bij kan ? Vraag van User Kwaliteit vanavond.quote:
Is dat ook hier te kijken op streams/tv ? en hoe laat nl tijd ?quote:ashrafkhalil Everybody check out @sandmonkey on CNN at 8 EST. Trust me this guy was born for this. I would watch a 24/7 sandmonkey reality show #egypt
02:00 dacht ik mee gekregen te hebben vanavond van een user hier.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:33 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Is dat ook hier te kijken op streams/tv ? en hoe laat nl tijd ?
Was al gevraagdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:33 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Is dat ook hier te kijken op streams/tv ? en hoe laat nl tijd ?
Dan P&W verder kijken en eens vroeg ronken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:32 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nergens nada wat nog live. P&W is wel wat.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:34 schreef Staal het volgende:
[..]
Dan P&W verder kijken en eens vroeg ronken.
Slaap lekker mensen. Ben toch weer benieuwd naar morgen. Vrees dat er weer flappen worden uitgedeeld.
Ja, dat was toen in Egypte. Die man heeft uiteindelijk de rechtzaak kunnen winnen. Dat was 3 of 4 jaar geleden ofzo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:51 schreef deleriouz het volgende:
Kan iemand bevestigen of dit daadwerkelijk in Egypte is?
Ik ben toch paranoid gok ik, admin_dne is natuurlijk afkorting van Daily News Egypt, dus die gast beheerd ook al die sites blijkbaar.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:32 schreef -jos- het volgende:
Er is een internetaanval bezig op egypte sites....
ziet iedereen dat ook bij :
https://encrypted.google.com/search?q=admin_dne%2Fjos_session
?
Ben er bang voorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:34 schreef Staal het volgende:
[..]
Dan P&W verder kijken en eens vroeg ronken.
Slaap lekker mensen. Ben toch weer benieuwd naar morgen. Vrees dat er weer flappen worden uitgedeeld.
Een journalist en een manager o.i.d. van het kantoor van AJ in Cairo, dacht ik?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:35 schreef deleriouz het volgende:
Weet iemand wie de AJ medewerkers zijn die zojuist zijn gearessteerd?
http://paper.li/tag/anonopsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:32 schreef -jos- het volgende:
Er is een internetaanval bezig op egypte sites....
ziet iedereen dat ook bij :
https://encrypted.google.com/search?q=admin_dne%2Fjos_session
?
quote:Hacktivists target Egypt and Yemen regimes
bbc.co.uk - 4 February 2011 Last updated at 06:51 ET Hacktivists from the online group Anonymous have turned their attention to Yemen as part of their battle for greater net freedoms. The website of President ...
Terugtrekkende tanks is een zeer goed teken!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:37 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Serieus? Heb ik gemistIs dat een goed teken?
quote:Jan25voices Jan25 Voices
AJA: Reporting Egyptian security services arrest the bureau chief of AJZ Abd AlFatah Fayd and the journalist with him Ahmad Yusuf, #Egypt
Komt over alsof ze pro's en anti's nu niet meer van elkaar scheiden (beschermen) of mis ik iets?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:38 schreef Onverlaatje het volgende:
Dat is een zeer goed teken!
Dit is een signaal aan de mensen dat het leger zegt we houden jullie nu niet tegen.
tnx, ben ik toch niet paranoidquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
http://paper.li/tag/anonops
[..]
Ik ben wat minder optimistisch en stiekem wat bang voor pro-Mubarak mensenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:38 schreef Onverlaatje het volgende:
Dat is een zeer goed teken!
Dit is een signaal aan de mensen dat het leger zegt we houden jullie nu niet tegen.
Ze zijn nog wel in de buurt, maar ze staan niet meer te dreigen tussen de demonstranten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:39 schreef yavanna het volgende:
[..]
Komt over alsof ze pro's en anti's nu niet meer van elkaar scheiden (beschermen) of mis ik iets?
Daar dacht ik ook als eerste aan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:39 schreef yavanna het volgende:
[..]
Komt over alsof ze pro's en anti's nu niet meer van elkaar scheiden (beschermen) of mis ik iets?
Slaap lekker en speelse.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:40 schreef gehotseflotst het volgende:
Maar goed, het is rustig in Egypte en op de streams, dus ik ga offline. Morgen weer een dag Egypte!
computerspelletje spelen![]()
Tot morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |