Tot morgen !quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:40 schreef gehotseflotst het volgende:
Maar goed, het is rustig in Egypte en op de streams, dus ik ga offline. Morgen weer een dag Egypte!
computerspelletje spelen![]()
Tot morgen
Daar ben ik ook bang voor!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:40 schreef yavanna het volgende:
Als het leger zich helemaal terug trekt wordt het een veldslag.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:40 schreef gehotseflotst het volgende:
Maar goed, het is rustig in Egypte en op de streams, dus ik ga offline. Morgen weer een dag Egypte!
Tot morgen
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:44 schreef Janena het volgende:
Ik ben vandaag ook voor middernacht pleite...het nachtbraken begint me op te breken.
Hopen op een rustige nacht in Cairo.
Slaap ze beidenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:40 schreef gehotseflotst het volgende:
Tot morgen
Ze waren hier mee bezig.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:39 schreef -jos- het volgende:
[..]
tnx, ben ik toch niet paranoid
ze attacken alleen de verkeerde paginas dan...
Welke had jij?quote:# Oilyleaf_normal xitsawrap RT @OfficialAnonOps: #Anonymous / #OpEgypt are attacking www.moiegypt.gov.eg in support of the #Egypt protests. Retweet and join the fight against censorship. 10 minutes ago via web
Foto's iemandquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:44 schreef Onverlaatje het volgende:
de barricades die het leger aan het lassen was
Dit was twee dagen geleden op tv, het leger was daar toen druk mee bezig. Toen zei ik nog dat een generaal een geniale zet had gedaan ten bate van de anti demonstratie.quote:
Douwen ze dat ding nou in z'n reet?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:35 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ja, dat was toen in Egypte. Die man heeft uiteindelijk de rechtzaak kunnen winnen. Dat was 3 of 4 jaar geleden ofzo.
Internet weer down daarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:52 schreef -jos- het volgende:
Valt het jullie ook op dat er geen tweets meer lijken te komen van inside the square?
Ik heb zon vreemd gevoel ja, er komen erg weinig tweets binnen opeens...quote:
Via welke link kijk je , Jos?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:52 schreef -jos- het volgende:
Valt het jullie ook op dat er geen tweets meer lijken te komen van inside the square?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |