Nogmaals. Dat hoeft niet met geweld of marsen te gaan. Als het leger de kant van de anti's kiest is het ook afgelopen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:01 schreef binnenfontein het volgende:
Waar is de mujahideen als je ze nodig hebt?
gekke egyptenaren...revolutie LUKT niet met wat spandoeken en liedjes zingen.
Actie is nodig! met ijzeren vuist, en wel NU!
Natuurlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
LOL ze dachten aan een avondklok houdt niemand zich, dus we stellen dan maar een algeheel uitgaansverbod in
Dat zijn trouwens geen reguliere soldaten maar de Egyptische Republikeinse Garde, extreem loyaal aan Mubarak.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:05 schreef Flashbox het volgende:
Sandmonkey @RamyYaacoub Heliopolis around the president is filled with soldiers. Sniper rifles and machine guns in Roxy and shit. #jan25 half a minute ago via web in reply to RamyYaacoub
Gratis ijs!!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:06 schreef Infection het volgende:
Wtf is er aan de hand, ik zie allemaal mensen juichen enzo.
bron?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:06 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Dat zijn trouwens geen reguliere soldaten maar de Egyptische Republikeinse Garde, extreem loyaal aan Mubarak.
hebben ze het echt mis - of zou het teruggedraaid zijn -quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
zelfs AJE meldt dat de Klok nu net inging
Dat noemen we ook gewoon een (geweldloze) coup. Maar met alleen op een plein staan en schreeuwen krijg je het leger niet achter je. Zelfs niet met gevechten, dat is wel gebleken de afgelopen dagenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nogmaals. Dat hoeft niet met geweld of marsen te gaan. Als het leger de kant van de anti's kiest is het ook afgelopen.
Ja en wat denk je dat er gebeurd als er daar 1 ook maar 1 kogel afschiet?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:06 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Dat zijn trouwens geen reguliere soldaten maar de Egyptische Republikeinse Garde, extreem loyaal aan Mubarak.
Dan mogen ze dus ook niet "uit" het plein?quote:
AJEquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:07 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
welke stream geluid ?? (gejuich)
AJEquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:07 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
welke stream geluid ?? (gejuich)
Zonder speculatie zaten we nog op deel 10quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:08 schreef -jos- het volgende:
Nergens meldingen van vertrek Mubarak, wel van begin van de mars dus dat zal het wel zijn.
TheOnlyWarman Marwan Imam
http://twitpic.com/3wez0o - The people's demands...
niet speculeren graag...
quote:
Ik geloof niet dat de plaat voor zijn kop zo dun isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:08 schreef horned_reaper het volgende:
De mensen denken dat Mubarak is opgestapt zeggen ze op de NOS
Nou hop, als dat zo is, samen die vent wegjagen dan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:08 schreef RvLaak het volgende:
Onbevestigd, maar net op AJE: Leger zegt: "We are part of the crowd, part of the people"
Dat zou geweldig zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:08 schreef RvLaak het volgende:
Onbevestigd, maar net op AJE: Leger zegt: "We are part of the crowd, part of the people"
Onjuist. Niet speculeren graag. Lees de eerste 100 delen maar door...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zonder speculatie zaten we nog op deel 10
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:09 schreef shomila het volgende:
EgyptUpdates BreakingnewsEgypt
4 assistants to the Minister of Interior arrested including national security assistant #Jan25
25 seconds ago
9 man zelfs? Gaat hardquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:09 schreef superworm het volgende:
EgyptUpdates BreakingnewsEgypt
4 assistants to the Minister of Interior arrested including national security assistant #Jan25
De NOS faalt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:08 schreef horned_reaper het volgende:
De mensen denken dat Mubarak is opgestapt zeggen ze op de NOS
Plein-prijs?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:09 schreef Muridae het volgende:
En, lopen ze richting het paleis?
Of hebben ze de straatprijs gewonnen?
Gecorrigeerd. "NOS faalt" is een pleonasmequote:
We weten het niet. Al het nieuws mbt juichen is nog onbevestigd. Zelfs AJE doet enkel nog aan geruchten & proberen te verifiërenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:10 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
dan juichen ze dus omdat "leger heeft gekozen "...?
ik hoorde NOS het ook zeggen ... hoop maar dat ze om wat anders juichen ..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:08 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de plaat voor zijn kop zo dun is
Die man is geweldig, die kan straks zijn armen echt niet meer gebruikenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:12 schreef bokaal het volgende:
[..]
Die gaat symbool staan voor de revolutie
ja ok. maar dat zegt niks over de tweet of dat ook dit soort mensen zijn of normaal leger imo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:08 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Secondary duties are to protect presidential sites and important public buildings in Cairo, provide Honor Guard and security services for the highest national personalities and important foreign guests; and responding to any rebellion, coup, or other threat to the government of the Republic. Members are (mainly but not exclusively) highly motivated volunteers rather than conscripts, who receive bonuses, new cars and subsidized housing, and received greater training than the regular army.
With a ill behaviourquote:
Ik denk eerder dat, aangezien er meer & meer beelden van het plein werden uitgezonden naar mate de middag vorderdequote:
is nog onbevestigdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:13 schreef marcodej het volgende:
Statement van demonstranten op staatsTV? Dit zijn goede dingen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:13 schreef shomila het volgende:
AlMasryAlYoum_E Al-Masry Al-Youm
US officials: Talks on Mubarak leaving immediately http://ow.ly/3QjOy #Jan25 #Egypt
20 seconds ago
en hun "weglopende werknemers ":Pquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat, aangezien er meer & meer beelden van het plein werden uitgezonden naar mate de middag vorderde
Dan nog faalt de NOSquote:
Goed gedaan joh, met je "niet speculeren". Wordt nu bevestigd op AJE dat mensen inderdaad dachten dat hij opgestapt was.quote:
wow .. dan zijn ze nu gruwelijk over de zeik !!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:14 schreef RvLaak het volgende:
bevestigd: blijheid vanwege gerucht dat moebie weg was, nu boosheid
Dat is al een hele revolutie op zichzelf eigenlijk.quote:
De NOS had gisterennacht anders ook de enige stream een tijd lang.quote:
niet doen, mn scherm is niet koffie-dichtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:16 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dat is al een hele revolutie op zichzelf eigenlijk.
Mooi dat je het even zegtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:16 schreef Infection het volgende:
Om half 5 ga ik naar huis van m'n stage. En zoals altijd zal ik dan weer iets belangrijks missen in die 10 minuutjes dat ik naar huis fiets.
Ja die pop moet mubarak voorstellen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:17 schreef BerryKl het volgende:
Hangt daar nu een pop links op nederland 1?
Ja, muba-popquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:17 schreef BerryKl het volgende:
Nee, dat is Mubarak.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:17 schreef BerryKl het volgende:
Die hangt er al een paar dagen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:17 schreef BerryKl het volgende:
Da's de placeholder voor Mubarak en Omar Sillymanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:17 schreef BerryKl het volgende:
So? Betekent niet dat ze gelijk hadden...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:16 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
De NOS had gisterennacht anders ook de enige stream een tijd lang.
lolquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
niet doen, mn scherm is niet koffie-dicht
lol ( damnz ik ben melig aan het worden .......quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:16 schreef Muridae het volgende:
Hupsakee, naar het paleis !
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:18 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Kunnen we die later ook bij de bart smit kopen? Leuk voor de kids als ik weer naar egypte ga
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:18 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Kunnen we die later ook bij de bart smit kopen? Leuk voor de kids als ik weer naar egypte ga
quote:Het bureau van Al-Jazeera in Caïro is vrijdagmiddag aangevallen door onbekenden, meldt de nieuwszender. Ze hebben het kantoor en de inboedel vernield.
Volgens Al-Jazeera is het de laatste poging van het Egyptisch regime of van zijn aanhangers, om de berichtgeving van de gebeurtenissen in het land te verhinderen.
Volgens Nu.nl
Waarschijnlijk andersom.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:18 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Eng-NL woordenboek bij je toevallig?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:18 schreef wdn het volgende:
cracks zijn niet genoeg.
We willen scheuren zien.
Is misschien een leuk idee? kun je denk ik wel wat geld mee verdienen, nieuwe live-action versie van galgjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:18 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Juist, ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:18 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
lol ( damnz ik ben melig aan het worden .......)
eigenlijk heel fout nu,.. anti's hebben echt moeilijk nu , weet je hoe lullig .. beetje worden lekker gemaakt ..
idd!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:16 schreef Muridae het volgende:
Hupsakee, naar het paleis !
[ afbeelding ]
proestquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
, maar niet bij Bart Smit, eerder Achmed Smit
Nee maar ik wist wat ik typte hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eng-NL woordenboek bij je toevallig?
Ook goed, weet zeker dat de zoontjes van Hassan er blij mee zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:19 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Waarschijnlijk andersom.
Je kunt ze straks in Egypte kopen, als souvenir.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De demonstranten zijn dus nog niet naar het presidentiële paleis gegaan?
Hangt af van je definitie van 'grote stad'. Echt groot zijn alleen Cairo en Alexandriequote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:20 schreef DJKoster het volgende:
Protesten in alle grote steden van Egypte, nice!
Dat zijn er niet zo heel veelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:20 schreef DJKoster het volgende:
Komen nog steeds mensen bij @ Tahrirquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:20 schreef DJKoster het volgende:
Fokkers die bepalen wat ze moeten doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:20 schreef ellevehC86 het volgende:
Lopen verdomme.....schrijf geschiedenis, NU!
99% kans dat ze renden vanwege orders: ergens iemand die zich misdraagde.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Komen nog steeds mensen bij @ Tahrir
Leger weer in positie. Ben benieuwd waarom zij in ene gingen rennen
Heeft hij dat ook gezegd dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:18 schreef rakotto het volgende:
Staats tv is bezig met propaganda... Ik ben het aan het volgen nu en het is een telefoon interview.
Hij claimt dat de moslimbroedrschap alles heeft georganiseerd vandaag
Eigenlijk wel ja, interactieve televisie noemen we datquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Fokkers die bepalen wat ze moeten doen.
in de 10 grootste steden van Egypte zijn in alle tien grote demonstraties!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hangt af van je definitie van 'grote stad'. Echt groot zijn alleen Cairo en Alexandrie
Ik ben geen fok-ker, ik ben gewoon een anonieme internet-held JA!!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Fokkers die bepalen wat ze moeten doen.
Ooohhh iemand van anonymous ahaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:22 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik ben geen fok-ker, ik ben gewoon een anonieme internet-held JA!!!
Ah kijk, dat zegt wel wat meer.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:22 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
in de 10 grootste steden van Egypte zijn in alle tien grote demonstraties!![]()
Waarvan de kleinste protesten tienduizenden bedragen en de 5grootste honderdenduizenden of zelfs miljoenen in Caïro.
Jouw honden zijn de martelaren van de Egyptische revolutie.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:22 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
godzakkuh het is hondenuitlaattijd hier grlmbl
hebben ze ff pechwachten maar ff
Op tanks en humvees?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:22 schreef Toad het volgende:
Soldaten staan daar op een verhoging of iets dergelijks?
Welke stream?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:22 schreef Toad het volgende:
Soldaten staan daar op een verhoging of iets dergelijks?
nog niet eens, ik ben nog veel anoniemerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:22 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ooohhh iemand van anonymous aha
IQ van 200, een lul van een meter & een bentley als boodschappenwagentjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:22 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik ben geen fok-ker, ik ben gewoon een anonieme internet-held JA!!!
Ik mis gewoon dat Mubarak extra onder druk gezet wordt door de VS en dat het momentum voor de demonstranten nu weer HEEL groot is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:22 schreef raistlin6 het volgende:
Egypte: 'D-Day' in Caïro
Dit bericht correct en up to date?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |