Waarschijnlijk andersom.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:18 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Kunnen we die later ook bij de bart smit kopen? Leuk voor de kids als ik weer naar egypte ga
Eng-NL woordenboek bij je toevallig?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:18 schreef wdn het volgende:
cracks zijn niet genoeg.
We willen scheuren zien.
Is misschien een leuk idee? kun je denk ik wel wat geld mee verdienen, nieuwe live-action versie van galgjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:18 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Kunnen we die later ook bij de bart smit kopen? Leuk voor de kids als ik weer naar egypte ga
Juist, ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:18 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
lol ( damnz ik ben melig aan het worden .......)
eigenlijk heel fout nu,.. anti's hebben echt moeilijk nu , weet je hoe lullig .. beetje worden lekker gemaakt ..
idd!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:16 schreef Muridae het volgende:
Hupsakee, naar het paleis !
[ afbeelding ]
proestquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
, maar niet bij Bart Smit, eerder Achmed Smit
Nee maar ik wist wat ik typte hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eng-NL woordenboek bij je toevallig?
Ook goed, weet zeker dat de zoontjes van Hassan er blij mee zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:19 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Waarschijnlijk andersom.
Je kunt ze straks in Egypte kopen, als souvenir.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De demonstranten zijn dus nog niet naar het presidentiële paleis gegaan?
Hangt af van je definitie van 'grote stad'. Echt groot zijn alleen Cairo en Alexandriequote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:20 schreef DJKoster het volgende:
Protesten in alle grote steden van Egypte, nice!
Dat zijn er niet zo heel veelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:20 schreef DJKoster het volgende:
Komen nog steeds mensen bij @ Tahrirquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:20 schreef DJKoster het volgende:
Fokkers die bepalen wat ze moeten doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:20 schreef ellevehC86 het volgende:
Lopen verdomme.....schrijf geschiedenis, NU!
99% kans dat ze renden vanwege orders: ergens iemand die zich misdraagde.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Komen nog steeds mensen bij @ Tahrir
Leger weer in positie. Ben benieuwd waarom zij in ene gingen rennen
Heeft hij dat ook gezegd dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:18 schreef rakotto het volgende:
Staats tv is bezig met propaganda... Ik ben het aan het volgen nu en het is een telefoon interview.
Hij claimt dat de moslimbroedrschap alles heeft georganiseerd vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |