is nog onbevestigdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:13 schreef marcodej het volgende:
Statement van demonstranten op staatsTV? Dit zijn goede dingen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:13 schreef shomila het volgende:
AlMasryAlYoum_E Al-Masry Al-Youm
US officials: Talks on Mubarak leaving immediately http://ow.ly/3QjOy #Jan25 #Egypt
20 seconds ago
en hun "weglopende werknemers ":Pquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat, aangezien er meer & meer beelden van het plein werden uitgezonden naar mate de middag vorderde
Dan nog faalt de NOSquote:
Goed gedaan joh, met je "niet speculeren". Wordt nu bevestigd op AJE dat mensen inderdaad dachten dat hij opgestapt was.quote:
wow .. dan zijn ze nu gruwelijk over de zeik !!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:14 schreef RvLaak het volgende:
bevestigd: blijheid vanwege gerucht dat moebie weg was, nu boosheid
Dat is al een hele revolutie op zichzelf eigenlijk.quote:
De NOS had gisterennacht anders ook de enige stream een tijd lang.quote:
niet doen, mn scherm is niet koffie-dichtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:16 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dat is al een hele revolutie op zichzelf eigenlijk.
Mooi dat je het even zegtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:16 schreef Infection het volgende:
Om half 5 ga ik naar huis van m'n stage. En zoals altijd zal ik dan weer iets belangrijks missen in die 10 minuutjes dat ik naar huis fiets.
Ja die pop moet mubarak voorstellen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:17 schreef BerryKl het volgende:
Hangt daar nu een pop links op nederland 1?
Ja, muba-popquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:17 schreef BerryKl het volgende:
Nee, dat is Mubarak.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:17 schreef BerryKl het volgende:
Die hangt er al een paar dagen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:17 schreef BerryKl het volgende:
Da's de placeholder voor Mubarak en Omar Sillymanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:17 schreef BerryKl het volgende:
So? Betekent niet dat ze gelijk hadden...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:16 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
De NOS had gisterennacht anders ook de enige stream een tijd lang.
lolquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
niet doen, mn scherm is niet koffie-dicht
lol ( damnz ik ben melig aan het worden .......quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:16 schreef Muridae het volgende:
Hupsakee, naar het paleis !
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:18 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Kunnen we die later ook bij de bart smit kopen? Leuk voor de kids als ik weer naar egypte ga
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:18 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Kunnen we die later ook bij de bart smit kopen? Leuk voor de kids als ik weer naar egypte ga
quote:Het bureau van Al-Jazeera in Caïro is vrijdagmiddag aangevallen door onbekenden, meldt de nieuwszender. Ze hebben het kantoor en de inboedel vernield.
Volgens Al-Jazeera is het de laatste poging van het Egyptisch regime of van zijn aanhangers, om de berichtgeving van de gebeurtenissen in het land te verhinderen.
Volgens Nu.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |