Berlusconi die zegt dat een leider moet blijven is volgens mij net zo'n blijk van onkunde als Obama die zegt dat hij moet gaan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:25 schreef Darklight het volgende:
Italian PM Berlusconi says Mubarak is 'wisest of men' and should stay in power during transition to democracy - Reuters 1 minute ago via breakingnews.com
http://www.boston.com/bigpicture/quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:29 schreef Beach het volgende:
Iemand een mooie grote foto die als wallpaper geschikt is? (liefst 1680x1050)
http://gigapica.geenstijl(...)n_egyptian.html#morequote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:29 schreef Beach het volgende:
Misschien dat Berlusconi hem kan helpen als ie ooit nog eens besluit minderjarige hoertjes te gaan neuken. Verder denk ik dat het Berlusconi beter past om even zijn bakkes te houden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Berlusconi die zegt dat een leider moet blijven is volgens mij net zo'n blijk van onkunde als Obama die zegt dat hij moet gaan.
Ik vind het gebruik van kinderen voor dit soort politieke doeleinden nogal triest eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:29 schreef yavanna het volgende:
Vinay_Orekondy Vinay_Orekondy
5 year old leads chanting protesters in #Alexandria: #jan25 #egypt #cairo #tahrir square #mubarak
http://totallycoolpix.com/2011/01/the-egypt-protests-part-2/ mooie foto'squote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:30 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
http://www.guardian.co.uk(...)-protest-interactive
Iemand van de oppositie.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:31 schreef yavanna het volgende:
Ik weet niet wie dit is
amaelstroem Adham Maelstroem
Ibrahim Issa from #Dostor is in #Tahrir NOW! #Jan25 #Egypt http://twitpic.com/3wd6bq
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:30 schreef superworm het volgende:
Soo you gotta lemme knooow, should I stay or should I go?!
Dat zag ik gister ook langs komenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:32 schreef Darklight het volgende:
ProducerMatthew Just in: Egyptian military using tasers on demonstrators
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:31 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Misschien dat Berlusconi hem kan helpen als ie ooit nog eens besluit minderjarige hoertjes te gaan neuken. Verder denk ik dat het Berlusconi beter past om even zijn bakkes te houden.
Nooit van machtsvacuum gehoord?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:33 schreef Thomas B. het volgende:
Nog iets. Mubarak heeft nu duidelijk aangegeven weg te willen, wat ik best geloof want geen zinnig mens gaat nu nog aan een onrealistische machtspositie vast proberen te houden. Zijn reden om het uit te stellen is dat het leidt tot chaos en instabiliteit. Wat is zijn onderbouwing? Waar haalt ie dat vandaan? Hoe ziet die chaos eruit? Of.... is het puur een dreigement?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:29 schreef Beach het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie flickr set met goede kwaliteit grote foto's:
http://www.flickr.com/pho(...)849/with/5398610019/Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Dit, ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:31 schreef Thomas B. het volgende:
Verder denk ik dat het Berlusconi beter past om even zijn bakkes te houden.
link naar de eerste publicatie?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:26 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Weet wie 'm heeft gemaakt, maar verder ben ik nog niet
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie flickr set met goede kwaliteit grote foto's:
http://www.flickr.com/pho(...)849/with/5398610019/
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
link naar de eerste publicatie kan ook verhelderend werken voor mijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:36 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Wacht btw antwoord van maker van mobieltjesoplaadfoto af
laten zien dat hij het is ( nniet iemand anders zn pas )quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:36 schreef Infection het volgende:
Hoezo hielden ze die ID kaart naast z'n hoofd?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
link naar de eerste publicatie kan ook verhelderend werken voor mij
Iemand pics?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:37 schreef Infection het volgende:
Waren ze nou foto's van hem aan het maken ofzo?
Hij keek echt van: Shit... nu ben ik echt de lul.
Laat 'm dat dan uitleggen. Bovendien ben ik daar niet zo bang voor. Het doel is nu dat Mubarak weggaat. Dat er een overgangsregering moet zijn daar is wel begrip voor, maar niet een waar Mubarak alsnog de touwtjes in handen heeft.quote:
Toekomstige president van Egyptequote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:29 schreef yavanna het volgende:
Vinay_Orekondy Vinay_Orekondy
5 year old leads chanting protesters in #Alexandria: #jan25 #egypt #cairo #tahrir square #mubarak
Update!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
np
Bericht al wel online geplaatst: Egypte: Protesten gaan door
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
np
gisteren (of wast eergisteren ) hebben ze de gevangen pro's zelf behandeld aan verwondingen ! , ze zijn - de meesten - niet zo als de pro's zelf .quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:37 schreef Hukkie het volgende:
Goed dat ze hem iig heel laten (voor de camera dan).
Typisch dat ze weer afgeven op Amerika.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:38 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Toekomstige president van Egypte
Ik zie ze nog stil staan volgens mij.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:29 schreef Staal het volgende:
Kan het even niet volgen. Gaan ze nu toch lopen?
een stille werd gezegd , dus ik denk dat ze dan iemand van secret service bedoelenquote:
Ik zie ze al wegdrijvenquote:Het leger heeft de pro-Mubarak groep verder en verder van het Tahrir plein weggedreven.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:39 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
hebben jullie het over die foto waar ze die telefoons opladen ?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
np
Fixedquote:Ook vrouwen en kinderen worden door de diverse verslaggevers van oa Al Jazeera weer gesignaleerd op het Tahrir plein. Deze waren de afgelopen paar dagen afwezig, door het geweld.
Slecht teken, die vent zal vast niet de enige zijn die is geïnfiltreerd tussen de menigtequote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:39 schreef yavanna het volgende:
BloggerSeif Ali Seif
THUG CAUGHT IN DISTANCE, 1 METER AWAY FROM ME! HE TRIED TO HIT A MAN #JAN25
Ah oke. Maar die werken voor Mubarak?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:39 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
een stille werd gezegd , dus ik denk dat ze dan iemand van secret service bedoelen
die is toch gepost hier in de topic ( of vorige ) kan je die dan niet kopiëren ??quote:
watjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:41 schreef yavanna het volgende:
Jeroen_Snijders Jeroen Snijders
by RamyYaacoub
@RamyYaacoub Eric Feijten is safe and sound and preparing for leave on the Cairo airport. He can not work in his opinion.
Wat een pussyquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:41 schreef yavanna het volgende:
by RamyYaacoub
@RamyYaacoub Eric Feijten is safe and sound and preparing for leave on the Cairo airport. He can not work in his opinion.
vinden is geen probleem, copyright mogelijk welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:41 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
die is toch gepost hier in de topic ( of vorige ) kan je die dan niet kopiëren ??
en kwam die niet hierergens vandaan http://totallycoolpix.com/2011/01/the-egypt-protests-part-2/
(of deel 1)
Ga er zelf heen dan.quote:
staan i.i.g. aan zijn kant ja , politie grotendeesl , zeg maar bijna allemaal , ook aan mubarak zn kant .. gaan allemaal in burger met de pro's meedoen ( o.a ook dus thugs ) en dus ook infiltreren aan de anti kantquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:40 schreef Axia het volgende:
[..]
Ah oke. Maar die werken voor Mubarak?
LOLquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:42 schreef Thomas B. het volgende:
Mosa'ab Elshamy mosaaberizing A banner in Tahrir reads "Shift + Del = System Down". Love me some geeky protesters.
tweakers.eg is ook vertegenwoordigd
Logisch.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:41 schreef yavanna het volgende:
by RamyYaacoub
Waarom zou ik? Ben geen journalist of Egyptenaar.quote:
Oke. Dank je voor de infoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:42 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
staan i.i.g. aan zijn kant ja , politie grotendeesl , zeg maar bijna allemaal , ook aan mubarak zn kant .. gaan allemaal in burger met de pro's meedoen ( o.a ook dus thugs ) en dus ook infiltreren aan de anti kant
quote:
Jij kan ook een camera vast houden, watje.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:44 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ben geen journalist of Egyptenaar.
Het blijft een watje, rest van zijn collega's gaan wel gewoon door met hun werk.
Coup?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:44 schreef yavanna het volgende:
Sandmonkey Sandmonkey
Military Police and Paratroopers are filling Roxy Square in Heliopolis. Reports of this happening in areas near presidential palace. #jan25
Volgens mij voorbereidingen op een eventuele clash. Bescherming van het paleis.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:44 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ben geen journalist of Egyptenaar.
Het blijft een watje, rest van zijn collega's gaan wel gewoon door met hun werk.
Zijn ze daar nog intelligent bezig? Vindt de analyses op AJE wel interessant namelijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:43 schreef Michael-H het volgende:
Rtl 7 nu ook live:
http://www.rtl.nl/xl/#/a/(...)0c-b516-cfbab18902aa
je bedoelt dat je die erbij moet vermelden (? ik ook paar foto's gekopieerd terwijl eerst mn pc meld , kan niet blabla copyright , maar als ik doorklik krijg ik em toch gekopieerd .. of mag dat nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
vinden is geen probleem, copyright mogelijk wel
Dan is 't voorbij en was het allemaal voor niets.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:45 schreef Toad het volgende:
Ze gaan niet lopen. Ze blijven op het Tahrirplein zei die demonstrant net.
Stelt niet zo veel voor dat rtl 7quote:Zijn ze daar nog intelligent bezig? Vindt de analyses op AJE wel interessant namelijk.
Zolang ze blijven zitten is het niet voorbij.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan is 't voorbij en was het allemaal voor niets.
sowieso vermelden, maar posten in een nieuwsbericht kan FOK! veel geld kosten als de copyright niet geregeld isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:46 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
je bedoelt dat je die erbij moet vermelden (? ik ook paar foto's gekopieerd terwijl eerst mn pc meld , kan niet blabla copyright , maar als ik doorklik krijg ik em toch gekopieerd .. of mag dat niet)
Yep over tot de orde van de dagquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, dan gebeurt er inderdaad helemaal niks. Snap ook niet waarom ze nou niet gaan lopen, lijkt een beetje alsof er geen leiders zijn die zoiets kunnen organiseren.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
ohja , op die fiets ... thnx voor de uitleg !!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
sowieso vermelden, maar posten in een nieuwsbericht kan FOK! veel geld kosten als de copyright niet geregeld is
Ze hebben nog de hele middag.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:47 schreef Blik het volgende:
[..]
Ja, dan gebeurt er inderdaad helemaal niks. Snap ook niet waarom ze nou niet gaan lopen, lijkt een beetje alsof er geen leiders zijn die zoiets kunnen organiseren.
np, maar ik wil m zooooo graag gebruiken.. Hij's zoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:48 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ohja , op die fiets ... thnx voor de uitleg !!
Zolang ze blijven zitten zal er ook niks gebeuren, zal de aandacht van de media afnemen en zal het protest doodbloeden. Het momentum is nu en daar moeten ze gebruik van maken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zolang ze blijven zitten is het niet voorbij.
en morgen en overmorgenquote:
hij is toch al gepost hier .. dussumh ..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
np, maar ik wil m zooooo graag gebruiken.. Hij's zo
Ja maar je moet begrijpen dat je op die manier demonstranten verliest. Nu is het hoogtepunt, denk ik. Als je dat moment niet aangrijpt, gaat het vanaf nu bergafwaarts. Dit is the window of opportunity...als ze dat missen, denk ik dat ze gewoon moeten wachten tot september. En je weet niet of er tegen die tijd alweer een andere stemming is. Het kan best zijn dat je dan toch de zoon van Mubarak krijgt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zolang ze blijven zitten is het niet voorbij.
Dat is al een 1/2 uur bekendquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:49 schreef Darklight het volgende:
BREAKING: Amr Mousa just arrived in Tahrir.
forum != FPquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:49 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
hij is toch al gepost hier .. dussumh .. :p
(niet jou fout dan wist je niet)
Ze moeten ook nog 17 km lopen, dus ze zullen moeten opschieten. Ze zullen niet het grooste gedeelte in het donker gaan lopenquote:
Denk het ook..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:49 schreef schommelstoel het volgende:
Ik heb het jammerlijke gevoel dat dit met een sisser gaat aflopen...
Nou, als deze vent zegt dat ze NU het paleis gaan slopen dan gaat het gebeuren.quote:BREAKING: Amr Mousa just arrived in Tahrir.
Waarom? Alsof mensen na 10 dagen demonstreren opeens zoiets hebben van "Ah, word niks.. laat maar zitten". Alsof daar het dagelijkse leven verder kan gaan terwijl mensen lopen te demonstreren. De pers zal gewoon naar Egypte blijven kijken hoor. Gepraat over het momentum hoor ik de hele week al. "Nu moet het gebeuren anders is het allemaal voor niks" is in deze topics meerdere malen voorbij gekomen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:49 schreef Blik het volgende:
[..]
Zolang ze blijven zitten zal er ook niks gebeuren, zal de aandacht van de media afnemen en zal het protest doodbloeden. Het momentum is nu en daar moeten ze gebruik van maken.
deze is niet in cairo maar in el mehallaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:50 schreef Michael-H het volgende:
Weer een live:
http://bambuser.com/channel/saad_elhosiny/broadcast/1383415
Ook aan jou vraag ik: Waarom?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja maar je moet begrijpen dat je op die manier demonstranten verliest. Nu is het hoogtepunt, denk ik. Als je dat moment niet aangrijpt, gaat het vanaf nu bergafwaarts. Dit is the window of opportunity...als ze dat missen, denk ik dat ze gewoon moeten wachten tot september. En je weet niet of er tegen die tijd alweer een andere stemming is. Het kan best zijn dat je dan toch de zoon van Mubarak krijgt.
De pers zal ook op een gegeven moment denken, het is mooi geweest. En de mensen kunnen niet 100 of 200 dagen blijven protesterenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:51 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Waarom? Alsof mensen na 10 dagen demonstreren opeens zoiets hebben van "Ah, word niks.. laat maar zitten". Alsof daar het dagelijkse leven verder kan gaan terwijl mensen lopen te demonstreren. De pers zal gewoon naar Egypte blijven kijken hoor. Gepraat over het momentum hoor ik de hele week al. "Nu moet het gebeuren anders is het allemaal voor niks" is in deze topics meerdere malen voorbij gekomen.
"secretary-general of the Arab League"quote:
Foto's die online staan, mogen gebruikt worden op fora (& sites zonder winstoogmerk) zonder er voor te hoeven betalen. Gerechtelijke uitspraak, tijd terug.quote:
Ze hadden het er net over dat mensen al gekapt waren met protesteren maar dat ze alleen terug zijn gekomen naar aanleiding van het geweld. Dus het is echt essentieel dat ze kansen grijpen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:51 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Waarom? Alsof mensen na 10 dagen demonstreren opeens zoiets hebben van "Ah, word niks.. laat maar zitten". Alsof daar het dagelijkse leven verder kan gaan terwijl mensen lopen te demonstreren. De pers zal gewoon naar Egypte blijven kijken hoor. Gepraat over het momentum hoor ik de hele week al. "Nu moet het gebeuren anders is het allemaal voor niks" is in deze topics meerdere malen voorbij gekomen.
Datze blijven zitten betekent niet dat er niets gebeurd. Zeker met de geweldexplosies tegen bevolking en journalisten is o.a. de buitenlandse druk steeds meer opgevoerd. Alles bij elkaar gaat dit echt niet zsomaar uitdoven en back to normalquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja maar je moet begrijpen dat je op die manier demonstranten verliest. Nu is het hoogtepunt, denk ik. Als je dat moment niet aangrijpt, gaat het vanaf nu bergafwaarts. Dit is the window of opportunity...als ze dat missen, denk ik dat ze gewoon moeten wachten tot september. En je weet niet of er tegen die tijd alweer een andere stemming is. Het kan best zijn dat je dan toch de zoon van Mubarak krijgt.
D'r zit nogal een verschil tussen een week en 100 dagen. En de pers in die regio blijft in ieder geval verslag geven, want zolang de demonstranten daar het dagelijkse leven in hun greep houden kan er weinig anders omheen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:53 schreef Blik het volgende:
[..]
De pers zal ook op een gegeven moment denken, het is mooi geweest. En de mensen kunnen niet 100 of 200 dagen blijven protesteren
Er zijn zat voorbeelden van mislukte revoluties, Iran een jaar terug bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:52 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ook aan jou vraag ik: Waarom?
Ik heb nog nooit gehoord dat mensen tijdens een revolutie na een weekje dachten "Pfff, nou wel weer genoeg gedemonstreerd. Laten we maar weer verder gaan met onderdrukt worden."
Er zullen vast en zeker mensen blijven demonstreren, maar waarschijnlijk wel minder groots als het op deze manier blijft doorgaan. En dat zal de demonstranten geen goed doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:52 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ook aan jou vraag ik: Waarom?
Ik heb nog nooit gehoord dat mensen tijdens een revolutie na een weekje dachten "Pfff, nou wel weer genoeg gedemonstreerd. Laten we maar weer verder gaan met onderdrukt worden."
ooooh , maar hoezo winstoogmerk ? maar goed lama, ik benteveel offtopic ( voor ik op mn sodemieter krijgquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Foto's die online staan, mogen gebruikt worden op fora (& sites zonder winstoogmerk) zonder er voor te hoeven betalen. Gerechtelijke uitspraak, tijd terug.
Probleem is, FP heeft winstoogmerk. Dus moet de copyright in orde zijn
Idd. Als ze vandaag gewoon op het plein blijven hossen gaat er niets gebeuren.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er zijn zat voorbeelden van mislukte revoluties, Iran een jaar terug bijvoorbeeld.
Als de media bijvoorbeeld zijn aandacht verliest, is het snel gedaan.
Oh????......winnaar popstars uitgelekt?quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:56 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Oh????......winnaar popstars uitgelekt?
Tuurlijk, er zullen wat mensen af en toe even moeten kappen met demonstreren. Maar zolang ze weer terug komen is er niks aan de hand. We hebben eerder deze week ook al het plein een stuk zien leeg lopen en later weer volstromen, vooral op de vrijdagen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ze hadden het er net over dat mensen al gekapt waren met protesteren maar dat ze alleen terug zijn gekomen naar aanleiding van het geweld. Dus het is echt essentieel dat ze kansen grijpen.
Daarnaast moet je koste wat kost voorkomen dat je 's nachts naar het paleis gaat. Dan is het voor de camera's moeilijker om geweld op te pikken, en is het dus makkelijker voor pro's om los te gaan op de anti-mubarak demonstranten.
Nog niks gehoord. Moet ik je linkje geven van zijn twitpics o.i.d.?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Foto's die online staan, mogen gebruikt worden op fora (& sites zonder winstoogmerk) zonder er voor te hoeven betalen. Gerechtelijke uitspraak, tijd terug.
Probleem is, FP heeft winstoogmerk. Dus moet de copyright in orde zijn
Het enige waar ze goed in zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:47 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Mooie Egyptische muziek.
FOK! is een bedrijfquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:55 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ooooh , maar hoezo winstoogmerk ? maar goed lama, ik benteveel offtopic ( voor ik op mn sodemieter krijg
mocht ik em weer tegen komen .. geef ik je de site , maar ik dacht dus de link die ik al had gegeven _ofdeel 1 dus )
Dat kwam niet omdat men het zat was, dat kwam omdat men dood was.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er zijn zat voorbeelden van mislukte revoluties, Iran een jaar terug bijvoorbeeld.
Als de media bijvoorbeeld zijn aandacht verliest, is het snel gedaan.
Niet zo bijdehandquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
FOK! is een bedrijf. Schijnt het al een behoorlijk aantal jaar te zijn.
yes pleasequote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:56 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Nog niks gehoord. Moet ik je linkje geven van zijn twitpics o.i.d.?
die is nu aan het pratenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:57 schreef Beach het volgende:
Wat is dit my werd Ayman beloofd maar ik zie hem niet op AJA.
Als de demonstranten minder en minder actief worden zal de pers echt niet meer continue live gaan uitzenden. Stel dat dit nog een week doorgaat zal de aandacht verslappen en verliezen de demonstranten hun moment om direct veranderingen te bewerkstelligenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:54 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
D'r zit nogal een verschil tussen een week en 100 dagen. En de pers in die regio blijft in ieder geval verslag geven, want zolang de demonstranten daar het dagelijkse leven in hun greep houden kan er weinig anders omheen.
beeld was alleen voor vrouwenquote:
ja dat weet ik allemaal nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
FOK! is een bedrijf. Schijnt het al een behoorlijk aantal jaar te zijn.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:57 schreef Beach het volgende:
Wat is dit my werd Ayman beloofd maar ik zie hem niet op AJA.
zodat ze kunnen soppen.quote:
Probleem is wel dat mensen iets verwachten, denk ik. Als het keer op keer niks is en de economie nog verder instort, dan denk ik dat het verzet wel breekt op een gegeven moment.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:56 schreef Ugjerke het volgende:
Tuurlijk, er zullen wat mensen af en toe even moeten kappen met demonstreren. Maar zolang ze weer terug komen is er niks aan de hand. We hebben eerder deze week ook al het plein een stuk zien leeg lopen en later weer volstromen, vooral op de vrijdagen.
En morgen komt de zon gewoon weer op.
Dank, kan er dus niets mee zonder toestemmingquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:57 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
http://twitpic.com/photos/SamirEshra
quote:Twitpics terms grant a license to use photographs only to Twitpic.com or affiliated sites. . . .
Wat gaat de pers dan uitzenden? Wat is er daar verder zo boeiend dat het een protest weg kan duwen? Hebben ze daar ook een X-Factor?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:58 schreef Blik het volgende:
[..]
Als de demonstranten minder en minder actief worden zal de pers echt niet meer continue live gaan uitzenden. Stel dat dit nog een week doorgaat zal de aandacht verslappen en verliezen de demonstranten hun moment om direct veranderingen te bewerkstelligen
Ik voel me oud, ik vind hem wayyy to young voor mij en babyfacequote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:59 schreef alors het volgende:
Ayman?? Ooooooooooooooh hij![]()
![]()
ik wist niet hoe hij heette!!!!!
Maar allerlei nieuwssites hebben 'm getweet om foto's te mogen gebruiken, dus er is een kansquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dank, kan er dus niets mee zonder toestemming
[..]
Is niet erg, vandaar mijn uitlegquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:58 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ja dat weet ik allemaal niet
ben hier via google gekomen , toen ik info zocht over egypte , had er alleen ooit van gehoord ...
maar goed, ben wel blij dat ik hier ben uitgekomen
Er zijn nog steeds demonstraties in Egypte, dus grijp camera + microfoon en boek een vluchtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:00 schreef marcodej het volgende:
Ik ben jaloers op Ayman, de man die vrouwen instant kan laten soppen.
Of het leger, of Mubarak. Hoe lang zou Mubarak nog steun van wie dan ook kunnen krijgen als het land plat ligt?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Probleem is wel dat mensen iets verwachten, denk ik. Als het keer op keer niks is en de economie nog verder instort, dan denk ik dat het verzet wel breekt op een gegeven moment.
Natuurkundingen in de hele wereld zijn verbaasd: de Nijl steeg ineens een halve meter.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:00 schreef marcodej het volgende:
Ik ben jaloers op Ayman, de man die vrouwen instant kan laten soppen.
Hopen dat hij er geen geld voor wil hebbenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:00 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Maar allerlei nieuwssites hebben 'm getweet om foto's te mogen gebruiken, dus er is een kans
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Natuurkundingen in de hele wereld zijn verbaasd: de Nijl steeg ineens een halve meter.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Natuurkundingen in de hele wereld zijn verbaasd: de Nijl steeg ineens een halve meter.
Legerleiding krijgt wel knaken, en ik denk dat ze misschien ook bang zijn voor repressailles als ze zich overgeven en mensen weten dat ze close waren met Mubarak.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:01 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Of het leger, of Mubarak. Hoe lang zou Mubarak nog steun van wie dan ook kunnen krijgen als het land plat ligt?
Anders ff op Flikker kijkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hopen dat hij er geen geld voor wil hebben
ik kwam toevallig een deze dagen ook op een tweet account met foto's en werd nadrukkelijk gezegd , i don't want money , i want people to see this dus zit er dik in ; komt wel goed !quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hopen dat hij er geen geld voor wil hebben
Je wilt het volgens mij niet begrijpen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:59 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wat gaat de pers dan uitzenden? Wat is er daar verder zo boeiend dat het een protest weg kan duwen? Hebben ze daar ook een X-Factor?
Serieus?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Er gaat een mars komen zegt RTL 7.. 10 kilometer!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:03 schreef Jor_Dii het volgende:
zou niet de eerste keer zijn dat ze het fout hebben, maar hopen dat het niet het geval isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Andere media melden juist het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Dan gebeurt er dus niks..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:03 schreef shomila het volgende:
sarahbethlynch Sarah Lynch
People down here are saying there is no plan to march to the presidential palace today. they are staying until #Mubarak steps down. #Egypt
35 seconds ago
dat is 7 tekortquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Thxquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
de live-stream
http://www.rtl.nl/xl/#/a/(...)0c-b516-cfbab18902aa
Ow hell yeahquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:04 schreef msnk het volgende:
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Ayman_Mohyeldin?wasRedirected=true
Is dat de soppert?
ik nie snap nie die site nie....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:02 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Anders ff op Flikker kijkenDaar staan genoeg foto's en je kunt blijkbaar zoeken op foto's waar je veel meer mee mag
Ga er even een ander topic aan wijden.. niet interessant.quote:
jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:04 schreef msnk het volgende:
Is dat de soppert?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:04 schreef msnk het volgende:
Is dat de soppert?
Heb ik al geprobeerd, maar tot nu toe geen succesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ik nie snap nie die site nie....
Kan iemand voor mij een copyright vrije Macgyver foon-oplaad pic vinden?
Is in Mahalla, een andere stad.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:05 schreef schommelstoel het volgende:
Trouwens, het lijkt er op dat ze hier al aan het lopen zijn
http://bambuser.com/channel/saad_elhosiny/broadcast/1383415
Richting het plein of wat?
Knaken waar je niks mee kan als je ze niet uit kan geven. En het leger is volgens mij vrij populair onder de bevolking.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Legerleiding krijgt wel knaken, en ik denk dat ze misschien ook bang zijn voor repressailles als ze zich overgeven en mensen weten dat ze close waren met Mubarak.
Een zelfmoordaanslag legt het land niet plat. Dit wel. Een zelfmoordaanslag kan je redelijk negeren, dit niet. Dit is geen moment, zoals een aanslag. Dit is een voortdurend evenement. Hier kan je niet om heen. En als men doorgaat op de volgende land met demonstraties dan blijft de aandacht alsnog op de demonstraties, dan moet de zendtijd alleen gedeeld worden over een groter gebied. Dat is niet erg. Zolang de aandacht maar op de demonstraties blijft.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:03 schreef Blik het volgende:
[..]
Je wilt het volgens mij niet begrijpen.
Op een gegeven moment wordt het normaal dat er geprotesteerd wordt, het wordt onderdeel van het dagelijkse leven. Denk aan bijvoorbeeld aanslagen in Irak en Afghanistan, eerst was dat groot nieuws als er weer wat was gebeurt. Nu is het alleen nog maar nieuws als er 30+ doden bij zijn gevallen.
Het Midden-Oosten is zeer instabiel op het moment en de media zal in no-time overgaan op de volgende crisis of naar bijv. Israël.
Ah dankje, maar waar willen ze vanaf die stad heen dan?quote:
Hoe kun je vandaag als "de dag dat Mubarak gaat vertrekken" noemen als je verder als groep demonstranten een beetje op het plein blijft hangen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:04 schreef Flashbox het volgende:
Sarah Lynch sarahbethlynch People down here are saying there is no plan to march to the presidential palace today. they are staying until #Mubarak steps down. #Egypt 1 minute ago via TweetDeck
Dan ga je wat anders kijken? Voorlopig heb ik diep respect voor de mensen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:05 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Slaapverwekkend. Geen wonder dat ze zo onderdrukt worden, ze komen nu echt zwak over.
Precies wat ik dacht.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:07 schreef Blik het volgende:
[..]
Hoe kun je vandaag als "de dag dat Mubarak gaat vertrekken" noemen als je verder als groep demonstranten een beetje op het plein blijft hangen?
Hebben die Egyptenaren een enorm bord voor hun kop?
Tuurlijk, maar als ze iets willen bereiken moet ze wel iets ondernemen..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Dan ga je wat anders kijken? Voorlopig heb ik diep respect voor de mensen.
Zou wel kunnen kloppen... ik heb dit wel eens vaker gehoord namelijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:07 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
rtl7"leger egypte 1 van de grootste legers van de wereld "..
klopt dat
Plus dat het plein vanaf het begin als het ware het hoofdkantoor van de revolutie is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:56 schreef IHVK het volgende:
Je bereikt niets met het bestormen van het paleis.
De politiemacht is, na die van China, wel de best georganiseerde.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:07 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
rtl7"leger egypte 1 van de grootste legers van de wereld "..
klopt dat
Wat wil je doen met zoveel mensen dan? Bovendien willen ze het plein niet opgeven en ik denk dat dat ook geen gekke gedachte is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als ze iets willen bereiken moet ze wel iets ondernemen..
Plus dat het een dienstplicht leger is... Ze hebben nogal wat inwoners daarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:08 schreef Infection het volgende:
[..]
Zou wel kunnen kloppen... ik heb dit wel eens vaker gehoord namelijk.
Dienstplicht duurt ook behoorlijk lang daar heb ik begrepen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Plus dat het een dienstplicht leger is... Ze hebben nogal wat inwoners daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |