quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:31 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Misschien dat Berlusconi hem kan helpen als ie ooit nog eens besluit minderjarige hoertjes te gaan neuken. Verder denk ik dat het Berlusconi beter past om even zijn bakkes te houden.
Nooit van machtsvacuum gehoord?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:33 schreef Thomas B. het volgende:
Nog iets. Mubarak heeft nu duidelijk aangegeven weg te willen, wat ik best geloof want geen zinnig mens gaat nu nog aan een onrealistische machtspositie vast proberen te houden. Zijn reden om het uit te stellen is dat het leidt tot chaos en instabiliteit. Wat is zijn onderbouwing? Waar haalt ie dat vandaan? Hoe ziet die chaos eruit? Of.... is het puur een dreigement?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:29 schreef Beach het volgende:
Iemand een mooie grote foto die als wallpaper geschikt is? (liefst 1680x1050)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie flickr set met goede kwaliteit grote foto's:
http://www.flickr.com/pho(...)849/with/5398610019/Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Dit, ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:31 schreef Thomas B. het volgende:
Verder denk ik dat het Berlusconi beter past om even zijn bakkes te houden.
link naar de eerste publicatie?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:26 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Weet wie 'm heeft gemaakt, maar verder ben ik nog niet
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie flickr set met goede kwaliteit grote foto's:
http://www.flickr.com/pho(...)849/with/5398610019/
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
link naar de eerste publicatie kan ook verhelderend werken voor mijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:36 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Wacht btw antwoord van maker van mobieltjesoplaadfoto af
laten zien dat hij het is ( nniet iemand anders zn pas )quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:36 schreef Infection het volgende:
Hoezo hielden ze die ID kaart naast z'n hoofd?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
link naar de eerste publicatie kan ook verhelderend werken voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |