quote:
Jij kan ook een camera vast houden, watje.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:44 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ben geen journalist of Egyptenaar.
Het blijft een watje, rest van zijn collega's gaan wel gewoon door met hun werk.
Coup?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:44 schreef yavanna het volgende:
Sandmonkey Sandmonkey
Military Police and Paratroopers are filling Roxy Square in Heliopolis. Reports of this happening in areas near presidential palace. #jan25
Volgens mij voorbereidingen op een eventuele clash. Bescherming van het paleis.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:44 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ben geen journalist of Egyptenaar.
Het blijft een watje, rest van zijn collega's gaan wel gewoon door met hun werk.
Zijn ze daar nog intelligent bezig? Vindt de analyses op AJE wel interessant namelijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:43 schreef Michael-H het volgende:
Rtl 7 nu ook live:
http://www.rtl.nl/xl/#/a/(...)0c-b516-cfbab18902aa
je bedoelt dat je die erbij moet vermelden (? ik ook paar foto's gekopieerd terwijl eerst mn pc meld , kan niet blabla copyright , maar als ik doorklik krijg ik em toch gekopieerd .. of mag dat nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
vinden is geen probleem, copyright mogelijk wel
Dan is 't voorbij en was het allemaal voor niets.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:45 schreef Toad het volgende:
Ze gaan niet lopen. Ze blijven op het Tahrirplein zei die demonstrant net.
Stelt niet zo veel voor dat rtl 7quote:Zijn ze daar nog intelligent bezig? Vindt de analyses op AJE wel interessant namelijk.
Zolang ze blijven zitten is het niet voorbij.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan is 't voorbij en was het allemaal voor niets.
sowieso vermelden, maar posten in een nieuwsbericht kan FOK! veel geld kosten als de copyright niet geregeld isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:46 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
je bedoelt dat je die erbij moet vermelden (? ik ook paar foto's gekopieerd terwijl eerst mn pc meld , kan niet blabla copyright , maar als ik doorklik krijg ik em toch gekopieerd .. of mag dat niet)
Yep over tot de orde van de dagquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, dan gebeurt er inderdaad helemaal niks. Snap ook niet waarom ze nou niet gaan lopen, lijkt een beetje alsof er geen leiders zijn die zoiets kunnen organiseren.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
ohja , op die fiets ... thnx voor de uitleg !!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
sowieso vermelden, maar posten in een nieuwsbericht kan FOK! veel geld kosten als de copyright niet geregeld is
Ze hebben nog de hele middag.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:47 schreef Blik het volgende:
[..]
Ja, dan gebeurt er inderdaad helemaal niks. Snap ook niet waarom ze nou niet gaan lopen, lijkt een beetje alsof er geen leiders zijn die zoiets kunnen organiseren.
np, maar ik wil m zooooo graag gebruiken.. Hij's zoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:48 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ohja , op die fiets ... thnx voor de uitleg !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |